Jeg har efterhånden også fået skrabet et par gode regens til mig i mit Southampton save, hvis jeg da selv skal sige det.
- Startende med min højreback, som jeg hentede for en hulens masse penge i Fenerbache da han var omkring de 18-19 år gammel. Han har dog været alle pengene værd, og er en af de sikreste spillere på holdkortet, den dag i dag.
- Den næste er så en fyr, som jeg faktisk kun har haft i godt halvandet år, han har dog udviklet sig eksplosivt, og er faktisk efterhånden den spiller som jeg tror kan blive til aller mest i hele min trup. Jeg må dog indrømme at jeg er lidt bange for at jeg "misbruger" ham en smule, da han lige pt spiller som boldvindende midtbanespiller, eller som CM(D) - Han har mange kvaliteter fremad i banen også, som jeg er lidt bange for bliver lidt spildt her - Lidt hjælp omkring dette spørgsmål, ville være dejligt.
- Her er så, det vel nok største talent som jeg har fået igennem akademiet. Han har både spillet som højrefløj, men er nu rykket ind på den centrale offensive midt, hvilket også var hans oprindelige plads. Jeg tror også at han kan drive det rigtig langt.
- Her har vi så en spiller som virkelig har taget "hele turen" Han startede med at skifte fra Sydamerika til Viktoria Plzen, for derefter at tage et par sæsoner i Stuttgart, hvor jeg så hentede ham for svimlende 300. mio for 3½ sæson siden - Desværre bliver han hurtig træt, og er også en del skadet, så hvis jeg kan få en god pris for ham, og med tanke på at jeg måske leger lidt med tanken om at lade Assis overtage hans plads som fremsudt playmaker, kunne han godt stå til at forlade klubben.
- Dette er vel nok egentlig en af mine største handler, da han er hentet på fri, den dag han fyldte 18 - Det samme kan desuden siges om herren der sad på den modsatte kant, nemlig en tyrker - Han er dog netop sendt afsted til Real Madrid for 350. Mio + 40% af næste salg, da han efterhånden havde rundet de 27. For at vende tilbage til Gutierre, regner jeg med også at holde på ham indtil han måske er lidt nærmere de 30, for så at sende ham afsted, for at have lavet et kæmpe plus på ham, med tanke på at også han blev hentet på en fri, tilbage i tiderne.
- Ham her er jeg glad for, virkelig glad - Han er vel nok den første mand på vores holdkort, vores anfører og håber lidt på at han kan nå op og blive den spiller med flest kampe for klubben. Han blev hentet i OB som 16 årig, mener jeg. Han har desværre holdt mange andre store talenter lidt tilbage i klubben, men kan simpelthen ikke få mig selv til at skyde ham afsted, eller sætte ham af, da han som sagt er vores anfører, og at jeg håber på at kunne gøre ham til den spiller med flest kampe i klubben. Desuden er han jo dansk, noget som jeg (desværre) altid har haft lidt svagheder for i FM.
- Her har vi vores vel nok største stjerne. Han er simpelthen fantastisk i forsvaret. Det eneste minus er, at han lidt ligesom afrikanere ofte er væk omkring jul/nytår da han skal spille en hulens masse landskampe for Japan - Men som sagt, så er han en stjerne, og en spiller som jeg også håber jeg kan holde på karrieren ud. Han er vel egentlig også, uden at have tjekket op på det, spillets bedste centrale forsvarsspiller.
Her vil jeg så lige vise 3 spillere, som jeg forventer mig rigtig meget af i fremtiden. Jeg vil ikke skrive så meget om dem, det kan jeg gøre senere hen, når de forhåbentlig har udviklet sig til verdensstjerne spillere ligesom de ovenstående:
Jeg tager meget gerne imod ris/ros om hvad jeg kan gøre for at udvikle spillerne endnu bedre, og næsten endnu vigtigere om hvordan jeg kan træne de helt unge drenge til at blive endnu bedre en de spillere jeg har rendende rundt nu - Alt hjælp vil i hvert fald blive taget i mod med kyshånd.