home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmFreaks årsawards 2013
| | | |-+  Årets crewmedlem
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er årets crewmedlem?  (Afstemning slut: 07 Jan 2014, 22:28)
-KNM-
- 18 (21,4%)
Medina/Hansen.
- 19 (22,6%)
Sunbao
- 20 (23,8%)
Sir Jeppe
- 16 (19%)
Hawkins
- 10 (11,9%)
Risom
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 84

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Årets crewmedlem  (Læst 6651 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #15: 02 Jan 2014, 18:57 »

Kan så fortælle at han var blandt de mest aktive i min tid.

Men har intet overblik over de/den bedste igennem tiderne. Det tvivler jeg på at nogen har. Man har jo kun overblik over de som var i Crewet samme tid som en selv.

Respekt til Sulo for al den tid han havde i Crewet - Klart i toppen i min tid!

Jamen det er jeg da kun glad for at høre Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #16: 02 Jan 2014, 18:59 »

Det tager helt sikkert meget tid både at køre oddssektionen og at styre konkurrencer. Jeg stod selv for et par ting under min tid i crewet, så jeg ved udmærket at det kræver en stor indsats. Om Sulo har fået den anderkendelse, han fortjener, ved jeg ikke. Men det skader i hvert fald aldrig, at rose folk, når de har gjort et godt stykke arbejde, og det har han helt sikkert Smiley

Dét, der slog mig, var bare at du mente at han måske det var all-time bedste crewmedlem. I min egen tid i crewet, mener jeg at Sulo stod for oddssektionen, og det gjorde han rigtig godt! Jeg husker ham til gengæld ikke som værende den mest aktive i Baglokalet generelt (no offense, Sulo), hvilket måske var naturligt nok fordi han vist ikke var så gammel dengang (15-16 år?). I min verden kræves mange ting, før man kan komme i betragtning til en titel som "all-time best crew member". Først og fremmest skal man naturligvis hjælpe til i den afdeling man hører under (odds, skribent, moderator etc.) og derudover ville jeg forvente aktivitet i debatterne i Baglokalet. Min pointe er egentlig bare, at der i min optik er andre der står lidt "foran i køen" til den titel, i hvert fald bedømt ud fra min egen tid i crewet. Hvis Sulo siden dengang, har fået lagt et ekstra lag på i forhold til aktiviteten i debatterne, så er det naturligvis kun glædeligt! Men ellers vil jeg mene at eksempelvis folk som Søgaard, Swizz CataR og Plutonium optræder i den føromtalte kø. Der kunne sikkert nævnes flere folk både før og efter min tid, men dem kan jeg af gode grunde ikke bedømme.
Det hele er jo en subjektiv vurdering. Men i og med at jeg aldrig har siddet i crewet, kan jeg kun bedømme folk på det synlige arbejde, de har lavet. Der ser jeg ikke mange, der er bedre end ham. At han holdte dampen oppe så længe er bestemt også et plus. Hvis man skulle bedømme det bedste crewmedlem of all time på en ting som aktivitet i baglokalet, så var det kun ganske få brugere, der ville kunne lave sådan en bedømmelse, og det ville måske ikke engang være sagligt, at de ikke ved, hvad diverse crewmedlemer bedrog med, at man ikke selv var der.

Med andre ord. Jeg kan og vil kun bedømme på det synlige stykke arbejde, jeg kan se. Og det skal jeg også. Der ser jeg Sulo som fantastisk i oddssektionen, som en god moderator, en mand der stort set aldrig laver en fejl i sine formuleringer og nyheder, samt en mand der var utrolig overset for sit arbejde i Champions Freak. Slutteligt vil jeg referere til min første sætning. :-)
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #17: 02 Jan 2014, 19:01 »

Det bedste Crew medlem til dato bliver umulig at finde frem til. 

De eneste to som har været der hele tiden er vel kun ham it manden som kigger ind to gange om året. Når sneen skal falde og når sneen skal fjernes. Den anden er Sune og det ansvar er hvis for stort at ligge på hans skuldre. Af og til kan det være svært nok med en PB.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #18: 02 Jan 2014, 19:07 »

Det hele er jo en subjektiv vurdering. Men i og med at jeg aldrig har siddet i crewet, kan jeg kun bedømme folk på det synlige arbejde, de har lavet. Der ser jeg ikke mange, der er bedre end ham. At han holdte dampen oppe så længe er bestemt også et plus. Hvis man skulle bedømme det bedste crewmedlem of all time på en ting som aktivitet i baglokalet, så var det kun ganske få brugere, der ville kunne lave sådan en bedømmelse, og det ville måske ikke engang være sagligt, at de ikke ved, hvad diverse crewmedlemer bedrog med, at man ikke selv var der.

Med andre ord. Jeg kan og vil kun bedømme på det synlige stykke arbejde, jeg kan se. Og det skal jeg også. Der ser jeg Sulo som fantastisk i oddssektionen, som en god moderator, en mand der stort set aldrig laver en fejl i sine formuleringer og nyheder, samt en mand der var utrolig overset for sit arbejde i Champions Freak. Slutteligt vil jeg referere til min første sætning. :-)

Jamen, så tror jeg sådan set, at vi er enige langt hen ad vejen, så lad os bare lukke den her Smiley

Jeg blev blot nysgerrig af dit første indlæg. Min pointe var måske i virkeligheden blot at arbejdet som crewmedlem omfatter flere forskellige ting, hvoraf det ikke er dem alle der er synlige for de menige brugere. Nu blev debatten så taget med udgangspunkt i Sulos tilfælde, men det kunne lige så godt have været en generel debat.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets crewmedlem
« Svar #19: 04 Jan 2014, 12:49 »

Citat
I samme ombæring vil vi gerne gøre opmærksom på, at der er blevet tilføjet nogle nye, som du kan stemme på til FmFreaks årsawards. Du har mulighed for ændre din stemme i de kategorier, hvor der er blevet tilføjet nogle nye. Af samme grund har vi valgt at udskyde deadline med en dag, så afstemningerne først slutter d. 6 januar.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010