home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  14' Regen Showoff
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: 14' Regen Showoff  (Læst 59113 gange)
weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #90: 17 Apr 2014, 19:08 »

jeg vil nok bruge ham på den offensive som kreatør og udvikle lidt på hans fysik ellers er han en komplet spiller alllerede
Logged

martintermansen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #91: 18 Apr 2014, 18:43 »

jeg vil nok bruge ham på den offensive som kreatør og udvikle lidt på hans fysik ellers er han en komplet spiller alllerede

Han spiller allerede på COM, men har bare lidt svært ved at finde den rolle han præsterer bedst i :/
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #92: 27 Apr 2014, 12:53 »

Hvad siger folk til ham her? Har han ikke de rette stats til at kunne blive en god CB? Føler ikke, at han hører hjemme på højreback..
Logged

Arsenal <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #93: 27 Apr 2014, 13:16 »

Det er ellers et herligt talent Seller Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #94: 27 Apr 2014, 13:18 »

Ja, nyeste skud på stammen. Smiley Jeg spiller bare med Wingbacks, og der føler jeg slet ikke han passer ind.

Dette er mit ubestridte største talent. Han er også af egen avl. Fantastisk spiller, som de største klubber allerede har haft snøren ude efter..
« Seneste Redigering: 27 Apr 2014, 13:21 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #95: 27 Apr 2014, 21:36 »

Hvad siger folk til ham her? Har han ikke de rette stats til at kunne blive en god CB? Føler ikke, at han hører hjemme på højreback..

Ham ville jeg 100% omskole til midtstopper som du selv siger. Han ville være en ok back, men derimod klasse midtstopper. Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #96: 28 Apr 2014, 17:59 »

Hvad siger i til ham her? er lidt nervøs for hans naturlige form eller er den ikke så vigtig når det er en målmand vi snakker om?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #97: 28 Apr 2014, 18:31 »

Det er vel lidt ligemeget hvis han er 1. målmand, dog skal du nok træne ham i springstyrke fra nu og til den dag han går på pension Peace
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #98: 28 Apr 2014, 18:51 »

Han er fantastisk, dog skal hans placerings evne i den grad forbedres
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #99: 28 Apr 2014, 21:03 »

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #100: 29 Apr 2014, 14:16 »

Hvad siger i til ham her? er lidt nervøs for hans naturlige form eller er den ikke så vigtig når det er en målmand vi snakker om?
Jeg ville ikke være bekymret for hans naturlige form som målmand. Dog er han ret lav + hans springstyrke er ret svag. Desuden skal han helt klart have en god mentor så hans målrettethed stiger.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #101: 07 Maj 2014, 14:35 »

Jeg har efterhånden også fået skrabet et par gode regens til mig i mit Southampton save, hvis jeg da selv skal sige det.



- Startende med min højreback, som jeg hentede for en hulens masse penge i Fenerbache da han var omkring de 18-19 år gammel. Han har dog været alle pengene værd, og er en af de sikreste spillere på holdkortet, den dag i dag.



- Den næste er så en fyr, som jeg faktisk kun har haft i godt halvandet år, han har dog udviklet sig eksplosivt, og er faktisk efterhånden den spiller som jeg tror kan blive til aller mest i hele min trup. Jeg må dog indrømme at jeg er lidt bange for at jeg "misbruger" ham en smule, da han lige pt spiller som boldvindende midtbanespiller, eller som CM(D) - Han har mange kvaliteter fremad i banen også, som jeg er lidt bange for bliver lidt spildt her - Lidt hjælp omkring dette spørgsmål, ville være dejligt.



- Her er så, det vel nok største talent som jeg har fået igennem akademiet. Han har både spillet som højrefløj, men er nu rykket ind på den centrale offensive midt, hvilket også var hans oprindelige plads. Jeg tror også at han kan drive det rigtig langt.



- Her har vi så en spiller som virkelig har taget "hele turen" Han startede med at skifte fra Sydamerika til Viktoria Plzen, for derefter at tage et par sæsoner i Stuttgart, hvor jeg så hentede ham for svimlende 300. mio for 3½ sæson siden - Desværre bliver han hurtig træt, og er også en del skadet, så hvis jeg kan få en god pris for ham, og med tanke på at jeg måske leger lidt med tanken om at lade Assis overtage hans plads som fremsudt playmaker, kunne han godt stå til at forlade klubben.



- Dette er vel nok egentlig en af mine største handler, da han er hentet på fri, den dag han fyldte 18 - Det samme kan desuden siges om herren der sad på den modsatte kant, nemlig en tyrker - Han er dog netop sendt afsted til Real Madrid for 350. Mio + 40% af næste salg, da han efterhånden havde rundet de 27. For at vende tilbage til Gutierre, regner jeg med også at holde på ham indtil han måske er lidt nærmere de 30, for så at sende ham afsted, for at have lavet et kæmpe plus på ham, med tanke på at også han blev hentet på en fri, tilbage i tiderne.



- Ham her er jeg glad for, virkelig glad - Han er vel nok den første mand på vores holdkort, vores anfører og håber lidt på at han kan nå op og blive den spiller med flest kampe for klubben. Han blev hentet i OB som 16 årig, mener jeg. Han har desværre holdt mange andre store talenter lidt tilbage i klubben, men kan simpelthen ikke få mig selv til at skyde ham afsted, eller sætte ham af, da han som sagt er vores anfører, og at jeg håber på at kunne gøre ham til den spiller med flest kampe i klubben. Desuden er han jo dansk, noget som jeg (desværre) altid har haft lidt svagheder for i FM.



- Her har vi vores vel nok største stjerne. Han er simpelthen fantastisk i forsvaret. Det eneste minus er, at han lidt ligesom afrikanere ofte er væk omkring jul/nytår da han skal spille en hulens masse landskampe for Japan - Men som sagt, så er han en stjerne, og en spiller som jeg også håber jeg kan holde på karrieren ud. Han er vel egentlig også, uden at have tjekket op på det, spillets bedste centrale forsvarsspiller.

Her vil jeg så lige vise 3 spillere, som jeg forventer mig rigtig meget af i fremtiden. Jeg vil ikke skrive så meget om dem, det kan jeg gøre senere hen, når de forhåbentlig har udviklet sig til verdensstjerne spillere ligesom de ovenstående:







Jeg tager meget gerne imod ris/ros om hvad jeg kan gøre for at udvikle spillerne endnu bedre, og næsten endnu vigtigere om hvordan jeg kan træne de helt unge drenge til at blive endnu bedre en de spillere jeg har rendende rundt nu - Alt hjælp vil i hvert fald blive taget i mod med kyshånd.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #102: 08 Maj 2014, 08:51 »

Citat
Jeg tager meget gerne imod ris/ros om hvad jeg kan gøre for at udvikle spillerne endnu bedre, og næsten endnu vigtigere om hvordan jeg kan træne de helt unge drenge til at blive endnu bedre en de spillere jeg har rendende rundt nu - Alt hjælp vil i hvert fald blive taget i mod med kyshånd.

Som sagt, så ville jeg blive super glad hvis der var en som gad lige at tage sig et par minutter og komme med sit syn på hvordan jeg skal videre udvikle disse spillere  Peace
 

 
 
 
Logged

Zsolt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #103: 12 Maj 2014, 08:22 »

Nu har jeg ikke nogle showoffs, men det er egentlig ret sjovt, at man husker deres navne i fremtiden! Jeg kan huske et savegame fra FM2011... Chris Rigg og ikke mindst Chris Bale udviklede sig til at blive kæmpespillere for mit daværende hold! xD
Logged

FM-blogger på Managers.dk

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #104: 12 Maj 2014, 08:28 »

Nu har jeg ikke nogle showoffs, men det er egentlig ret sjovt, at man husker deres navne i fremtiden! Jeg kan huske et savegame fra FM2011... Chris Rigg og ikke mindst Chris Bale udviklede sig til at blive kæmpespillere for mit daværende hold! xD
Jeg kan stadig huske flere fra min start-11 i et save fra fm12.

Giuseppe Marzano, Jonathan Insaurralde, Nathan Challinor, Edin Music, Scott Cassidy og super stjernen Thibaut Martinez.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010