home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)  (Læst 75660 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #75: 17 Dec 2013, 17:44 »

Hvor er I seje... Fede updates
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #76: 18 Dec 2013, 14:30 »

Jeg har taget mig den frihed, at lave indlægget under Wester's regler, om til en oversigt over gennemførte trin.

I tilfælde af nogen synes de mangler oppe på listen eller andet, så smid gerne en PM.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #77: 18 Dec 2013, 15:18 »

Fedt!!!!!!!!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #78: 18 Dec 2013, 20:24 »

Så er 2. sæson i Chelsea overstået, og det blev til mit første mesterskab!                                                                    Røg desværre ud i CL kvartfinalen til Leverkusen i 2 dårlig spillede kampe.
Nu har jeg 2 år til at lave rekordsæsonen og jeg regner stærk med at slå rekorden i år

PL:
Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #79: 18 Dec 2013, 20:35 »

jeg er igang med min 3 sæson med Porto og er nu endeligt kommet videre til semi-finalen i CL jubiiii !

ELLER NÅRHHH NEJ!!!

Nu er der sket et eller andet med mit save game så den bliver ved med at melde fejl og så dropper den ud af spillet... Har prøvet at loade spillet 4 gange nu og den bliver ved med at gøre det! FUCKING ARHHH!!


Nå ikke andet for at jeg må starte forfra.... hmmm... låårt
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #80: 18 Dec 2013, 20:40 »

jeg er igang med min 3 sæson med Porto og er nu endeligt kommet videre til semi-finalen i CL jubiiii !

ELLER NÅRHHH NEJ!!!

Nu er der sket et eller andet med mit save game så den bliver ved med at melde fejl og så dropper den ud af spillet... Har prøvet at loade spillet 4 gange nu og den bliver ved med at gøre det! FUCKING ARHHH!!


Nå ikke andet for at jeg må starte forfra.... hmmm... låårt
Derfor jeg laver et double save hver 3. måned Cool
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #81: 19 Dec 2013, 12:53 »

God start på sæsonen:
« Seneste Redigering: 19 Dec 2013, 12:55 af Andreaskj » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #82: 19 Dec 2013, 14:06 »



Den første halve sæson i Manchester United er overstået. Jeg overtog holdet 19. December 2016, og det lykkedes ikke rigtigt at få nogen trofæer hjem til klubben, men for fanden hvor var det dog tæt på i flere sammenhænge.

Da jeg overtog holdet i midten af en sæson, har jeg valgt at den netop overståede sæson IKKE tæller med i de fire sæsoner i England. Åbenlyst fordi jeg hverken blev mester eller satte nogen pointrekord. Vi har stadigt fire skud i kanonen til at gennemføre trin 2.

Ligaen
Ligaen bød på mange op og nedture. Der var masser af opture mod de store klubber, som vi tog en for en, men hold da kæft hvor vi dummede os mange gange mod "mindre" klubber. Det resulterede i en lidt skuffende 5. plads. 1 point efter Arsenal, som kunne snuppe den sidste Champions League plads, alt efter hvem der ville vinde Champions League.

Cups
Carling Cuppen var vi allerede ude af, da jeg overtog holdet. Men holdet kæmpede sig hele vejen frem til finalen i FA-cuppen. Her blev det dog til et smerteligt nederlag på 1-0 til arvefjenderne fra Shitty. Det var sgu en hård en at sluge, eftersom jeg mente at vi havde styret den kamp.

Champions League
Det blev til hævnens finale. En gentagelse fra sidste år, dog ikke de to samme hold, men de to samme chefer. Både Bayern München med Guardiola og Manchester United med undertegnede, havde igen fundet vej til finalen.

Det skulle vise sig endnu en gang at blive en tæt kamp mellem vores to klubber. Jeg håbede jeg kunne gentage succesen fra sidste år, det ville da være en ok start i Man. U. at hive det store trofæ hjem.

Guardiola ville det dog anderledes, og han fik sin hævn. I den forlængede spilletid, efter at vi havde spillet 1-1 i den ordinære, får De Gea en hjerneblødning. Han er placeret ude i siden af sit felt, hvor han sender en bold op af banen lige ind i brystet på en Bayern spiller, og sekundet efter ligger bolden i kassen. Hold nu kæft for en bitter måde at tabe en CHL finale på. Eftersom det ikke var første gang, at han havde lavet det nummer, så overvejede jeg kraftigt at sælge ham. Han blev dog benådet.  Smiley

Spillere
Van Persie er helt sikkert på vej væk. Han hiver alt for meget i løn til det  niveau som han viser. Han har slet ikke kunnet få det til at virke under min ledelse, og derfor ryger han helt sikkert.

Har det lidt på samme måde med Rooney, men han får dog en sæson mere, hvor det sandsynligvis kun bliver som backup til Carlos Fiero, der er på vej på en fri transfer.

Flere spillere er på vej på fri transfers, der i blandt også Kurt Zouma, som jeg glæder mig rigtigt meget til at bruge i et forhåbentligt solidt midterforsvar.

Overraskelsen indtil videre er Nick Powell. Han har gjort det rigtigt godt på pladsen som skyggeangriber, og har bidraget med lækre afleveringer og ikke mindst en hel del mål også.

Næste sæson skulle gerne give et mesterskab, det er i hvert fald her focus er for os. Er dog spændt på, hvad den nye patch gør ved taktikken, og derfor regner jeg ikke med pointrekorden i denne omgang.
Logged


Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #83: 19 Dec 2013, 18:11 »

Efter otte timer i streg er trin 2 endelig fuldendt, Det blev til hele 97 point, 13 mere end United som ellers spillede en fantastisk sæson.
FA Cuppen: blev vundet over Wolves

CL: Tabte til Bayern i finalen

PL http://billedeupload.dk/?v=l1cXv.png
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #84: 19 Dec 2013, 18:13 »

Dælme sejt
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #85: 19 Dec 2013, 18:18 »

Det satme godt gået  Thumbs Up
Logged


Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #86: 19 Dec 2013, 18:25 »

Jeg ved ikke hvor mange kampe jeg har vundet i overtiden, så heldet var med mig igen. :-)
Nu skal jeg bare finde et hold som jeg kan gennemføre trin 3 med :-)
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #87: 19 Dec 2013, 18:56 »

Efter jeg sagde op i Chelsea overtog Gerardo Martiono som heldigt nok forlod et Juventus mandskab ledigt, De sluttede på en 3. plads. Så den kan gå hen og blive en smule svært især når man kun har 2 sæsoner, men det skal nok gå. Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #88: 19 Dec 2013, 19:46 »

Flotte resultater! Virkeligt spændende at følge med i. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #89: 20 Dec 2013, 14:52 »



Det går af helvedes til. Frem til midten af December har jeg udelukkende tænkt pointrekord. Hele tiden fokuseret på hvor meget der var at give af. Da jeg manglede de sidste to kampe af året, havde jeg stadigt væk 7 point jeg kunne smide væk. Det var egentligt ok efter en lidt skidt start på året.

De næste to kampe var bare udekampe mod Chelsea og Tottenham. Kunne vi klare det med 6 point, så ville jeg da for alvor begynde at tro på det. Men nej nej nej nej og atter nej. Begge hjemmehold får udlignet til 1-1 i de sidste minutter i begge kampe. 4 point smidt væk.

3 point tilbage at give af, og de blev smidt i nytårets anden kamp endda hjemme på Old Trafford. Upåagtede Nottingham Forest satte en brat stopper for min stime på 13 ligekampe uden nederlag. Katastrofe!

Så skal vinde resten af kampene, og det tvivler jeg sgu på kan lade sig gøre. Mesterskabet ser også ud til at være røget op til "The Toons" for andet år i træk. De er pt. 11 point foran os, og vi ligger på en 2. plads.

Patch

Patchen skal ikke have skylden for som det er gået. Der er både ting, der er blevet bedre med patchen, og også ting der er blevet dårligere. Jeg skal dog have tweaket taktikken, for det kører sgu ikke optimalt. Specielt mod mindre hold har vi det svært nogen gange. Overvejer at sætte de små hold under stort pres lige fra starten, for fuldstændigt at dominere dem. Er lige nu lidt blank, når de fleste kampe er ok, og så dukker der lige et mindre hold op, hvor det er lige meget, hvad jeg gør, så vinder de sgu.

Det værste ved patchen er at jeg har haft enormt mange skader specielt i forsvaret. Umiddelbart har jeg ikke haft problemer med skader før, så tror det er patchen. Det er dog lige tidligt nok endeligt at konkludere det, så må nok vente til sæsonen er færdig med at få et lidt bedre svar på det.

Profiler


Carlos Fierro & Kurt Zouma er begge helt fantastiske. Kurt styrer bagkæden suverænt godt og kan spille bolden op, plus han er satans farlig på hjørnespark. Kurt har dog lige været skadet siden først i oktober, så håber hans tilbagevenden kan give holdet et boost igen.

Fierro har sat sig tungt på angrebspladsen. Rooney er bestemt blevet til en backup spiller, og bliver det endnu mere med tilgangen af en ny angriber her til Januar. Fierro valgte at lave 7 mål imod Southampton bare for at understrege, at han agter at blive ved med at være førstevalg.


Kort Resúme: Det går ikke godt - Zouma & Fierro er klasse - Rooneys tid er ovre.
« Seneste Redigering: 20 Dec 2013, 14:59 af TripleX9 » Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010