home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Dansk LLM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Dansk LLM  (Læst 20640 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #15: 08 Jan 2014, 21:35 »

Logged

niclas
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dansk LLM
« Svar #16: 08 Jan 2014, 21:50 »

Mange tak for hjælpen  Grin
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #17: 08 Jan 2014, 21:51 »

Mange tak for hjælpen  Grin
så lidt Grin
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #18: 08 Jan 2014, 23:00 »

FC Sydhavnen flyver der ud af i sjællandsserien, der er spillet 3 kampe indtil videre, som har kastet 3 sejre af sig, med en målscorer der siger 13-1.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #19: 08 Jan 2014, 23:20 »

Hvor er det typisk, så jinx'ede jeg lige mit save ved at skrive det indlæg ovenover. Efter det gik så godt tabte jeg til Kalundborg på et straffespark i en kamp jeg dominerende fuldstændig....
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #20: 09 Jan 2014, 06:13 »

Kæft det går af lort med Vildbjerg er nået til vinterpausen i 1. Sæson og ligger på en 15 plads
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #21: 09 Jan 2014, 06:35 »

Kæft det går af lort med Vildbjerg er nået til vinterpausen i 1. Sæson og ligger på en 15 plads

Rolig nu. Man kan jo ikke forvente særligt meget af den klub. Tunge
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #22: 09 Jan 2014, 06:37 »

Rolig nu. Man kan jo ikke forvente særligt meget af den klub. Tunge
Tunge
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #23: 09 Jan 2014, 10:06 »

Hvor er det typisk, så jinx'ede jeg lige mit save ved at skrive det indlæg ovenover. Efter det gik så godt tabte jeg til Kalundborg på et straffespark i en kamp jeg dominerende fuldstændig....
og det bliver ved, er nu oppe på 3 nederlag i træk...
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #24: 09 Jan 2014, 12:54 »

Er lige begyndt med Nørrebro United, i KBU Serie 1 Pulje 1, men jeg kan kun skrive fuldtidskontrakter. . Er det normalt? Har allerede gæld efter en uge.. -.-
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #25: 09 Jan 2014, 13:21 »

Er lige begyndt med Nørrebro United, i KBU Serie 1 Pulje 1, men jeg kan kun skrive fuldtidskontrakter. . Er det normalt? Har allerede gæld efter en uge.. -.-
Nej det virker meget mærkeligt, selv i 1 division som er lige under superligaen, er det ikke alle hold der er fuldtids?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk LLM
« Svar #26: 09 Jan 2014, 13:23 »

Er lige begyndt med Nørrebro United, i KBU Serie 1 Pulje 1, men jeg kan kun skrive fuldtidskontrakter. . Er det normalt? Har allerede gæld efter en uge.. -.-

Neej, det lyder som en fejl fra min side. Nørrebro har åbenbart været sat som professionel, hvilket de selvfølgelig ikke er. Det nemmeste for dig ville være, at du selv lige løb ind i Editoren og ændrede deres status, for så at starte et nyt spil.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dansk LLM
« Svar #27: 09 Jan 2014, 13:53 »

Neej, det lyder som en fejl fra min side. Nørrebro har åbenbart været sat som professionel, hvilket de selvfølgelig ikke er. Det nemmeste for dig ville være, at du selv lige løb ind i Editoren og ændrede deres status, for så at starte et nyt spil.

Nu spiller jeg godt nok FM2013, men der er min klub i serie 3 også halvtidsprofessione l, men det er jo en fejl fra Sports Interactive og Sega's side af Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #28: 09 Jan 2014, 14:06 »

Neej, det lyder som en fejl fra min side. Nørrebro har åbenbart været sat som professionel, hvilket de selvfølgelig ikke er. Det nemmeste for dig ville være, at du selv lige løb ind i Editoren og ændrede deres status, for så at starte et nyt spil.
Går lige, vil i stedet forsøge at føre NB Bornholm til europæiske triumfer  Hævet Øjenbryn
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #29: 09 Jan 2014, 14:52 »

og det bliver ved, er nu oppe på 3 nederlag i træk...
nedern Græder
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010