home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RB Leipzig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: RB Leipzig  (Læst 13975 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
RB Leipzig
« : 20 Nov 2013, 13:18 »



RB Leipzig er en fodboldklub beliggende i delstaten Sachsens største by, Leipzig. Holdet spiller i 3. Liga, hvilket er Tysklands tredjebedste række.

Holdet blev grundlagt 9. Maj 2009, da Red Bull opkøbte klubben SSV Markranstädts licens. Red Bull havde forinden forsøgt at købe FC Sachsen Leipzig, men blev droppet pga. voldsomme protester fra fans. Red Bull vil over de næste 10 år investere over 100 millioner euro i klubben, og dermed bringe den til toppen af tysk og europæisk fodbold. Det er med tiden meningen af klubben Red Bull Salzburg skal udvikle talenter til RB Leipzig. Da det ifølge det Tyske fodboldforbunds regler er forbudt for virksomheder at indgå i fodboldklubbers navne i Tyskland, står RB for RasenBallsport.

Klubben har hjemmebane på Red Bull Arena der har en tilskuerkapacitet på 44,345 pladser. Red Bull Arena blev fra 2000-2004 renoveret med henblik på VM i 2006 og hed før Red Bull købte navnet Zentralstadion. Før renoveringen var Zentralstadion Europas største stadion med plads til 100.000 tilskuere.

Klubbens hidtil største succes var finale-sejren mod Chemnitzer FC d. 1 juni 2011 i pokalturneringen for delstaten Sachsen.


I Sommeren 2013 købte RB Leipzig Lyngby-talentet Yussuf Poulsen, hvilket gjorde ham til den første dansker i klubben.


"Tak til WIKI"


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg var sikker på jeg skulle finde MIT save i toppen af engelsk fodbold, men jeg tog fejl. Efter flere forsøg uden rigtigt at blive fanget, smuttede jeg ind forbi "hvem skal jeg være" tråden, og så at der var en, som havde foreslået RB Leipzig. Af en eller anden grund var jeg hooked med det samme. Tanken om at føre klubben til storhed, i den efterhånden meget meget hårde Bundesliga, tiltalte mig. Endelig et save, hvor jeg er nødt til at spille en hel del sæsoner, inden udfordringen er væk.

Har spillet 15 kampe, og ligger på  1. pladsen i 3. Liga. Er ret imponeret over de spillere jeg kan trække til klubben for meget lave summer og en hel del endda på fri transfer. Har kun haft et enkelt nederlag indtil videre, så kan kun sige en ganske god start.

Jeg valgte at satse på oprykning(seedet 6. plads), på trods af at der ikke er noget transferbudget til rådighed. Der er dog nogle hundrede tusinde til rådighed i ugelønninger. Men det kan sagtens lade sig gøre at forstærke holdet, med et par salg og nogle fornuftige indkøb.

Jeg håber der er flere, som skulle få lyst til at gå i krig med RB Leipzig  Thumbs Up


« Seneste Redigering: 21 Nov 2013, 21:04 af TripleX9 » Logged


frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #1: 20 Nov 2013, 17:00 »

Hvem kan man tiltrække? Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #2: 20 Nov 2013, 17:11 »

Hvem kan man tiltrække? Smiley

Hvis du tænker på navne, så umiddelbart ingen jeg kender fra den virkelige fodboldverden. Jeg har dog heller ikke forsøgt mig, da jeg udelukkende har brugt mine scouts.

Det er et 3. Liga hold, men jeg mente, at kvaliteten af de spillere, som gerne vil skrive under med klubben, er for mig overraskende god Smiley
Logged


TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #3: 20 Nov 2013, 23:34 »

Starter et save netop nu! :-)  Cool
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #4: 21 Nov 2013, 12:38 »

Starter et save netop nu! :-)  Cool

 Thumbs Up Godt at høre, er selv næsten færdig med 1. sæson
Logged


MArk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #5: 21 Nov 2013, 20:55 »

Har i nogle ider til taktik måske spiller indkøb synes det er ligemeget hvad jeg gør så taber jeg bare hele tiden

håber der er hjælp at hente Opstemt
Logged

Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #6: 30 Nov 2013, 19:55 »

Daniel Frahn er for vild, i første sæson har han indtil videre scoret 33 kasser i 28 kampe Opstemt

Logged

Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #7: 01 Dec 2013, 13:11 »

mulighed for at købe Bashkim Kadrii for 6.5 mio i anden sæson.. SKAL, SKAL IKKE??
Har i forvejen købt Jacob Ankersen(EFB), Anders Kure(AGF) og frederik møller (FCM) af danskere og så har jeg købt nogen unge talenter..

Men burde købe en CM men kan ikke finde nogen. datoen er dog kun 16 juli så lang tid endnu.. har i forslag til en CM

Hvis jeg køber kadrii har jeg ikke flere penge
Logged

Magnicio
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #8: 30 Mar 2014, 03:01 »

Har lige sat et spil igang med Leipzig! Det går udemærket, ligger nummer 1 efter 12 kampe og har kun lukket 5 mål ind! Satser stærkt på oprykning og håber på at jeg inden for få sæsonener vil være at finde i den stærkeste liga i Tyskland.  Har lavet et par lejeaftaler og få indkøb og så ellers prøvede at holde økonomien stabilt ved ikke at køre med for høje lønninger
Logged

Fisker182
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #9: 06 Apr 2014, 17:08 »

Er der nogle som er kommet i Bundesligaen?
Logged

You'll Never Walk Alone!

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #10: 11 Maj 2014, 21:59 »

troede ikke det kunne være muligt men nu er jeg rykkede op i den bedste række på 2 forsøg er igang med en god sæson i den bedste række ligger nummer 5 efter første halvdel funny
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: RB Leipzig
« Svar #11: 11 Maj 2014, 22:43 »

Fik du nogle penge at lege med til indkøb efter oprykning til Bundesligaen? Tunge
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #12: 11 Maj 2014, 22:48 »

ikke synderligt tror det blev til 34 mil så ikke noget at råbe hurra for. men har forvaltet dem godt:-)
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #13: 12 Maj 2014, 02:39 »

Fedt fedt fedt! Opstemt Jeg er selv startet med dem (igen), og efter første halvdel af første sæson ligger jeg godt til i toppen af rækken. Tror dog 2. Bundesligaen bliver svær for mig, såfremt det lykkes at rykke op Smiley Men det er jo hele udfordringen Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #14: 13 Maj 2014, 18:35 »

Så blev første sæson færdig i den bedste række og det blev til en flot 5 plads som jeg er meget tilfreds må jeg sige. det har gjort at jeg har fået et transfer budget på 122 mil samt 21 mil til lønninger. så bliver spændende med næste sæson i euro cup samt ligaen:-)
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010