home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1115 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Defensive hjørnespark?!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Defensive hjørnespark?!  (Læst 6857 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller

Sv: Defensive hjørnespark?!
« Svar #15: 26 Dec 2013, 09:56 »

Har heller ikke tænkt det som et problem i den nye patch - synes det er okay begge veje og har ikke ændret i noget.

darkalf
Manager

« Svar #16: 26 Dec 2013, 10:35 »

Kom lige til at kigge på tallene igen og 9 mål var hvad jeg selv havde scoret på hjørne. Har kun lukket 5 mål ind i 33 kampe efter hjørne.

Maestrodk
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 26 Dec 2013, 18:42 »

Har heller ikke de store problemer med defensive hjørnespark. Har en mand blivende fremme, en mand på hver stolpe og 2-3 til at markere høje modstandere. Resten står bare til "go back". Det pakker feltet godt Smiley

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #18: 30 Dec 2013, 19:52 »

Synes det er et problem i alle mine save. I tre sæsoner med Cosenza har jeg lukket mellem 15-20 mål ind. Har lige startet en ny med City. Fem kampe, fem mål lukket ind på hjørne.

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 30 Dec 2013, 19:58 »

Synes det er et problem i alle mine save. I tre sæsoner med Cosenza har jeg lukket mellem 15-20 mål ind. Har lige startet en ny med City. Fem kampe, fem mål lukket ind på hjørne.

Hvad har du sat dine spillere til på de defensive hjørnespark?

Bruger selv denne taktik på defensive hjørnespark, om som tidlgere skrevet har jeg i 50 kampe lukket 4 mål ind i mit Ajax-spil Smiley

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #20: 30 Dec 2013, 20:01 »

Har lukket 12 mål ind med City, 10 af dem på dødbolde.. Elsker det har spil!

Har prøvet utallige kombinationer... Det er ligemeget hvordan jeg dækker op så høvler modstanderen bolde ind på dødbole, men giver din et skud.

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 30 Dec 2013, 20:04 »

Men bare husk på at sæt de rigtige spiller på de rigtige positioner. Det er ikke sikkert din angriber skal til at dække en høj spiller, hvis han selv har 6 i heading og er 1,60 høj. Nu har jeg f.eks. sat Cornelius til at dække en høj spiller, og sat Fischer til at være fremme da han er hurtig hvis der nu skulle opstå en kontra Smiley

Giv endelig lyd på hvordan den fungerer for dig Smiley

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #22: 30 Dec 2013, 20:09 »

Men bare husk på at sæt de rigtige spiller på de rigtige positioner. Det er ikke sikkert din angriber skal til at dække en høj spiller, hvis han selv har 6 i heading og er 1,60 høj. Nu har jeg f.eks. sat Cornelius til at dække en høj spiller, og sat Fischer til at være fremme da han er hurtig hvis der nu skulle opstå en kontra Smiley

Giv endelig lyd på hvordan den fungerer for dig Smiley
I know. Har Dzeko/Negredo til at dække høj og så Aguero/Jovetic til at være fremme.. Vender tilbage med resultater(Har indtil videre spillet en hel kamp uden at lukke mål ind på døbold!!)

blomvikings
Manager

« Svar #23: 30 Dec 2013, 20:10 »

Nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem, men noget der virkelig har virket godt for mig, har været at sætte to mand på "nærmeste stolpe", eftersom jeg følte det var i det område der blev scoret mest i mod mig. Det har så også resulteret i langt færre indkasserede mål på hjørnespark Smiley

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 30 Dec 2013, 20:16 »

I know. Har Dzeko/Negredo til at dække høj og så Aguero/Jovetic til at være fremme.. Vender tilbage med resultater(Har indtil videre spillet en hel kamp uden at lukke mål ind på døbold!!)

So far, so good Peace

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010