home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks - 10 år dine bedste minder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks - 10 år dine bedste minder  (Læst 30147 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #30: 15 Dec 2013, 14:02 »

Min bedste tid her på siden var de ca. 19 måneder jeg sad i crewet, bl.a. med personer som Søgaard, plutonium, Swizz CataR, Enged og selvfølgelig Sune. Jeg hyggede mig rigtig meget med at sidde i crewet og fik da også skrevet en række artikler. Samtidig var der jo debatterne i Baglokalet - både de seriøse og de mindre seriøse. De fleste i Baglokalet var udstyret med god humoristisk sans og flere gange blev debatten kørt ud på et sidespor, så man til sidst var ved at knække sammen af grin Wink

Den dag i dag spiller jeg ikke længere FM, men jeg lægger alligevel vejen forbi herind en gang imellem. Faktisk gav jeg for ca. et år siden mig selv et FmFreaks-forbud, fordi jeg vurderede at jeg simpelthen brugte for meget tid med ligegyldige ting herinde. Efter 2-3 måneder vurderede jeg så at jeg var "clean" og begyndte at kigge ind igen. Nu er det mest for at læse med i diverse fodboldtråde.

Og nå ja, så er jeg endnu ikke helt sluppet af med Søgaard. Han stalker mig stadig konstant på facebook.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #31: 15 Dec 2013, 17:58 »

Min bedste oplevelse var da jeg læste Ymers blog med serie 3 holdet OKS. Det er nok den bedste blog jeg har læst herinde på siden!
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #32: 15 Dec 2013, 18:59 »

dengang jeg fik Bave banned ved at skrive: "hej Bave" i chatten til en random.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #33: 15 Dec 2013, 19:21 »

De bedste minder er da Bademesteren lavede den berømte blog, Røven af 4. division:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=1162.615

Desuden var Brugernes Blog også ret sjov:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=4415.0

 Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #34: 15 Dec 2013, 19:41 »

Her er nogle:
-Måden jeg blev modtaget på
-BIF-tråden, Zone, VK og Skovlyst's gakkede løjerligheder
-X' og Hansens meningsløse forelskelser i mindreværdige kvindelige celebrities
-Mine mange mislykkede blogs
-Blackpool et reality projekt var sgu også sjovt
-FMF Fantasy League er sgu noget af det bedste nogensinde
-Blogkonkurrencen er også helt igennem fantastisk!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #35: 15 Dec 2013, 19:55 »

Helt klart blog sektionen som var hele grunden til jeg begyndte på FMF. Der var nogle fantastiske blogs imellem og så er selve blogkonkurrencen klart det jeg ser mest frem til hvert år.

Så er der crewtræffet som var en positiv oplevelse selv jeg ikke var med hele vejen. Sune er sq god til at lave mad..

Sidst er titlen som årets bruger sidste år selvfølgelig med på listen, det var fedt og meget uventet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #36: 15 Dec 2013, 20:41 »

.. Mindes den tid, hvor der var gang i en masse grafik på siden.
.. Dengang, hvor der blev lavet en fælles Facepack, hvor rigtig mange deltog.
.. Tråden 'Kitsønsker', som jeg brugte rigtig meget tid i.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #37: 15 Dec 2013, 20:51 »

De bedste minder har så absolut været de enormt mange fede diskutioner i de mange fodboldtråde gennem de 7 år jeg har været på siden.

Bølgerne har til tider været særdeles høje, og flere nok også for høje. Men fodbold er jo også en spil hvor følelserne engang i mellem sidder uden på tøjet.

Ellers har jeg brugt rigtig meget tid på de tråde der har omhandlet de tråde der har omhandlet spillere og erfaringer med disse når et nyt spil er kommet på gaden.

Jeg burde vel være for gammel til at være herinde, men kan ikke helt lade være selvom det ikke er så meget som tidligere.

Tillykke med de 10 Smiley
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #38: 15 Dec 2013, 21:30 »



Og nå ja, så er jeg endnu ikke helt sluppet af med Søgaard. Han stalker mig stadig konstant på facebook.
You wish! Det er rent faktisk en fælles afhængighed. Fordi du ikke kan finde ud af FM og derfor er stoppet, så bliver du nødt til at leve gennem mine succeser i FM! Omvendt så har jeg behov et sted at udtrykke frustration over hvor gode mine modstandere er!

Mine bedste tider her på siden må nok være de gode gamle dage, hvor jeg sad i crewet med Hawk, g00n, Suicide osv. Især hele det store oprør omkring Nattetråden var nogle sjove tider! Der var selvfølgelig også andre gode tider i crewet. Tiden med ham Muten var dog sjældent særlig sjov...
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #39: 15 Dec 2013, 22:38 »

You wish! Det er rent faktisk en fælles afhængighed. Fordi du ikke kan finde ud af FM og derfor er stoppet, så bliver du nødt til at leve gennem mine succeser i FM! Omvendt så har jeg behov et sted at udtrykke frustration over hvor gode mine modstandere er!
Jeg ser det nu mere sådan her: FM blev lidt for let for mig. Og nu kan du ikke finde ud af det og spørger derfor en rutineret mand om råd, hvilket der selvfølgelig ikke er nogen skam i.

Tiden med ham Muten var dog sjældent særlig sjov...

Husker ham også som en nar.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #40: 15 Dec 2013, 22:44 »

Her er nogle:
-Måden jeg blev modtaget på
-BIF-tråden, Zone, VK og Skovlyst's gakkede løjerligheder
-X' og Hansens meningsløse forelskelser i mindreværdige kvindelige celebrities
-Mine mange mislykkede blogs
-Blackpool et reality projekt var sgu også sjovt
-FMF Fantasy League er sgu noget af det bedste nogensinde
-Blogkonkurrencen er også helt igennem fantastisk!

Hvad er mindreværdige kvindelige celebrities?
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #41: 15 Dec 2013, 22:52 »

Well det bedste ved denne side er nu engang, at det har gjort man har mødt en masse mennesker som har samme passion for den lille kugle, som en selv, det synes jeg isoleret set er fedt Thumbs Up

Fodbolddebatterne, nattetråden, en del bans, en masse tumpede united og arsenal fans, samt sommerboldsarrangem enterne er stikord som de fleste nok kan ligge genkendene til Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #42: 15 Dec 2013, 23:09 »

Hvad jeg husker mest, er - som et par andre brugere også - tiden i crewet. Det er næsten et år siden, jeg kom ind, og jeg var bidt med det samme. Det sammenhold, der er i baglokalerne, er så fedt og så krydret med masser af humor, gør det fantastisk. Jeg husker, hvordan det var at komme ind som helt grøn på crew-fronten, men at erfarne crews lynhurtigt lærer fra sig med alle ting. Specielt Hawkins er jeg i hvert fald stadig taknemmelig for, hvordan han hjalp mig.

Det førte så til et uvurderligt (for i hvert fald mit vedkommende) samarbejde. Ingenting bedre end debatter/samtaler i baglokalerne samt feedback på materiale, konkurrencer etc.. Som AR var inde på, det 'Skype-møde' vi havde i juni, husker jeg også. Samtidigt med at man snakker om hvordan og hvorledes ting skal gøres, bliver der joket. Helt enig i, at den aften var hylende morsom!

Så på den måde kan jeg godt savne at være i crewet nogle gange.. Det er altså fedt! Smiley

Men ellers også hele stemningen på FmF er forrygende! Samlet om et fællesskab, FM og fodbold! Bliver ikke meget bedte.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #43: 19 Dec 2013, 13:43 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=2481.45 (Ved ikke om den direkte går ind på side 4, men det er lavpunktet i min FmFreaks karriere).

Ellers må jeg klart sige Vis dit grafik(blandet)-trådene, der klart har været stedet, hvor jeg har brugt flest timer.
Logged

I ain't playin', nigga

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #44: 19 Dec 2013, 19:21 »

Den bedste oplevelse var helt klart Crew mødet hos undertegnede i Otterup - en samling originaler, nørder og fodbold vanvittige mennesker....  Mifez, Hcan, Hawk1nZ, KF , Saviola, Sunbao, Arsenalistic, DeBuur og Tturbo:

Der blev grillet, drukket, spillet bold og så gik der SingStar Battle i den....

Et andet højde punkt er at vågne og og se designet på FmF er det samme...det er et fix punkt i livet Wink

Dårlige oplevelser.... hmmm dem gider jeg ikke samle på men undres hver dag over at mennesker gider bruge tid på at brokke sig igennem livet...... få et liv og oplev at livet kan være skønt  Peace

Jeg har aldrig interesseret mig for Blog skriverierne.... lidt ligesom med Sims 3..... det fangede mig heller aldrig Wink

Et aktivt Forum IMO årsagen til at FmF er i live endnu. kontinuitet i crewet... tja det kommer aldrig og jeg kan kun opfordre alle til at prøve det af - men det er ikke crewet der skal trække læsset - det er os brugere som skal gøre FmF til et fantastisk sted og hvis man ikke tror der findes mangfoldighed i DK så besøg FmF og mød en flok tosser med hver dere unikke personlighed på godt og ondt.... god jul til alle og pas på jer selv i det nye år

Logged

YNWA

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010