home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Juventus FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Juventus FC  (Læst 16825 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #30: 21 Sep 2014, 17:58 »

Så fik jeg spillet første sæson færdig med Juventus. 4 titler blev der hentet hjem til Torino. Serie A, Super Cuppen, Pokalturneringen og CHL. Det har været en fremragende sæson og jeg håber det kan gentage sig. jeg brugte rigtig mange penge i løbet af sidste sæson, men solgte også for en del. Jeg overvejer at bruge endnu flere i det at jeg vil ændre på formationen, men det er endnu ikke sikkert. Mulige transfer ville være at få en Reus og vela til Torino klubben, også skal der selvfølgelig nogle ud den anden vej. Men vil vende tilbage når jeg har lavet mine indkøb og går igang med anden sæson Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #31: 21 Sep 2014, 20:44 »

må man se nogen ss af de spiller du har købt og solgt ?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #32: 21 Sep 2014, 21:47 »

må man se nogen ss af de spiller du har købt og solgt ?

1 sæson


2 sæson
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #33: 28 Sep 2014, 14:14 »

Nå jeg har ikke fået opdateret nok herinde, men er lige blevet opereret for 6 gang i min arm og er på morfin så der har ikke været så meget tid.

Nå men jeg er så færdig med anden sæson og ALT blev vundet. jeg slog ligaen rekorden for flest point og lukkede kun 17 mål ind. CHL-finalen hæv jeg hjem til Torino klubben igen hvor modstanderen var Real madrid, hvor kampen endte 2-0.
Som i kan se i tidligere indlæg så kom reus til klubben og han blev klubbens målscorer med 34 mål i 55 kampe samt 24 oplæg.
De spillere jeg hentede til første holdet er faktisk solgt igen, Reus er røget til madrid for 390 mio, Daniel Alves til Aston Villa for 24 mio og Krejci til FC Bayern for 230 mio.

Til den nye sæson var jeg på udkig efter en klasse ventreback. Målet var Alaba men af en eller anden grund vil han bare ikke til klubben selvom jeg er den klub med bedst omdømme i verden. Men Ricardo Rodrigeuz er kommet til istedet for 355 mio, følte ikke Boilesen var god nok, men han agere nu som backup. Javi Martinez er hentet til klubben for 255 mio og han skal rotere med Veratti. Mistede muligheden for at hente Berardi så en ny angriber skulle komme til og der hentede jeg lukaku for 240 mio. Marquinhos er hentet på en leje aftale, hvor jeg kan købe ham for 150 mio, det regner jeg med at jeg gør, da han er bedre en Rugani, men nu må vi se. Ellers er der hentet en masse Regens spillere som ser rigtig lovende ud.

Jeg kommer med en update senere Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #34: 28 Sep 2014, 15:31 »

<a href="http://youtu.be/Oze-X7iNOrs" target="_blank">http://youtu.be/Oze-X7iNOrs</a>
læg lige mærke til mål nummer 2 Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

El Cholo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #35: 28 Sep 2014, 19:13 »

1 sæson


2 sæson

Hvorfor har du solgt din bedste spiller?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #36: 28 Sep 2014, 19:35 »

Hvorfor har du solgt din bedste spiller?

et bud på små 400 mio var ikke til at afslå også med en erstatning i form af lukaku syntes jeg bestemt ikke er dårligt Smiley

Men ham vil i hører mere om i næste update Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

El Cholo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #37: 28 Sep 2014, 19:39 »

et bud på små 400 mio var ikke til at afslå også med en erstatning i form af lukaku syntes jeg bestemt ikke er dårligt Smiley

Men ham vil i hører mere om i næste update Smiley
Lukaku som erstatning for Il Principino?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #38: 29 Sep 2014, 12:30 »

Lukaku som erstatning for Il Principino?

brugte Reus som angriber da jeg spiller 4-3-1-2.
Logged

H A L A   M A D R I D!

El Cholo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #39: 29 Sep 2014, 12:56 »

brugte Reus som angriber da jeg spiller 4-3-1-2.
Il Principino er Marchisio, og han er midtbanespiller.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #40: 29 Sep 2014, 13:15 »

Har nu spillet 7 kampe i ligaen og 2 i CL. 7 sejre er det blevet til i ligaen hvor vi har en målscorer på 27 - 3. CL er endt med 1 sejr og et nederlag. Jeg vandt den italienske super cup mod Parma 4-0 og den europæiske super cup mod Chelsea 2-0. Mit hold er rigtig lækkert og tvivler på der bliver lavet noget ved det ved næste transfervindue. Mine faciliteter er opgraderet så det er på maximum, så regner med at få nogle klasse regens, har allerede købt nogle meget lovende spillere.                      

                          Buffon
      Santon - Bonucci - Chiellini - Rodríguez
                Pogba - Verratti - Vidal
                          Oscar
                    Lukaku - Zaza

Lidt om holdet.

Buffon synger nok på sidste vers og Scuffet skal overtage hans position. Han får allerede flere og flere kampe og ser rigtig lovende ud.

Santon kæmper ikke om sin plads, han er et bæst på højreback og laver både mål og mange oplæg. Jeg købte ham for 115 mio og han har spillet til 7,44 første sæson, 7,56 anden og her i 3 spiller han til 8,36, så ham er der ingen der rør.

Bonucci - Chiellini sidder også godt på deres position. Der har være rigtig mange tilbud på begge, men jeg regner med at jeg beholder dem. Deres makkerpar kan ikke erstattes, de har stor forståelse for hinanden og er bare generelt et fantastisk makkerpar i bagkæden.

Rodríguez - Boilesen jeg startede jo ud med at købe Boilesen, som skulle rotere med Evra, men han slog hurtigt Evra af og blev mere eller mindre fast mand. Op til denne sæson følte jeg at det var et sted der skulle forbedres så derfor købte jeg Rodríguez og hold da op som han er startet. 7,85 har han spillet til indtil videre så jeg er glad. Boilesen skal nok få sine indhop fordi han har været så stabil i mit save. Første sæson spille han til 7,20, anden 7,28 og med de indhop han har fået i denne spiller han til 8,0 så jo han er en meget stabil herre.

Pogba - Verratti - Vidal den midtbane behøver som sådan ikke nogle beskrivelse. Alle er nogle af de bedste i spillet. Jeg har jo købt lidt ind til midtbanen, fordi jeg følte at jeg var tyndt besat på de positioner. Javi Martinez, Emre Can & Thielemans er dem jeg rotere med og jeg syntes de gør det godt. Dyr Reserve midtbane, men der er mange kampe i løbet af sæsonen, så de får deres spilletid.

Oscar - Coman er 2 effektive herre på den offensive midtbane. Oscar var en rigtig dyr herre, men jeg har ikke fortrudt et sekund at jeg købte ham. Han laver sindssyge mange oplæg, men også rigtig mange mål. Coman er en rigtig stabil herre som får mange indhop når jeg har brug for der kommer noget mere løb oppe foran. Coman tager de helt rigtige løb når han spiller og han er blot 19 år. Mange stor klubber kæmper om ham og har afvist bud på 275 mio for ham.

Lukaku - Zaza er min nye angrebsduo. De har i denne sæson vidst sig at være et rigtig makkerpar. De har tilsammen scoret 19 mål i 9 kampe, så det tegner godt her i denne sæson. Gabigol spillere rigtig mange kampe sidste sæson, men han er faldet lidt i niveau i denne derfor Zaza har slået ham af. Jeg er sikker på han nok skal finde frem til netmaskerne igen og vise sig fra sin allerbedste side. Morata er også en spiller der er at finde i truppen, men han får sine indhop og han scorer også engang i mellem, men ikke nok til at blive fast mand.

Det var lidt om mine spillere på holdet. har selvfølgelig et par regens eller 10 som render rundt på U-holdet samt Cerri som snart skal have chancen på den store scene.

Kommer med en update senere Smiley
« Seneste Redigering: 29 Sep 2014, 13:19 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #41: 29 Sep 2014, 13:17 »

Il Principino er Marchisio, og han er midtbanespiller.

det mig der ikke lige forstod din første besked, troede vi snakkede om Reus, min fejl. Men ja jeg solgte ham da han kun ville blive brugt som rotation og med et bud på 375, så var det okay syntes jeg.
Logged

H A L A   M A D R I D!

El Cholo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #42: 29 Sep 2014, 13:42 »

det mig der ikke lige forstod din første besked, troede vi snakkede om Reus, min fejl. Men ja jeg solgte ham da han kun ville blive brugt som rotation og med et bud på 375, så var det okay syntes jeg.
Okay. Det er også helt i orden. Jeg synes, at han er Juventus' bedste spiller. Dertil er han italiener og kommer fra akademiet. Men hver sin smag selvfølgelig.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus FC
« Svar #43: 29 Sep 2014, 15:23 »

Okay. Det er også helt i orden. Jeg synes, at han er Juventus' bedste spiller. Dertil er han italiener og kommer fra akademiet. Men hver sin smag selvfølgelig.

Ville også beholde ham, men med pogba, pirlo, vidal så var det ikke fordi han fik fuld spilletid Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus FC
« Svar #44: 29 Sep 2014, 15:30 »

Ville også beholde ham, men med pogba, pirlo, vidal så var det ikke fordi han fik fuld spilletid Smiley

Spiller også med Juventus, der er han holdets bedste spiller. Mål og assist i stride strømme, har tilgængeld solgt Vidal og tror også jeg sender Pogba afsted i det kommende transfervindue Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010