home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [28] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [28] The Great Dane - Kidderminster (Fra Skrill Premier til Premier League)  (Læst 30297 gange)
darkalf
Manager

Sv: [9] Kriblen i benene - Sæsonen er slut
« Svar #30: 05 Jan 2014, 20:11 »

Der må satses på transferfrie folk tror jeg pengene er vel små

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 05 Jan 2014, 20:25 »

Tillykke med sejren :-) - Der er masser gode transfer frie spillere - som kan noget i de her ligaer!

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her

Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #32: 06 Jan 2014, 20:24 »

Sommertransfers & en ny liga at glæde sig til
1. August 2014       

Det er blevet tid til en ny sæson og samtidig er der kommet nye spillere til Kidderminster, som kan ses i denne transferoversigt. De nye spillere er målmanden Shwan Jalai. Forsvarsspilleren Junior N'Tamé og så er der kommet tre nye midtbanespillere til klubben nemlig Gavin Williams, Jari Litmanen* og Danny Whitaker. Alle spillere er hentet på fri transfers og de solgte spillere er alle smutter på fri transfers, mens tre af dem har stoppet deres karriere.
Op til den nye sæson er blevet spillet tre venskabskampe. Først kom Chesterfield fra League 1 på besøg, og de gav os lige en lektion i angrebsfodbold til den nye sæson og smækkede os 1-6. Så kom Chelmsford på besøg og vi vandt en kneben 1-2 sejr og vi sluttede derefter af med et møde med Chelseas U/21, som endte 2-2. Vi var nu klar til gå i gang med, at arbejde os igennem League 2.

Kidderminster starter sæson ude mod Northampton, hvorefter Doncaster venter i Capital One Cuppens 1. runde.

*Litmanen har trukket sig tilbage så jeg får svært ved at vise et billede af ham.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #33: 10 Jan 2014, 19:13 »

God start for Kidderminster
26. Oktober 2014       

Sky Bet League 2

I denne sæson satser Mølbys Kidderminster på at kunne kæmpe med i top og håber samtidig at kunne rykke med op. Her efter 14 kampe er det da også gået meget godt. Det er har dog også kostet i både Capital One Cuppen og Vans-Pokalen, da vi allerede i ude af begge turneringer efter én kamp. Èt nederlag på 3-2 til Doncaster i førstnævnte og derefter vandt Rochdale med samme cifre i Vans-Pokalen.

I ligaen lagde vi ud med at vinde fire kampe i træk, derefter tre uafgjorte i træk og her fjorten runde inde i nuværende sæson har vi stadig ikke tabt i ligaen og vi ligger fortjent nummer 1!

« Seneste Redigering: 11 Jan 2014, 16:49 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager

Sv: [11] Kriblen i benene - 2. sæson startet
« Svar #34: 10 Jan 2014, 19:18 »

Det kører jo bare.

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 10 Jan 2014, 19:51 »

Hold da op - det kører sgu det der! - Hvad er dit mål? fører Kidderminster op i Premier League, eller tage imod jobtilbud når du får det ?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #36: 10 Jan 2014, 20:18 »

Hold da op - det kører sgu det der! - Hvad er dit mål? fører Kidderminster op i Premier League, eller tage imod jobtilbud når du får det ?

Ja jeg er også godt tilfreds med starten Smiley
Til dit spørgsmål kommer det meget an på klubben der henvender sig. Lige nu regner jeg med at fører dem videre ihvertfald i Championship

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #37: 11 Jan 2014, 17:04 »

Stadig med i toppen
6. Januar 2015     

Sky Bet League 2

Så er der endnu engang nyt fra Kidderminster fra Birmingham området. Der er siden sidst blevet spillet endnu elleve kampe og vi nu over halvvejs i dette års League 2. Efterår er blevet til Januar og sne og kulde. Efteråret bød ellers på et nyt job tilbud fra Kilmarnock i Skotland, men efter lidt tids overvejelse valgte Jan Mølby at takke nej.

Kidderminster ligger dog ikke nummer ét mere, da Cheltenham fører med hele ét point. Ud af de elleve kampe har Kidderminster tabt tre kampe. 2-4 mod Hartlepool, 3-4 mod Shrewsbury og et enkelt udebane nederlag blev det også til, da Bury stjal en 2-1 sejr på eget græs. Der er generelt mange målrige kampe, og i flere kampe virker det som det bare gælder om at score flere mål end modstanderen. Håber ikke det vil være taktikken op igennem rækkerne for Kidderminster, fordi så komme de til at få det svært længere oppe.

« Seneste Redigering: 11 Jan 2014, 17:06 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

Sv: [12] Kriblen i benene - Stadig med i toppen
« Svar #38: 13 Jan 2014, 06:06 »

34. Runder i Sky Bet League 2
22. Februar 2015       

Sky Bet League 2

Så skal vi endnu engang til Kidderminster, hvor der efter 34 runder er ved at danne sig et billede af top og bund. Kidderminster har scoret flest mål af alle hold i ligaen med 78 mål, i kontrast til den modsatte ende hvor Exeter har ladet 76 mål gå ind. Kidderminster ligger på nuværende tidspunkt nummer to med samme point antal som Cheltenham. Vi havde mulighed for at trække fra, men i en nervøs kamp fik vi kun 1-1. Vores medoprykkere med Peter Schmeichel ved roret ligger helt nede ved nedryknings stregen og skal til at tage sig sammen hvis de ikke skal ned i Skrill Premier igen.

Rent resultat mæssigt har det været godkendt, hvor vi har skrabet 15 point sammen i ni kampe. Nu bliver det spændende og se om vi kan holde dampen oppe, så vi kan rykke direkte op for anden år i træk.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

WittingB
Reserveholdsspiller

Sv: [13] Kriblen i benene - Stadig med i toppen
« Svar #39: 13 Jan 2014, 07:32 »

flot kørt! Lad os håbe du kan holde dampen oppe de sidste 10 !

JimmyGP
Manager

« Svar #40: 13 Jan 2014, 08:28 »

De sidste 12 crazy

Det ser godt ud Fogt.. krydser fingre for at det lykkes.. Wink Rigtig god blog Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 13 Jan 2014, 08:45 »

Nuvel Smiley burde vide det efter flere sæsoner i den liga Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #42: 13 Jan 2014, 09:12 »

De sidste 12 crazy

Det ser godt ud Fogt.. krydser fingre for at det lykkes.. Wink Rigtig god blog Thumbs Up

Takker jeg håber du fortsat vil følge Wink

Kan lige afsløre her mens den næste update er på trapperne at det bliver spændende  Thumbs Up

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #43: 13 Jan 2014, 09:28 »

Massivt formdyk
19. April 2015       

Sky Bet League 2

Så kom det formdyk som jeg havde frygtet hele sæsonen,
Med blot 9 point i hele 11 kampe er det er mirakel og et svineheld at vi stadig ligger hvor vi ligger. Vi ligger nummer fire i ligaen med 74 point. Fleetwood fejrede mesterskabet med at smadre mit hold på vores græs med hele 1-7. Jeg var rasende og jeg tror 10 ud af 14 spillere der var i spil i denne kamp fik bøder på 2 ugers løn. Det var efter fem nederlag i træk og jeg så småt begyndt forberede mig på at sige op, hvis vi røg helt ud af Playoff. Fordi vi havde været gode hele sæsonen og vi havde klart holdet til at rykke op. Det var også et punkt jeg tænkte at jeg skulle have taget til Kilmarnock alligevel, men da jeg kom til at kigge på den skotske liga var de allerede nedrykket med et par runder tilbage. Men med et 3-2 mål af Michael Gash i 87' minut mod Coventry sikrede jeg playoff og vi kunne utrolig nok også stadig nå at rykke direkte op. Dette krævede BARE at Plymouth tabte til Mansfield på Mansfields bane og vi skulle samtidig vinde over Rotherham. Det værste ved det hele var da, at næste kamp først var den 2. maj. Vi skulle vente 14 dage på at få udløst spændingen. Jeg kaldte til holdmøde igen, og sagde nu skulle det altså være. Vi skulle give alt hvad vi kunne i den sidste kamp og lovede spillerne, at de kunne få damer og sprut i stride strømme hvis det skulle lykkedes at overhale Plymouth.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

WittingB
Reserveholdsspiller

Sv: [13] Kriblen i benene - historiens største formdyk
« Svar #44: 13 Jan 2014, 09:42 »

Hvad sker der for det formdyk - oplevede også selv noget lignene med over 6 nederlag i træk!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010