home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 218 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Eintracht Braunschweig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Eintracht Braunschweig  (Læst 7435 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #30: 27 Feb 2014, 08:46 »

Det er af en eller anden mærkelig grund en af mine favoritklubber, da jeg simpelthen elsker deres navn! Opstemt

Jeg skal helt sikkert prøve med Brunsvigeren på et tidspunkt og håber på et succesfuldt spil med dem! De har et okay hold og overlevelse burde være muligt, som I også har klaret. Bliver man oppe i første sæson og får en nogenlunde god placering kunne jeg forestille mig, at det kun går fremad derefter og at man får en masse gode sæsoner i vente. Det handler jo om hver eneste sæson at forbedre spillermaterialet, hvorfor man helt sikkert derefter vil kunne skaffe bedre resultater år efter år.

Mit mål er at få Brunsviger til at vinde Bundesligaen! Det skulle gerne være muligt inden ALT for længe med de rette indkøb!
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #31: 27 Feb 2014, 22:19 »

glæder mig til at høre når du kommer i gang:-) jeg har et virkelig fedt save i gang med dem
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #32: 28 Feb 2014, 13:52 »

Så blev sæsonen færdig jeg lå lang tid til at skulle spille champions cup men det helle røg i svinget de sidste 3 kampe da jeg fik 4 skader på vigtige spiller i start 11 så det blev til en 5 plads så nu er det ud i euro cup igen. men det er hellere ikke dårligt at et hold som mit. målet var jo også at vi skulle følge op på den flotte sæson fra sidst. og det må vi sige vi gjorde.

da var virkelig også nogle spiller der gjorde det fantastisk i denne sæson orhan ademi gjorde det virkelig godt igen så tror det bliver svært at holde på ham op til den nye sæson så måske skal jeg ud og kigge efter en ny angriber. ellers vil jeg nævne mit ny indkøb fra anderlecht Dennis praet som virkelig har strålet i denne sæson som assists konge nummer 1 med hele 26 assist i ligaen.

min sæson:
http://i60.tinypic.com/14tpifo.png

Så nu skal jeg jo så til sommerens transfer hvor jeg skal have købt lidt ind til nogle af mine pladser der hvor jeg virkelig mener jeg mangler en er på den boldtvindende midtbane. så der håber jeg at jeg kan få lavet en transfer scoop. ellers vil jeg prøve at se om jeg kan få nogle unge ind som jeg kan udvikle lidt på som så også giver noget bredde på holdet nu når der spillet så mange kampe.

ydremere vil jeg gerne have opgradret mine faciliteter som allerede er blevet gjort i denne sæson men vil godt have dem endnu større.

giver en update når jeg er kommet forbi mine træningskampe som fået gjort mine indkøb.
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #33: 06 Mar 2014, 18:49 »

Kører det stadig med Eintracht? Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010