home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #11 - 2014/2015 Gul og Blå - Det nye Brøndby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #11 - 2014/2015 Gul og Blå - Det nye Brøndby  (Læst 13002 gange)
TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#11 - 2014/2015 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« : 06 Nov 2013, 15:39 »

« Seneste Redigering: 10 Nov 2013, 06:29 af TMP » Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #1: 06 Nov 2013, 16:18 »



Aurelius Skarbalius fyret - Uerfaren træner ansat istedet!

19/06/2013


Der har ikke været meget at smile af, igennem Aurelijus Skarbalius' tid hos Brøndby. Resultaterne i den seneste sæson virker også til at være dråben, som fik bægeret til at flyde over. Aldo Petersen har pr. dags dato valgt at fyre Aurelijus Skarbalius som træner i Brøndby IF. Det mest overraskende aspekt består i, at den tidligere Frem, Brøndby og Bochum spiller, Søren Colding, omgående bliver ansat som træner. Det sker efter at Søren Colding, som tidligere har fungeret som direktør i håndboldklubben AG København, og fodboldklubben HB Køge, længe har ønsket sig et job som træner.
Til Sportsavisen Vestegnen udtaler Søren Colding:
- Der venter mig en meget stor udfordring, her i Brøndby IF. Det har altid været min hjerteklub, og det er derfor mig et stort ønske, at få klubben tilbage på sporet. Jeg er dybt taknemmelig over at bestyrelsen har valgt mig, på trods af min manglende erfaring. Mit kendskab, min loyalitet og min kærlighed overfor klubben kan ikke beskrives. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg er den rette mand til dette job.

Aldo Petersen, bestyrelsesformand i Brøndby IF udtaler:
- Vi har efter længere overvejelse besluttet at Aurelijus Skarbalius ikke var den rette mand, til at føre os hen på det spor vi ønskede. At vi vælger at ansætte en mand som Søren Colding, som er fuldstændig uden trænererfaring er måske et vovet sats, men hele bestyrelsen har igennem længere tid overvejet potentielle muligheder. I sidste ende stod vi tilbage med Søren, og jeg forventer absolut at han kan bringe denne klub til storhed.

Den danske fodboldscene er i komplet chok. Kan Søren Colding gøre de ting, som Auri aldrig formåede, eller vil Brøndby IF forblive i det sorte hul, som de længe har forsøgt at kæmpe sig opad?!
« Seneste Redigering: 06 Nov 2013, 17:27 af TMP » Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #2: 06 Nov 2013, 17:27 »



Juni og juli måned overskygges af stort salg!

20/07/2013


Det var ikke mange som havde forventet, at Simon Makienok Christoffersen ville forlade Brøndby IF op til den kommende sæson. Dette blev dog, desværre for den blå-gule skare en realitet, da ellers trængte Anzhi begav sig ud i et bud, som ikke var til at modstå. Dette beløb menes at have ligget på godt og vel 36 mio. danske kroner. Sportschef Per Ruud udtaler til Sportsavisen Vestegnen:
- Simon er en fantastisk spiller, og absolut en af dem, som vi så frem til at bygge holdet op omkring. Når man, som en klub i vores størrelse, modtager et så stort et bud, så er det rigtig svært at takke nej. Derfor valgte vi, efter et langt møde med både Simon, Søren Colding og resten af bestyrelsen, at dette var den bedste løsning.


Kampe:
VK - Middelfart 1-0
VK - Anji 1-4
VK - Mainz 2-4

VK - Lyngby 0-3
VK - HIK 1-5



Grundet det store salg af Simon Makienok, blev der åbnet op for mulighederne på transfermarkedet, for Brøndbys vedkommende. Det resulterede i, at man blot 6 dage efter Makienok's afgang valgte at hente svenske Christoffer Nyman ind fra Norrköping. Han er 20 år, og menes at have en rigtig flot karriere foran sig. Han er blevet spået til at blive en sand måljæger, og derfor er forventningerne absolut høje til ham.
Nyman var netop begyndt at få lov at spille for Norrköping, før Brøndby hentede ham, og her fik han scoret 3 mål i 6 kampe.
Dette var dog ikke nok, for "Det nye Brøndby", som man kan fristes til at kalde dem. Den unge og talentfulde halv-sudaner Pione Sisto, fra FC Midtjylland, endte også med at skrive under hos de Blå-Gule. Det menes at han langsomt skal spille sig ind på holdet, og derigennem lære sine holdkammerater at kende.

Tre dage før sæsonåbneren mod FC Vestsjælland kunne Per Ruud stolt præsentere endnu en spiller. Det var endnu en svensker, og endnu en meget ung en af slagsen. Han er blot 18 år, kommer fra Helsingborg, og navnet er Emil Krafth. Han har spillet fuldstændig fantastisk for Helsingborg i denne sæson, og det er formentlig derigennem at han er blevet spottet. Om han går direkte i start 11eren er svært at sige indtil videre, men vi har da støvet en udtalelse op fra træner Søren Colding, som kan give os en idé:
- Alle tre indkøb er meget unge, og derfor vil det tage tid for dem, at få spillet sig ind på vores hold. Jeg kan ikke love alle tre at de vil starte inde mod FC Vestsjælland, men det er heller ikke utænkeligt.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2013, 17:38 af TMP » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #3: 06 Nov 2013, 18:01 »

Spændende læsning - keep it up Smiley
og held og lykke med BIF!
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Dida
Gæst
 
Sv: #2 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #4: 06 Nov 2013, 18:26 »

Rigtig spændende, jeg følger helt klart med Smiley
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #5: 06 Nov 2013, 19:41 »



Sæsonstart! Og endnu et indkøb.

25/08/2013



Man skal rende med skyklapper på, hvis ikke man kan se hvad visionen er i Brøndby. Det er åbenlyst, at man prøver at skabe en filosofi, som bygger på unge spillere, blandet godt sammen med den ældre generation. Man har, som det formentlig sidste indkøb i denne sæson, valgt at hente blot 18 årige Jacob Dehn i Randers. Jacob Dehn bliver spået en rigtig lys fremtid, og har gjort det ganske godt på ungdomslandsholdene . Det menes at Brøndby IF har smidt et beløb i nærheden af 3.5 mio. danske kroner efter den 18 årige spiller, hvilket må siges at være et ganske højt beløb, med tanke på hans unge alder. Der har dog ikke kun været salg. Siden sidst vi opdaterede på Brøndby IF, har man også set spillere forlade klubben. Det har dog været på lejeaftaler.
Oke Akpoveta er taget en tur til FC Vestsjælland, hvor han endnu ikke er kommet igang. 2 kampe har han fået, og begge har været uden succes foran målet.
René Joensen er lejet ud i HB Køge. Han har også fået 3 kampe, og en gennemsnitskarakter på 6.97. Bestemt ikke dårligt af den unge færing.
Andrew Hjulsager er røget på et lejeophold i Kongens Lyngby. Her har han fået 4 kampe, lavet en assist, og en karakter på 6.78 i gennemsnit.
Forsvarsklippen Mads Nielsen er taget til AB, hvor han får fast spilletid, og faktisk gør det yderst fornuftigt.
Sidste mand, som Brøndby har valgt at leje ud, er Christian Nørgaard. Han er lejet ud i Brønshøj, og her har han ikke fået mange chancer. En indskiftning er hvad det er blevet til.


Kampe:
SL - FC Vestsjælland 4-1
SL - SønderjyskE 2-2
SL - Esbjerg 0-1
SL - Viborg 1-1
SL - FC Midtjylland 1-1

SL - Randers FC 2-1




Det var også blevet tid, til at få skudt Superligaen igang. Brøndby IF havde uden tvivl store forventninger, til sæsonåbneren mod FC Vestsjælland, og med god grund. Der havde været gode indkøb, og en trup som var topmotiveret. Kampen startede også flot, og Mikkel Thygesen kunne sende Brøndbys fans i ekstase, efter blot 5 minutters spil. 20 minutter senere fik Vestsjælland noget at juble over, da deres lejesvend Marco Larsen sparkede udligningen i kassen. Herfra gik det ned ad bakke for Vestjsælland, og et rødt kort til Oliver Lund afgjorde formentlig kampen. Kahlenberg, Szymanowski og Mikkel Thygesen fik yderligere nettet, hvilket betød et resultat på 4-1 til Brøndby IF.
Dernæst stod den på mange skuffelser i træk. Spillet fungerede, men bolden ville simpelthen ikke i nettet. Vi fangede Søren Colding efter sejren på 2-1 mod Randers FC:
- Endelig en kamp, som vi kan være stolte af. Vi har spillet rigtig godt i de forrige kampe, men fodbold handler om at score mål. I dag viser Christoffer Nyman sig som den fighter, som vi vidste han ville være. Jeg er sikker på at fremtiden er lys, og vores hold ser mere og mere sammentømret ud. Vores kamp mod FCM var jeg dybt utilfreds med, at vi ikke fik udnyttet vores chancer, idet vi var det klart bedste hold. Jeg ser lyst på fremtiden, og jeg ved, at vi nok skal komme derop hvor vi hører til!


Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #6: 06 Nov 2013, 19:51 »

Tak for responsen! Det giver sku mod på at skrive!!
Hold fast AAB er kommet flyvende for start Opstemt

Edit:

I fremtiden vil det blive sådan, at man kan klikke ind på kampene, og derigennem se stats, og hvilken opstilling der blev brugt osv :-)
« Seneste Redigering: 06 Nov 2013, 20:11 af TMP » Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #7: 06 Nov 2013, 21:18 »



Brøndby halter fortsat.

22/09/2013







Det ser fortsat ikke for godt ud, hos de blå-gule. Sidste gang vi havde fat i Søren Colding, så han ellers yderst optimistisk på tingene, men det er ikke det store som har ændret sig. Man hentede en sejr i pokalen, mod amatørene fra Virum. Dernæst fulgte 2 nederlag til hhv. AaB og OB, hvor man til sidst fik oprejsning, med en sejr imod AGF, som ellers lå godt til. Månedens mest ærgerlige nyhed er dog, at forsvarsklippen Khalid Boularouz måtte udgå med en skade, i kampen mod OB. En kamp som i øvrigt blev tabt dybt inde i overtiden, da opdækningen glippede. Khalid forventes ude i omkring en måneds tid, hvilket betyder at han må gå glip af New Firm derbyet mod
FCK på Brøndbys hjemmebane.
Søren Colding udtaler til Sportsavisen Vestegnen:
- Det er selvfølgelig ærgerligt at vi mister Khalid på så vigtigt et tidspunkt. Han er en ekstrem vigtig brik i vores defensive spil, og nu må vi sætte vores lid til at Dario Dumic eller Jacob Dehn kan gøre hvad der er nødvendigt.
Vores reporter undrede sig over, at Martin Albrechtsen slet ikke var i spil, til denne rolle, og det svarede Søren Colding også gerne på:
Jeg ønsker ikke at bruge Martin Albrechtsen, da han ikke beviste noget tidligere på sæsonen. Ydermere har han valgt at skrive kontrakt med Guanzhou fra Kina.

Vi har snakket med Brøndby IF's assistenttræner, Claus Nørgaard, om hvad der er galt med Brøndby i øjeblikket.
"Når man som os, er et hold fyldt op med nye spillere, så er det blot naturligt, at det vil tage noget tid, før man kommer ordentlig igang. Vi skilte os af med en meget vigtig brik i vores offensiv, og valgte at satse på en yngre spiller. Han skal lige igang, og vi i trænerstaben har fortsat massere af tillid, og tro på at Christoffer Nyman vil begynde at banke nogle kasser ind. Kenneth Zohore spillede også helt fantastisk, da han blev indskiftet i kampen mod AGF, og fik også scoret et rigtig flot mål. Det er bestemt også en mulighed i offensiven, men indtil videre har vi fuld tiltro til Christoffer Nyman.

Altså et ganske klart og entydigt svar. Claus Nørgaard kræver tid. Søren Colding kræver tid. Får Brøndby nogensinde vendt skuden, og fløjet mod toppen?


 
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #8: 06 Nov 2013, 22:14 »



New Firm - Special Edition

29/09/2013



Det var tid. Kampen som fans af både Brøndby IF, og FCK havde gået og ventet på. Disse kampe betyder alt for tilskuerne, og derfor hviler der altid et konstant pres på trænerne, spillerne, og sågar hele klubben. Hele byen summer hver gang det er blevet tid til New Firm derby. Kampen spilles lørdag kl. 17:00, hvilket betyder at der har været rigtig meget gang i gaderne. Der meldes om 17 anholdte, efter at fansne ikke kunne lade hinanden være.
Det er et sandt bevis for den passion og følelse som summer gennem enhver fodboldfans krop, op til sådanne kampe. Det var en kamp som betød alt. Både for Brøndby IF, men så sandelig også for FCK, som dermed ville kunne lægge pres på AaB. Det var en livsvigtig sejr for Brøndby, da man har udtrykt at man ønsker at ende i topstriden. Derfor ville det være katastrofalt at smide 3 point væk til 2. pladsen, som man allerede var et pænt stykke bagved.
Vi fangede Søren Colding før kampen, som faktisk virkede overraskende rolig.
"Søren, du står her og skal til at dirigere dine tropper ud i dit første New Firm, som træner. Hvordan har du det?"
- Jeg ved udmærket godt hvad disse kampe betyder, og selvom min krop den sitrer af spænding, så skal det hele nok gå. Jeg har en rigtig god følelse i dag. Mine drenge ser virkelig klar ud, og der hersker en rigtig god stemning i omklædningsrummet, sagde Søren Colding til Sportsavisen Vestegnen, da vi fangede ham 1½ time før kampstart.

Kampen blev fløjtet igang, og der var ingen tvivl om, hvem som ville mest her. Brøndby IF kom flyvende ud af starthullerne, og det var en rigtig god idé. Efter blot 2½ minut, står Brøndby og laver lidt småspil halvvejs oppe på FCK's bane. Holst sender en super aflevering til Christoffer Nyman, som lynhurtigt afleverer tilbage til Thygesen - herefter sender Thygesen en stikning afsted til Nyman. Og så var Brøndby IF altså foran, på et mål af Nyman.
Det holdte dog ikke længe, da topscorer Fanendo Adi modtager en perfekt timet aflevering, og knalder bolden i nettet. Dette sker faktisk minuttet efter. To mål, på fire minutter. Det er et rigtig derby!

Det skulle dog blive vildere endnu. Vi har kun spillet 15 minutter, og spillet er virkelig åbent. En virkelig lige kamp, med store chancer gang på gang. Vi har en situation hvor Hradecky sparker et udspark. Nicolai Jørgensen vinder hovedstødsduellen, og sender Fanendo Adi helt fri. Han er iskold, som en ægte topscorer, og så er FCK altså foran, på trods af den fantastiske Brøndby start.
Det holdte dog heller ikke længe. Atmosfæren her på stadion var kogende, og begge holds tilskuere bar virkelig spillerne frem. Det er Emil Krafth, som modtager bolden, efter den bliver bokset væk af Wiland. Han tager et par træk ind i feltet, og selvom Wiland har hænderne på, ja så kan han ikke holde Emil Krafths kanonkugle afsted. 17 minutter spillet, og kampen står 2-2. Det er helt vildt!

Fanendo Adi var ikke færdig. 29 minutter spillet, og en lang clearing fra forsvaret fører til en fantastisk aflevering, som Adi fremragende tager med. Almebäck lader ham slippe fri, og han scorer iskoldt endnu engang. Hattrick af Adi på blot 29 minutter. FCKs fans skråler hans navn.

I halvlegen handlede Søren Colding med det samme. Han skiftede Michael Almebäck ud, og sendte Dario Dumic ind. Man spillede nu med Jacob Dehn på 18 år, og Dario Dumic på 21 år, overfor en rigtig giftig angriber. Men det skulle faktisk vise sig, at de var et super godt makkerpar. Det virkede som om at efter pausen formåede Brøndby virkelig at lukke Københavnerne ned, men var det nok? Man havde jo stadig brug for at score minimum et enkelt mål, for at hente et point.

Det mål kom også, da Szymanowski går på dribletur, efter en stikning fra Nyman. Han runder Pierre Bengtson 2 gange, inden han trækker ind i feltet på højre side, og sender den køligt over stregen. Fremragende teknisk spil af den unge argentiner. Nu havde Brøndby momentum!

Brøndby fortsatte med at tromle derudaf, og vi oplevede chance på chance. Efter 78. minutter, får vi dagens absolutte højdepunkt. Christoffer Nyman modtager bolden på midten, og der er faktisk ikke rigtig nogen chance for, at der skal ske noget i dette angreb. Ørnskov prøver at løbe med, men han ligner en som opgiver på halvvejen. Nyman er derfor alene, overfor 4 FCK forsvarer, men han dribler og kæler lidt for bolden. Han runder Olof Melberg intet mindre end 3 gange, før han vælger at trykke af. 25 meter udefra trykker han af. Bolden rammer overliggeren, hopper ned på målstregen og derefter op i nettaget. HVILKEN PERLE! Absolut en kandidat til at blive årets mål.

Brøndby IF vinder 4-3 i en utrolig underholdende fodboldkamp, på deres eget stadion. Tre livsvigtige point, og det sender Brøndby op på 5. pladsen, med 4 point op til FCK på andenpladsen. AaB fastholder topplaceringen med 23 point, hvor FCK blot har 19.

Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #9: 07 Nov 2013, 14:35 »



Vinterpause - Opdatering

09/12/2013


Brøndby har den seneste tid lignet et fuldstændig nyt hold. Der kan ikke herske tvivl om, at dette var hvad der blev ment med 'Det nye Brøndby'. Sidste spilledag inden den lange, og kolde vinterpause er netop overstået, og vi vil i løbet af denne artikel prøve at danne jer et overblik over, hvordan det er gået Brøndbyernes Idrætsforening siden sidst.
Resultatmæssigt er det gået forrygende. Brøndby IF har faktisk ikke tabt siden OB kampen d. 15/9-2013, hvilket betyder at man lige pt. er ubesejret i 13 kampe, alt inklusiv.

 

               Søren Colding, træner i Brøndby IF

Desværre betød den sidste kamp mod SønderjyskE at Vestegnens helte ikke ender halvsæsonen på 1. pladsen, men derimod 3. pladsen. Vi har oplevet nogle rigtig flotte præstationer, fra især bomberen, Christoffer Nyman. Desværre resulterede hans 21 års fødselsdag, at han måtte sidde over i flere kampe. Det skyldtes en misforståelse af træneren Søren Colding, som havde valgt ikke at udtage ham til den officielle kamptrup, da han var under 21 år, og derfor sagtens kunne spille alligevel. Da han fyldte 21 blev han derfor ikke brugbar, og det er nok en ting, som Søren Colding har taget til eftertanke.
- Jeg må indrømme at jeg kun kan trække lidt på smilebåndene. Det er selvfølgelig en rigtig dum fejl, men hvad kan man forvente? Det er min første sæson som træner, så jeg skal lige have styr på det hele. Heldigvis havde vi Kenneth Zohore, som gik på banen og viste gode takter. Nyman og jeg har begge grint lidt af det siden, men jeg kunne da godt fornemme at han var en smule skuffet, over at skulle sidde over, nu hvor han var inde i en glimrende form. Han fik da også vist hvordan tingene skulle gøres, da han scorede begge vores mål i pokalkampen mod Jammerbugt FC., sagde Søren Colding til vores reporter.

I pokalturneringen er Brøndby også videre. De har dog trukket en modstander, som de formentlig ville foretrække at møde i finalen, nemlig rivalerne fra FC København. Her har Brøndby dog et lille momentum, da man faktisk har vundet begge New Firms i denne sæson. Begge kampe har dog været spillet på Brøndbyernes bane, skal man huske på.

Der er ikke de store forventninger til Brøndby på transfermarkedet her i vinteren. Det menes at have kostet en del, at bringe alle de nye unge spillere i hus - dette er på trods af salget af Simon Makienok, som i øvrigt har floppet i Anzhi. Han er bænkevarmer, og ud af 17 mulige kampe, har han kun fået lagt bolden i nettet 4 gange.

 

            Aldo Petersen, Bestyrelsesformand i BIF

Brøndby er dog ikke meget for at snakke mesterskab, på trods af den fine placering, og det flotte spil. Vi fangede Aldo Petersen ude foran Brøndby Stadion, og selvom det blev en kort samtale, da Aldo skulle nå et møde, så fik vi da et indblik i tankegangen hos Brøndby IF's spillere, direktion og stab.


- Det er klart, at når man spiller som vi gør for tiden, så kan det ikke undgås at der bliver talt mesterskab, spillerne imellem. Det er ikke noget som vi ønsker at gøre til en offentlig målsætning, da det ikke skal lægge et unødigt pres på spillerne. Vores mål inden sæsonen var, at vi skulle ud og spille i Europa til næste sæson. Den målsætning vil vi uden tvivl holde fast i, da vi spillemæssigt har gjort det over forventning. Der er ingen grund til at ændre i vores målsætning. Det handler bare om at vi skal spille vores eget spil, og det kan jeg se at Søren Colding formår at fastholde rigtig godt.



 
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 19:22 af TMP » Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #10: 07 Nov 2013, 17:07 »




Nej, nej, nej!

Jeg kom simpelthen til at redigere dette indlæg (som var transferopdatering fra mig, og resten af ligaen).. Jeg kom til at ændre det til det nyeste indlæg (opdatering 8..) ved ikke hvordan det lykkedes for mig.
Er super ked af den dumme fejl.

Vigtig info fra dette indlæg:
Matti Lund kommer d. 1/7-2014
Brian Hamalainen kommer d. 1/7-2014
Martin Ørnskov solgt.
Kasper Kusk til HSV 4 mio.
Osama Akharraz til EFB 4 mio.
Jonas Lössl solgt for 2 mio!
[/size]
 [/font]
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 19:25 af TMP » Logged

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #6 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #11: 07 Nov 2013, 17:11 »

God transferupdate! Spændende med de hjemvendte danskere.

Må sige at både AAB og FCM burde skifte sportsdirektør, det var da nogle meget tvivlsomme handler!
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #12: 07 Nov 2013, 17:17 »

God transferupdate! Spændende med de hjemvendte danskere.

Må sige at både AAB og FCM burde skifte sportsdirektør, det var da nogle meget tvivlsomme handler!

Tak for tilbagemeldingen. Giver virkelig lyst til mere, når der kommer tilbagemeldinger!  Thumbs Up

Fuldstændig. Havde jeg spottet disse handler, så var begge spillere absolut også købt!!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: #7 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #13: 07 Nov 2013, 17:32 »

Fed blog, fed klub og gode resultater, jeg følger med Opstemt
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Gul og Blå - Det nye Brøndby
« Svar #14: 07 Nov 2013, 18:24 »

rigtig lækker blog
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010