home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Baggies
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: The Baggies  (Læst 16716 gange)
gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The Baggies
« : 27 Jan 2014, 00:46 »

Ansættelsen


Efter næsten halvanden sæson med varierende, men primært skuffende resultater som Liverpoolmanager var det nok. Efter et hjerteskærende nederlag på Anfield mod Vitesse efterfulgt af en nedslagtning mod Chelsea modtog Ian Ayre hans opsigelsesbrev, og eventyret på Anfield var afsluttet for denne gang.

Interessen for hans trænerservice var dog stadig tilstede og efter et par jobsamtaler rundt omkring i sydeuropa fik han muligheden i England igen. Den nye klub blev nedrykkede West Bromwich Albion, der jagtede oprykning til Premier League igen, men stod uden en træner efter en kriseperiode på 7 kampe der havde kastet tre point af sig. Hvilket betød fyring for Martin O'Neill, der hverken havde været istand til at holde dem oppe i PL, eller sat dem i position til at rykke op igen.

Mens Hiddink overtog hans sæde i Liverpool, begyndte han på en anderledes oplevelse i den hårde Championship, hvor spillet og resultaterne snarest skulle vendes. De manglende resultater i Liverpool havde dog haft sin pris. Der var nemlig tale om en nedgradering og en ansættelse som Head Coach og ikke manager. I stedet stod sportsdirektør Richard Garlick med det afgørende ord omkring transfers etc.


« Seneste Redigering: 27 Jan 2014, 01:09 af gerre » Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #1: 27 Jan 2014, 01:00 »

Spændende!

Havde selv et lækkert spil (og blog med samme navn Tunge ) i 13'eren med West Brom, så jeg vil helt klart følge med. Fedt med en blog, der starter inde i et spil. Det er sjældent.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #2: 27 Jan 2014, 14:29 »

Spændende!

Havde selv et lækkert spil (og blog med samme navn Tunge ) i 13'eren med West Brom, så jeg vil helt klart følge med. Fedt med en blog, der starter inde i et spil. Det er sjældent.  Peace

Dejligt det fanger, lad os håbe jeg kan fortsætte Wink Nu du siger det, så kan jeg vist godt huske der var en blog med det navn. Det er også oplagt, måske for oplagt  Opstemt
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #3: 27 Jan 2014, 14:31 »

Truppen


Efter Championshipstilsta nde er der tale om et rigtigt stærkt hold, der burde kunne forbedre sin nuværende 7. position og som minimum komme i playoffs.

I målet har klubben forud for sæsonen købt stabile Brad Guzan fra følgenedrykkerne i Aston Villa, med rutinerede backups i bundtrutinerede Schwarzer og Myhill. Alle tre keepere der formentlig ville kunne spille førstekeeper for andre hold i rækken.

Den fyrede træner har bygget forsvaret ud fra de rutinerede kræfter i anføreren Diego Lugano, Tamas samt indkøbte Christophe Berra. På højrebacken har klubben den meget talentfulde Adam Matthews. På venstrepladsen har Matthew Briggs siddet på pladsen, men er dog skadet i den nærmeste fremtid.

På midtbanen er klubben stærkt stillet i det offensive spil, med talentfulde Gheorge Thorne, Graham Dorrans og det offensive omdrejningspunkt Diego Fabbrini. Samt den lejede Niko Kranjcar. På den defensive side er der mangler, men klubben har dog lejet Nathan Ake i Chelsea.

Helt fremme har klubben angribere som Shane Long, Eduardo, Ya Konan og stortalentet Berahino. Desuden har klubben også kontrakt på Anelka der er ude med langtidsskade, samt Sessegnon der er lejet ud til Vitesse.
Alt i alt en meget talentfuld trup, med lidt mangler i det defensive, hvor der forhåbentlig kunne falde forstærkninger!

Som den opmærksomme WBA-kender naturligvis hurtigt kan se betyder det dog at der har været en udrensning i klubben. Det har medført salg af Morrison, Mulumbu, Brunt, Anichebe samt hele defensiven i Foster, Olsson og McAuley. Med et salg af Yacob allerede i første transfervindue betyder det en overraskende god økonomi oveni.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2014, 14:33 af gerre » Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #4: 27 Jan 2014, 21:24 »

Taktik


I sidste ende var det formentlig her jeg fejlede i Liverpool. På intet tidspunkt var jeg istand til at skabe en offensiv chanceskabende taktik, som jeg både ville og som der var sat som krav fra bestyrelsen. Det endte enten ud i en masse possession, hvor spillere nærmest afbrød friløbere for at aflevere bagud, eller kampe hvor man overhoved ikke var istand til at sætte sig på spillet og chancerne.

WBA bestyrelsen er tilgengæld til direkte fodbold, hvilket forhåbentlig vil passe mig noget bedre. Pga. holdets opbygning med lidt langsommere forsvar, og en manglende defensiv midtbane til at beskytte dem, er det også en god ide at generelt trække sig tilbage på banen. I teorien i hvertfald. Formationen vil derved i første omgang hedde 4-3-1-2.



Og lad os så hellere komme videre med spillet!



November


Den nye træner stod foran sin første opgave. Og hvilken opgave. Et lokalderby mod oprykkede Wolverhampton. En kamp der kunne definere hele opholdet i klubben. Og hvilken kamp fra den nye træner, og hans hold. Hjemmeholdet vidste ikke hvad der ramte dem, med hurtigt effektivt omstillingspil med Fabbrini i i front. Med en 1-4 sejr var WBA med det samme sparket ud af deres krise og ind i oprykningskampen igen.

WBA kom dog hurtigt ned på jorden igen i næste kamp, i trænerens første kamp foran hjemmepublikum. Forsvaret havde op til kampen fået forstærkninger da træneren havde fået overbevist Garlick om fornuften i at leje midterforsvareren Wisdom og venstrebacken Robinson i hans gamle klub. Begge spillere der røg direkte i startopstillingen til denne kamp mod nedrykkede Sunderland. Forsvaret stod også endnu en stærk kamp, mens det tilgengæld kneb noget mere med målscoringen denne gang. Derfor måtte man nøjes med 1 point, og der kunne fornemmes tvivl i trænerens øjne om hvorvidt man ville blive istand til at hente de nødvendige point på hjemmebanen.

Wolves – WBA: 1-4
WBA – Sunderland: 0-0
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #5: 28 Jan 2014, 15:02 »

December


Med en acceptabel start på WBA karrieren gik både træner og spiller indtil den vigtige decembermåned med gode forventninger.  Med hele 7 kampe kunne ligatabellen ændre sig drastiskt til efter juleprogrammet.

Den opadgående stime for WBA fortsatte ind i December, med 1-0 sejr mod både Bournemouth og Blackpool. Hvilket blev fulgt op en udekamp mod Ipswich, hvor Berahino egenhændigt satte modstanderne på plads. Efter en ærgerlig start for Ipswich med et selvmål tog Berahino over og inden der var gået 50 min havde stortalentet scoret 4 mål og en 0-5 sejr var en realitet.

Men så stoppede opturen. Trods stor dominans og chancer på hjemmebane kom Huddersfield på en eller anden måde afsted med en 1-2 sejr.

Heldigvis slog holdet hurtigt igen mod Leeds. Om end sejren var fortjent blev den trods alt nogle mål for stor pga. store svagheder i Leeds dødboldsforsvar. Kampen kostede dog lejesvenden Jack Robinson en skade på 3 måneder, og han er sendt tilbage til Liverpool. Med en sejr mod bundholdet Leicester på Boxing day var der lagt op til topopgør mod Forest, der kunne sende WBA op på førstepladsen.

Men det gjorde det ikke. En kamp præget af fejl, både i opdækning og opspil blev meget passende også afgjort af fejl. Ellers pålidelige Guzan satte Forest i gang med at komme forkert ud til et indkast, mens Forest udbyggede føringen efter boldtab i opspillet, for at lukke kampen på kontra.





Status


Jeg er sådan set tilfreds med udbyttet, trods resultatet af den sidste kamp. Vi har hentet mange sejre, og er rykket op i playoff pladserne og enda med kontakt til 2. pladsen.

Men!, det er bekymrende med mine pointtab. Men min nuværende taktik er jeg ikke istand til at konsekvent nedbryde mindre hold der kommer for at forsvare, eller at komme tilbage i kampe jeg er bagud i. Taktikken er meget brugbar i udekampe eller kampe hvor jeg kommer foran, hvor modstanderne efterlader pladsen bag sit forsvar, samt at jeg har mange spillere centralt til at forsvare de farlige områder, hvilket også viser sig i analyser af heathmaps.

Løsningen må være en ”hjemmebanetaktik” med lidt bredere spil, som jeg også er i gang med at kigge på. Spilertruppen kræver heller ikke nødvendigvis ændringer for sådan en taktik, selvom man aldrig skal sige aldrig!
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #6: 28 Jan 2014, 19:38 »

Januar

Som altid starter den traditionsrige FA Cup først i Januar, og WBA skulle endnu engang op imod Sunderland på hjemmebane. Med 0-0 resultatet en måned tidligere i samme omstændigeder var det op til WBA at rette op på resultatet! Og det gjorde de med en meget mere offensivbaseret spillestil til denne kamp end før. Om det var den taktiske overraskelse som gjorde udslaget eller ej, skal være usagt, men Sunderland fik ikke et ben til jorden, og efter 23 min var kampen reelt afgjort med 3-0 og WBA videre til næste runde mod PL-holdet Crystal Palace med slutresultatet 5-2.

WBA-træneren gik som bekendt ind til transfervinduet med udmeldingen at der ikke behøvedes at købes ind, men endnu engang tydeliggøres det at man skal passe på med at tro på træneres og klubbers udmeldinger! Til den næste kamp var der nemlig hele to nyindkøbte spillere i startopstillingen. WBA havde været i Italien og hentet afløseren for Robinson i Romas Jose Angel på lån. Derudover var sportsdirektør Garlick tilsyneladende ikke enig med træneren og havde også været helt nede i Serie B og købe Empolis defensive midtbanespiller Davide Moro. Førstnævnte Angel havde dog svært med at holde styr på sin mand og efter en skuffende 1. halvleg blev han flået ud i pausen. Måske det bliver bedre med kamptræning. WBA havde også svært ved at få sit frygtede kontraspil i gang, og det var svært at se hvor målet skulle komme fra, indtil Berra kom flyvende mod forreste stolpe efter hjørne og headede sejrsmålet til 0-1 ind. Med nederlag til både Rovers og QPR foran, er WBA nu nået op på 2. pladsen, inden den vigtige udekamp mod netop Rovers.

Dermed var der endnu engang lagt op til topkamp for WBA. Sidst blev man outsmartet af modstanderen. Denne gang outsmartede man Rovers. Med passer af possession og også sin del af skud mod målet vil Rovers måske føle sig uheldig, men i sidste ende var det WBA der skabte de store chancer og scorede målene på giftigt kontraspil der skulle til i en 1-2 sejr.

Sejren skulle følges op med et godt resultat hjemme mod Charlton der pressede på for en playoffplads. Endnu engang kom WBA med en taktisk overraskelse, denne gang i en helt ny formation med fløjspillere i 4-5-1/4-3-3. Heller ikke Charlton var parate på det, og angrebene strømmede ned mod målet. Desværre kom udbyttet ikke før lige før halvleg, da midtbanespilleren Thorne gjorde det til 1-0. Charlton var på intet tidspunkt farlige WBA kunne kontrollere sejren hjem. Inden kampen havde Garlick igen været på spil. Denne gang med en låneaftale for Ward-Prowse fra Southampton. Holdets stærkeste plads af offensive midtbanespillere blev lige lidt stærkere!
FA Cup kampen mod Palace endte med et fortjent nederlag. Bortset fra nogle få muligheder der på en god dag var gået ind havde WBA ikke meget at komme med. Med en topkamp mod QPR dage efter, var der også sparet på enkelte pladser, og Palace kom afsted med en 0-1 sejr.

Topkampen skulle vise sig at være en fuser, hvor begge hold virkede tilfreds med 0-0, hvilket dommeren tilgengæld ikke var. I 3 min overtid valgte han nemlig at dømme straffespark til hjemmeholdet, som WBA-træneren var alt andet end tilfreds med. QPR omsatte sparket og har nu hentet WBA i tabellen.

Måneden sluttede med et lokalbrag mod Aston Villa på The Hawthorns. Med to nederlag i streg var det vigtigt for WBA at slutte måneden godt af, så det ikke begyndte at komme tvivl i spillerne.  Træneren lovede inden at man ville dominere kampen. Og spillerne leverede. Aston Villa fik ikke et ben til jorden og der skulle gå 40 min før de havde en afslutning. Om det var trænerens medieudbrud fra kampen inden kan man kun gætte om, men WBA blev sat i gang af et straffespark kun dommerne kunne se, hvorefter Villaforsvaret faldt helt sammen hvilket Long udnyttede til at sætte 4 ekstra mål på sin målscoreantal.

Alt i alt en god måned der har placeret WBA på en oprykningsplads, tæt forfulgt af QPR.





Transferstatus

Et af punkterne i dette spil er at se hvordan transfers går når jeg ikke involverer mig. Jeg sørgede selv for låneaftalerne med Robinson, Wisdom og Angel, hvor sportsdirektøren bare gennemførte dem.

Ellers har han stået for resten og dem vil jeg lige gennemgå:
Han startede med at hente Davide Moro, som jeg egentlig godt kan lide. Kostede kun £72K pga. kontraktudløb, og er gået direkte ind i min startopstilling, hvor han har spillet fint. Det er selvfølgelig ikke med fremtid i tankerne han er købt, da han formentlig ikke vil være PL kvalitet, men til de penge har man råd til kortsigtet tankegang.
Han sørgede også selv for at låne Ward-Prowse. Ikke en spiller jeg personligt ville have hentet, men han styrker da kvaliteten på holdet, og vil helt sikkert få sin del af spilletid.
Jeg udlejede en ung angriber som jeg havde som 4. valg da Anelka er på vej tilbage, og han fik ikke meget spilletid i forvejen. Det modsvarede Garlick så med at købe O’Halloran fra Bolton for 41,5K. Selvfølgelig ikke mange penge, men det er en grund til jeg ikke nævnte ham tidligere og det er at han formentlig ikke får nogen som helst spilletid.
Desuden har han også hentet Traoré og Raimondi på free transfer til næste sæson. Førstnævnte vil måske blive en ok breddespiller, mens sidstnævnte ikke engang vil komme på holdet om jeg så skulle fortsætte i The Championship!
Altså nogle fine transfers, og nogle uforklarlige transfers. Forhåbentlig får han til sommer muligheden at købe ind til et PL hold, og kan købe spillere af bedre kvalitet!
« Seneste Redigering: 28 Jan 2014, 19:44 af gerre » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #7: 29 Jan 2014, 09:40 »

Modigt træk at have en sportsdirektør til at foretage indkøbene for dig, da der jo som det tydeligt ses, er stor forskel i hvilke spillere der bliver købt ind! Jeg tror jeg ville sidde og rive mig i håret konstant, hvis jeg skulle gøre det samme, og i sidste ende enten få ham af vejen, eller selv holde. Men jeg håber det går dig godt, og det lykkes for dig på sigt. Smiley

Og så må man jo sige at det er fornuftige resultater du har præsteret, så om ikke andet har du kunnet få taktikken til at fungere, med de spillere der nu engang er til rådighed! Jeg glæder mig til at se WBA i Premier League, og hvilke indkøb det resulterer i. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #8: 29 Jan 2014, 14:05 »

Hehe ja, er også en smule bange for hvad han kunne finde på at købe Smiley I det mindste står jeg selv for at sætte spillere på transferlisten osv. så han kan ikke svække holdet Wink Men gjorde egentlig det samme i Liverpool før jeg sagde op, der havde jeg bare muligheden for at sige nej til allersidst før den gik igennem. Det har jeg ikke her. Men der manglede jeg en kantspiller efter Moses var taget tilbage til Chelsea, og han gik ud og købte Lacazette, som jeg valgte at lade gå igennem. Så var han også interesseret i at hente en masse backup CM's, som jeg ikke mente der var behov for, men gik ok der, bortset fra at jeg ikke var istand til at hente resultater Wink

Ja resultaterne er blevet bedre og er ikke helt så bange for "de nemme point" kampe længere. Har efterhånden lavet flere forskellige taktikker udover den stærke defensiv, som spillerne har reageret godt på  Smiley
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #9: 29 Jan 2014, 14:24 »

Der er vel et stort plus ved ham Traoré, han er god backup som målmand Wink. Hehe Opstemt.

Ellers en god blog!
Logged

Kolo Abib Touré

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #10: 29 Jan 2014, 15:05 »

Fedt at du lader sportsdirektøren bestemme indkøbene. Det er trods alt noget man ser ofte i England efterhånden. Og bare spørg Villas-Boas (og Laudrup) hvor besværlige vilkår det kan være at arbejde under.
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #11: 30 Jan 2014, 22:20 »

Februar


WBA gik ind til måneden med kun 4 kampe på programmet og derved masser af restitution mellem kampene. Yeovil blev også planmæssigt sendt hjem med et klart nederlag og bundholdet Peterborough heller ingenting kunne stille op imod The Baggies.

En vigtig udekamp mod Brighton skulle dog ændre hele momentum. Brighton der er del af kvartetten der jagter WBA’s andenplads, skulle vise sig at få en potentielt meget afgørende sejr på 1-0. I en kamp hvor WBA med rette kunne føle sig uheldige. I en kamp hvor WBA sad på de fleste afslutninger og store chancer skulle et mål i 88. min alligevel blive nok til at hjemmeholdet kunne hente alle tre point og gøre oprykningskampen endnu mere spændende.

WBA skulle straks på rette spor igen, og hvad kunne være bedre end ligaens næstdårligste hold på The Hawthorns? Mange andre hold skulle det vise sig. Man kunne næsten fornemme den afslappede stemning blandt WBA-spillerne, og af det samme var man bagud 0-2 allerede efter 16 min. Heldigvis kom der en respons og kort inde i anden halvleg faldt udligningen også. Men på trods af så hurtig udligning var man aldrig istand til at skabe et solidt overtag og pres på udeholdet, og måtte meget skuffende nøjes med det ene point…




Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #12: 02 Feb 2014, 23:36 »

Sæsonafslutning



Det skulle vise at de to kampe ikke bare var svipsere, men starten på en nedgangsperiode der nær kostede hele sæsonen. Forsvaret der dårligt havde tilladt noget som helst siden trænerskiftet, blev pludselig spillet rundt på røv og nøgler. WBA spillerne kunne pludselig heller ikke håndtere en bold og enhver berøring sendte bolden 3 meter væk…

Med det ene pointtab efter det andet så det ud til at WBA måtte håbe på oprykning gennem playoffs. Men der var ingen der gad udnytte det. QPR som længe lignede største konkurrent kollapsede fuldstændig og tabte f.eks. fem kampe i streg samt sluttede sæsonen af uden sejr i de sidste fem kampe. Blackburn kom aldrig helt tæt på, hvilket efterlod Brighton som længe lignede den helt store vinder og med 3 kampe igen ligefrem lå på den afgørende 2. plads.

Men ét rødt kort skulle afgøre det hele. Bagud 0-2 kort før halvleg mod Blackpool, fik WBA pludselig en hjælpende hånd i mørket, da tidligere Baggiesspilleren McAuley fik rødt kort. WBA udnyttede overtallet til at vende kampen på hovedet, og kickstarte en slutspurt, der sammen med gummiben fra Brighton endte med WBA på den afgørende andenplads og kan nu gøre klart til en meget spændende sæson i det fine selskab!




Spillerstatus:


På trods af den dårlige afslutning må jeg sige at forsvaret har været altafgørende i at sikre oprykningen. Og det må være her jeg må finde min årets spiller. Om man spørger The Football League må det blive midterforsvareren Berra, da han er den eneste WBA-spiller nomineret til Player Of The Year. Ellers har lånet af Andre Wisdomværet en kæmpe succes. Samt højrebacken Adam Matthews har været rigtig god både i det defensive spil, og leveret i det offensive såvel.

Om man skal kigge i de andre linjer kan man heller ikke komme udenom topscoreren Shane Long. På trods af at han skulle bruge 6 kampe for at få målscoringen i gang har han været helt afgørende, og den eneste spiller jeg harkunnet stole på at score sine mål.

Men ingen tvivl om der skal forstærkninger til i PL, så Garlich, sæt i gang!
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #13: 09 Feb 2014, 22:43 »

Transferstatus


Sommertransfervindu et er overstået og det er derfor igen tid til at tage et kig på sportsdirektørens arbejde, og det ser ikke godt ud. Til at starte med havde han jo hentet tidligere nævnte Traoré og Raimondi på free transfers. Man startede sommeren på at udnytte købsklausulen på £1 mio på venstrebacken Angel, samt at få overbevist Liverpool om at udleje Andre Wisdom for endnu en sæson.

 
Der er hentet lidt af hvert I dette transfervindue, men fælles for dem alle er desværre at der ikke rykkes noget særligt med den generelle kvalitet i forhold til hvad der var inden. Jeg blev lidt bange da Texeira blev hentet som den første, men heldigvis kom der lidt mere kvalitet end det trods alt. Men jeg forudser da en lang svær sæson, for at overleve! Og sportsdirektørens sæde brænder Wink
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #14: 10 Feb 2014, 14:50 »

Spændende opstart

Resultater:
Liverpool(H) 3-3
Man City(U) 7-0
Peterborough(H) LC 1-3

Cardiff(H) 2-0
Reading(U) 2-2
Swansea(H) 3-1
N Forest(U) 1-0
Cr Palace(H) 3-1
Chelsea(H) 1-0

Tottenham(U) 0-0
Everton(U) 4-4
Man Utd(H) 2-2
Hull(H) 0-0


Efter et par resultater, med en heldig uafgjort i åbningskampen og et par nederlag der var til at mærke, der hurtigt gav lidt sorte skyer hen over The Hawthorns har holdet stille og roligt samlet point sammen og ligger nu midt i tabellen, med en god margin ned til nedrykningslinjen.
Bortset fra det store nederlag mod City, der formåede at score 6 af sine 7 mål via hjørnesparke, har man hentet flere point via fine resultater mod mange af de forud udpegede bedre hold i ligaen. Som blandt andet den store mesterskabsfavorit i Man Utd, der trods 70 mio investeringer i truppen måtte håbe på manglende skarphed fra WBA for at hente en uafgjort…

En af de få ridser i lakken er sidste kamp hjemme mod Hull, hvor man bør være istand til at hente sejren. Men 18 point på 12 kampe, og en top 10 placering er over al forventning og et godt udgangspunkt til at kunne redde sig denne sæson!

Og kredit skal gives når det er fortjent, når nu jeg var skuffet af indkøbene. Ekstrand er gået direkte ind og blevet krumtappen i forsvaret og leveret stærkt spil siden dag 1 ved siden af Wisdom. Adam Johnson har via sit spil på venstrefløjen og dødbolde lavet den ene assist efter den anden. Midtbanespillerne Trotter og Dessena optræder også på regelmæssig basis i startopstillingen.



De næste kampe står også på mange svære kampe, mod alle de resterende top 10 kampe i de næste fem, som f.eks. de store overraskelser i Stoke og Norwich.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010