home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RB Leipzig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: RB Leipzig  (Læst 13972 gange)
larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #30: 24 Aug 2014, 22:58 »

Her er min vanvittige historie  Grin

Jeg tænkte også at jeg skulle prøve en save med RBL, så startede et op. Min plan var at spille 4-2-3-1 og boldbesidene. Jeg er glad for offensive midtbanefolk på CM, og dem har RBL ikke rigtigt, de derimod et par dygtige DM´s, så min første aktion var at leje et par CM´s, da det ikke er det vilde transfersbudget man har.

Jeg kiggede mod England og fandt 2, den ene, David Davis, 22 (Wolves) en god all-rounder og den anden Bobby Reid 21 (bristol), der var en smule mere offensiv. En ny VB skulle der også til Ibertsberger på fri transfer. Hentede også 2 spilere til offensiv midt, Tom Lawrence på lejeaftale fra United, og Mika Väyrynen, fri transfer. Lejede også en CB, men da jeg kunne få Niels Bisp Rasmussen for en slik 640k blev han sendt tilbage. Derudover blev et par ungdomsspillere hentet til.

Min start var okay, ikke prængende men okay. Min startelver var
                      Coltorti
Müller - Hohender - Sebastian/Bisp - Ibertsberger
             Reid - Davis
Teigl     Väyrynen  Lawrence/Frandrich
                    Frahn

Jeg har haft stor succes med denne taktik i mange andre saves, men ikke den store succes her. Yussef Poulsen blev tit bragt ind som sub, men gjorde ikke det store væsen af sig. Som sagt gik starten okay, 2 sejre i de 3 første ligakampe, men så må jeg nok indrømme at det gik helt galt. Väyrynen var enten skadet eller utrolig ringe. Og Lawrence var ingen god erstatning, Poulsen var heller ikke noget at råbe hurra for, når han kom ind. Efter de 3 første kampe gik der 9 før næste sejr i ligaen, blev endda kaldt til samtale med bestyrelsen. Til gengæld var der sejrer i Pokalturneringen, som jeg egentlig ikke havde den store målsætning med. Cottbus og Paderborn blev sendt ud der.

Jeg følte der skulle ske noget, så jeg tog konsekvensen af at min offensive midt ikke havde præsteret godt, fyrede Värynen, og ændrede til 4-2-2-2 med den positive overaskelse Teigl og Frandrich som kanter og Frahn Poulsen på toppen, det fortrød jeg ikke. Der var gevinst fra start af.  12 kampe uden nederlag i træk, og jeg begyndte endelig at rykke op i tabellen, hvor jeg var endt på en 17. plads. Samtidig skulle jeg i cuppen møde Mainz, jeg prøvede en lidt anderledes taktik mod dem, jeg rykkede mine midtbanefolk ned som DM's hvor Demme og Kaiser skulle ligge, og så spille på kontraer, endnu en stor succes da Mainz røg ud med 2-1. Min "cuptaktik" blev gentaget i kvarfinalen mod frankfurt og med succes her til følge 1-0 og ligepludslig var der et 3. bundesligahold i semifinalen. Og det stoppede ikke der, Wolfsburg blev i det 89. minut sendt ud og RBL var i finalen! samtidig spillede holdet også godt i ligaen og kravlede stille og roligt op i toppen, på næstsidste runde blev titlen sikret, med Poulsen som den helt store profil, til trods for at han i de første 11 runder kun var reservere (og kun havde lavet 3 mål) endte han som delt topscorer i ligaen med 26 basser! Frahn med 20, Georg Tegil den 3. profil med 15 mål og 16 assist.

Så kom det til pokalfinalen som lidt overaskende stod overfor Hoffenheim, som smed Bayern ud i semien. Sensationen blev fuldendt og en sen 2-0 sejr kom i hus, med et smukt 2-0 mål af Poulsen. Hvem havde troet det? RBL vinder af pokalturneringen! den 4-2-2-2 kan klart anbefales!!!
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010