home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)  (Læst 75503 gange)
ligemeget
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #90: 20 Dec 2013, 21:25 »

Så blev det min tur til at klare første del. Da mit Celtic hold i år 2017 løftede pokalen med de store øre. I den ellers dårligste sæson rent spillemæssig fra mit holds side, formåede de at vinde CL. Om det var den nye patch der hjalp mig vides ikke. Men i denne sæsons cl formåede jeg efter jul at stå godt defensivt.
Mit Celtic hold har alle år vundet mesterskabet samt den skotske pokalturnering, i 2017 glippede Liga cuppen.
Af store ting kan ellers nævnes at Jordan Rhodes har vundet gyldne støvle 2 år i træk i både 15 og 16. Samt at Van Dijk formåede at komme på verdensholdet i 2016. Han scorede også direkte på hjørnespark i finalen mod mit favorit hold Manchester United. I en kamp hvor vi var pisse heldige, symboliseret klart bedst ved at score direkte på hjørne. Cifrene 3-1 var dybt ufortjent. Nu går jagten ind på et job i England, CL finalen blev den sidste kamp med Celtic da min kontrakt udløber.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #91: 20 Dec 2013, 22:34 »

Smider du lige et SS op Hr. Ligemeget Smiley
Logged


ligemeget
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #92: 20 Dec 2013, 22:50 »

Ja, hvis du liger giver mig en idiot sikkert guide, til at smide et op Smiley
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #93: 23 Dec 2013, 09:15 »

Hvordan kan det være, at alle hold i Premier League ler ad min interesse, når jeg skal videre til trin 2?
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #94: 23 Dec 2013, 15:08 »

Ja, hvis du liger giver mig en idiot sikkert guide, til at smide et op Smiley

-Stå på billedet klik Alt + F9
- Upload det på feks. Tinypic.com
- Sæt derefter koden ind i dit indlæg Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #95: 23 Dec 2013, 15:09 »

Hvordan kan det være, at alle hold i Premier League ler ad min interesse, når jeg skal videre til trin 2?

Sikkert fordi du ikke har den største anseelse i de klubber endnu Smiley
Logged


bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #96: 23 Dec 2013, 16:08 »

Hvordan kan det være, at alle hold i Premier League ler ad min interesse, når jeg skal videre til trin 2?
  hvilken reputation startede du med?
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #97: 23 Dec 2013, 17:04 »



Grundet alt for travlt med jobbet her i julen, bliver denne update en af de kortere. Jubii tænker nogen sikkert.  Wink

Ligaen
Den første hele sæson er overstået i Manchester United. Som nævnt tidligere var "The Toons" for længst stukket af, men det lykkedes os dog at få 2.pladsen. Det er jeg sådan set ganske godt tilfreds med, da titlen hurtigt var uden for vores rækkevidde. Vi har smidt alt for mange point mod de mindre hold, og så har udvisninger kostet os dyrt i nogen kampe også.

Måles for næste sæson er helt klart mesterskabet og et fornuftigt angreb på pointrekorden. Om vi får 95 point eller mere allerede næste år, kan jeg godt tvivle lidt på. Jeg ville dog nyde, hvis vi kunne komme op og runde de 90 i det mindste, så jeg kan se at vi er på rette vej.

Cupturneringer
FA-cuppen blev igen den turnering vi gjorde det bedst i. Igen blev det desværre også til et smerteligt nederlag til Shitty i finalen. Må sgu efterhånden indrømme, at jeg har overhovedet ikke styr på Manchester City. Jeg har meget svært ved at slå dem, og det har jeg i grunden haft svært ved de sidste par sæsoner af FM. Jeg håber selvfølgelig heldet vender. Smiley

Europa
Eftersom vi ikke klarede at kvalificere os til Champions League pga. den dumme 5. plads sidste sæson, så var vi jo med i Euro-League. Her blev det til den helt store triumf, hvor vi gik hele vejen og kunne løfte pokalen. Dejligt at hive et trofæ hjem til Manchester. Jeg var jo begyndt at frygte, at vi skulle tabe to finaler indenfor en uge, ligesom vi gjorde sidste år.

Profil

Carlos Fierro har helt sikkert været en af de største profiler denne sæson. Mere end 30 mål scorede den lynhurtige mexicaner i løbet af sæsonen. Jeg håber faktisk han kan gøre det endnu bedre næste sæson, for så bliver vi da ustoppelige.

En anden Manchester United spiller løb med højeste gennemsnit i Premier League. Kurt Zouma med et snit på over 8. Fantastisk spil på egen banehalvdel plus en dejlig målfarlighed i modsatte ende har helt klart trukket hans snit op.

Det er sgu lækkert med to unge klassespillere!


Logged


BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #98: 23 Dec 2013, 18:45 »

Startede med serie 6 spiller..
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #99: 23 Dec 2013, 19:47 »

Startede med serie 6 spiller..

Måske derfor. Jeg lavede min manager profil som Gary Neville som "tidl int. fodboldspiller" hvilket gir et højere start reputation.
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #100: 23 Dec 2013, 20:48 »

Så må jeg bare starte forfra..
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #101: 24 Dec 2013, 10:03 »



Det blev sgu lige godt til lidt FM lille juleaften. For at være mere præcis så nåede jeg lige nøjagtigt frem til første Januar og dermed præcist halvvejs.

Ligaen
Det er faktisk gået helt ok i ligaen. Vi har kun tabt en enkelt kamp. Det var et rigtigt bittert nederlag på hjemmebane og så til Manchester City. Det kan vist ikke rigtigt blive meget værre så, kan det?

Vi ligger med 46 point efter 18 kampe, så vi har kun 8 point at give af i forhold til rekorden, og vi gav desværre 11 væk tidligt på sæsonen. Det skal dog siges at de sidste to point mistede vi ude mod Arsenal efter et hårdt kampprogram. Først havde vi Chelsea ude, derefter Liverpool hjemme og sluttede så på Emirates. Alle 3 kampe indenfor 8 dage.

På trods af 46 point halvvejs er vi stadigt ikke nummer 1. Manchester City ligger på duksepladsen med 1 point mere end os. Lige efter har vi Arsenal med 3 point færre end City. Det ser ud til at blive ret tæt.

Hjemlige Cups
Kvartfinalen i den lille cupturnering bød på en kamp ude mod Tottenham. På trods af at vi stillede med alle reserverne(mine backupspillere), så vandt vi sgu 3-1 på udebane. Jeg var egentligt pænt ligeglad med om vi røg ud, men eftersom reserverne gjorde det så godt, så får de sgu lov at spille turneringen til ende.

FA-cuppen er lige om hjørnet og her har vi trukket Portsmouth.

Champions League
Vi kan bestemt ikke klage over lodtrækningen, eftersom vi trak Benfica, Monaco og et Sofia hold. Dog sikrede vi os først billet i sidste runde ved at vinde hjemme mod Benfica, og vi kunne dermed afvise Moncao som endte på 3.pladsen. Så videre på en anden plads det kunne jo kun give en svær modstander, og det fik vi også. Barcelona venter i 1/8 finalen, hvor vi starter ud hjemme på Old Trafford.

Profiler
Carlos Fierro har ikke været lige så sindsyg som i første sæson. Han er dog så småt ved at vise tegn på sin målnæse igen. Det er så heldigt at vi har en ung brasilianer ved navn Gabriel Barbosa som har banket lidt over 10 kasser ind. Dejligt de kan tage lidt over for hinanden, når den ene har haft en lidt dykkende formkurve.

Zouma har derimod fortsat sit flotte spil, og har været efterårets store profil igen. Faktisk skarpt forfulgt af hans forsvarsmakker Briceno.

Forventing
Jeg håber og tror på at jeg kan hive pointrekorden hjem allerede i år. 3 ting er med til at overbevise mig. Den seneste tids flotte resultater på udebane mod svære hold, og så det nye makkerskab i forsvaret Briceno/Zouma & det samme i modsatte ende med to angribere der begge er ved at have fundet formen. Håber at kunne hive trofæ og rekord hjem i løbet af Boxing Day.

Glædelig Jul alle sammen.

Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #102: 25 Dec 2013, 13:32 »



Info:
Trin: 1 - Benfica skal vinde Champions League
Update: 1
Dato:  22 December 2013


Endelig er jeg kommet i gang med mit første seriøse FM spil i 1½ år, jeg fik ikke spillet meget fm sidste år, og med den nye udgivelse af patchen inden jul, så synes jeg det var på tide, og med denne Challange, som jeg finder meget spændende så skal den da forsøges.

Jeg spiller aldrig med transfervinduet fra start af, så det er ikke ligefrem en fordel, da jeg føler min trup godt kan bruge et par indkøb, men samtidig synes det gør spillet mere realistisk. Så der bliver noget at se til med at få styr på truppen til Januar 2014.

Ligaen:
Jeg går til vinterpausen som nummer 1 i ligaen. Som forventet skal jeg kæmpe om mesterskabet med Porto. Jeg er 5 point foran.
1) Benfica 14 (14-2-0) +25 - 38 point
2) Porto 14 (10-3-1) +23 - 33 point
3) Sporting 14 (8-2-4) +9 - 26 point

Så der er lagt op til et spændende forår når vi starter ligaen op igen efter nytår.

Champions League:
I denne challange er Champions League jo faktisk det vigtigste, selvfølgelig skal man klare sig godt i ligaen for at kunne deltage i Champions League år efter år. Som 1.seedet undgik jeg alle de store hold i gruppespillet og jeg havde også lodtrækningsheldet. Jeg skulle op mod Ac Milan, Wien og Basel. Spørgsmålet var nu bare om jeg kom videre som 1 eller 2.
Jeg startede mit Champions League eventyr med en 3-0 sejr hjemme over Milan og sejr over Wien og Basel. 9 point efter 3 kampe, jeg tabte så til Milan med samme cifre som jeg slog den, så inden sidste opgør havde vi samme antal point (10).
Jeg skulle møde Wien hjemme og fik kun 2-2, heldigvis tabte Milan ude mod Basel og jeg gik videre som nr 1 i gruppen.

Lodtrækningen til næste runde var ikke på min side, jeg havde heldet i gruppespillet, men at trække Man City i næste runde er ikke godt. Så jeg ender nok ikke med en Champions League title i år.

Cup:
Jeg er ikke så meget inde i denne liga (Portugal), men det ser ud til at der er 2 cups. Jeg røg allerede ud i første runde af den første, men i den anden Cup, som bliver kaldt LigaCup, der er man i 3.runde inddelt i grupper og der skal jeg møde Gil Vicente, Rio Ave og Aves. Som skrevet er jeg sgu ikke så meget inde i det, men mit fokus vil naturligvis være på Ligaen og CHL.

Det var en lille update fra mit spil. God fornøjelse med jeres Challange og glædelig jul herfra.



Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #103: 27 Dec 2013, 14:01 »



Fuuuuuck hvor er 94 point da bare nedtur at blive mester med! 95 er jo det magiske tal, og det var så tæt på og så alligevel så langt fra.

Ligaen
Mesterskabet kom til den røde del af Manchester ret sikkert denne sæson. Efter Vinterpausen trak vi fra de andre og havde i lang tid mellem 7 & 10 point ned til forfølgerne. Alligevel sad jeg og var pænt meget skuffet over udviklingen i foråret. Da vi afsluttede Januar havde vi stadigt 4 point at give af for at nå de 95 point.

Manchester City har tyvstjålet 6 point fra os denne sæson. I efteråret på Old Trafford vandt de 1-0 på et tyndt straffespark. For at det ikke skal være løgn skete præcis det samme, da vi besøgte deres hjemmebane sidst i februar.. Et straffe efter 80 minutter, og med et brag var vi nede på kun 1 point i forhold til rekorden.

Resten af sæsonen skulle køres hjem uden pointtab, det virkede sgu ikke helt nemt. Efter endnu en uge der bød på Newcastle, Liverpool & Arsenal, blev kampen på Anfield Road fatal. Et rødt kort slukkede drømmen om pointrekord. Min unge forsvarsstjerne Briceno, der kom på fri transfer til klubben i mit først transfervindue i United, fejlede noget så grusomt. Efter 20 minutters spil havde han tilkæmpet sig to gule kort og fik naturligvis præsenteret det røde kort for sig. Godt nok er Liverpool ikke de mest skræmmende i England lige pt., men eftersom de er på hjemmebane, så var det en meget svær opgave for os. Normalt ville resultatet 0-0 jo have været helt fint med kun 10 mand. Jeg skulle desværre bare bruge en sejr og intet andet, men nej trods nogle gode chancer kunne vi ikke presse Liverpool i bund med kun 10 mand. Resultatet blev de sørgmodige 0-0 og rekorden var væk.

Cups
Det blev til sejre i begge cupturneringer, hvor "reserverne" fik alle kampene. Trofæskabet er da blevet lidt mere fyldt efter denne sæson.

Champions League


Efter at have banket både Barcelona & Real Madrid med tenniscifre samlet set, så ventede PSG i finalen. De nykårede franske mestre, endda for 7. gang i træk, burde vi fandme kunne slå. Godt nok som i hele turneringen spillede vi med "reserverne" ligesom i de andre cupturneringer. Vi kom også planmæssigt foran 1-0 og nærmest cruisede resten af kampen igennem lige indtil det 82. minut, hvor PSG sender bolden i kassen. 1-1!

Den forlængede spilletid blev en noget nervøs omgang, hvor vi dog dominerede mest. Kampen skulle i straffespark. Der er ikke så meget at sige andet end at det ikke er første gang jeg har tabt en finale på straffespark i dette save. Fuck!

Spillere
Kurt Zouma har været klart bedste spiller. Han vandt også bedste spiller i Premier League klart. Der kommer en mindre oprydning i truppen før næste sæson, den skal trimmes en lille smule. Jeg føler jeg har haft lidt for mange spillere til at de har kunnet få fornuftigt med spilletid alle sammen. Derfor kan vi lige så godt hive de millioner vi nu kan, istedet for de bare sidder og er utilfredse trods en millionløn.

2 år tilbage i Manchester til at få endnu et mesterskab samt minimum 95 point!



Edit: Kan se det KUN var 5-1 jeg vandt over Barcelona, og dermed ikke tenniscifre Smiley
« Seneste Redigering: 27 Dec 2013, 17:15 af TripleX9 » Logged


RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #104: 27 Dec 2013, 18:59 »

Hvad skal man gøre når man har gennemført første del? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010