home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1340 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SSC Napoli
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: SSC Napoli  (Læst 29242 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: SSC Napoli
« Svar #75: 27 Mar 2014, 22:57 »

Den var vel sammenlignelig med hans dovne attitude. Jeg ser ingen forskel.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #76: 27 Mar 2014, 23:00 »

Afgjort. Der er dog mange måder at fremsætte sit synspunkt på.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 27 Mar 2014, 23:02 »

Ja, jeg valgte en, som gav et svar og refleksion. Jeg fik, hvad jeg ville.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #78: 27 Mar 2014, 23:04 »

Mission accomplished.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 27 Mar 2014, 23:05 »

Ja, jeg er god.

Gungner
Gæst

« Svar #80: 28 Mar 2014, 03:27 »

Han gør det samme i alle tråde.
Kommer ind og spørger efter en taktik og et download link, istedet for selv at prøve at finde frem til en.
Det er faktisk sk*de irriterende...

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 03 Apr 2014, 21:52 »

3. sæson blev færdigspillet og vandt mesterskabet med 18 point. Derudover blev det til en pokal sejr og en semifinale i CL. Sommeren brugte jeg på at føre Frankrig til OL bronze.

I januar skrev jeg med Denswill, Clyne og Courtois som kom gratis 1/7 - derudover købte jeg Nick Powell 100, og Benzia 105.

Solgt blev Perrin 15, Ward-Prowse 320, Savic 65, Gaston Gil 30, Mertens 50, Batshuyai 70, Radosevic 15. Derudover er 10 eftertragtede spillere i truppen som jeg dog helst ikke vil af med!

Sæson 4 blev startet med en Super Cup sejr.

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Gungner
Gæst

« Svar #82: 07 Apr 2014, 15:09 »

Er endelig kommet igang med mit Napoli save, efter ikke at have spillet på det i over fire måneder. Jeg er nået til januar vinduet og det ser fint ud. Er på en 2.plads, to point efter Juventus. Står i en lidt sjov situation mht. transfermarkedet... . Jeg bruger kun én angriber og har pt. Higuain og Insigne til pladsen, men kan få Benzema fra Real Madrid til 200 millioner... To do or not to do?

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 07 Apr 2014, 15:25 »

Do it !

#Respect

The Captain says goodbye!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #84: 08 Apr 2014, 14:27 »

Der skal laves ravage i det italienske; mit første save i Italien og mit første save - nogensinde - med Napoli. Der er naturligvis flere faktorer der netop drager min FM-kunnen til pizzaens fødested i Syditalien: De tidligere Real Madrid-spillere, Diego Maradona og offensiv fodbold er nogle af disse.

Napoli har selvsagt en slagkraftig trup, men ingenlunde en komplet trup, hvorfor der naturligvis er plads til en perspektivrig transferpolitik, der forstærker Napoli nu og her, men lige så på længere sigt. Der er med andre ord brug for såvel ungdom som rutine i truppen. Mine transfers ser således ud:

Jeg synes selv, jeg er kommet stærkere ud efter transfervinduet, men har da også måttet bruge lidt mønt på det.

Jeg ser egentlig ikke Italien, som den store udfordring med dette Napoli-hold. Det burde være nemt nok at konkurrere med Juventus allerede i første sæson om Støvelandets fineste fodboldtitel, Serie A-titlen. Truppen er stærk nok til det. Nej, udfordringen med Napoli er snarere at etablere klubben, som en fast bestanddel af Champions Leagues knockoutfase, således pokalen med de store ører på sigt kan slå et smut forbi Napoli fra tid til anden. Det er truppen til gengæld ikke stærk nok til endnu, og slet ikke med tanke på, at man er at finde i Champion Leagues fjerde seedningslag, når de respektive grupper skal udtrækkes.

Jeg er eksempelvis endte i pulje med Real Madrid, PSG og Leverkusen. Det er ikke videre ophidsende med mine ambitioner.....

Jeg har egentlig kun spillet en kamp, men ville bare lige melde mig blandt dem, der har et spil i gang med Napoli...... der kommer mere fra mig i fremtiden :-)

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Bourinho
Ynglingespiller

« Svar #85: 08 Apr 2014, 23:09 »

Er endelig kommet igang med mit Napoli save, efter ikke at have spillet på det i over fire måneder. Jeg er nået til januar vinduet og det ser fint ud. Er på en 2.plads, to point efter Juventus. Står i en lidt sjov situation mht. transfermarkedet... . Jeg bruger kun én angriber og har pt. Higuain og Insigne til pladsen, men kan få Benzema fra Real Madrid til 200 millioner... To do or not to do?

Jeg bruger Insigne på kanten, der er han fuldstændig sindsyg. Assist kongen over dem alle.........
Så køb Benzema, og brug Insigne på kanten. Thumbs Up

Gungner
Gæst

« Svar #86: 09 Apr 2014, 00:35 »

Bruger allerede Insigne på kanten, og Higuain oppe foran Smiley
Vil dog nødigt smide Higuain på bænken, eftersom han har præsteret rigtig godt, men 200 mil for Benzema er jo virkelig fristende...

Gungner
Gæst

« Svar #87: 13 Maj 2014, 19:17 »

Nå, Benzema handelen faldt igennem, da Real ombestemte sig...
Men nu er Van Persie blevet ledig på markedet efter han er blevet sat til salg, da United ikke kunne komme i Europa (Art immitates life).
Van Persie er sat til salg for £18 millioner.... Jeg er fristet!

Gungner
Gæst

« Svar #88: 18 Maj 2014, 22:04 »

24 kampe spillet i ligaen, og pt. ligger jeg nummer 1 med 7 point ned til nummer 2 og 3 (som er Bologna og Cagliari :O )
Dog er Juventus kun 2 point efter dem, så de kan nå at hente dem. Roma ligger uhjælpelig sidst, og ser ud til at ryge en tur i Serie B.

Har trukket Atletico Madrid i Champions League 1/8-finalerne, og røg desværre ud til Roma i Coppa Italia kvartfinalen.
Higuain blev skadet i December, og er fortsat ude i cirka to måneder. Dog har Zapata taget over og har scoret 7 mål i 11 liga-optræderne.

Signings indtil videre i denne sæson:
Juli: Balanta, Munoz ,De Bruyne (lån) - Januar: Honda (fri), Jorginho, Daley Blind

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #89: 20 Jun 2014, 00:10 »

I weekenden skal en kammi og jeg have os et godt save der skal holde resten af fm14 liv.
Han Roma og jeg sjovt nok napoli:-)

Traditionen tro læser jeg godt op på napoli's historie og baggrund samt læser mange andres erfaringer i fm regi.
Hvilket bringer mig til næste punkt. Jeg kan læse mange har problemer med at få hamsik og higuain til at performe, så vil forhøre mig om erfaringer om do's and dont'ts.

Jeg tænker følgende formation:
4 mands klassisk bagkæde
3 mands central midtbane bestående af
- :behrami i mc som cm defensiv
- :hamsik i mc(r) som offensiv midt angreb
- :inler som support

Hamsik i overvejer jeg som fremskudt playmaker i offensiv rolle også.

Aml skal være insigne som inderste angriber
Amr forventer her at købe candreva i en fri wingrolle
Tilslut higuain forrest som skarpretter.

Egentlig ville jeg gerne have ham i en lidt mere tilbagetrukket rolle således at indgik mere i spilet og de to kanter var tæt på linie med ham i en meget kontrolleret boldbesidende taktik, men syntes ikke den tilgang fungerer for mig i fm14.

Jeg vil spille rimelig standard i en fri(t) filosofi, da meget frit heller ikke er min kop the:-)

Nå, men med sådan en groft skåret tanke, hvordan tænker i om hamsik og higuain?
Jeg har tidligere haft købt higuain til Arsenal med samme formation, hvor han virkelig banker basser ind. Dog fm13

Ellers lad mig høre jeres bedste råd:-)

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010