home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1318 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SSC Napoli
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: SSC Napoli  (Læst 29240 gange)
kennib
Ynglingespiller

Sv: SSC Napoli
« Svar #45: 30 Jan 2014, 21:36 »

De bedste hold spiller i Champions League, mens de mindre gode spiller i EURO CUP! Satme mange dårlige hold.  Forlegen

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 31 Jan 2014, 16:49 »

Glæder mig godt nok til Reina er fortid i klubben. Han magter tydeligvis ikke at spille mod de stærke hold! Først i topbraget mod Sampdoria tabte jeg 2-1 og han spillede bolden direkte til en angriber, der scorede. Mod Milan gjorde han næsten det samme, bortset fra han reddede. Nu igen mod Juve tabte jeg 3-2 og han gjorde det ligeså! ticked off ticked off ticked off

Det skal siges stillingen er efter 29 runder:
1 Sampdoria 67
2 Napoli 54
3 Juventus 53
4 Milan 52
5 Inter 50

Så dumme point jeg har sat til pga. den tosse! Akinfeev kommer til næste sæson Opstemt Opstemt Opstemt

Gungner
Gæst

« Svar #47: 31 Jan 2014, 19:32 »

Wow, Sampdoria er rimelig suveræne...
Akinfeev er bestemt ikke en dårlig erstatning for Reina. Men hvis du er så træt af ham, kan du jo sende ham hjem allerede nu, Så sparer du lønnen, plus at Rafael er en mere end habil keeper, og kan sagtens fylde ud for ham resten af sæsonen.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 31 Jan 2014, 22:07 »

Wow, Sampdoria er rimelig suveræne...
Akinfeev er bestemt ikke en dårlig erstatning for Reina. Men hvis du er så træt af ham, kan du jo sende ham hjem allerede nu, Så sparer du lønnen, plus at Rafael er en mere end habil keeper, og kan sagtens fylde ud for ham resten af sæsonen.
Kan vist ikke sende ham retur og har overvejet Rafael - især da han er på kontrakt og ligner en kompetent keeper.
Sampdoria havde ikke tabt mange kampe - slog dem dog 3-0 hjemme, men suveræne var de og jeg var 14 point bagefter og det så håbløst ud. I løbet af få kampe var det pludselig 7 point og så kom den indbyrdes kamp, der var så vigtig! Som Reina droppede i - og det blev (rettelse) 1-1. Men de 2 nederlag til Milan og Juve gjorde det pludselig til 14 point igen (har en kamp i hånden).

Gungner
Gæst

« Svar #49: 31 Jan 2014, 22:12 »

Har selv overvejet Akinfeev eller Valdes som erstatning for Reina. Hvor meget skulle Akinfeev have i løn? Tænker nemlig at Valdes nok vil ligge i samme løn-klasse som Reina.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 01 Feb 2014, 00:08 »

Har selv overvejet Akinfeev eller Valdes som erstatning for Reina. Hvor meget skulle Akinfeev have i løn? Tænker nemlig at Valdes nok vil ligge i samme løn-klasse som Reina.
Uhh, mener det var 50.000 euro aftalen lød på, så noget billigere end Reina. Det passer mig fint - er normalt en fedterøv mht. lønnen.

Btw en spændende afslutning på sæsonen:
 34 runder spillet
1. Sampdoria 71
2. Inter 66
3. Napoli 65
4. Juve 62
5. Milan 58

Sampdoria ligner et hold, der har tabt pusten mens Inter og Napoli har momentum. Desværre tabte jeg 2 point ude mod formstærke Roma, der længe lå omkring stregen, men nu er krøbet op på en 10. plads. 2 point fra 7.!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 01 Feb 2014, 12:50 »

WE ARE THE CHAMPIONS!

14 point hentede Napoli på suveræne Sampdoria, der gik helt ned til sidst og fik sølle 18 point i de resterende 16 kampe! Dog nåede Inter at overhale dem på trediesidste spillerunde, men de mistede den på San Paulo 6 min før tid, da anfører Cannavaro scorede sit 8. sæsonmål og blev matchwinner Hævet Øjenbryn
Sidste runde burde være en formsag mod allerede nedrykkede Torino, der i lokalopgøret ugen forinden havde tabt til ærkerivalerne fra Juventus med 4-0. Det startede planmæssigt da Insigne puttede til 1-0 kort efter pausen, efter de havde fået en opsang. Flere nervøse spillere blev spottet og Pandev, der i Higuains fravær spillede alene på toppen - fik en friløber i 54. min og blev prof. nedlagt og rødt kort til Torino. 4 minutter senere scorede Cannavaro hans 9. sæsonmål og det vitale 2-0 mål. Samtidig fik både Inter og Sampdoria føringer, der gjorde jeg ikke kunne vinde scudetto'en uden sejr. Rafael spillede i 62. min. en presball til Armero, der header den for skidt tilbage og vupti blev det 2-1 ticked off Det blev lidt panisk til sidst, men holdt stand og mesterskabet er tilbage i Guds By Peace

23 point i de sidste 9 kampe gjorde udslaget og CL og pokalturneringen var hurtigt overstået, da jeg kun fik 2 sejre i gruppen med City, München og Marseille. Bologna ødelagde pokaldrømmene i 1. runde hjemme efter straffesparkskonkur rence.

David Luiz er eneste transfer og Akinfeev og Manuel Fernandes kommer til sommer på fri transfer.

Gungner
Gæst

« Svar #52: 01 Feb 2014, 13:05 »

Damn, det er sq lidt af en præstation!
Tillykke med det!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 01 Feb 2014, 15:13 »

Damn, det er sq lidt af en præstation!
Tillykke med det!
Mange tak - er pænt overrasket over spillet, da først taktikken blev finjusteret. Hamsik og Higguain var fornærmende ringe de første 20-25 kampe, men gik så væk fra trequatista til av. playmaker. Det hjalp gevaldigt samtidig med jeg ændrede min højre wing til at være wing fremfor inside forward Thumbs Up

kennib
Ynglingespiller

« Svar #54: 01 Feb 2014, 16:05 »

Mit nye job tilbud

Man bliver jo helt beæret over det. Opstemt Men forsætter med mit Napoli hold da jeg stadig har en masse at skulle vinde med det hold!

kennib
Ynglingespiller

« Svar #55: 02 Feb 2014, 13:30 »

Anden sæson er netop over stået og der var mildest talt ikke meget glæde over den sæson. Blev nummer to med 8 point efter Juventus, blev slået ud af Champions League og måtte over i EURO League hvor jeg røg ud af anden knockout runde til Metalist. Eneste succes der var i denne sæson var en pokalsejr på 4-0 over Atalanta. Der skal forstærkes på den centrale midtbane og findes en højreback, det er de eneste steder jeg er mest sårbar. Og så skal jeg satme os videre fra gruppespillet i Champions League denne gang!!!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #56: 16 Feb 2014, 12:57 »

Jeg er lige startet op i mafias hovedkvarter. Det er mit første alvorlige spil i FM14, og jeg håber, at Napoli kan fange mig lidt. Jeg smider nok en opdatering herinde, hvis det viser sig at være et save med fremtid i.

Bourinho
Ynglingespiller

« Svar #57: 28 Feb 2014, 18:40 »

Så fik jeg langt om længe tid til at spille min 3. Napoli sæson færdig, og hvilken en.......
Vandt the fucking "Treble"...........

Lagde ud med at ændre min taktik rimeligt meget, dog har spillerne stadigvæk de samme positioner på banen.
Grunden til ændringerne var hovedsageligt at det irriterede mig at  mine 2 absolutte stjerner, Hamsik & Higuain,
ikke præsterede som de burde med deres niveau. Det hjalp lidt, men ikke meget.

Men.........
Der var andre som "steppede up".... Specielt Insigne, som var helt op over et gennemsnit på over 8,00
ca. halvegs i sæsonen. Helt sindsygt.

Købte Ayew til kanten som scorede samtlige mål mod hans gamle klub, Marseille, i Ch. League.
Jeg hader når mine gamle spillere scorer mod mig, men det her var sgu lige lidt for fedt.... Opstemt Opstemt

Ligaen blev vundet rimeligt overbevisende. Kun 1 nederlag. Cuppen var ikke det store problem.
Ch. League var dog en noget størrere prøvelse. Slog bla. Man City.
Og så ventede Barcelona i Finalen.
Men de fik store stygge klø..... 2-1.....
Startede med at komme bagud efter 1 min. Men som så mange gange før, slog Insigne til
og trofæet røg til mafiose staden nummer 1.......

Glæder mig sindsygt til at komme igang med næste sæson, men det er desværre for knapt med tiden lige nu....

Lige et par links til sæsonen:

Forestrukne opstilling:
http://cloud-4.steampowered.com/ugc/432648400864061800/07315A1B7539603877322C99B749EAB36E59B4D1/

Liga Stillingen:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=233068332

Ch. League finalen:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=233068919

Enjoy... Smiley Smiley

kennib
Ynglingespiller

« Svar #58: 01 Mar 2014, 23:56 »

Så fik jeg tid til at spille noget mere på mit Napoli save.

Det blev til mesterskab nr. 2 på tre forsøg foran Juventus, kun vundet med en bedre målscore da vi begge endte med 85 point. Der var klare forbedringer i Champions League hvor det lykkedes os at nå kvartfinalen for at ryge ud til, hvad der viste sig at skulle blive vindere af turneringen, nemlig Real Madrid.

I pokal-turneringen røg jeg ud til Udinese i kvartfinalen som må siges at være utrolig skuffende.

På transfer fronten brugte jeg intet mindre end 535mio på spillere mens jeg kun solgte for 100mio.

Der er blevet spilletid på førsteholdet for mit vidunderbarn, håber jeg i hvert fald han bliver for mig

Op til den nye sæson har jeg allerede solgt Alex Sandro for 255mio til Monaco, han kom til klubben for 105mio, så det er ganske udmærket købmandsskab. Jeg vil prøve at holde lidt igen med for dyre indkøb og i stedet for prøve at lave billige indkøb, men stadig med en masse kvalitet!

RasmusB95
Ynglingespiller

« Svar #59: 02 Mar 2014, 10:46 »

Har overvejet at starte med Napoli, men er i tvivl om formationen... Er ikke så vild med det der 3-mands forsvar, men de har ikke nogen rigtige backs? Og jeg foretrækker et 4-mands forsvar, men skal man ud og investere i nogle backs? eller kan Zuniga/Maggio godt bruges?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010