home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  14' Regen Showoff
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: 14' Regen Showoff  (Læst 58963 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #120: 27 Jun 2014, 14:28 »

Jeg er forvirret hvad mener i med første og anden del??
Hver sæson byder da kan på en tag for regen intake?
Ja du har ret Wink kunne godt have skrevet mit anderledes Wink I Danmark ligger den som regel i April.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #121: 27 Jun 2014, 15:18 »

YI ligger altid på samme dag.
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #122: 27 Jun 2014, 16:39 »

Jeg Er bekendt med dagene for de fleste ligaer derfor "først" og "anden", forvirrede mig (:
Som om det var i samme sæson
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #123: 27 Jun 2014, 17:34 »

I Danmark ligger den som regel i April.


Det er godt nok 18 marts, så vidt jeg ved.
Logged


bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #124: 27 Jun 2014, 18:41 »

Det er godt nok 18 marts, så vidt jeg ved.
bum jeg når aldrig at kigge datoen modtager bare glad spillerne
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #125: 09 Jul 2014, 19:14 »

Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #126: 10 Jul 2014, 14:18 »

Vil lige vise min lille guldklump af en angriber frem, han er nu vurderet til 415 mio, hvilket er noget af det højeste jeg har haft en spiller op på selv. Hvad synes i om ham?

Skills:


Historik (med en lille fejl, han er indkøbt for 75 mio fra Barcelona i sæsonen 16/17)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #127: 10 Jul 2014, 14:24 »

Vil lige vise min lille guldklump af en angriber frem, han er nu vurderet til 415 mio, hvilket er noget af det højeste jeg har haft en spiller op på selv. Hvad synes i om ham?

Skills:


Historik (med en lille fejl, han er indkøbt for 75 mio fra Barcelona i sæsonen 16/17)


Highbury, han ser bestemt god ud Smiley. en kommende anfører måske? kan rigtig godt lide hans teamork og uden bold Smiley. syntes det er gode ting ved en angriber.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #128: 10 Jul 2014, 14:34 »

Tror han bliver en fin spiller. Har udviklet sig meget på én sæson, og han har slået Dani Alves af holdet i sin anden sæson.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #129: 10 Jul 2014, 15:42 »

Highbury, han ser bestemt god ud Smiley. en kommende anfører måske? kan rigtig godt lide hans teamork og uden bold Smiley. syntes det er gode ting ved en angriber.

Wilshere er anføre lige for tiden, og han er også bedre til det end Cordero her, men han er dog vice anfører så han bliver nok den næste anfører.  Ja, er også ganske tilfreds med ham, og har også netop droppet ideen med at købe en mere ind til at presse ham.. for hvis han leverer 35 basser på en sæson så kan jeg nok ikke rigtigt presse ham mere?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #130: 10 Jul 2014, 17:19 »

Syntes lige jeg ville dele den lille perle som jeg har skippet Timo Horn videre for at bruge som starter til min 4. sæson, han bliver 18 om godt 3 måneder, han er kaldt den næste Peter Schmeichel, og jeg hentede ham som 15 årig, på en høflig deal i Hvidovre, han kunne tages gratis, men jeg gav dem 5 mil og 25% næste salg, hvis han bliver solgt.

Jeg har pt. Frederik Rønnow til at oplære ham, og derefter tænker jeg at Rønnow sælges til vinter og Kasper Schmeichel hentes ind som tutor til næste halve år for god karma.

Mike Linde Schäfer

Mit unge holds fremtid er hvert fald lys hvis jeg kan holde den fyr bagerst på banen!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #131: 10 Jul 2014, 17:29 »

Wilshere er anføre lige for tiden, og han er også bedre til det end Cordero her, men han er dog vice anfører så han bliver nok den næste anfører.  Ja, er også ganske tilfreds med ham, og har også netop droppet ideen med at købe en mere ind til at presse ham.. for hvis han leverer 35 basser på en sæson så kan jeg nok ikke rigtigt presse ham mere?

Kan du ikke presse ham længere op ang. mål? Jeg får næsten altid mine angriber til at scorer 40-50+ Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #132: 10 Jul 2014, 18:50 »

Kan du ikke presse ham længere op ang. mål? Jeg får næsten altid mine angriber til at scorer 40-50+ Smiley

Hvordan formår du det? Spiller du kun med en angriber?

Jeg har to andre der har lavet hhv 14 og 16 mål, i samme sæson hvor min argentiner der var næsten fast mand.

Havde også en OMC der lavede 22 kasser i sidste sæson.

Er målene bare spredt mere ud?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #133: 10 Jul 2014, 20:45 »

Hvordan formår du det? Spiller du kun med en angriber?

Jeg har to andre der har lavet hhv 14 og 16 mål, i samme sæson hvor min argentiner der var næsten fast mand.

Havde også en OMC der lavede 22 kasser i sidste sæson.

Er målene bare spredt mere ud?
ja spiller med en komplet Smiley.
havde et save hvor ronaldo scorede 69.
i det spil jeg har gang i nu, har han scoret 39 i 26 kampe. datoen siger 12 januar Smiley
og næsten alle er lavet i boksen.

min OMC scorer og lægger op til rigtig mange. normalt plejer Modric at rende med årets fodboldspiller og guldbolden. men i år er det bale der vandt alt på OMH Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jul 2014, 20:49 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #134: 10 Jul 2014, 22:44 »

ja spiller med en komplet Smiley.
havde et save hvor ronaldo scorede 69.
i det spil jeg har gang i nu, har han scoret 39 i 26 kampe. datoen siger 12 januar Smiley
og næsten alle er lavet i boksen.

min OMC scorer og lægger op til rigtig mange. normalt plejer Modric at rende med årets fodboldspiller og guldbolden. men i år er det bale der vandt alt på OMH Smiley

Ja okay, kan være jeg skulle prøve at spille min argentiner der som en komplet angriber, bar for at se om det giver noget... Men har to andre unge talenter jeg også forsøger at få til at udvikle sig, og de tog også chancen da mit førstevalg fik en måltørke... min OMC er denne fornuftige mand:



Han er min allermest skattede spiller, og hans vurdering taler vel også for sig selv Wink 510M i værdi og han sad ude med skade siden slutningen af sidste sæson. Og bør vel li nævne at han kom til klubben på en fri transfer i 17/18 sæsonen.

Klubbens tredje argentiner, en middelmådig forsvarsspiller, er jeg ved at sende afsted for 255M og han blev købt ind samme sæson som Avila, for sølle 40 mio. Han brokker sig over manglende spilletid, så jeg sender ham ud af vagten for de 255 Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jul 2014, 22:47 af Highbury » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010