home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolfsburg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Wolfsburg  (Læst 34839 gange)
rasmusthomsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Wolfsburg
« : 05 Nov 2013, 14:32 »

VFL Wolfsburg hører hjemme i industribyen af samme navn, der er opbygget omkring Volkswagen-fabrikken. Klubben har en udmærket ungdomsudvikling og et moderne stadion, der dog "kun" har plads til 30.000 mennesker, i en liga der ellers huser nogle markant større tilskuertal. Klubben holder sig oppe især igennem de penge, som Volkswagen poster i klubben via et sponsorat på 483 millioner pr. år.

Truppen i sig selv er ganske fin og indeholder et rigtig stort talent, Julian Brandt, og nogle allerede etablerede stjner i Diego, Ivica Olic og Ivan Perisic. Disse spillere får dog også imponerende meget i løn, hvilket skal ses i det 4-største lønbudget i Bundesligaen.

Transferbudgettet er på 110 millioner, hvis man vælger en respektabel slutplacering i ligaen.

Af ovennævnte grunde startede jeg derfor et save med Wolfsburg, og jeg har netop afsluttet 1. sæson og befinder mig nu i sommerpausen.

Logged

rasmusthomsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #1: 05 Nov 2013, 17:59 »

D. 19 november 2014
Efter en skuffende 1. sæson, der var ved at ende i nedrykning, blev min kontrakt ikke fornyet. Jeg fik dog lov til at blive i klubben og startede sæson 2, meget bedre, og lå som nummer 2 efter 5 runder. Af den grund fik jeg en ny kontrakt, med målsætningen at slutte midt i rækken. Holdet ramte også hverdagen igen mod Dortmund, hvor det blev til et 0-3 nederlag.

Efter den skuffende første sæson, ville en stor del af holdet væk. Olic havde allrede i efteråret bekendtgjort at han ville skifte på fri transfer ved kontraktudløb. Diegos monsterkontrakt var ikke mulig at forlænge og da der tikkede et bud på 60 millioner ind på Ivan Perisic var det svært at sige nej. Desuden smuttede vice-anføreren Diego Benaglio og angirber Bas Dost til henholdsvis Monaco og HSV.
Ind kom Didier Drogba på en fri transfer og til en mindre kontrakt end den, som den svagtspillende Diego havde året før. Kasper Schmeichel kom ligeledes på en fri transfer, men han er ikke nogen langtidsholdbar på målmandsposten. Til den offensive midtbane hentede jeg Roberto Firmino i Hoffenheim, der var rykket ud af rækken i første sæson. Sidst men ikke mindst, blev Nicolaj Jørgensen hentet i FC København. Alt i alt købte jeg spillere for 69 millioner og solgte ud for 141, og jeg har derfor et fint transferbudget på 30 millioner, hvis det bliver nødvendigt at hente yderligere forstærkninger til vinterpausen.
Logged

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #2: 18 Nov 2013, 17:34 »

jeg spiller også med wolfsburg. Jeg blev nr tre i første sæson.
Logged

rasmusthomsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #3: 22 Jan 2014, 14:37 »

Jeg er for nyligt begyndt at spille igen og har spillet et par sæsoner igennem. Jeg er ved slutningen af 5. sæson, hvor jeg lige nu er placeret på en skuffende 7. plads. Det har været en udfordring at få holdet til at spille godt, men det store transferbudget man får i 2. og 3. sæson, hjalp mig så meget at jeg allerede i 4. sæson blev tysk mester lige foran Bayern München, der smed mesterskabet i sidste runde.

I 5. sæson har jeg spillet Champions League, men som 4. seedet var det en hård lodtrækning, og grundet dårlige resultater i ligaen nedprioriterede jeg den kraftigt. Det fik stor indvirkning på mine resultater og selvom det ser svært ud at nå den Champions League-givende 4. plads er Europa League ikke urealistisk i næste sæson.

Truppen har oplevet en del udskiftning og min startopstilling og taktik ser således ud: http://i.imgur.com/HKsY5GV.png

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Wolfsburg
« Svar #4: 22 Jan 2014, 14:58 »

Hvad er "et stort" transferbudget? Smiley
Altså hvor meget fik du at bruge?
Logged

rasmusthomsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #5: 22 Jan 2014, 16:59 »

Jeg havde ikke brugt så meget i hverken 2. eller 3. sæson, så jeg fik 420 millioner til opstarten af 4. sæson, hvor jeg i øvrigt heller ingen brugte, så budgettet var faktisk det samme igen op til 5. sæson.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Wolfsburg
« Svar #6: 22 Jan 2014, 19:12 »

Overvejer seriøst Wolfsburg som mit næste save...
Når jeg engang kører træt i Portsmouth
Logged

rasmusthomsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #7: 23 Jan 2014, 00:08 »

Det kan klart anbefales. Truppen er dog helt vildt dårligt sammensat i første sæson. En spiller som Diego får meget ufortjent over en million om ugen.
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #8: 23 Jan 2014, 12:01 »

Wolfsburg har da os en masse talentmasse i truppen? Julian Brandt (mener jeg) er da et af de helt store talenter? Og så har de da os en masse andre i 19/20års alderen?
Logged

rasmusthomsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #9: 23 Jan 2014, 12:42 »

Ja, Julian Brandt har et fantastisk potentiale og han spiller også fast på mit førstehold her i 6. sæson.

Her er hans nuværende stats: http://i.imgur.com/9xx0Mj4.png

Men resten af mine talenter har jeg købt mig frem til eller fået som nye ungdomsspillere i marts måned.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #10: 24 Jan 2014, 11:37 »

Er det ikke noget med at i tyskland (ligesom i spanien) kan ens "andet hold" rykke helt op til ligaen under en? eller er det kun i spanien?
Logged

rasmusthomsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #11: 24 Jan 2014, 17:12 »

Nej jeg tror kun at det er i 3. divisionen de kan rykke op til.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #12: 05 Feb 2014, 14:57 »

Så har jeg truppen klar til første sæson:




Jeg ville meget gerne være sluppet af med Olic & Diego grundet de lønninger de render rundt med.. De nupper jo næsten en 1/5 del af klubbens samlede lønbudget.. Shockeret Shockeret Shockeret Jeg har en klar forventning om at de ikke spiller for Wolfsburg i næste sæson og jeg vil forsøge at få lidt penge for dem i januar.. ellers er jeg bare glad for at få frigivet de mange lønkroner Wink Jeg vender tilbage, når jeg har fået spillet lidt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #13: 07 Feb 2014, 13:00 »

Så er første halvsæson spillet og vi er håbløst bagefter Bayern München, der er i en klasse for sig.. Vi har dog ikke mødt dem endnu, så det kan være at det er også der får dem ned på jorden igen.. Det bliver nok et stille transfervindue - eneste forstærkninger er Felipe, Fagner og Mandala, der vender tilbage fra lejeaftaler.. Satser dog på at få Polak og Diego til at smutte væk fra klubben - godt nok gratis, men så er de lønkroner sparet og så vil jeg se om det er muligt at snuppe Lewandowski foran Bayern & Barca funny





EDIT: Ingen Lewandowski til mig.. Diego den Grådige valgte at takke nej til Southampton og jeg hænger på ham det næste halve år.. DOH!
Logged

- Veni, vidi, vici -

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #14: 07 Feb 2014, 14:17 »


For satan, Patrick Hermann for 82mil kr.
Brandt og Hermann på hver sin kant, skræmmende!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010