home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1210 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SSC Napoli
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: SSC Napoli  (Læst 29293 gange)
Gungner
Gæst

Sv: SSC Napoli
« Svar #15: 26 Jan 2014, 15:53 »

Det har jeg også skrevet lidt længere oppe

"en flad fire back kæde, to DMC's, tre offensive spillere (AML, AMC og AMR) samt en angriber. Jeg bruger dog mest denne formation mod de større hold, mens jeg flytter de to DMC's op på den centrale midtbane mod midter- og bund hold.
Jeg bruger instrukserne: Langsomt tempo, korte afleveringer og work ball into box (ved ikke hvad den hedder på dansk)."

oliaal
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 26 Jan 2014, 16:03 »

Sendte du Reina hjem til Liverpool efter første sæson? Jeg overvejer det nemlig, da hans løn er helt vanvittig og Rafael kan gøre det ligeså godt. Og i så fald, er det bare at hente en reserve keeper til Rafael.

Ja, synes ikke hans løn matchede hans skills. Jeg lod Rafael spille én enkelt sæson før Santos kom med på bud som blev accepteret. Jeg hentede derefter Szcesny relativt billigt og han har stået fast siden.

Gungner
Gæst

« Svar #17: 26 Jan 2014, 16:10 »

Havde Victor Valdes i tankerne, men han skal jo nok have endnu mere i løn end Reina... Så den mulighed droppede jeg hurtigt.
Så leder nu efter en god keeper, der kan være back-up for Rafael i anden sæson.

fodboldkiller1983
Ynglingespiller

« Svar #18: 26 Jan 2014, 16:15 »

Så hedder den jo ikke 4-5-1 så er det jo en  4-2-3-1

oliaal
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 26 Jan 2014, 16:22 »

Havde Victor Valdes i tankerne, men han skal jo nok have endnu mere i løn end Reina... Så den mulighed droppede jeg hurtigt.
Så leder nu efter en god keeper, der kan være back-up for Rafael i anden sæson.

Valdes står for Arsenal i mit save. Viviano var utilfreds med situationen så ham hentede jeg for sølle DKK 2.15 mio. Jeg ser ikke super meget potentiale i ham, men det er en kort sigtet back-up da jeg har en spændende regen på U/19 holdet som venter på at bryde igennem.

Gungner
Gæst

« Svar #20: 26 Jan 2014, 16:29 »

Så hedder den jo ikke 4-5-1 så er det jo en  4-2-3-1

Den hedder 4-5-1 i FM

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 26 Jan 2014, 20:55 »

Er også lige startet på et save med "Guds by". Det er helt normalt jeg havner i denne klub, men i år ser holdet væsentligt stærkere ud end det plejer, men også højere forventninger!

Har valgt en 4-2-3-1, hvor jeg jo har bemærket jeg er svagest på mine backs. Maggio og Zúñiga er jo ikke naturlige backs, men håber jeg at lære dem. Har i hvert fald tidligere haft succes med dette.

Forsøgte at leje Büttner til venstre back, for at skabe bredde, men har brugt alle mine penge på trænere og løn og især David Luiz. Han kostede 15 mio euro og det kunne jeg ikke stå for, selvom det ikke var planen at bruge alle pengene hér. Godt nok var jeg ikke så imponeret over forsvaret, men kunne godt have brugt mere i bredden og måske lidt talent.

Er stadig i gang med træningskampene, så mere info følger!

Gungner
Gæst

« Svar #22: 26 Jan 2014, 21:12 »

Zuniga har ikke ret gode defensive stats, så jeg bruger Armero på den plads.
Til næste sæson skal der helt bestemt hentes en venstre back, samt en back-up målmand. Det er mine to top-prioriterede transfermål.

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #23: 26 Jan 2014, 21:16 »

Mit Napoli hold efter 5. sæson. Vundet Serie A 4 år i træk og vandt Champions League i 5. sæson.

Bourinho
Ynglingespiller

« Svar #24: 26 Jan 2014, 22:41 »

Har også, og for første gang nogensinde, prøvet et spil med Napoli, og må sige at det er et af de interessanteste save`s har har spillet i meget lang tid. En rimelig habil start 11`er med fin økonomi til at bygge op med.

Valgte at spille en 4-1-2-2-1 (4-3-3) som jeg næsten altid gør. Den er fin at starte med, og nem at gøre mere offensiv uden at skal ændre alt for meget og skabe forvirring i organisationen.

Jeg så også hurtigt at forsvaret var der der skulle invisteres i først, så købte Marcos Rojo, og Christian Träsch. Rojo egentligt til midterforsvaret, men fandt ud af at han faktisk er fantastisk på venstre back. Träsch blev købt til højre back og bliver og stort set kun brugt der.

Behrami ville væk, og da jeg ikke gider at have utilfredse spillere i truppen, lod jeg ham smutte til Man U for 120 mill.

Ind er så ellers kommet Javi Garcia, Fletcher, Honda, og Scocco.

Har vundet begge første 2 sæsoner, den første endda rimeligt overlegent, og er også fuldt ud tilfreds med min indsats i Ch.League.

Insigne har været den helt store oplevelse. Absolut min bedste spiller, på et helt igennem højt højt niveau.
Ham må i dælme aldrig sælge.
Mertens og Pandev har også overrasket positivt.

Higuain og Hamsik har tilgængeld skuffet, men det er nok mere pga. taktikken end at det er deres kvaliteter.

Har tweeket min taktik en del her op til 3. sæson, og har efter 17 kampe af betydning vundet 15 og spillet 2 uafgjort. Blandt andet bøllebanket Arsenal 3-0!!!

Jeg står selvfølgelig også til rådighed hvis i har spørgsmål eller lignende.

kennib
Ynglingespiller

« Svar #25: 27 Jan 2014, 13:47 »

Jeg er netop startet med Napoli og jeg fik noget nær den værste start man overhovedet kun tænke sig. Marek Hamsik startede med at blive skadet i 2-3 måneder, Camilo Zúñiga skabet 2 måneder og det skete lige efter jeg havde valgt og kaste penge efter Lille's Rio Mavuba, så var nød til at gå ud og leje Yacine Brahimi fra Granada som erstatning til bredden efter Hamsik, Zúñiga har jeg ikke fundet en erstatning for endnu, men det bliver os en leje aftale jeg er ude efter på den plads.

I ligaen blev det til en forrygende start med en 2-1 sejr over mesterskabsfavoritt erne fra Juventus efter at have været en mand i undertal det meste af kampen.

Champions League gruppespil blev heller ikke den helt store fornøjelse, er havnet i gruppe med, Barcelona, Dortmund og Marseille, går naturligvis efter en anden plads, med tredjepladsen som minimum. Ser frem til en fed sæson!

Gungner
Gæst

« Svar #26: 27 Jan 2014, 16:11 »

Kan se jeg har været heldig med min CL-gruppe, når jeg ser alle andre's  Grin

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 27 Jan 2014, 17:14 »

Kan se jeg har været heldig med min CL-gruppe, når jeg ser alle andre's  Grin
Jeg er absolut heller ikke tilfreds: München, Marseille og City! ARRRRRRGH ticked off

Gungner
Gæst

« Svar #28: 27 Jan 2014, 17:15 »

Fik selv Porto, Leverkusen og CSKA Moskva... er godt tilfreds Tunge

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 27 Jan 2014, 17:52 »

Jeg er absolut heller ikke tilfreds: München, Marseille og City! ARRRRRRGH ticked off
Startede ude mod det "svageste" hold City og tabte 1-0. Men sidder med en bitter smag i munden, da jeg statistisk set vandt kampen stort! 23-13 i skud på mål, 3-3 i 100% chancer og 5-3 i mit favør i halve chancer. Damn...... Græder

5 point efter 3 kampe i ligaen - det kører ikke godt nok - det var 2 "lette" udekampe, der begge kostede 2 point...

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010