home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Juventus FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Juventus FC  (Læst 16783 gange)
Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #15: 08 Nov 2013, 13:46 »

1. sæson er færdigspillet. Her er et lille tilbageblik hvad der skete til sidst i sæsonen.

Ligaen blev vundet med 6 point ned til Inter. Det var lige ved at blive spændende til sidst, grundet der blev sparet spillere i nogle ligakampe pga. CL, og de spillere som her fik chancen, ikke levede op til presset. Da jeg mødte Inter på udebane med 3 spillerunder tilbage, havde jeg 7 point ned til dem, men så valgte Tevez at gøre det spændende, med et torskedumt direkte rødt kort, som fik et nederlig til konsekvens. Men som sagt, titlen blev kørt hjem.

I CL var det som nævnt tidligere, revanche tid mod Bayern München. Første kamp skulle spille i Torino, og her lagde mit hold godt ud. Jeg holdte boldbesiddelsen, og kreerede den ene målchance efter den anden, desværre var der en levende mur i buret hos sydtyskerne, så jeg måtte gå til pause med 0-0. 2. halvleg blev skudt i gang, og nok en gang blev der er lavet en personlig fejl af dimensioner. Pirlo var blevet skadet inden kampen, og var blevet erstattet af Marco Verratti. Den unge knægt bukkede under for presset og blev præsenteret for sit andet gule kort inden vi havde rundet 50 minutter. Taktikken måtte justeres, og fra at gå efter en sejr og et godt udgangspunkt, var målet nu overlevelse og at holde nullet. Desværre lykkedes det Bayern at udnytte overtallet, og de kom fra Torino med en 1-0 sejr i bagagen. Super ærgeligt da jeg klart var det bedre hold inden udvisningen.
Retur kampen kom, og jeg vidste at jeg skulle score. Taktikken var at holde nullet til pausen, også satse derefter. Dette lykkedes også, selvom jeg faktisk havde chancer til både 1, 2 og 3 mål i første halvleg, men igen var det som om at Neuer ikke ville tillade dette. I pausen lavede jeg lidt ændringer, for at lægge mere pres på deres bagerste 4. Det resulterede i en scoring med en halv time igen. Ekstasen ville ingen ende ta, og jeg ville stille mig længere tilbage. Nogle gange når man desværre bare ikke at få hænderne ned. Inden mine ændringer havde trådt i kraft, lå bolden i nettet bag Buffon, og jeg måtte igen satse. Miraklet udeblev, og vi måtte for 2. år i streg se os slået af Bayern i kvartfinalen. Det skal dog siges at jeg var det bedste hold over 2 kampe, så det kan jeg tage med til næste sæson.

Et lille transferoverblik.
Der er ikke blevet hentet noget til den nye sæson endnu. Tankerne går egentlig på at forstærke bredden yderligere. Man kunne godt hente en profil, men synes ikke dette er nødvendigt, da holdet virker rigtig stærkt i stærkeste formation. Så satser på at købe en spiller der kan supplere Lichtsteiner, samt en spiller der kan supplere Asamoah. Muligvis endnu et midt midt, og en ny backup keeper. Der kommer mere info på hvad der bliver købt ind.
« Seneste Redigering: 08 Nov 2013, 13:49 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #16: 08 Nov 2013, 18:04 »

Transferoverblik.

2. sæsons første kamp nærmer sig. Indkøbene kom ret hurtigt på plads, da jeg ville have alle spillere integreret inden sæsonen gik i gang.
Havde små 500 mio. til rådighed, men har kun brugt omkring halvdelen, sådan at jeg enten kan forstærke mig til vinter, hvis nødvendigt, eller har et endnu større rådighedsbeløb til næste sæson.
Ind er kommet Marc-André Ter Stegen fra Gladbach. Gladbach rykkede ned, så han kunne hentes for 52,5 mio. Et kæmpe scoop mener jeg selv, og han er gået med til en backup kontrakt, så han kan blive brugt i cup kampene, og nogle få ligakampe, også regner jeg med at han skal være starter fra næste sæson. Derudover er Roberto Pereyra hentet ind på en deleje fra Udinese, for blot 30 mio, til at styrke bredden på midtbanen. Sidst men ikke mindst, er Romelu Lukaku hentet for 200 mio kr,-, til at supplere Llorente i år.
Ud er gået Isla til Liverpool for 20 mio, Reto Ziegler for 7,75 mio, Vucinic for 33 mio, og Storari for 1,4 mio.
Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #17: 11 Nov 2013, 23:33 »

Første halvdel af 2. sæson er nu færdigspillet, og her er en lille beskrivelse af forløbet.

I ligaen har jeg igen i år været godt kørende, men har fået hård modstand fra et hold fra syd, nemlig Napoli. Efter 18 kampe ligger jeg nr. 1 med 42 point. Dog har Napoli det samme, og er rent faktisk en kamp efter, så det ser ud til at de mener det alvorligt i år. Der er også sket noget markant med holdet i forhold til sidste år, da de har skiftet Rafa Benitez ud med Luciano Spalletti. Jeg har tabt 2 kampe, og det har været nogle lidt dumme nederlag på udebane til henholdsvis Atalanta og oprykkerne fra Reggina. Men har så til gengæld banket Roma 4-1 hjemme, banket AC Milan 5-0 ude, banket Napoli 3-0 hjemme, samt banket både Inter og Lazio 3-1 ude.

I CL kom jeg i en overkommenlig pulje. Man Utd, Galatasaray og PAOK kom op af bowlen. Efter en sløv start med 1 point efter 2 kampe, kom jeg i gang, og endte som 2'er med 11 point. Da lodtrækningen til 1/8-finalerne fandt sted, var det giftige modstandere jeg kunne trække som FC Porto, FC Bayern, Tottenham, Chelsea, Atletico Madrid, AS Monaco og Man City. Denne gang går turen til nordlondon, nærmere betegnet Tottenham. Det bliver et spændende møde som jeg ser meget frem til. Andre Villas Boas ser ud til at få det bedste ud af London holdet, og i skrivende stund ligger de nr. 2 i Premier League, så det bliver uden tvivl en svær kamp.

I pokalen mødte jeg Modena på hjemmebane i første runde, og her skulle jeg se om jeg kunne revanchere sidste års første runde nederlag i pokalen. Dog gav jeg stadig reserverne fuld spilletid, for at holde dem lidt skarpe. Det blev en sværere modstander end forventet, dog lykkedes det mig at trække det længste strå med en scoring til 2-1 ti minutter før tid.

Kan til bonus info lige fortælle at på transfervinduets sidste dag, lykkedes det mig at lukke en deleje kontrakt med kæmpetalentet Gino Peruzzi i Catania for 100 mio. kr ,-. Han har suppleret Lichtsteiner fabelagtigt, og det tyder godt for ham.
Derudover har jeg netop sikret mig yderligere 2 kæmpetalenter på kontraktudløb. Samuel Umtiti, midterforsvar i Lyon, franskmand og 21 år gammel. Samt Iker Munain, dækker de fleste offensive pladser, spanier og 22 år gammel. 2 signings jeg virkelig ser frem til lander i truppen. Tænker at træne Munain til at blive fuldblodsangriber, da Giovinco smutter til sommer grundet kontraktudløb. Så kan Tevez og ham supplere hinanden.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2013, 23:55 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #18: 15 Nov 2013, 15:16 »

2. sæson er netop færdigspillet.

Ligaen blev vundet i ret suveræn stil. 86 point blev det til. 11 mere end nr. 2 som blev Napoli. Endte sæsonen med at kun tabe 2 kampe i ligaen, og det var som nævnt tidligere Reggina og Atalanta, så det er lidt ærgeligt. Kunne være fedt at gøre Conte kunsten efter med en ubesejret sæson.

Champions League blev lidt af et eventyr. Turneringen blev vundet, efter at have slået Tottenham, Monaco og Man Utd ud, for at til sidst slå Real Madrid i finalen.

Alt er hermed opnået. Nu starter optakten til det ultimative mål, nemlig back-to-back CL triumf.
Logged

FORZA JUVE!

knudsen17
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #19: 20 Nov 2013, 19:16 »

1. sæson færdigspillet med Juventus! Ligaen blev vundet ret suverænt. Derudover blev det også til en succesoplevelse i cuppen, hvor Catania led et nederlag på 4-0 i finalen  Grin.

Stiller op i en 4-4-1-1, hvor især de 2 forreste; Pirlo og Tevez spillede helt fantastisk! Tevez sluttede således sæsonen med 44 kasser og en gennemsnitlig vurdering på 7,90!!


« Seneste Redigering: 20 Nov 2013, 19:29 af knudsen17 » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #20: 20 Nov 2013, 19:30 »

Kunne du eventuelt ligge den taktik op? Vanvittigt med alle de mål!
Logged

knudsen17
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #21: 20 Nov 2013, 21:48 »

Kunne du eventuelt ligge den taktik op? Vanvittigt med alle de mål!

Taktikken kan findes inde under 'træningsbanen' --> 4411 - I maestri da Torino!

Eller klik her; http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36916.0
Logged

jeppesvensson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #22: 21 Nov 2013, 17:19 »

Har altid haft et ømt punkt når vi snakker juve, derfor skulle de selvfølgelig prøves. 1. sæson blev det et mesterskab med 9 point ned til anden pladsen. 2. sæson gik også ganske fin, dog en dårlig start med nederlag i de to første, fik jeg hevet en 2. plads hjem, inter var før stærke og kunne kun få uafgjort mod dem. Men vandt Champions League, så sæsonen var ligesom reddet. Jeg slog Barca ud i semi, med et samlet 2-1. Så stå der Chelsea på menuen, hvor de blev klasket 2-0, dejlig følelse at sidde tilbage med som brændende Liverpool fan.

Endelig skriv, hvis i mangler information eller har brug for råd :-)
Logged

"Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog"
-Zlatan

jeppesvensson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #23: 23 Nov 2013, 10:51 »

9 titler på 3 sæsoner er vel godkendt!


3. sæson gik fantastisk, vandt ligaen med 2 point, vandt pokalturneringen, vandt super cuppen, vandt VM for klubhold og sidst med ikke mindst vandt igen champions league, også denne gang over chelsea, denne gang i straffe. Slog Real ud i semi, så det var ikke nogen let vej.

Skriv for mere info
Logged

"Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog"
-Zlatan

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #24: 23 Nov 2013, 11:56 »

jeppesvensson  hvad taktik har du kørt med de 3 sæsoner
Logged

jeppesvensson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #25: 23 Nov 2013, 15:26 »

jeppesvensson  hvad taktik har du kørt med de 3 sæsoner

har brugt de tre opstillinger her, skifter meget, fra kamp til kamp

* Skærmbillede 2013-11-23 kl. 15.24.19.png (451,98 KB - hentet 193 gange.)
* Skærmbillede 2013-11-23 kl. 15.24.21.png (450,02 KB - hentet 186 gange.)
* Skærmbillede 2013-11-23 kl. 15.24.24.png (450,46 KB - hentet 182 gange.)
Logged

"Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog"
-Zlatan

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #26: 29 Apr 2014, 09:21 »

Det er vidst tid til at få lidt gang i denne tråd igen, så jeg er også startet med "Bianconeri". Af indkøb er det blevet til meget lidt, da jeg ikke rigtig føler der er den store grund til andet end investeringer i unge spillere. Jeg har dog købt en ny andenmålmand, da jeg ikke føler Storari er god nok, så Ron-Robert Zieler til minimumsklasusul - 48 mio.kr., og ellers kun talenter.

Af talenter kan nævnes:
Richairo Zivkovic fra Groningen
André Hahn fra Augsburg (minimumsklausul 18 mio.kr!!)
Doria fra Botafogo
Kasper Kusk fra AaB (længe leve minimumsklausuler!! Smiley )
Pione Sisto fra FC Midtjylland
Jacob Dehn fra Randers FC
Richardo Rodriquez fra Wolfsburg (lejet ud første sæson)
Frederik Rønnow fra Horsens (kommer først om et år, da han er udlejet til Esbjerg)

1. sæson har budt på et italiensk mesterskab, dog så det svært ud halvvejs, men så fandt spillerne ENDELIG ind i taktikken, og så kørte det derfra. Desværre røg vi ud af alt andet, til Bayern i første runde efter gruppespillet i CL, til AC Milan i pokalturneringen og SuperCuppen endte også med nederlag.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #27: 29 Apr 2014, 19:08 »

Jeg har også spillet et par sæsoner
Hentede i første sæson: Balanta, Højbjerg, Kusk (Lejede ham tilbage et halvt år), Lucas Jensen (lejede ham tilbage 1 sæson, Victor Fischer (lejede ham tilbage 1 år). Midtvejs i sæsonen solgte jeg Caceres og købte Frederik Sørensen's sidste halvdel.
Vandt ligaen med 82 point foran, hold nu fast, Atalanta??? 74 Point.  Vandt Pokalfinalen over Cagliari. Og så det vildeste, jeg havde ikke satset det store på CL, så var rimelig overasket over resultatet. Var i gruppe med United, Shaktar og FCK, ingen svær gruppe, gik videre og mødte Dortmund, for mig var det tilfredsstillende med en 1/8-delsfinale, det var holdet ikke enig i, slog dem ud 3-2 samlet. Så var det PSG, tabte hjemme 0-1 og troede igen det var ovre. Men i returopgøret skete det for mig vildeste comeback, og det der startede troen for mig. Får sendt en mand ud efter 15(!) minutter, tak Motta, Kommer foran 2-0, spillede 3-3-2-2 eller noget i den stil. Tevez stod bag begge kasse, Ibra reducerede men det blev ikke til mere og jeg røg videre på reglen om udebanemål. Mødte Chelsea i semi'en, begge kampe endte 1-1 og forlænget gav ingen mål. Vandt 4-2 på straffe og så var det i finalen mod Arsenal. En rimelig kedelig kamp indtil Koscielny laver en hjerneblødning og begår straffe som Pirlo omsætter og vi vinder, ja tak Treble i første sæson! Opstemt Llorente bliver min topscorer i Ligaen med 20 mål, Tevez med 17.

Sæson 2.
Jeg vidste jeg ville lave flere ændringer i denne og næste, har indtil videre brugt omtalte 3-3-2-2 med 3 forsvarspillere 2 wingbacks og en defensiv midt og 2 midtbanemænd og to angribere, mit mål er med tiden at ændre taktikken til 4-2-3-1 eler 4-2-2-2 eller 4-3-2-1 så der skulle købes nogle spillere til den type fodbold, jeg startede i denne sæson med at ændre taktikken til 3-5-2.
Hentede et par backs i Nicola Murru, fri transfer og Gino Peruzzi, på del-eje hos mig (købte den anden halvdel efter sæsonen til aktionen). Hentede en back-up keeper i Rønnow, har solgt/frigjort de andre keepere. Købte Cevallos, ham der er på leje i klubben fri. Betalte den anden del af Barardi og hentede ham. Har også hentet en regen angriber fra Roma, Grossi. Solgte Bonucci til Real Madrid for hele 285 millioner, jeg grinte hele vejen til banken og hentede Smalling for 90 mil som erstatning.
Mit hjerte banker for Juve og det banker lige så højt for min ynglingsspiller David Trezeguet, da jeg havde solgt både Quagi, Vucinic og Gio, manglede jeg et par back-upper for Llorevez (smukt navn lige der Peace ) Berardi var udset til det og det samme var Trezeguet samt han skulle fungere som vejleder for Grossi. Han fik 8 kampe og stoppede karrieren efter sæsonen. Har købt Gil Romero til midtbanen. Elsker deleje aftaler, så har købt "aktier" i et par lovende spillere i de andre klubber også.  Har solgt en del af reserverne for holdet, Isla, Peluso og så røg Liechtenstein ved kontraktudløb. Sæsonen gik fint vandt Ligaen med 88 point foran Sampdoria og Cagliari, double WTF. Vandt pokalen over Napoli, Vandt VM for klubhold over Sao Paolo. Røg ud i, hvad der for mig i denne sæson var tilfredstilende, kvartfinalen i CL mod Real. Min taktikændring hjalp på at gøre holdet mere offensivt. Topscorer i ligaen blev Llorente med 33 mål nr. to blev Tevez med 19. Llorevez var ustoppelige.
Kasper Kusk gjorde det godt for holdet  spillede 22 kampe,  5 mål og 7 oplæg og avg. på 7.11, Fischer 19 kampe 4 mål og 4 oplæg. De to  udgjorde når jeg satsede alt på offensiven, henholdsvis højre og venste midtbane ellers spillede Peruzzi og Asamoah de pladser for det meste.

3. sæson
Jeg arbejder stadig på taktikken, har valgt at fortsætte med 3-5-2 endnu en sæson hvorefter jeg, hvis jeg vurderer at mine kantspillere er klar,  rykker den om til 4-3-2-1. Har op til sæsonen købt Simone Zaza's 2. halvdel samme gælder Gabbiadini og Barlocco, alle med øje for videresalg, og ikke som potientale til 1. holdet. Købte i 2. sæson, halvdelen af Allesio Romagnoli, et lovende forsvarstalent fra Roma, han forblev hos Roma, og så købte jeg ham helt op til denne sæson. Har som de hidtil eneste forstærkninger hentet Gabriel Barbossa, og Timo Werner til angrebet, især Timo Werner, må  man ikke overse, han har været et bæst for mig i andre saves. Denne sæson skal ses som en overgangs sæson for angrebet, regner med at sælge ihvertfald Tevez til næste sommer, og også Llorente hvis nogle (Chelsea, PSG har vist interesse) skulle beslutte at lægge et tilbud der er for godt til at sige nej. Buffon er ved at være gammel, og har fremtidssikret mig ved at købe Ter Stegen, han er dog blevet lejet tilbage,  for den kommende sæson. Har solgt Ogbonna og Cornaglia. Der er en måned tilbage af transfervinduet, har ikke helt beslutte om der skal ske flere ændringer. Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #28: 30 Apr 2014, 10:47 »

Lyder rigtig godt! Imponerende med titlerne i første sæson! Smiley

Jeg vil lige fuldbyrde listen over indkøb i 1. sæson. Jeg har fået købt Verratti for 122 mio.kr., Carlos Fierro, og Nicola Murru fra Cagliari, dog fortsat udlånt. Verratti er selvfølgelig den forventede arvtager efter Pirlo.

Taktikmæssigt startede jeg med at bruge en form for 4-4-2 med høje kanter, men det fungerede ikke rigtigt, så jeg valgte i stedet at bruge en 4-5-1/4-3-3 med høje backs, en defensiv midtbane, samt to wings. Dette bar virkelig frugt for mig, og var nok hovedårsagen til at jeg trods alt vandt ligaen alligevel. Det betyder en sweepermålmand (Buffon eller Zieler), to centerforsvarer (Bonucci/Chiellini/Caceres), to wingbacks (Lichtsteiner/Isla og Asamoah/Balocco/Peluso) og en defensiv midtbane (Pirlo/Verratti), to centrale midtbanespillere (Vidal/Pogba/Marchisio/Verratti), to wings (Giovinco/Vucinic/Hahn/Kusk), samt en enkelt angriber (Tevez/Zivkovic). Dette kostede Llorentes plads på holdet og jeg valgte at sælge ham til Monaco - han havde i øvrigt spillet 20 kampe fra start med tre scoringer, så synes ikke han præsterede godt nok. Til gengæld har Tevez (Angriber) og Vucinic (venstre wing - indvendig angriber) scoret et hav af mål for mig.

Der har mere eller mindre været bud efter samtlige spillere indtil videre, men jeg har valgt at holde på de fleste spillere. Kun tidligere nævnte Llorente (85 mio.kr. til Monaco) samt Quagliarella (75 mio.kr. til Southampton), Ogbonna (85 mio.kr. til Lazio), Padoin (50 mio.kr. til Udinese), Rubinho (3,5 mio.kr. til Modena) og Barzagli (65 mio.kr. til Man Utd) har forladt klubben af væsentlige afgange. Derudover er Osvaldo sendt hjem, da jeg ikke følte der var brug for ham. Ellers er der blevet ryddet op på reserve- og U-hold, således at kun spillere med minimum to hele stjerner er at finde på U-holdet, og resten er sat til salg eller på fri transfer.

Til den kommende sæson forventer jeg at handle lidt større ind, og bruge penge på spillere der kan gå ind og styrke og støtte A-kæden, og på sigt gøre at tabet af Buffon, Pirlo og Chiellini ikke bliver mærkbart, den dag de går på pension. Derudover vil jeg styrke kanterne og backs, så der er flere strenge at spille på. Jeg har købt helparten af spillerne: Pasquato, Spinazolla (tror jeg nok han hedder), Isla, Bokyae (kan ikke huske hans navn), Beltrame og Russini. Kun Isla (38 mio.kr.) og Pasquato (6 mio.kr.) følte jeg der var grund til at være bekymret for at jeg ikke fik ved 5 tkr. (de øvrige klubber var små, havde ikke brugt spillerne, eller var i finansiel krise) så derfor jeg bød halvdelen af deres værdi. Det var heldigvis nok!

Jeg forventer at købe de sidste spillere fri af delaftaler efter næste sæson, da jeg hader det koncept, og ser en hvis værdi i spillerne som ikke bliver opfyldt hvis man sælger dem som delspillere. De aftaler der er blevet udskudt et år er alle på gode spillere, så jeg forventer at byde på dem alle. Der er tale om spillere som Berardi, Zaza, Gabbiadini og Frederik Sørensen. Derudover er der enkelte unge talenter jeg byder på - har en mani med at byde 5.000 kr. på de spillere jeg har en ide om kan blive til noget, men som ikke har det åbenlyse talent, bare for at være sikker på at de ihvertfald ikke bare forsvinder gratis! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #29: 20 Sep 2014, 04:14 »

Så er jeg kommet lidt i gang med mit Juventus spil. har nu spillet 10 kampe i ligaen, hvor jeg startede lidt sløvt ud, med 2 uafgjorte kampe i streg, ellers er det blevet til lutter sejre. CHL har vi spillet 3 kampe hvor vi har vundet alle, med 1-0, men vi står kompakt og modstanderen får ikke ret mange chancer. Jeg har brugt en del penge, men også solgt for en del. Jeg har købt for 644 mio og solgt for 579 mio.

Stiller op følgende:

                          Buffon
      Santon - Bonucci - Chiellini - Evra
                Pogba - Pirlo - Vidal
                          Oscar
                    Tevez - Llorente
« Seneste Redigering: 20 Sep 2014, 04:17 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010