home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Dansk ligaudvidelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Dansk ligaudvidelse  (Læst 54545 gange)
DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Dansk ligaudvidelse
« : 06 Jan 2014, 22:15 »

Så er det tid. TID til at føre dit lokale hold til tops i dansk og (måske) Europæisk fodbold! Har du nogensinde drømt om at føre Høng til tops? Har du nogenside haft ambitioner om at bringe storhed til Gauerslund? Eller er dit eneste mål med livet, at skabe legenden om Ny Kappel Boldklub 2007?

NU har du muligheden! Bevares, det bliver sikkert pisse svært, nærmest umuligt, men ikke desto mindre så har du da nu dét at græde over...

Denne mulighed bliver bragt til dig direkte fra min alt for varme og larmende bærbar som, ligesom mit gamle Rapport-blad, nok har set bedre tider.

Som databasen står lige nu, så er Serie 2 færdiglavet, og fuldt fungerende. Jeg har personligt simuleret frem til år 2020 uden problemer (bortset fra at Hvalsø stadig lå i Serie 2, grr...), og alt ser faktisk ud til at fungere godt. Som det nok kan tænkes, så er der tilføjet et HAV af nye ligaer og puljer i denne database, for slet ikke at tænke på de utallige klubber, stadions, og sågar byer (!).

De tilføjede hold er dog meget simple, og ud over at have de rigtige navne og stadions, så har de ikke nogle spillere eller andet personale, da det simpelthen ville tage latterligt lang tid.

Tanken er dog at få tilføjet Serie 3 til databasen. WOW! Ja, jeg ved det. wow. Den er faktisk færdiglavet, men af en eller anden grund så virker den ikke, så nu får i bare Serie 2, og så må vi se hvornår Serie 3 arter sig ordentligt.

Her er en lille teaser, for at vise at ligaerne rent faktisk er tilgængelige:


Men uden mere ståhaj, så er der her et meget nydeligt downloadlink. Jeg vil sikkert opdatere databasen i ny og næ, hvis jeg bliver gjort opmærksom på nogle fejl eller andet.
Derudover vil jeg også opdatere den så snart jeg har fået Serie 3 til at virke.

Dansk ligaudvidelse v1: Til og med Serie 2, fuldt funktionelt.
http://www.mediafire.com/download/3mx1gupiab7merj/Dansk+ligaudvidelse+v1.rar

Dansk ligaudvidelse v2: Til og med Serie 3, samt redigeret mængde af gennemsnitslige tilskuerantal og sæsonkort holdere. Derudover er start omdømmerne for de mindre klubber alvorligt hivet ned, for igen at holde tilskuertallet nede.
http://www.mediafire.com/download/g6gwugp215gs9ho/Danish_expansion_v2.zip

Så jeg håber i nyder den, hvis i har nogle spørgsmål eller kommentarer, så før dem frem i denne tråd. Ellers, så må  have det godt Smiley

 - DaSiimM
« Seneste Redigering: 09 Jun 2014, 12:42 af DaSiimM » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #1: 06 Jan 2014, 22:46 »

Stærkt arbejde! Smiley

Kunne være man skulle give sig i kast med den på et tidspunkt, hvis jeg dør med mit nuværende save - eller vil supplere.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #2: 06 Jan 2014, 22:55 »

Har du husket at lave sådan at det er de rigtige hold der rykker henholdvis op og ned i rækkerne?

Fx at et hold fra Sønderjylland ikke lander i Sjælland rækken? Smiley
Logged

DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #3: 06 Jan 2014, 22:59 »

Har du husket at lave sådan at det er de rigtige hold der rykker henholdvis op og ned i rækkerne?

Fx at et hold fra Sønderjylland ikke lander i Sjælland rækken? Smiley

Altså, jeg har prøvet så godt jeg kan, men måden man indstiller de regionale divisioner i FM Editoren er simpelthen så upræcis, så der sker stadig fejl der. Men jeg kan ikke se hvordan jeg skal forbedre det. Jeg har oprettet nye byer i spillet, og indtastet deres præcise længde- og breddegrader for at få bæstet til at blive under sengen, men ja, der sker stadig fejl Skuffet
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #4: 06 Jan 2014, 23:00 »

Fremragende arbejde!
Jeg skal helt sikkert have den, når Serie 3 bliver tilføjet, så jeg kan føre mit eget hold... tjah, en række op?
Logged


DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #5: 06 Jan 2014, 23:20 »

Fremragende arbejde!
Jeg skal helt sikkert have den, når Serie 3 bliver tilføjet, så jeg kan føre mit eget hold... tjah, en række op?

Ja ja, små skridt er også... øh... skridt, pååå... vejen. Fordi, en lang vej består jo af... mange, øhm, skridt. Så derfor er, øh, små skridt... også sådan, jeg har ingen idé om hvad jeg siger.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #6: 06 Jan 2014, 23:44 »

Ja tak, gælder mig allerede! Opstemt

Hvornår kommer holdene med i pokalturningeren?
« Seneste Redigering: 07 Jan 2014, 01:14 af AndreasNord » Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #7: 07 Jan 2014, 05:54 »

Jaaaaaaa nu kan jeg spille med mit lokale hold! Mega fedt du har lavet databasen
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #8: 07 Jan 2014, 05:58 »

hvilken mappe skal man lægge den i?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #9: 07 Jan 2014, 06:47 »

hvilken mappe skal man lægge den i?
nårh den skulle ind i  C:\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2014\editor data
nu virker det har lige startet et save med Vildbjerg i Jyllandsserien pulje 2. Glæder mig til at spille med dem når jeg kommer hjem fra skole Opstemt
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #10: 07 Jan 2014, 07:23 »

godt arbejde Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #11: 07 Jan 2014, 12:05 »

Klassearbejde du har lavet der. Rigtig godt tiltag!

Jeg er ikke så vild med at spille i Danmark, da der ikke er den store udfordring - men det kan der da passende komme nu!
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #12: 07 Jan 2014, 15:51 »

Altså, jeg har prøvet så godt jeg kan, men måden man indstiller de regionale divisioner i FM Editoren er simpelthen så upræcis, så der sker stadig fejl der. Men jeg kan ikke se hvordan jeg skal forbedre det. Jeg har oprettet nye byer i spillet, og indtastet deres præcise længde- og breddegrader for at få bæstet til at blive under sengen, men ja, der sker stadig fejl Skuffet
Har lige kigget på databasen, det ser sku meget fint ud...
Godt lavet Cool

OBS
Så lige at databasen ikke er "bekræftet", har du husket at teste reglerne?
Mener dog ikke det betyder det helt store.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2014, 15:54 af L.Wee » Logged

DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #13: 07 Jan 2014, 17:24 »


OBS
Så lige at databasen ikke er "bekræftet", har du husket at teste reglerne?
Mener dog ikke det betyder det helt store.

Ja ja, det er bare fordi jeg var inde og ændre navnet på et hold jeg lige så jeg havde stavet forkert, og så fik jeg ikke lige "bekræftet" den igen. Men den kørte fint i den in-game ferieren (simulering) som jeg kort kørte før jeg uploadede den.


Hvornår kommer holdene med i pokalturningeren?

Der er en enkelt kvalifikationsrunde iblandt de forskellige Lokale kvalifikationsserie r. Derefter starte den "rigtige" Pokalturnering, hvor de resterende hold løbende bliver tilføjet. Så, et hold som FC Sønderborg eller Hornbæk SF, skal først spiller en kvalifokationskamp for at indtræde i turneringens hoveddel, hvorimod et hold som FCK først indtræder i 3. runde af hovedturneringen.

Det er nogenlunde sådan det også er i virkeligheden, bortset fra at jeg ikke kunne få lov til at begrænse kvalifikationsrunde n til kun at inkludere hold fra De Lokale Kvalifikationsserie r. Så der vil også forekomme hold fra Danmarksseriens tre pulljer i kvalifikationsrunde n (desværre Skuffet). Jeg har sagt det før, editoren er meget begrænset.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2014, 17:48 af DaSiimM » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #14: 07 Jan 2014, 17:49 »

Jeg er ikke så vild med at spille i Danmark, da der ikke er den store udfordring
Det forstår jeg nu ikke helt du siger. Man bestemmer vel selv hvad udfordringen er? Hvis man sætter høje forventninger til sig selv og klubben er det vel ligemeget hvilket land man er i. At være Shakhtar eller Brøndby f.eks. er da ca. samme sværhedsgrad, hvis du forstår hvad jeg mener. Bare på forskellige niveauer. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010