home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)  (Læst 74558 gange)
Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #60: 13 Dec 2013, 19:04 »

Jeg synes at motivationen er faldet lidt efter at jeg overtog Chelsea  Ubeslutsom
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #61: 14 Dec 2013, 15:45 »

Jeg må være ærlig og indrømme at jeg brækker mig lidt over mit lodtrækningsheld. I første sæson mødte jeg Barcelona i første knockout runde (kom videre - mega heldigt) og efter mødte jeg Chelsea som jeg slog fortjent. Jeg røg desværre ud til United i semifinalen. I 2 sæson kommer jeg sikkert videre fra gruppespillet med 13 points, og satme om jeg ikke skal møde Barcelona igen igen. Igen kommer jeg videre, denne gang fortjent (Dog efter straffesparkskonkur rence, shit der var nerver på drengene Opstemt). Hvem skal jeg så møde i kvartfinalen denne gang? Fucking Manchester City. Jeg ku ha trukket langt bedre hold. Satans!

Jeg vandt ligaen i første sæson, og det samme ser ud til at ske i 2 sæson. Af indkøb er der blandt andet kommet: Baines(Kom i første sæson i januar), Peruzzi, Balanta, Negredo, Bender, Luiz og endelig Koval! Derudover nogle ukrainske spillere til bredden. Nu må jeg bare håbe at jeg kan forsætte det gode spil imod City og jeg igen kan komme videre til semifinalen ellers må jeg jo bare igang med endnu en sæson i det snekolde Ukraine.

Mit hold efter 23 kampe i anden sæson.

http://peecee.dk/upload/view/427722/full
« Seneste Redigering: 14 Dec 2013, 17:02 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #62: 15 Dec 2013, 19:08 »

Jeg er i gang med Porto, første trofæ vundet! Efter en sikker 5-0 sejr i Supercuppen!
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #63: 16 Dec 2013, 03:30 »

Shakhtar Donetsk


Jeg kunne skrive en lang update om hvad der er sket siden sidst, men jeg vil forsøge at gøre det kortfattet.
I 2 sæson lykkedes det mig at vinde Champions League med et fantastisk hold, men også med en stor del held.
I første runde mødte vi som skrevet tidligere FC Barcelona hvor vi vandt 1-0 hjemme, men tabte 1-0 ude. Det betød forlænget spilletid og efter det måtte vi ud i en nervepirrende straffesparkskonkur rence som vi vandt uden at brænde et eneste straffespark.

Så skulle vi en tur til den blå del af Manchester, hvor vi lagde ud med 1-1 på udebane og efterfølgende meget fortjent vandt 2-0 hjemme. I semi finalen trak vi Inter en rigtig god lodtrækning på papiret, holdet var i krise i den hjemlige liga og lå placeret som nummer 11 da vi mødte dem. Kampene skulle dog vise sig at blive alt andet end en walkover. 0-0 ude, hvor vi spillede dem fuldstændig ud af banen men kuglen ville på ingen måde ind. Det samme mønster på hjemmebane, 21 skud i vores favør mod deres 3. Igen ville kuglen ikke ind, og igen måtte vi en tur ud i forlænget spilletid og straffesparks konkurrence - endnu igen var mine spillere iskolde fra straffesparksplette n og brændte endnu engang ikke et eneste straffespark også var vi ellers finaleklar.

I finalen mødte vi Manchester United som året forinden havde slået os ud i semi finalen og kampen blev også en ekstrem tæt affære 2-2 efter ordinær spilletid med chancer ligeligt fordelt mellem de 2 hold, og da uret havde rundet de 120 minutter var jeg sikker på at vi endnu engang skulle ud i den dræbende dyst fra straffesparksfeltet . Men i det 122 minut bragede min Ukrainske forsvarsspiller Rakitskyi den i krogen på et frispark og så var Trin #1 ellers klaret!!!

Starten på trin#2 skulle dog vise sig at tage en del tid. De forskellige managers i PL sidder åbenbart ekstremt trygt i sædet, og det betød at jeg måtte spille endnu en hel sæson med Shakthar, en sæson hvor jeg præsterede at ryge ud af gruppespillet i championsleague. En kæmpe fiasko mildest talt. Som trøst vandt vi dog Europa League i en finale hvor vi dominerede stort imod Inter. Derudover vandt igen igen ligaen, VM for klubhold samt pokalturneringen.

Efter sæsonen sad alle managers stadigvæk trygt i sædet, men jeg havde ikke opdaget Wenger havde offentliggjort hans tilbagetrædelse, og jeg sendte straks en ansøgning afsted mod London og det resulterede i at jeg nu står i min nye klub Arsenal og er klar til at gå i krig med trin to. Et Arsenal hold som ikke er super stærk, Wilshere er blandt andet solgt til City. Jeg havde dog besluttet på forhånd at jeg ville gøre alt for at få Pogba med til London og det har så resulteret i at jeg smidt svimlende 840 millioner efter ham - 500 millioner kontant + en masse klausuler efter kampe og mål osv. Jeg havde i min sidste tid i Shakthar omskolet ham som angriber og jeg tror på at han kan blive en succes som falsk 9'er og hvis ikke - så har jeg den bedste midtbanespiller i spillet. Derudover har jeg hentet Baines også fra min tid I Shakthar (Jeg betalte 270) og har nu købt ham til Arsenal for 49. Transfersvinduet er stadigvæk åbent, og jeg leder med lys og lygte efter en højreback. Peruzzi min tidligere back er fantastisk, men de kræver 870 millioner - lige en tand for meget - han er jo ingen Pogba. ;-)

Championsleague:
http://peecee.dk/upload/view/427821/full

Shakhtar Donetsk transfers:
1 sæson: http://peecee.dk/upload/view/427817/full
2 sæson: http://peecee.dk/upload/view/427818/full
3 sæson: http://peecee.dk/upload/view/427819/full

Så man kan roligt sige - at jeg tildels også har købt mig til succes. :-)


Profil: Gary Neville.
Shakhtar Donetsk 19-6-2013/25-5-2016
Bedrifter:
2013: Ukrainske Super Cup vinder.
2014: Ukrainske pokaltunering.
2014: Ukrainske Højere liga.
2014: Ukrainske Super cup.
2015: Ukrainske Højere liga.
2015: EURO Champions Cup.
2015: Ukrainske Super Cup.
2015: Europæriske Super Cup.
2015: Verdensmesterskabet for klubhold.
2016: Euro Cup.
2016: Ukrainske Højere liga.
Arsenal 25-5-2016/?
bedrifter



« Seneste Redigering: 16 Dec 2013, 04:13 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #64: 16 Dec 2013, 03:48 »

Kunne man se et SS af Pogba? Peace

Godt klaret btw.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #65: 16 Dec 2013, 03:59 »

http://peecee.dk/upload/view/427816/full

Jeg er i tvivl om hvor stor en succes han kan blive som falsk 9'er. Jeg nåede ikke at prøve ham så meget i Shakthar på pladsen, da jeg både havde Negredo, Benzema, Vela og tildels også Bernard til pladsen. Men i Arsenal er styrken ikke så stor helt oppe foran, så jeg kan i det mindste prøve at give ham en del flere kampe og se hvordan han klarer sig. Han var fantastisk i Shakthar - ikke mindst i CL. Er det muligt, at få ham til at blive naturlig på pladsen og hvor lang tid det tager at træne ? Jeg har brugt lang tid på at få ham til at blive dygtig på pladsen.

Et andet spørgsmål, store idiot jeg er - købte jeg den realtime editor da spillet kom ud. (Man kan åbenbart ikke fjerne den igen). Nu har jeg så ændret nogle stats på min egen managerprofil (Gary Neville, landskampe osv) men er ikke sikker på mine point opdatere længere på leaderboard mod mine venner. Kan det have gjort det? Det ville være fucking træls i og med det her spil har potentiale til at blive et længere spil, eller hvem ved. Måske kun 4 sæsoner.

Noget helt andet, trin 4 bliver altså fucking svært hvis man skulle være så heldig at komme dertil. Jeg havde i min tid i Shakthar en winprocent på 73% - men jeg ødelagde virkelig også ligaen. Jeg kunne godt se det trin kunne sende mig ud af den challenge.

Og tak, men jeg havde også ekstremt meget held i anden sæson. 2 straffesparkskonkur rencer samt et mål i det 122ende minut i finalen. Det kunne ligeså snildt have gået den anden vej - det var ingen måde kæmpe dominans.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2013, 04:02 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #66: 16 Dec 2013, 14:30 »



Efter en håndboldtur til Flensborg med druk og diverse, stod søndagen på gaming. Her blev 3. sæson færdigspillet. Så for at det ikke skal blive alt for langt for en hel sæson, så må det hjemlige blive kort fortalt. Mesterskabet kom igen sikkert i hus, så vidt jeg husker var der 4 kampe tilbage da vi lod champagnepropperne springe. Der kommer screenshots af trup og andre ting når jeg kommer hjem i aften. Pokalen blev totalt nedprioriteret og vi røg i kvartfinalen til Volyn tror jeg de hedder. Aner ikke hvordan det skete, men pisse ufortjent røg vi ud. But who gives a shit  Wink

Europa

Supercup - Bayern München
Udfordringen var stor i supercuppen. Sidste års Champions League mestre ventede, men jeg så frem til at prøve kræfter med dem, for jeg mente holdet nu endelig var klar til at lege med de helt store. Efter en tæt kamp kunne vi løfte sæsonens første trofæ. Både den ordinære og forlængede spilletid endte 0-0, så kampen blev afgjort på straffespark.

Gruppespillet
Jeg syntes igen at vi var uheldige med lodtrækningen. Vi har faktisk konstant været uheldige med lige netop det. Modstanderne blev Juventus, Valencia og Stuttgart. Det kunne være værre, men det kunne fandme også have været bedre. Endnu engang ingen lette kampe efter min mening.

Det skulle dog vise sig, at vi var gruppens langt bedste hold. 6 sejre i lige så mange kampe var vidst godkendt. Vi sluttede af i Torino med at vinde 4-1 mod Juventus.

1/8 finalen - Manchester United
Fandme om vi ikke igen skulle op mod de røde djævle som allerede en gang tidligere havde sendt os ud af turneringen. Fuck tænkte jeg bare, det her bliver svært. En meget tæt kamp på Old Trafford endte med en sejr på 2-1 til os. Moyes mente efter kampen at det var totalt ufortjent, det var det sgu måske også lidt. Endnu en tæt kamp i Donetsk mellem de to klubber, og endnu engang til vores fordel. Kampen endte 1-1 efter lige mange chancer på mål og omtrent lige boldbesiddelse. Hvad Moyes mente om den kamp aner jeg ikke, for vi havde netop slået sidste søm i hans kiste. Han blev fyret øjeblikketligt efter deres exit fra Champions League.

1/4 finalen - Atletico Madrid

En fin lodtrækningen for en gang skyld synes jeg. En kamp som jeg ikke var så nervøs for, selvom vi kun vandt 2-1 hjemme i første kamp. Sejren blev dog slået fast med 2-0 i Madrid, og derfor var vi sikkert videre til semifinalen.

Semifinalen - Monaco
Modstanderen kunne også have heddet Bayern eller Barcelona, men vi fik heldigvis dem vi håbede på, nemlig Monaco. Ikke at de var et dårligt hold eller noget, men vi havde to gange knækket PSG tidligere, og PSG havde taget alle mesterskaberne i de sidste 3 år, så vi burde kunne matche Monaco. Monaco gav også et gensyn med Bernard som de hentede i Shaktar, og vi hentede tilgengæld Christian Tello i Monaco. Første kamp var i Ukraine og blev meget mere tæt end jeg havde troet. Vi hev kun en smal 1-0 sejr hjem. Vi var heldige med, at de ikke fik et af de grimme udebanemål, for de havde bestemt chancerme.

Returopgøret i fyrstendømmet blev en vanvittig kamp. Over steam snakker jeg med highbury herinde fra under kampen. Fortæller ham hvor meget det ikke må kikse det her, for orker ikke en sæson mere i iskolde Ukraine. Efter 17 minutter af kampen må jeg så skrive at den står 2-0 til Monaco. Fuck noget pis og havde næsten set en øretæve på 5/6-0 komme. Inden halvlegen var omme var vi kommet tilbage på 2-2, jeg var så lettet og tænkte nu kan det fandme ikke gå galt. Highbury skriver så hold den hjem nu, jeg sagde jo du kunne gøre det.Troede da også selv på det, for ingen havde scoret mere end et mål mod holdet før Monaco i denne sæson, så hvordan fanden skulle de kunne score fire mod mig i samme kamp? Men inden der er spillet 20 minutter af anden halvleg stod der 4-2, og vi var ude!! Indtil Mandžukić steg til vejrs på  et indlæg og headede det forløsende mål ind i kassen bag en sprællende Muslera i Monaco buret. Vi var videre, men for satan det var heldigt.

Finalen - Bayern München

Turen rundt i Europa slutter, hvor det hele startede, nemlig med en kamp mod storholdet Bayern München. Vi vidste det ville blive en tæt kamp, eller det var måske klogere at sige, at jeg håbede det ville blive en tæt kamp, for jeg troede ikke rigtigt på at vi ville være det dominerende hold. En meget lige kamp blev det også, faktisk en kedelig finale vil nogen sige. For mig var det alt andet end kedeligt. Vi kom foran et nul før pausen ved Martinez, og derefter var det bare med at holde vejret hver eneste gang Bayern var i angreb, og ånde ud når vi selv var. For det var fandme spændende. Begge hold var tæt på flere gange, men kampen endte heldigvis 3-1 til Shaktar Donetsk, med 3 mål i de sidste 10 minutter. For første gang nogensinde kunne Shaktar Donetsk løfte den største klubpokal i verden.

Trin 1 - Gennemført

Efter fejringerne med spillerne de næste par dage var det samtidigt blevet tid til at sige farvel til gode gamle pisse kolde Ukraine. Mange af spillerne vil blive savnet, og måske vil jeg få glæden af nogen af dem igen. Rejsen går videre i kampen om at blive The Special One 2014. Jeg fører jo 2-0 over Mourinho efter vores inbyrdes møde, måske kan jeg snart gøre det til 3-0, da jeg kan se han sidder meget usikkert i sædet. Turen går i hvert fald helt sikkert mod England.




Ian Rush: Jeg kunne ikke falde til i Italien, det var som at leve i et andet land


Edit: Huskede det sgu som at jeg vandt finalen 1-0, men den var da helt galt. I det mindste huskede jeg rigtigt med at jeg vandt. Var nok fordi det stod 1-0 så længe. Beklager til dem, som havde læst indlægget inden jeg fik tjekket op på det hele.  Smiley
« Seneste Redigering: 16 Dec 2013, 19:54 af TripleX9 » Logged


bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #67: 16 Dec 2013, 14:40 »

Tilykke med at klare trin 1. Jeg håber for din skyld, du har mere held til at finde din nye klub hurtigere end jeg gjorde. Det var sgu lidt sur røv at bruge en hel ekstra sæson i Ukraine på at vente på en job mulighed i England.
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #68: 16 Dec 2013, 14:44 »

Tilykke med at klare trin 1. Jeg håber for din skyld, du har mere held til at finde din nye klub hurtigere end jeg gjorde. Det var sgu lidt sur røv at bruge en hel ekstra sæson i Ukraine på at vente på en job mulighed i England.

Tak og i lige måde. Jamen den er fundet, har bare ikke fortalt hvilken endnu. Det tog et halvt år ca. Jeg spillede dog ikke videre. Jeg sagde op og pakkede tasken, så jeg var klar til et nyt job. Gik så på ferie indtil jeg nu skulle blive tilbudt et job, fandt så ud af at den af en eller anden mærkelig grund afslog alle jobsamtale tilbud, så har gjort det manuelt indtil et ordentligt sæde blev ledigt. Jeg er dog godt tilfreds med den nye klub, og tidspunktet jeg fik jobbet på Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #69: 16 Dec 2013, 14:51 »

Et andet spørgsmål, store idiot jeg er - købte jeg den realtime editor da spillet kom ud. (Man kan åbenbart ikke fjerne den igen). Nu har jeg så ændret nogle stats på min egen managerprofil (Gary Neville, landskampe osv) men er ikke sikker på mine point opdatere længere på leaderboard mod mine venner. Kan det have gjort det? Det ville være fucking træls i og med det her spil har potentiale til at blive et længere spil, eller hvem ved. Måske kun 4 sæsoner.

Hvis du bruger realtime-editoren, vil du ikke få point på leaderboards, nej.
Logged



TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #70: 16 Dec 2013, 16:24 »



Næste stop på rejsen bliver Manchester United. I Manchester skal slaget stå. 2 mesterskaber og 1 gange point rekord skal i  hus i løbet af de næste fire sæsoner.

Jeg er så heldig at overtage holdet den 19. december, og derfor har jeg muligheden for at få spillet taktik samt spillere ind i løbet af det næste halve år. Vi vil selvfølgelig forsøge at blande os i topstriden, men jeg forventer dog intet her i den her lille intro ½ sæson.

Der skal ryddes en del op i klubben, og spillere som tidligere managers har anskaffet gennem de seneste par år skal lige ses an, da der er flere af dem som jeg slet ikke kender.

Det er jo en klub som alle kender, og som alle ved kan spille med om de store titler. Derfor er jeg også ret lykkelig over at være havnet her kun et halvt år efter jeg pakkede mine ting i Ukraine. Med et budget på 580 mill. kroner, så har jeg da bestemt også fået chancen for at sætte mit præg på holdet her i starten. Hvem jeg skal have ind aner jeg ikke endnu, men defensiven halter helt sikkert i United.

Næste angreb på "The Special One" er startet!


 
« Seneste Redigering: 16 Dec 2013, 19:59 af TripleX9 » Logged


Swush
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #71: 16 Dec 2013, 18:19 »

En update fra mit Ajax spil. Anden sæson CHL endte i kvartfinalen med et samlet nederlag på 3-1 til Real Madrid,  og endnu en liga titel.

I tredje sæson havde Ajax sneget sig op i anden seedingslag, men det kom ikke til gode da vi endte i gruppe med City, Anderlecht og selvfølgelig trak Monaco fra fjerde seedingslag. Bestemt ikke umuligt, men et nederlag i første kamp mod Anderlecht på udebane, gjorde videre avancement fra gruppen yderst vanskeligt. Det endte med at City og drengene fra Amsterdam havde samme antal points, samme indbyrdes opgør, samme mål-difference, samme antal mål scoret... City gik derfor videre på bedre klub-koefficient... bittert...

Nu går vi all-in på Europa League trofæet i denne sæson, også må jeg lave en Mourinho og nuppe Champions League trofæet efterfølgende sæson  Smiley.
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #72: 16 Dec 2013, 19:39 »

Første sæson med Chelsea blev til en 2. plads, vi røg tidligt ud af CL da vi tabte samlet 1-0 til United.
Jeg orkede ikke lige at skrive en lang update nu når jeg har terminsprøver  Peace
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #73: 17 Dec 2013, 01:16 »

Arsenal


Første sæson er overstået hos Gunners - og jeg kan ligeså godt sige det som det er, det første trofæ siden 2006 er vundet og det er ikke mindre end det engelske mesterskab. Det lignede i lang tid at det var United der skulle løbe med det, men i de sidste 3 kampe taber de 3-0 til Reading, 2-2 mod LFC også var mesterskabet hjemme i London klubben. Trin fem handler om at gå ubesejret igennem ligaen, jeg havde 2 nederlag denne sæson, ude imod Norwich og hjemme mod Southampton. Måske trin 5 ikke er helt umuligt hvis jeg da når så langt.

Jeg havde en fremragende sæson på hjemmefronten, men både de hjemlige cups var fiaskoer og vi røg også allerede ud af championsleague i 1 knockout imod Porto - kæmpe tyveri fra Portos side.

Jeg sagde Pogba skulle bruges som falsk 9'er men da han havde spillet 13 kampe i ligaen og kun scoret 1 mål og havde en vurdering 6.73 så var forhåbningerne om en stor målkonge ved at dø ud. Men han fik lidt ekstra snor, og hold kæft jeg er glad for den beslutning. Han ender med at blive topscorer i PL. Her er hans stats for alle turneringer: 43(2), 30 mål, 15 oplæg, 12 man of the match og 7.53 Hvis han forsætter hvor han slap, bliver hans stats næste sæson fuldstændig modbydelige. #BEAST!!!!

Links
Premier League: http://gyazo.com/876b8f14dcffb1a7843ccc370a8d3693
Transfers første sæson: http://gyazo.com/d2c7e96be2e9bb818a426f19cda79280
Holdet: http://gyazo.com/f2bea2c6cc05d233d4464b2a04462910
De 2 regens jeg købte:
Karl Gibbons http://gyazo.com/9b1948e9dee6df543fe39cc7b6778d93
Brett Peralta http://gyazo.com/b5ae7fe68a80d5055e817ed101afeb3c




Profil: Gary Neville.
Shakhtar Donetsk 19-6-2013/25-5-2016
Bedrifter:
2013: Ukrainske Super Cup vinder.
2014: Ukrainske pokaltunering.
2014: Ukrainske Højere liga.
2014: Ukrainske Super cup.
2015: Ukrainske Højere liga.
2015: EURO Champions Cup.
2015: Ukrainske Super Cup.
2015: Europæriske Super Cup.
2015: Verdensmesterskabet for klubhold.
2016: Euro Cup.
2016: Ukrainske Højere liga.
Arsenal 25-5-2016/?
bedrifter
2017: Engelske Premier Division.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2013, 01:31 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #74: 17 Dec 2013, 16:58 »

God første sæson i det engelske bianconeri. Synes satme det var nemmere da vi var i Ukraine, men kan være det er fordi jeg er kommet ind sådan midt i sæsonen Smiley

Var det en ide at jeg brugte mit indlæg lige under Westers første indlæg til at notere de forskellige der har klaret trin 1,2,3 osv. ? Hvis ikke Wester har noget imod det, ved du er kørt lidt træt i FM lige nu  Smiley
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010