home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Dansk LLM
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Dansk LLM  (Læst 20680 gange)
Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #45: 09 Jan 2014, 17:36 »

Jo starter i DK serie 1, så rykker op til 2. div. øst Peace startede ud med nørrebro united, da de spillede på min gamle hjemmebane, KUNST, som endda også hed gadenavnet her i spillet - kunst!

Men det fuckede op og så virkede ideen om Bornholm i superligaen, forholdsvist hurtigt, meget tiltalende Grin

Men respekt hvis/når du får dem op, så er der sgu blevet lagt nogle timer i det!

Man rykker ikke op til 2. Division Øst fra Serie 1 Smiley
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #46: 09 Jan 2014, 17:37 »

Okay, så serien lige under.. De rykkede ned i sidste sæson, og spiller med dem nu, sæson efter, så går ud fra at jeg rykker op Smiley

- rykkede ned fra 2. div. øst
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #47: 09 Jan 2014, 17:38 »

Jo starter i DK serie 1, så rykker op til 2. div. øst Peace startede ud med nørrebro united, da de spillede på min gamle hjemmebane, KUNST, som endda også hed gadenavnet her i spillet - kunst!

Men det fuckede op og så virkede ideen om Bornholm i superligaen, forholdsvist hurtigt, meget tiltalende Grin

Men respekt hvis/når du får dem op, så er der sgu blevet lagt nogle timer i det!
Ja okay så ved jeg faktisk ikke om du kan Smiley

Men ja gik alle hold igennem i Serie 2 for at finde det hold med det største stadion, det var det eneste krav. Fordi så er det ikke noget jeg behøver bruge penge på senere hen. FC Sydhavnen render så også rundt med et stadion med plads til 12.000 så det er faktisk rigtig stort. Jeg er 10 kampe inde i 3 sæson og ligger nummer 2 men alt er tæt.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #48: 09 Jan 2014, 17:44 »

FC Sydhavnen er da også det fedeste navn ever!! Ville elske at se dem i Superligaen i virkeligheden Thumbs Up
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #49: 09 Jan 2014, 17:48 »

FC Sydhavnen er da også det fedeste navn ever!! Ville elske at se dem i Superligaen i virkeligheden Thumbs Up
Ja men tvivler på det kommer til at ske i virkeligheden Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #50: 09 Jan 2014, 18:25 »

Hvor mange har du hentet ind?  Opstemt

Og tror I jeg kan blive semi-pro med NB hvis jeg rykker op som 1'er? Har hentet det vildeste talent til mit midterforsvar, han er 16 og fast mand! Tror han vil kunne følge med hele vejen til Suppen, og endda blive en profil!
Ville bare blive trist hvis der kommer nogen og stjæler ham fra mig uden at jeg får noget ud af det  Græder Græder

http://gyazo.com/4ed52a456057fe3f0b6af22f1b40c600
Jeg har hentet 20 ind ca. men mega vildt talent!
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk LLM
« Svar #51: 09 Jan 2014, 19:32 »

Så er jeg også startet op! Har ellers et super-spil med Brentford, men når denne mulighed er tilstede igen i år er jeg sgu nødt til at starte op med barndomsklubben Herlufsholm i Sjællandsserien! Nåede godt nok aldrig i nærheden af det bedste hold, men spillede trods alt derude i 12 år! Opstemt
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #52: 09 Jan 2014, 19:37 »

ahahah det her spil seriøst. Har smadret alt modstand i de første 6 kampe. Men da vi møder virum-fucking-sorgenfri evner mine spillere ikke at afslutte ÉN gang? forstår det virkelig ikke. Det ville jo aldrig ske irl. Det fint at tabe, men i fm14 taber jeg kun på latterligt urealistiske måder... zzz fuck it. nu owner vi bundby i næste kamp!.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #53: 09 Jan 2014, 21:19 »

Det ser ikke godt ud crazy
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #54: 09 Jan 2014, 21:24 »

Stramt ! Grin men hvorfor er silkeborg II der? troede at alle reservehold havde fået deres egen liga, men der er måske kun Superliga-reserverne?

Oh og nogen der ved hvornår man begynder at tjene penge på pokalturneringen? Shockeret
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #55: 09 Jan 2014, 21:37 »

Stramt ! Grin men hvorfor er silkeborg II der? troede at alle reservehold havde fået deres egen liga, men der er måske kun Superliga-reserverne?

Oh og nogen der ved hvornår man begynder at tjene penge på pokalturneringen? Shockeret
ved faktisk ikke hvorfor Silkeborg II er med Wink og nej men jeg kunne sgu godt bruge nogle penge Grin
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #56: 09 Jan 2014, 23:42 »

Under regler, i DS Pulje 1 står der: "Øverste to hold rykker op til 2. Division."

Den blev erstattet i 05/06 af 2. div. øst og vest... Vil det sige at mit spil fucker op når jeg evt. rykker op?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #57: 09 Jan 2014, 23:59 »

Under regler, i DS Pulje 1 står der: "Øverste to hold rykker op til 2. Division."

Den blev erstattet i 05/06 af 2. div. øst og vest... Vil det sige at mit spil fucker op når jeg evt. rykker op?
Nej der er 3 divisioner under 2 division, og der rykker 2 hold op fra hver, samtidig med at der rykker 3 ned fra hver af 2 division så det går lige op, 6 mod 6 Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #58: 10 Jan 2014, 00:23 »

Ah så "2. div." dækker over begge..?

Tak for svar, ville godt nok være stramt at være fanger i Danmarksserien Grin
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #59: 10 Jan 2014, 00:58 »

Ah så "2. div." dækker over begge..?

Tak for svar, ville godt nok være stramt at være fanger i Danmarksserien Grin
Det er jeg ret sikker på at det gør Smiley
Det ligesom hos mig, jeg ligger i sjællandsserien lige nu, og over mig er Danmarksserien som har 3 puljer, men der står bare at de 2 øverste hold rykker op i Danmarksserien.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010