|
Guldbrand
|
|
Kan sagtens følge dig med de sidste to punkter så desværre først det da billedet var herinde. Den øverste dog så synes jeg at det kommer til at stå alt tæt. Men vil da prøve mig frem i det næste updates  tak for ris og ros og at du vil følge  Det er selvfølgelig også en smagssag, og hvis du mener det står for tæt ellers, så skal du naturligvis bibeholde din nuværende opsætning... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Lækkert!  Kan ikke huske de sidste gode blog om LFM, men det ser ud til du har startet den.  Dog kunne jeg måske godt tænke mig lidt mere kød på updatsne på et tidspunkt, men ser absolut godt ud.
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Det er selvfølgelig også en smagssag, og hvis du mener det står for tæt ellers, så skal du naturligvis bibeholde din nuværende opsætning...  Jeg vil kigge på det til næste update i hvert fald  med hensyn til ambitionerne så er det fordi jeg ikke vidste hvor godt det ville gå Lækkert!  Kan ikke huske de sidste gode blog om LFM, men det ser ud til du har startet den.  Dog kunne jeg måske godt tænke mig lidt mere kød på updatsne på et tidspunkt, men ser absolut godt ud. Tak for rosen. Jeg håber at fortsætte med at imponere
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Rart at se crystal palace ligger sidst det varmer mit gamle hjerte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Det er spille med kortere afleveringer og samtidig aflevere i dybden, konflikterer det ikke lidt hinanden? Når man spiller bolden i dybden vil jeg da mene at man umiddelbart ikke afleverer specielt kort - eller er det mig der er galt på den?
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Det er spille med kortere afleveringer og samtidig aflevere i dybden, konflikterer det ikke lidt hinanden? Når man spiller bolden i dybden vil jeg da mene at man umiddelbart ikke afleverer specielt kort - eller er det mig der er galt på den?
Det kunne man godt mene men jeg tror umiddelbart at det giver dem mulighed for at spille dybt når muligheden er der uden at vide det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Der mangler et s på ligaen men ellers ser det godt ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Har kun en ting at sige. Elsker den her blog måde du opstiller tingene på, den måde du skriver på
PERFEKT ! også er det self hjerteklubben Liverpool
|
|
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Der mangler et s på ligaen men ellers ser det godt ud.
Det gør der ja, men der skal jo også være noget at glæde sig til i næste update  Har kun en ting at sige. Elsker den her blog måde du opstiller tingene på, den måde du skriver på
PERFEKT ! også er det self hjerteklubben Liverpool
Er glad for du er med her og håber jeg kan fortsætte med at imponere dig. Jeg har dog ikke lagt mig helt fast på skrivemåden endnu, men det bliver nok ligesom det har været indtil nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|