Fogt
|
|
Hva er planen i vinduet??
Regner med der skal hænge et gardin af en slagsPlanen er at hente engelske talenter og generelt faktisk bare talenter. Der skal ligesom de andre år hver fokus på talent fremfor løntunge pensionister
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
Fogt
|
|
Regner med en update imorgen, hvor det bliver mere og mere spændende hen mod slutning af sæsonen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Endnu en god update Btw Fogt. Kunne du smide dine taktiker op gerne begge 2 med hold indstillinger/spiller indstillger, har utrolig svært ved at få nogle taktiker til at køre i mine Liverpool saves Ps hvis du ikke vil have dem i bloggen smider du bare en besked herinde Keep it up!
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
darkalf
|
|
Det ser jo godt ud både i den ene og helt sikkert i den anden ende af tabellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Endnu en god update Btw Fogt. Kunne du smide dine taktiker op gerne begge 2 med hold indstillinger/spiller indstillger, har utrolig svært ved at få nogle taktiker til at køre i mine Liverpool saves Ps hvis du ikke vil have dem i bloggen smider du bare en besked herinde Keep it up! Takker Min taktik ligger i første indlæg og indstillinger ligger i indlæg nr. 3 Det ser jo godt ud både i den ene og helt sikkert i den anden ende af tabellen.
Takker og ja håber jeg kan gafle nogle talenter fra Saints hvis de rykker ned
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Ja så jeg, men er det til begge taktiker?
|
|
« Seneste Redigering: 22 Dec 2013, 21:11 af Fogt »
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
Fogt
|
|
Ja så jeg, men er det til begge taktiker?
Ja, jeg bruger dem til begge taktikker. Men jeg er faktisk gået fra den der 3-2-2-1-2. Men de fungere til 4-4-2 Edit: Jeg kom lige til at redigere dit indlæg
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Tænkte nu mere på crystal palace
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Har ingen bud på hvem du henter men hvis det skal være britisk må det jo være welbeck.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Har ingen bud på hvem du henter men hvis det skal være britisk må det jo være welbeck.
Welbeck spiller da ikke i Holland Men nej lige ham her er ikke brite, men meget talentfuld.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Nej men han er britisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Nej men han er britisk.
Kan godt afsløre at det ikke blive så meget britisk i denne omgang, men det er dog talentfulde spillere jeg får hentet. Den ældste er 23 Forventer en update imorgen
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Hvilken kalender følger du i din ende af byen??
|
|
|
|
|
|
|
|