home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Dansk LLM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Dansk LLM  (Læst 20588 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Dansk LLM
« Svar #30: 09 Jan 2014, 14:55 »

Går lige, vil i stedet forsøge at føre NB Bornholm til europæiske triumfer  Hævet Øjenbryn
Dem fik jeg i Superligaen sidste år - mest fordi jeg selv er fra Bornholm.

Overvejer lidt at starte på min lokale klub Rønne fB i år. Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #31: 09 Jan 2014, 14:59 »

Dem fik jeg i Superligaen sidste år - mest fordi jeg selv er fra Bornholm.

Overvejer lidt at starte på min lokale klub Rønne fB i år. Smiley
nice at du er fra Bornholm Wink det er sgu et dejligt sted Grin
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #32: 09 Jan 2014, 16:21 »

Jaer valgte dem da jeg tænkte på hvor fedt det egentlig kunne være at være pro fodboldspiller, på Solskinsøen Opstemt

men er det normalt at det tager uhyggeligt lang tid at lære taktikker?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #33: 09 Jan 2014, 16:24 »

Jaer valgte dem da jeg tænkte på hvor fedt det egentlig kunne være at være pro fodboldspiller, på Solskinsøen Opstemt

men er det normalt at det tager uhyggeligt lang tid at lære taktikker?
ja det tænker jeg også det tager sindsygt lang tid Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #34: 09 Jan 2014, 16:28 »

Kan du heller ikke ændre på kamptræningen? Min er fastlåst på 'mindre kamptræning' - sikkert fordi man er amatører.. Men tænker at det er derfor? Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dansk LLM
« Svar #35: 09 Jan 2014, 16:33 »

Kan du heller ikke ændre på kamptræningen? Min er fastlåst på 'mindre kamptræning' - sikkert fordi man er amatører.. Men tænker at det er derfor? Smiley
Det er derfor. Mit hold nåede aldrig at lære min taktik helt da jeg var NB Bornholm, før klubben blev opgraderet til deltid. Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #36: 09 Jan 2014, 16:33 »

Kan du heller ikke ændre på kamptræningen? Min er fastlåst på 'mindre kamptræning' - sikkert fordi man er amatører.. Men tænker at det er derfor? Smiley
jep det er det samme ved mig Smiley ja det må være fordi at klubben er amatør Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #37: 09 Jan 2014, 16:34 »

Det er derfor. Mit hold nåede aldrig at lære min taktik helt da jeg var NB Bornholm, før klubben blev opgraderet til deltid. Smiley
okay Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #38: 09 Jan 2014, 16:49 »

De satans bornholmere :d

Har også hentet 21 spillere ind haha..

22** Wink kan umuligt undgå at rykke op nu.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2014, 16:52 af 22 » Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #39: 09 Jan 2014, 16:58 »

De satans bornholmere :d

Har også hentet 21 spillere ind haha..

22** Wink kan umuligt undgå at rykke op nu.
jeg kan umuligt undgå at rykke ned Grin
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #40: 09 Jan 2014, 17:07 »

jeg kan umuligt undgå at rykke ned Grin

Hvor mange har du hentet ind?  Opstemt

Og tror I jeg kan blive semi-pro med NB hvis jeg rykker op som 1'er? Har hentet det vildeste talent til mit midterforsvar, han er 16 og fast mand! Tror han vil kunne følge med hele vejen til Suppen, og endda blive en profil!
Ville bare blive trist hvis der kommer nogen og stjæler ham fra mig uden at jeg får noget ud af det  Græder Græder

http://gyazo.com/4ed52a456057fe3f0b6af22f1b40c600
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #41: 09 Jan 2014, 17:15 »

Hvor mange har du hentet ind?  Opstemt

Og tror I jeg kan blive semi-pro med NB hvis jeg rykker op som 1'er? Har hentet det vildeste talent til mit midterforsvar, han er 16 og fast mand! Tror han vil kunne følge med hele vejen til Suppen, og endda blive en profil!
Ville bare blive trist hvis der kommer nogen og stjæler ham fra mig uden at jeg får noget ud af det  Græder Græder

http://gyazo.com/4ed52a456057fe3f0b6af22f1b40c600
Jeg spiller selv i sjællandsserien og jeg har ikke haft mulighed for det endnu...
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #42: 09 Jan 2014, 17:19 »

Har du overstået første sæson?

Overvejer lidt at spørge bestyrelsen, de virker nemlig nogenlunde ambitiøse, men jeg er bare bange for at de siger nej, og at der så går lang tid før jeg kan spørge igen, så tror jeg venter til vi er rykket op og har fået evt. bonusser, så er der nok lidt større chance.

Kan forresten fortælle at dette års pokaldræbere hedder NB Bornholm Thumbs Up vi slog Næstved og GVI ud og nu ser det ud til at vi endelig har lidt lodtrækningsheld. Vi møder Brøndby på hjemmebane. Burde være en smal sag. Wink
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #43: 09 Jan 2014, 17:25 »

Har du overstået første sæson?

Overvejer lidt at spørge bestyrelsen, de virker nemlig nogenlunde ambitiøse, men jeg er bare bange for at de siger nej, og at der så går lang tid før jeg kan spørge igen, så tror jeg venter til vi er rykket op og har fået evt. bonusser, så er der nok lidt større chance.

Kan forresten fortælle at dette års pokaldræbere hedder NB Bornholm Thumbs Up vi slog Næstved og GVI ud og nu ser det ud til at vi endelig har lidt lodtrækningsheld. Vi møder Brøndby på hjemmebane. Burde være en smal sag. Wink
Ja jeg er i 3 sæson, men jeg er FC Sydhavnen og jeg startede i Serie 2, men NB Bornholm starter højere oppe gør de ikke? Så måske kan du godt, ved ikke helt.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk LLM
« Svar #44: 09 Jan 2014, 17:33 »

Jo starter i DK serie 1, så rykker op til 2. div. øst Peace startede ud med nørrebro united, da de spillede på min gamle hjemmebane, KUNST, som endda også hed gadenavnet her i spillet - kunst!

Men det fuckede op og så virkede ideen om Bornholm i superligaen, forholdsvist hurtigt, meget tiltalende Grin

Men respekt hvis/når du får dem op, så er der sgu blevet lagt nogle timer i det!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010