home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [8] Min MyPlayer blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [8] Min MyPlayer blog  (Læst 4220 gange)
MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
[8] Min MyPlayer blog
« : 12 Jan 2014, 15:59 »


Ajax henter endnu en dansker
25. juni 2012

Ajax Amsterdam bliver en dansker rigere, da den hollandske klub netop har sikret sig 14-årige Michael Jensen i serieklubben Galten FS.
Listen af danske spillere i Ajax er blevet et navn længere. Således melder Ajax at man har hentet  den 14-årige angriber Michael Jensen til den hollandske mesterklub.

- Den unge dansker satte torsdag sin underskrift på en ungdomskontrakt i den hollandske hovedstad Som sikre ham 2 år i dansker klubben.
Den unge Jensen udtaler at det var muligheden for at komme til en klub med så populært et ungdomsakademi der har skabt store stjerner som Kluivert, van der Vaart og Sneijder, at han valgte at tage turen til Holland.

Den 14-årige Jensen starter med at spille på klubbens U19 hold, men vil muligvis allerede i første sæson få muligheden for at spille kampe for både reserveholdet og på klubbens førstehold.


Dette er en lidt anderledes blog, her er jeg blot en arbejdsløs manager der følger min såkaldte "MyPlayer" som jeg har lavet i editoren. Her på bloggen vil man følge hans karriere som spiller i nogle af de største klubber i Europa.
Målet om at bliver verdens bedste fodboldspiller og målet med at føre mine klubber samt Danmark til en masse trofæer.
Info om spilleren, stats, trofæer og personlige titler vil kunne følges i næste indlæg.
Håber nogle vil følge min projekt her og forhåbentlig bliver det med en masse succes Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jan 2014, 13:31 af MichaelJensen10 » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min MyPlayer blog
« Svar #1: 12 Jan 2014, 16:00 »

DATO: 23. april 2013

Navn: Michael Jensen
Alder: 20. februar 1998 (16 år)
Position: Angriber
Værdi: 34 mio. kr.
Omdømme: Kontinentalt
Personlighed: Professionel
Foretrukne klubber: Galten FS
Favoritpersonale: Ingen

Kontraktdetaljer:
Klub: Ajax
Kontrakttype: Fuldtidskontrakt
Holdstatus: Vigtig førsteholdsspiller
Løn: 3.250 kr. om ugen (2.200 kr. efter skat)
Kontrakt start: 1.7.2012
Kontrakt udløb: 30.6.2017

A - Landskampe: 0
A - Mål: 0
U21 - Landskampe: 19
U21- Mål: 11

Titler:
Ajax: Super Cuppen 2012, Hollandske mestre 2014/15
Atl. Madrid: U19 pokalturneringen

Personlige titler:
Topscore i U19 ligaen i Spanien: 2013/14 sæosnen.
Yngste Ajax spiller gennem tiderne
Yngste Eredivision spiller gennem tiderne
Yngste Eredivision målscore gennem tiderne
Yngste LIGA BBVA spiller gennem tiderne
Yngste LIGA BBVA målscore gennem tiderne
« Seneste Redigering: 15 Jan 2014, 13:33 af MichaelJensen10 » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
[2] Min MyPlayer blog
« Svar #2: 12 Jan 2014, 17:03 »

Venskabskampene:
Jeg spillede min første kamp for Ajax førstehold allerede 2 uger efter min ankomst til Holland, hvor jeg var udtaget til træningskampen mod vv Ijsselmeervogels.
5 minutter før halvleg blev jeg skiftet ind i stedet for Tobias Sana og fik derfor min første kamp i et tempo jeg lige skulle vænne mig til. Jeg har kun trænet i 2 uger og skal selvfølgelig først til at lære spillestilen og tempoet, men det har hjulpet mig meget at jeg har haft Christian, Christian, Nicolaj, Lasse, Viktor og Lucas hos mig.
Jeg har specielt haft meget hjælp at Viktor og Lucas som også er ret nye i klubben og Lucas som ligesom mig først lige skal lære det hele at kende inklusiv sproget.
Jeg blev sparret i klubbens 2. kamp mod Leverkusen men fik så tilgengæld en plads fra start mod Nürnberg og fik hele 72. minutter på banen.

Møde med chefen:
Jeg blev kaldt ind på manager Frank de Boers kontor efter træningen. Jeg havde været derinde og blive budt velkommen og snakke om nogle praktiske ting, men denne gang havde jeg ingen ide om hvad det var han ville tale med mig om.
Jeg kom ind og satte mig og Frank fortalte at pga. de mange skader og mine gode takter til træning ville han belønne mig med en plads på bænken i lørdagens Super Cup kamp mod PSV.
Hvilken overraskelse, jeg er 14 år og har kun været i klubben i 4 uger men alligevel skal jeg side på bænken mod rivalerne på lørdag pga. skader i truppen.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] Min MyPlayer blog
« Svar #3: 12 Jan 2014, 17:48 »

Spændende igen at se en player blog på FmF igen, får helt lyst til selv at skrive sådan en igen! Jeg kan godt lide din ide med endnu en ung dansker til Holland, men syntes det er alt for urealistisk at du allerede som 14-årig får spilletid på førsteholdet i en stor klub som Ajax, det ødelægger lidt starten her for mig, men vil da fortsat kigge med (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [2] Min MyPlayer blog
« Svar #4: 12 Jan 2014, 17:59 »

Spændende igen at se en player blog på FmF igen, får helt lyst til selv at skrive sådan en igen! Jeg kan godt lide din ide med endnu en ung dansker til Holland, men syntes det er alt for urealistisk at du allerede som 14-årig får spilletid på førsteholdet i en stor klub som Ajax, det ødelægger lidt starten her for mig, men vil da fortsat kigge med (:

Er helt enig med dig, har prøvet at lave et par stykker for at se hvordan det går for dem og har lavet en hvor jeg også var i Ajax og fik lidt cup kampe og et par ligakampe og i forhold til den har jeg faktisk kun gjort ham dårligere så det undre også mig MEGET endda! Smiley + har gjort ham yngre til denne blog.
Nu prøver jeg lige at gå på ferie et par måneder og ser om han så er Superstar i Ajax eller om han bare har været heldig med skaderne her i starten.

EDIT: Har prøvet at gå på ferie til 1. januar og der er det kun blevet til én pokal kamp på førsteholdet, så det er nok bare pga. af skader at jeg var medi cup kampen Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jan 2014, 18:35 af MichaelJensen10 » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
[3] Min MyPlayer blog
« Svar #5: 12 Jan 2014, 18:51 »

Hollandske Super Cup
Ajax - PSV 1-0
1-0 Siem de Jong (80)

Den 28. juli 2012 får jeg debut på klubbens førstehold i Super Cuppen på "hjemmebane" mod PSV.
Havde slet ikke regnet med at skulle spille denne kamp, men allerede efter 41 minutter blev Kolbeinn Sigthorsson skadet, og som den eneste angriber på bænken kom jeg på banen foran 52.960 tilskuere, det var jo det vildeste, jeg var jo bare kommet fra en lille klub med 50-100 tilskuere pr kamp, og nu det her!
Jeg skulle lige vænne mig til de mange tilskuere inden vi gik ned til pausen.
2. halvleg gik som det skulle. Siem de Jong scorede med 10 minutter tilbage og da dommeren 10 min senere fløjtede af kunne jeg fejre min første titel med Ajax, en kamp jeg havde regnet med at skulle se fra tribunen med Lucas Andersen, Nicolai Boilesen og Christian Eriksen der desværre har brækket armen.

Det er den vildeste oplevelse på trods af at jeg ikke spillede en særlig god kamp.
Derud over slog jeg rekorden som den yngste Ajax spiller nogensinde med 14 år og 159 dage.
Den gamle rekord havde den nu 36-årige Clarence Seedorf det var 16 år og 210 dage.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
[4] Min MyPlayer blog
« Svar #6: 12 Jan 2014, 22:39 »

8. august 2012
Det var virkelig stort at spille for førsteholdet, men denne onsdag blev også meget speciel da jeg blevet ringet op efter vores træning. Det var den tidligere Brøndby legende Kim Daugaard der ringede for at fortælle mig at jeg var udtaget til U21 landsholdets træningskamp mod Andorra.
Dette betød at weekenden skulle byde på en tur hjem til mor og far og min første landsholdssamling. Jeg har aldrig været udtaget til noget ungdomslandshold før så det bliver en kæmpe oplevelse.

14. august 2012
Første landskamp på U21 landsholdet. Wow det var stort, U21, ikke U19 eller U17, men U21!
Jeg skulle starte i angrebet sammen med min klubkammerat Lucas Andersen.

Kampen blev spillet på Farum Park og efter 24 minutter kunne jeg banke mit første landskampsmål ind, en fantastisk følelse og Lucas scorede til 2-0 bare 2 minutter efter og det blev også en ret let kamp, vi vinder 4-0 og jeg blev taget ud med 20 minutter igen.

20. august 2012
Så kom det første mål i Ajax trøjen, dette skete i reservekampen mod Heerenveens reserver.

25. September 2012
Første kamp på førsteholdet siden Super Cup kampen og det blev også til 90 minutter.
Dette skete i pokalkampen mod VVSB som blev slået 4-1- Kampen bød også for første mål på førsteholdet efter 26 minutter hvor jeg gør det til 3-0.
Statistik 1. november:
2 Førsteholdskampe og 1 mål.
7 Reserveholdskampe og 1 mål.
10 U19-kampe og 4 mål – Har spillet samtlige kamp for U19
1 U19 landskamp og 2 mål
2 U21 landskampe, 1 mål og 3 assist.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
[5] Min MyPlayer blog
« Svar #7: 13 Jan 2014, 13:36 »

17. november 2012
Ajax fyrer Frank de Boer efter en dårlig sæson hvor vi ligger og roder rundt nede midt i tabellen. Dette var ikke godt nok for klubben der den 24. november ansætter den tidligere Franske europamester og verdensmester Laurent Blanc.

31. marts 2013
Kommer på banen i min første kamp i Eredivisionen.
Dette skete efter 76 minutter af hjemmekampen mod Zwolle. Vi kørte 3-0 da jeg kommer på banen, og da vi nogle minutter senere får straffespark får jeg lov til at sparke og kunne sætte mit første liga mål ind.
Dette betød også at jeg slog rekorden både for yngste spiller og yngste målscore i Eredivisionen nogensinde med 15 år og 39 dage.
Rekorden for yngste spiller blev slået med 251 dage og var en rekord der gik helt tilbage til 1959.
Men kæmpe oplevelse at score et liga mål og forhåbentlig kan jeg få mere spilletid i fremtiden og få mulighed for at score flere ligamål.

Ajax ligger pt. Nummer 5 med 3 point op til 3. pladsen. Med 2 kampe tilbage af sæsonen.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
[6] Min MyPlayer blog
« Svar #8: 13 Jan 2014, 21:49 »

Ajax slutter på en skuffende 7. Plads I ligaen, hvilket betyder at klubben ikke kommer til at spille europæisk fodbold I den kommende sæson. Rigtig skuffende sæson, men forhåbentlig kan det betyde at jeg kan komme tættere på førsteholdet på trods af at jeg kun er 15 år gammel.
Det blev til et exit i pokalturneringen i 4. runde da holdet tabte 2-0 på udebane mod Vitesse, der tabte semifinalen til Heracles der vandt pokalfinalen.

Fik 3 førsteholdskampe fra start og 3 indskiftninger igennem sæsonen og fik scoret to mål. Så rigtig fint at komme lidt op og snuse til førsteholdsfodbolde n. Blev da også til en enkelt udtagelse til ugens hold i Eredivisionen.

Fik en U19 landskamp mod Hviderusland og scorede 2 mål. På U21 landsholdet blev det til 4 landskampe1 et enkelt mål og 3 assist.

16 reservekampe blev til 3 mål og 1 assist, men det helt store gennembrud kom på U19 holdet hvor jeg fik scoret 11 mål i 24 kampe.

Regner med endnu et år på U19 holdet også måske lidt flere reserveholdskampe til næste sæson.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
[7] Min MyPlayer blog
« Svar #9: 14 Jan 2014, 12:42 »

20. Juli 2013 Udlejet til Atl. Madrid indtil 30. juni 2014
Jeg fik muligheden for at prøve at spille i Spanien, og da jeg altid gerne har villet på i Spanien tænkte jeg at det var en stor mulighed for at prøve det professionelle liv i en anden klub.


25. august 2013
Efter 2 træningskampe med førsteholdet fik jeg debut i Primera Division den 25. august, klubbens første ligakamp.
Spillede med fra start og fik spillet 79 minutter og var så heldig at få prikket bolden i mål i starten af 2. halvleg. Dette gjorde mig til yngste spiller og målscore i LIGA BBVA igennem tiderne.

Ellers blev det til yderlig 2 ligakampe og hele 6 pokalkampe for klubbens førstehold og fik scoret 4 mål og lavet en assist i de 9 kampe.
Klubben sluttede nummer 4 i ligaen 1 point bag Espanyol og med 7 og 17 point op til Barcelona og Real Madrid.
Ajax sluttede på en skuffende 5 plads, men vandt over AZ i kampen om den sidste europæiske plads.

Endnu engang var jeg den helt store stjerne på U19 holdet hvor det blev til 37 kampe i løbet af sæsonen.
Her blev jeg kampens spiller hele 12 gange og fik da også scoret 38 mål, så et gennemsnit på 1 mål pr. kamp. Derudover blev det til 16 assist og det rakte til en 2. plads i U19 ligaen kun 3 point efter Real Madrids U19 hold.
Real sluttede med 35 sejre og 3 uafgjorte, hvor vi desværre endte med 34 sejre, 3 uafgjorte og 1 nederlag. Det blev til 2-2 og 0-0 i de indbyrdes kampe, men vi tabte desværre 1-0 til Nurmancia iefter et mål i det 89. minut.

Men en 2. plads er tilfredsstillende og kunne da også krydres med titlen som U19 ligaens topscore med 32 mål, hele 12 mål mere end 2. pladsen.
Det blev også til en 2-0 sejr over Athletic U19 i pokalturneringen. Vi havde en 2-0 føring efter 2 minutter og på trods af en udvisning efter 40 minutter kunne jeg som U19 anføre løfte pokalen efter de 90 minutter.

På U21 landsholdet blev det til 6 landskampe i sæsonen og fik scoret 3 mål og lavet 2 assists.
Det blev ud over 3 hjemmekampe til ture til England, Litauen og Slovakiet.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2014, 12:44 af MichaelJensen10 » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [7] Min MyPlayer blog
« Svar #10: 15 Jan 2014, 13:31 »

Sæsonen 2014/15
Tilbage i Ajax efter et år i det spanske.

Et stille og roligt år hvor jeg fik mit store gennembrud på 1. holdet.

Det blev til 14 ligakampe og fik scoret 5 mål. Udmærket men alligevel skidt taget Feyenoord kampen i betraktning.
Den 14. februar spiller vi hjemme mod Feyenoord, jeg er på bænken med i halvlegen bliver jeg bedt om at varme op. Da der er spiller et par minutter af anden halvleg bliver jeg skiftet ind ved stillingen 0-0, jeg får scoret til 1-0 efter bare 3-4 minutter på banen og med 3 mål mere så endte jeg kampen med 4 mål og en slutstilling på 5-0.

20. februar var det så min 17 års fødselsdag og dagen hvor jeg kunne skrive under på min første fuldtidskontrakt. Der var kommet kontrakt tilbud fra Inter, Napoli, Udinese, Gladbach og Aston Villa, men jeg valgte selvfølgelig Ajax da jeg mener min udvikling her går fint og at jeg kan blive bedre i Ajax.

Endelig spillede vi også sammen som et tophold og vi endte sæsonen på 1. pladsen med 4 point ned til PSV. Mit første hollandske mesterskab og en plads i Champions League efter sommerferien.

27. maj 2015 blev jeg udtaget til U21 EM, men dette blev en hurtig fornøjelse med 2 nederlag og en uafgjort og dermed en sidsteplads i puljen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010