home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolfsburg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Wolfsburg  (Læst 34837 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #15: 07 Feb 2014, 23:21 »

For satan, Patrick Hermann for 82mil kr.
Brandt og Hermann på hver sin kant, skræmmende!

Ja det er sgu helt okay.. Det var Gladbachs pris.. tror faktisk at han havde været billigere, hvis jeg ikke havde betalt per afdrag.. Wink Hermann står dog lidt i skyggen af Vieirinha, der gør det fremragende, mens Brandt kæmper godt med Perisic.. Men det er jo fedt med så skrap konkurrence.. Det bliver ondt om en sæson eller to Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #16: 11 Feb 2014, 00:14 »

Så fik jeg spillet første sæson færdig, hvor vi blev det bedste hjemmehold, mens vi var en af de dårligste hold overhovedet på udebane! Med det faktum i mente og et forsømt forår formåede vi at snuppe andenpladsen til trods for spandevis af forsvarskiks og ineffektive angribere! Derudover spillede vi os frem til pokalfinalen og her stod vi over for Düsseldorf fra 2. Bundesligaen - det burde have været en smal sag, men Düsseldorf scorede kampens eneste mål på deres eneste chance! RØV! Der skal forstærkninger til.. NU!

Truppen


Transfers

Pokalfinalen



Første halvsæson


Ligantabel efter 34 runder


Bedste hjemmehold


Udeholds statistik


Kampe del 1/2


Kampe del 2/2
Logged

- Veni, vidi, vici -

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #17: 11 Feb 2014, 20:31 »

Ja det er sgu helt okay.. Det var Gladbachs pris.. tror faktisk at han havde været billigere, hvis jeg ikke havde betalt per afdrag.. Wink Hermann står dog lidt i skyggen af Vieirinha, der gør det fremragende, mens Brandt kæmper godt med Perisic.. Men det er jo fedt med så skrap konkurrence.. Det bliver ondt om en sæson eller to Thumbs Up
Ohh, pas på du ikke hæmmer deres udvikling. De bliver så syge begge to.
Ville sige FUCK Vieirinha og Perisic.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #18: 12 Feb 2014, 17:55 »

Ohh, pas på du ikke hæmmer deres udvikling. De bliver så syge begge to.
Ville sige FUCK Vieirinha og Perisic.

Brandt spillede 26 ligakampe og Hermann fik 23.. De ligner pt. begge startere i den kommende sæson så mon ikke de to andre ryger på bænken.. Thumbs Up Men ja.. de bliver vilde.. det er jeg ret sikker på Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #19: 12 Feb 2014, 18:01 »

Så er jeg klar til 2014/2015 sæsonen.. Til trods for en flot og fortjent 2. plads, er vi blot sat til at blive nummer 4. Vi bliver som minimum nummer 4 - det er jeg sikker på! Jeg har handlet et par spændende navne bl.a. Holtby og Volland, der kostede en mindre formue..  Wink

Transfers


Truppen


De kommende stjerner
- fra eget akademi




købt
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #20: 13 Feb 2014, 23:42 »

Sådan.. 2 POWER signings i de sidste dage af transfervinduet..

Jeg har hentet Luke Shaw for 130.000.000 kroner i Southampton og kæmpetalentet Oliver Keller - han bliver så vild.. tror jeg Peace han kostede 55.000.000 kroner i Freiburg.. Han bliver alle pengene værd - smed 2.000.000 kroner i hovedet på hans agent og så valgte han Wolfsburg frem for Real Madrid.. Thumbs Up



Logged

- Veni, vidi, vici -

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #21: 16 Feb 2014, 11:22 »

Rigtig spændende at læse om Jimmy!

Håber at flere og flere vil spille i Bundesliga, da det simpelthen er for fedt dernede!

Hvordan gør Volland det?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #22: 21 Feb 2014, 18:02 »

Rigtig spændende at læse om Jimmy!

Håber at flere og flere vil spille i Bundesliga, da det simpelthen er for fedt dernede!

Hvordan gør Volland det?

Tak Cesc  Wink

Det håber jeg også.. det er faktisk en rigtig fed liga.. så snart man har real name fix på så er Bundesligaen pisse fed.. Vildt tæt.. vi var 7 hold om andenpladsen (igen).. det er fandeme fedt at der spænding helt til sidst.. Thumbs Up

Han har været meget skuffende, men også meget uheldig.. han kommer frem til masser af chancer, men der reddet hver gang.. men han endte på 8 ligamål i 30 kampe.. jeg tror på at det bliver bedre for det er hele holdet, der har haft problemer med at score.. Til gengæld sikrede defensiven en flot rekord med færrest indkasserede mål og flest clean sheets.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #23: 21 Feb 2014, 18:06 »

Sæson 2: Endnu en sølvmedalje og endnu en pokalfinale - denne gang som vinder Thumbs Up

En på mange måder flot defensiv sæson, hvor Benaglio havde flest clean sheets og hvor han sammen med Naldo var to af Bundesligaens bedste. Naldo havde jeg regnet med at smutte på en fritransfer, men han har været fantastisk og ville gå med til at halvere sin løn.. Så han bliver lidt endnu Wink Volland var en anelse skuffende, men omvendt er han ung, kom frem til en masse og jeg tror på at han forbedre 8 mål i 30 ligakampe..

Jeg ser frem til et spændende transfervindue, hvor jeg bl.a. overvejer at afskibbe Luis Gustavo for en af Bender-brødrene og evt. Benaglio for Ter Stegen.. Men nu får vi se.. jeg har også kig på flere af mine egne talenter, som fylder 17 i efteråret og derfor kunne det tænkes at de bliver forfremmet til førsteholdet..  Thumbs Up

Holdet:


Bundesligaen:


Kampprogram:



Champions League:



DFB Pokal
« Seneste Redigering: 21 Feb 2014, 18:09 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #24: 28 Feb 2014, 14:47 »

Transfers


Truppen anno 2015/2016



Et vildt transfervindue med masser af talent, ter Stegen & Götze.. Thumbs Up

« Seneste Redigering: 28 Feb 2014, 14:50 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #25: 28 Feb 2014, 15:43 »

Nogle fantastiske tyske signings du har lavet!
Du får dælme noget af et dream Team!

Jung, Ter-Stegen, Götze, Brandt, Hermann, Holtby, Knoche, Kirchhoff, Volland
De bliver såååååååå go!
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #26: 21 Mar 2014, 23:19 »

Har valgt at sætte mit Liverpool spil lidt på pause for at starte med Wolfsburg. er pt. nået til midten af januar måned i første sæson, hvor jeg lidt skuffende ligger på en 5 plads. har haft lidt svært ved at få en taktik til at virke som jeg vil, hvor Bas Dost er min topscore med 7 mål...
Har købt en del og solgt en del så det kan jo være at det har forstyrret rytmen.

Ind:
Ricardo Van Rhijn
Lacazette
Zivkovic
Pione Sisto
Gabriel Iancu
Stanciu

Ud:
Felipe
Jan polak
Vieirinha
Marcel schafer
Ivan Perisic

Håber på at kunne opnå en top 4 placering så jeg kan spille CL næste sæson og dermed få en god sjat penge.

Andre der spiller med Wolfsburg? Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #27: 28 Mar 2014, 14:41 »

Første sæson er overstået. det blev til en yderst tilfredsstillende 2 plads, hvor flere af spillerne leverede rigtig gode præstationer i løbet af foråret. Bas Dost blev topscore med 21 mål i ligaen, Kevin de Bruyne  leverede 12 oplæg. Lacazette scorede 7 mål også bliver jeg nødt til at nævne Luiz Gustavo fantastisk mand at have på den defensive midt. til den kommende sæson håber jeg at kunne kæmpe med om mesterskabet og til at hjælpe mig har jeg købt :
Sebastian Rudy
Andre Schurrle 
Timo Horn
Matthias Ginter
Og nogle regens.

Fik et bud på 65 mill plus nogle andre klausuler på Bas Dost og valgte derfor at sende ham afsted for at gøre mere plads til Zivkovic og Khalifa, Timo Horn skal kæmpe om pladsen i målet med Benaglio.

Fik for resten 307 mill til at købe ind for til anden sæson, klubben har et par aggressive sponsorer som giver godt med penge Opstemt

Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #28: 31 Mar 2014, 23:20 »

Jeg er nået til December 3 sæson. Sidste sæson vandt jeg ligaen med 10 point ned til Bayern på anden pladsen Smiley
scorede en masse mål men lukkede til gengæld også en hel del mål ind, værst er dog at mit hold kan slå alle i ligaen lige på nær Bayern, enten taber jeg eller spiller uafgjort mod dem, men heldigvis for mig smed de en masse point på uafgjorte resultater. til den kommende sæson håber jeg egentlig bare på at ende i top 3, da jeg har mistet nogen profiler og erstattet dem med unge tyske spillere som endnu ikke er færdig udviklet.

Ind:
Sami Khedira - fri
Niklas Stark - 62 mill
Leon Goretzka - 155 mill
Maximillian Meyer - 187 mill
Gaston Gil Romero - 14 mill

Ved ikke rigtig om jeg synes at det måske er for mange penge for Meyer, men satser på at han bliver vild og han har gjort det rigtig godt indtil videre, så forhåbentlig er det et godt køb.     

Ud:
Lacazette - 192 mill
Luiz Gustavo - 200 mill. det var hans frikøbsklausul og ville ikke forlænge med ham da han ville have en alt for voldsom løn :/
Kevin de Bruyne - 360 mill og 25 mill over 12 måneder
Benaglio 52,5 mill

Har så småt fået anskaffet mig en del tyske spillere, og på sigt skulle langt det meste af holdet gerne bestå af tyskere. Btw er jeg dælme glad ved mit køb af Andre Schurrle sidste sæson for kun 62 mill. Dejligt lille røverkøb Wink

Ingen andre der spiller med Die Wölfe? Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

rooney070696
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #29: 01 Jun 2014, 19:41 »

Er der virkelig ingen, der spiller med dette spændende hold? Jeg er pt. igang med min 2. sæson i klubben. 4er i første sæson og en 2. plads her i anden sæson. Forstår ikke hvordan man ikke kan falde for et hold med så meget potentiale og så god en hovedsponsor i ryggen!  Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010