home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmFreaks årsawards 2013
| | | |-+  Årets crewmedlem
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er årets crewmedlem?  (Afstemning slut: 07 Jan 2014, 22:28)
-KNM-
- 18 (21,4%)
Medina/Hansen.
- 19 (22,6%)
Sunbao
- 20 (23,8%)
Sir Jeppe
- 16 (19%)
Hawkins
- 10 (11,9%)
Risom
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 84

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Årets crewmedlem  (Læst 6662 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Årets crewmedlem
« : 29 Dec 2013, 22:36 »

Vi er glade for at kunne præsentere afstemningen dedikeret til "Årets crewmedlem". Her i denne tråd vil I kunne diskutere, hvem I synes har fortjent den prestigefyldte award!
Logged

FC Barcelona

JG7
Gæst
 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #1: 30 Dec 2013, 12:19 »

Jeg ved godt, det er lidt svært grundet de mange navneskifte, men i det her tifælde, var det så ikke smartest at nævne, at Medina hed Hansen. i hans crew-periode? Mig bekendt skiftede han først navn efter han var ude af crewet, synes måske det er lidt relevant - ellers så nævner jeg det i al fald! Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #2: 30 Dec 2013, 12:23 »

Det kan du have ret i. Der står nu begge dele Smiley
Logged

FC Barcelona

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #3: 30 Dec 2013, 13:08 »

Nu sad Hansen(Medina) altså kun i crewet et sted mellem 3 og 4 uger i kalenderåret 2013, så er det ikke et nooooget tyndt grundlag at nominere på, i forhold til de andre dygtige crewmedlemmer der har siddet i noget længere tid?
« Seneste Redigering: 30 Dec 2013, 13:12 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #4: 30 Dec 2013, 13:25 »

Det kan man mene. Vi havde imidlertid fra starten lovet, ikke at blande os i nomineringerne, så vi videregiver selvfølgelig også hans.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #5: 30 Dec 2013, 13:33 »

Du er bare en hater, AR.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #6: 30 Dec 2013, 15:49 »

På grund af en overset privat besked med nomineringer er der blevet tilføjet en bruger til afstemningen. I har muligheden for at placerer jeres stemme anderledes, hvis I ønsker det.
Logged

FC Barcelona

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #7: 30 Dec 2013, 16:19 »

5 fremragende bud.

-KNM- : Vi skriver tit sammen i PB og jeg har nomineret dig. Vi hygger os da af og til.
Sune : Du er jo blot et festlig menneske, hatten af for det.
Sir Jeppe : Vi var jo i Crew sammen. Der var du da også ganske hyggelig og havde styr på dit shit.
Hehe og så selveste Hawkins : Hvem havde troede det. Du er noget for dig selv på din egen måde. Det jo kun positivt.
Hansen : Vi kender hinanden alt for godt.

Godt nytår!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #8: 02 Jan 2014, 18:13 »

At Sulo ikke er nomineret er grinagtigt. Måske det bedste crewmedlem of all time. Men sådan er der jo så meget. Jeg ved endnu ikke helt, hvem jeg skal stemme på.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #9: 02 Jan 2014, 18:17 »

At Sulo ikke er nomineret er grinagtigt. Måske det bedste crewmedlem of all time. Men sådan er der jo så meget. Jeg ved endnu ikke helt, hvem jeg skal stemme på.

Det kan du jo i og for sig takke dig selv for Smiley

Alle nomineringer er smidt oppe i denne afstemning.

At jeg er enig i at han burde være med, er en anden sag.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #10: 02 Jan 2014, 18:19 »

Det kan du jo i og for sig takke dig selv for Smiley

Alle nomineringer er smidt oppe i denne afstemning.

At jeg er enig i at han burde være med, er en anden sag.
Det er rigtigt. Jeg kunne bare have nomineret ham. Men jeg glemte simpelthen alt om disse awards og har ikke nomineret en eneste. Men det er alligevel lidt pudsigt, at ingen har tænkt på ham.

Men det bliver spændende at se, hvem der løber med det.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #11: 02 Jan 2014, 18:34 »

At Sulo ikke er nomineret er grinagtigt. Måske det bedste crewmedlem of all time. Men sådan er der jo så meget. Jeg ved endnu ikke helt, hvem jeg skal stemme på.

Hvad bygger du denne påstand på? Jeg er klar over at Sulo sad i crewet i enormt lang tid, men dette afgør vel ikke alene, hvor godt et crewmedlem man har været? Du har vel ikke umiddelbart noget indblik i Sulos aktivitet i Baglokalet f.eks.? Smiley

Jeg vil godt lige skynde mig at understrege at jeg på ingen måder er ude på at nedgøre Sulo. Det er prisværdigt at han så længe har holdt dampen oppe og bidraget til siden. Så vidt jeg husker var han eksempelvis en stor hjælp i oddssektionen, da jeg selv sad i crewet for et par år siden Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #12: 02 Jan 2014, 18:38 »

Hvad bygger du denne påstand på? Jeg er klar over at Sulo sad i crewet i enormt lang tid, men dette afgør vel ikke alene, hvor godt et crewmedlem man har været? Du har vel ikke umiddelbart noget indblik i Sulos aktivitet i Baglokalet f.eks.? Smiley

Jeg vil godt lige skynde mig at understrege at jeg på ingen måder er ude på at nedgøre Sulo. Det er prisværdigt at han så længe har holdt dampen oppe og bidraget til siden. Så vidt jeg husker var han eksempelvis en stor hjælp i oddssektionen, da jeg selv sad i crewet for et par år siden Smiley
Nej, jeg kender intet til, hvad han har bidraget med der. Jeg anser ham bare som en mand, der bare var der, gjorde sin pligt, men aldrig rigtigt alligevel har fået den anerkendelse, han i min verden fortjener, fordi han ikke er så langt fremme i skoene. Han var forrygende i oddssektionen, han var en god moderator, men hans arbejde i Champions Freak er meget undervurderet og overset. Man burde virkelig overveje, hvor lang tid det tager af ens tid at styre den konkurrence.

Sidst, men ikke mindst, så ved jeg, at Sulo brugte meget frivillig tid som crewmedlem på FmFreaks.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2014, 18:42 af Jakob E » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #13: 02 Jan 2014, 18:52 »

Nej, jeg kender intet til, hvad han har bidraget med der. Jeg anser ham bare som en mand, der bare var der, gjorde sin pligt, men aldrig rigtig alligevel har fået den anerkendelse, han i min verden fortjener, fordi han ikke er så langt fremme i skoene. Han var forrygende i oddssektionen, han var en god moderator, men hans arbejde i Champions Freak er meget undervurderet. Man burde virkelig overveje, hvor lang tid det tager af ens tid at styre den konkurrence.

Sidst, men ikke mindst, så ved jeg, at Sulo brugte meget frivillig tid som crewmedlem på FmFreaks.

Det tager helt sikkert meget tid både at køre oddssektionen og at styre konkurrencer. Jeg stod selv for et par ting under min tid i crewet, så jeg ved udmærket at det kræver en stor indsats. Om Sulo har fået den anderkendelse, han fortjener, ved jeg ikke. Men det skader i hvert fald aldrig, at rose folk, når de har gjort et godt stykke arbejde, og det har han helt sikkert Smiley

Dét, der slog mig, var bare at du mente at han måske det var all-time bedste crewmedlem. I min egen tid i crewet, mener jeg at Sulo stod for oddssektionen, og det gjorde han rigtig godt! Jeg husker ham til gengæld ikke som værende den mest aktive i Baglokalet generelt (no offense, Sulo), hvilket måske var naturligt nok fordi han vist ikke var så gammel dengang (15-16 år?). I min verden kræves mange ting, før man kan komme i betragtning til en titel som "all-time best crew member". Først og fremmest skal man naturligvis hjælpe til i den afdeling man hører under (odds, skribent, moderator etc.) og derudover ville jeg forvente aktivitet i debatterne i Baglokalet. Min pointe er egentlig bare, at der i min optik er andre der står lidt "foran i køen" til den titel, i hvert fald bedømt ud fra min egen tid i crewet. Hvis Sulo siden dengang, har fået lagt et ekstra lag på i forhold til aktiviteten i debatterne, så er det naturligvis kun glædeligt! Men ellers vil jeg mene at eksempelvis folk som Søgaard, Swizz CataR og Plutonium optræder i den føromtalte kø. Der kunne sikkert nævnes flere folk både før og efter min tid, men dem kan jeg af gode grunde ikke bedømme.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #14: 02 Jan 2014, 18:55 »

Kan så fortælle at han var blandt de mest aktive i min tid.

Men har intet overblik over de/den bedste igennem tiderne. Det tvivler jeg på at nogen har. Man har jo kun overblik over de som var i Crewet samme tid som en selv.

Respekt til Sulo for al den tid han havde i Crewet - Klart i toppen i min tid!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010