home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:55:25 szukizek Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
I går kl. 20:29:17 Bubbles Blogkonkur... #14 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:55:05 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 333 Gæster Online.

Indlæg: 1132819 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  My Memories
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: My Memories  (Læst 9784 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
My Memories
« : 23 Dec 2013, 00:42 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: My Memories
« Svar #1: 23 Dec 2013, 00:43 »

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My Memories
« Svar #2: 23 Dec 2013, 00:57 »

Lyder spændende, vil da nok følge med.

Et hurtigt spørgsmål: Hvordan ser du forskellen på en fremskudt angriber og en skarpretter? Og hvordan vil en skarpretter passe ind i en 4-4-2. Hvis altså forstår hvad jeg mener...Jeg forsøger selv at spille en (noget mere offensivt præget dog) 4-4-2, og er meget i tvivl om hvorvidt en Skarpretter eller en fremskudt angriber vil passe bedst Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: My Memories
« Svar #3: 23 Dec 2013, 01:07 »

Lyder spændende, vil da nok følge med.

Et hurtigt spørgsmål: Hvordan ser du forskellen på en fremskudt angriber og en skarpretter? Og hvordan vil en skarpretter passe ind i en 4-4-2. Hvis altså forstår hvad jeg mener...Jeg forsøger selv at spille en (noget mere offensivt præget dog) 4-4-2, og er meget i tvivl om hvorvidt en Skarpretter eller en fremskudt angriber vil passe bedst Smiley

For mig at se, så er den primære forskel mellem en skarpretter og en fremskudt angriber, at den fremskudte angriber vil være mere involveret i det opbyggende spil, mens skarpretteren i højere grad blot skal koncentrer sig om at putte bolden i målet.

En skarpretter kan passe ind på mange måder i en 4-4-2, både som en hurtigløber, eller som en Jon Dahl Tomasson type, der bare skal sætte indersiden på. Vigtigt er det dog, at han har andre spillere til at opbygge angrebene, mens han mere bare skal sørge for at afslutte dem..
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: My Memories
« Svar #4: 23 Dec 2013, 01:32 »

For mig at se, så er den primære forskel mellem en skarpretter og en fremskudt angriber, at den fremskudte angriber vil være mere involveret i det opbyggende spil, mens skarpretteren i højere grad blot skal koncentrer sig om at putte bolden i målet.

En skarpretter kan passe ind på mange måder i en 4-4-2, både som en hurtigløber, eller som en Jon Dahl Tomasson type, der bare skal sætte indersiden på. Vigtigt er det dog, at han har andre spillere til at opbygge angrebene, mens han mere bare skal sørge for at afslutte dem..
Har præcis samme opfattelse. En fremskudt angriber har brug for en smule flair/kreativitet, til at trylle på kanten, eller trække ned i banen og være kreativ. En skarpretter skal "bare" scorer mål, og skal bruge nærmest hele kampen på at finde huller i modstanderens forsvar.

Forresten en virkelig god start på din blog, glæder mig til at følge med. Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My Memories
« Svar #5: 23 Dec 2013, 03:43 »

Bruger selv en skarpretter i en 4-4-2 opstilling og her har skarpretteren indtil videre lavet 21 mål i 22 kampe mener jeg. Ved siden af ham har jeg en komplet angriber til at agere spilstation eller prøve på egen hånd.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: My Memories
« Svar #6: 23 Dec 2013, 09:02 »

Bruger selv en skarpretter i en 4-4-2 opstilling og her har skarpretteren indtil videre lavet 21 mål i 22 kampe mener jeg. Ved siden af ham har jeg en komplet angriber til at agere spilstation eller prøve på egen hånd.

Jeg overvejede også selv at anvende en komplet angriber ved siden af min skarpretter, og til tider er det stadig i mine overvejelser. Det gode er at man netop får to målsøgende angribere, hvor min dybdeliggende angribere mere er en spilstation, hvilket derfor efterlader et stort pres på min skarpretter.

Omvendt, så har jeg dog brug for at min ene angriber trækker ned og koncentrere sig om den opgave. Derfor har jeg i første omgang valgt en dybdeliggende. Men en komplet angriber har været en stor del af mine overvejelser..
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My Memories
« Svar #7: 23 Dec 2013, 09:08 »

Jeg kigger med her - altid godt med inspiration i det mindste! Og held og lykke til med Norwich! Hader dog det hold :-) Klamme farver! he he
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: My Memories
« Svar #8: 23 Dec 2013, 09:10 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: My Memories
« Svar #9: 23 Dec 2013, 11:06 »

« Seneste Redigering: 23 Dec 2013, 11:10 af Guldbrand » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: My Memories
« Svar #10: 24 Dec 2013, 17:06 »

Jeg kigger med her - altid godt med inspiration i det mindste! Og held og lykke til med Norwich! Hader dog det hold :-) Klamme farver! he he
Det er sku' da mega fede farver! Mit iPhone cover er også gult og grønt fordi jeg elsker farverne sammen! Tunge

Btw er dine spillerroller næsten identiske med min 4-4-2. Dog sætter jeg nogle gange kanterne som "Kantspillere", hvis de alligevel kun fungerer offensivt. Hvis jeg har en stærk angriber bruger jeg ham tit også som spilstation som "Targetman, Support" Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: My Memories
« Svar #11: 24 Dec 2013, 23:33 »

Elsker Norwich i Manager, og havde selv et super dejligt save, som dog til min store frustration blev tabt på min gamle computer Skuffet
Har ikke fået et nyt spil igen på min nye commi, men håber at kunne komme igang igen.
Kan huske jeg havde stor succes med Hooper som super-sub og Leroy Fer, Snodgrass, Garrido og Bassong var også geniale!
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: My Memories
« Svar #12: 25 Dec 2013, 00:14 »

For mig at se, så er den primære forskel mellem en skarpretter og en fremskudt angriber, at den fremskudte angriber vil være mere involveret i det opbyggende spil, mens skarpretteren i højere grad blot skal koncentrer sig om at putte bolden i målet.

En skarpretter kan passe ind på mange måder i en 4-4-2, både som en hurtigløber, eller som en Jon Dahl Tomasson type, der bare skal sætte indersiden på. Vigtigt er det dog, at han har andre spillere til at opbygge angrebene, mens han mere bare skal sørge for at afslutte dem..

Agree! For at skære det ud i pap, kunne man vel kalde Skarpretteren Inzaghi, mens den fremskudte er lidt ala Wayne Rooney i min optik? Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: My Memories
« Svar #13: 25 Dec 2013, 00:34 »

Agree! For at skære det ud i pap, kunne man vel kalde Skarpretteren Inzaghi, mens den fremskudte er lidt ala Wayne Rooney i min optik? Smiley
Nu ser jeg ikke United så tit, men ville da ikke mene at Rooney er en fremskudt angriber? Er han ikke mere Trequartista eller ligenende? Ret mig hvis jeg tager fejl. Smiley
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: My Memories
« Svar #14: 25 Dec 2013, 01:08 »

Nu ser jeg ikke United så tit, men ville da ikke mene at Rooney er en fremskudt angriber? Er han ikke mere Trequartista eller ligenende? Ret mig hvis jeg tager fejl. Smiley

Ifølge football manager er han, så vidt jeg husker, ikke fremskudt angriber. Kan også være det er mig der er galt på den, men min umiddelbare vurdering  Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010