home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  14' Regen Showoff
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: 14' Regen Showoff  (Læst 58987 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #135: 10 Jul 2014, 23:49 »

Ja okay, kan være jeg skulle prøve at spille min argentiner der som en komplet angriber, bar for at se om det giver noget... Men har to andre unge talenter jeg også forsøger at få til at udvikle sig, og de tog også chancen da mit førstevalg fik en måltørke... min OMC er denne fornuftige mand:



Han er min allermest skattede spiller, og hans vurdering taler vel også for sig selv Wink 510M i værdi og han sad ude med skade siden slutningen af sidste sæson. Og bør vel li nævne at han kom til klubben på en fri transfer i 17/18 sæsonen.

Klubbens tredje argentiner, en middelmådig forsvarsspiller, er jeg ved at sende afsted for 255M og han blev købt ind samme sæson som Avila, for sølle 40 mio. Han brokker sig over manglende spilletid, så jeg sender ham ud af vagten for de 255 Smiley
en yderst fantastisk herre ham der Smiley. kæft han er god!!!!
ja prøv at spille med komplet og så med IA. mine IA spiller fantastisk, hvilket har resulteret i at Bale vandt guldbolden og alt det andet pjat Smiley. har opgraderet hele mit ungdoms halløj, så håber at få et par gode regenspillere til næste sæson.

Ja send ham afsted, det er også en sjat penge du tjener på ham alligevel Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #136: 10 Jul 2014, 23:56 »

en yderst fantastisk herre ham der Smiley. kæft han er god!!!!
ja prøv at spille med komplet og så med IA. mine IA spiller fantastisk, hvilket har resulteret i at Bale vandt guldbolden og alt det andet pjat Smiley. har opgraderet hele mit ungdoms halløj, så håber at få et par gode regenspillere til næste sæson.

Ja send ham afsted, det er også en sjat penge du tjener på ham alligevel Smiley

Han er nemlig super. A la Kaka fra da han var bedst i Milan + lidt ekstra Wink

Har ikke helt spillerne til at spille IA, de har faktisk deres forcer i at lægge nogle forbandet gode indlæg i feltet. Og dog så har jeg set min tyske højre og min tyske venstre kant gå mere ind i banen på det seneste.

Jeg har også li fået opgraderet mit. Gjorde bestyrelsen uden at jeg spurgte, men har også sagt at jeg vil satse på ungdommen. Har så også et meget meget ungt hold.

Ja han ryger nok afsted. Godt at jeg tjener på ham for måtte slippe Özil gratis for at nogen gad tage hans mega løn, og betaler endda alligevel et tilskud til den.

Men selvom jeg tjener penge og har en masse i forvejen, så har jeg ikke råd til følgende spiller, som lyon forlanger 1½ mia for.

Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #137: 10 Jul 2014, 23:58 »

Ja okay, kan være jeg skulle prøve at spille min argentiner der som en komplet angriber, bar for at se om det giver noget... Men har to andre unge talenter jeg også forsøger at få til at udvikle sig, og de tog også chancen da mit førstevalg fik en måltørke... min OMC er denne fornuftige mand:



Han er min allermest skattede spiller, og hans vurdering taler vel også for sig selv Wink 510M i værdi og han sad ude med skade siden slutningen af sidste sæson. Og bør vel li nævne at han kom til klubben på en fri transfer i 17/18 sæsonen.

Klubbens tredje argentiner, en middelmådig forsvarsspiller, er jeg ved at sende afsted for 255M og han blev købt ind samme sæson som Avila, for sølle 40 mio. Han brokker sig over manglende spilletid, så jeg sender ham ud af vagten for de 255 Smiley

Har du ikke lyst til at smide et billede af din trup med værdier på? Har aldrig set nogle spillere over 500 mio :O
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #138: 11 Jul 2014, 00:34 »

Har fået ham her op fra ungdomsholdet. Forventer store ting!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #139: 11 Jul 2014, 12:25 »

Har du ikke lyst til at smide et billede af din trup med værdier på? Har aldrig set nogle spillere over 500 mio :O

Jo, de er her:





Han er dog også en af de første jeg har haft deroppe. Og det er alligevel 105 mio mere end min næstdyreste spiller. Men Avila kom på fri transfer Smiley 22 mål, 12 oplæg, 8 kampens spiller og et gennemsnit på 7,54 i løbet af 39(2) kampe i hans seneste sæson.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #140: 11 Jul 2014, 12:58 »

Vil li vise en ung spiller frem, som jeg forventer mig en del af, nu de påstår han er af samme type som Avila Wink



Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #141: 02 Aug 2014, 00:05 »

Hans stats lover ikke godt, men hans start i klubben tyder på en kommende legende og potentialet er der.. Jeg var bare nød til at give ham chancen i første sæson.. Balotelli havde formkrise og så gik vidunderbarnet ind for at levere varen.. Smiley Det bedste af det hele er dog faktisk at han er fra eget akademi  Thumbs Up

Er det en kommende alltime-AC Milan topscorer jeg har her.. Opstemt Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #142: 04 Aug 2014, 01:47 »



Vil blot li vise vidunderet frem engang til, nu relativt tæt på en vurdering af 600 mio, der er kun 30 mio igen Wink
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #143: 08 Sep 2014, 21:40 »

Okay WOW
Nu kom der da noget af et talent frem fra akademiet  Thumbs Up
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #144: 08 Sep 2014, 23:30 »

Okay WOW
Nu kom der da noget af et talent frem fra akademiet  Thumbs Up


Tillykke med ham. Det ligner en der kan gå hen og blive en ganske habil angriber for dig.
Af uransaglige årsager så formår jeg sjældent at frembringe store talenter, medmindre vi tæller dem med jeg henter til klubben som 15-16 årig.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #145: 10 Sep 2014, 14:19 »

Tillykke med ham. Det ligner en der kan gå hen og blive en ganske habil angriber for dig.
Af uransaglige årsager så formår jeg sjældent at frembringe store talenter, medmindre vi tæller dem med jeg henter til klubben som 15-16 årig.

Mange tak Highbury!  Hævet Øjenbryn

Har også altid haft svært ved at tiltrække sådan nogle spiller til.
Pludselig for 3-4 år siden i gamet begyndte de at poppe frem på akademiet. Det eneste jeg har lavet anderledes end normalt er at jeg har fulgt denne guide
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #146: 11 Sep 2014, 12:58 »

Mange tak Highbury!  Hævet Øjenbryn

Har også altid haft svært ved at tiltrække sådan nogle spiller til.
Pludselig for 3-4 år siden i gamet begyndte de at poppe frem på akademiet. Det eneste jeg har lavet anderledes end normalt er at jeg har fulgt denne guide

Okay, jeg tager et kig på den guide når jeg går hjem fra kontoret... Wink
Kunne være fedt at få større talenter frem, dog er jeg netop startet på et nomade save, så talentudvikling bliver kun til noget hvis jeg tager fat på mig gamle save med Arsenal, som jeg også har postet et par talenter fra tidligere i denne tråd Wink
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #147: 11 Sep 2014, 14:05 »

Nomade?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #148: 11 Sep 2014, 15:49 »

Ville lige dele et SS af min færøske stjerne, jeg spille med KV fra Island, og har en stribe ligasejre og CHL gruppespil i ryggen, og ham her har de sidste par år, spillet sig fra et godt talent, til en stjerne for holdet. Han er naturligvis ikke en international stjerne, men han er klasse på Island, og gør det godt i CHL kvalifikationen også, og så er det ikke tit jeg ser spillere fra Færøerne gøre det godt. Der har flere gange været interesse fra Serie A, Premier League og Bundesligaen, samt diverse hold som Ajax og A. Madrid.

Eyðon Johannesen

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #149: 11 Sep 2014, 16:52 »

Nomade?
Altså du rejser meget rundt, og ikke er i en klub i længere tid Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010