home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 20471 gange)
LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #30: 20 Nov 2013, 14:04 »

Jeg har også spillet første sæson færdig, endte med en fin 3. plads og en sejr i pokalen over Lazio i finalen på et helt udsolgt Olimpico. Der er intet bedre end at slå ærkerivalen i en finale.

Jeg har hentet en del spillere ind,  bl.a. Cerri og Pugliese til fremtiden, og Damiao, Astori og Ricardo Alvarez. Til nytår kom Antonelli og Vulicevic til klubben som backup på hver sin backplads.

Ud røg Dodo, Gervinho (leje), Burdisso, Castan og Pjanic bland andre.

Alle salg og indkøb skete med økonomien for øje, jeg solgte for 244mil og købte for 134mil, og fik skåret en stor del af udgifterne til lønninger ned.

Jeg spiller en flad 442
                   De Sanctis
Maicon    Benatia    Astoli    Balzaretti
Florenzi  De Rossi  Bradley  Alvarez
          Damiao   Destro

Men pga af skader har det været kæmpe rotation mellem kampene, og det har givet lidt svingede resultater.
Både Bradley og De Rossi var ude i lang tid af sæsonen, De Rossi blev skadet i pre-season og kom først tilbage til Jul og i samme moment blev Bradley skadet i 4 måneder. Derudover har Benatia, Maicon, Balzeretti, Totti og Destro været meget skadet. Så alle førsteholdspillere har fået deres chance i løbet af året.

Damiao har været konge som F9, 33 kampe i ligaen med 22mål 7 oplæg. Destro fik smidt 10 mål ind i 27 kampe, men en del var som indskifter pga. de mange skader.
Marquinho har været en fin overraskelse som ventre wing og backup på midten, specielt i cuppen var han manden bag flere gode aktioner. Stabil rotations spiler.
Florenzi er også okay på højrekant, men vil gerne have han rykket ind på midten ved siden af De Rossi som B2B, men det kræver jeg finder en ny højrekant da Gervinho ikke passer til midt system. Mine kanter skal arbejde hårdt begge veje.

Ligaen var super tæt. Juventus vandt med 79 point, Napoli 2'er med 73 og Roma 3'er med 73.
Damiao blev året spiller og topscorer. årets mål kom fra Florenzi.
Logged

Il Capitano
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #31: 20 Nov 2013, 21:38 »

Er selv startet med denne legendariske og smukke klub. Historien omkring klubben er intet mindre end fantastisk og lige under Milan er det nok den klub jeg nærer de stærkeste følelser for. Deres mesterskab i 00/01 var helt klart højdepunktet. Anført af stjerner som Batistuta, verdens næstflotteste mand, Totti, og selvfølgelig den altid geniale Capello var den Scudetto intet mindre end MAGISK. I år råder de atter over et fantastisk hold. Mindre italiensk end nogensinde, godt nok, men ikke desto mindre et fantastisk mandskab med masser af potentiale og alligevel de erfarne profiler der er nødvendige for at gøre det godt igennem en hel sæson.

Det virker for mig oplagt at spille en 4-5-1 formation. Der er rigeligt med gode kanter og Totti er oplagt som liggende alene på toppen i en klassisk Trequartista rolle. Har valgt at forsøge mig med en sammensmeltning af Pep og Mou's tilgang til spillet. Begge stemmer overens med 4-5-1 formationen, men render ind i en mur hvis jeg skal spille med targetman (Mou) og det samme hvis jeg skal spille med en Iniesta/Xavi inspireret kreativ midtbaneduo. Derfor låner jeg Pep's Falske 9'er (I dette tilfælde Trequartista da den er mere suited for Totti og Italien) og Mourinhos midtbane konstellation, som er mere hårdtarbejdende og inkluderer en CM Attack (Lampard). De Rossi ville kunne gøre det for både Makelele og Busquets' rolle - han får derfor rollen som Half Back, der både rydder op, deltager i spillet og fordeler boldene imellem de to CB's.

                                                                De Sanctis
                                       Maicon--------Benatia---Burdisso/Romagnoli---Balzaretti
                                       ----------------------De Rossi---------------------------
                                       -------------Strootman------(?)-------------------------
                                       -----Pjanic------------------------------Florenzi---------
                                       ------------------------Totti-----------------------------

Skal finde en der kan spille den Lampard lingende rolle. Ham der tager de dybe løb ind i feltet og modtager stikninger fra Totti, når han trækker dybt. Hvis Milan ikke havde hentet ham havde jeg købt Andrea Poli. Har overvejet en Moussa Dembele - han har alle de offensive aspekter, men denne her spiller skal bare også kunne hjælpe til på midten og i højere grad hjælpe til i opbygningen, når der altså ikke køres kontra.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2013, 22:30 af Il Capitano » Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #32: 21 Nov 2013, 08:52 »

Er nu igang med 3. sæson. Er der andre end mig der synes at Tin Jedvaj er hjernedød god, han har slået Sokratis af i mit spil og er stadig kun 20 år gammel. Han må være/blive en af de bedste forsvarspillere i spillet.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #33: 21 Nov 2013, 09:49 »

Er selv startet med denne legendariske og smukke klub. Historien omkring klubben er intet mindre end fantastisk og lige under Milan er det nok den klub jeg nærer de stærkeste følelser for. Deres mesterskab i 00/01 var helt klart højdepunktet. Anført af stjerner som Batistuta, verdens næstflotteste mand, Totti, og selvfølgelig den altid geniale Capello var den Scudetto intet mindre end MAGISK. I år råder de atter over et fantastisk hold. Mindre italiensk end nogensinde, godt nok, men ikke desto mindre et fantastisk mandskab med masser af potentiale og alligevel de erfarne profiler der er nødvendige for at gøre det godt igennem en hel sæson.

Det virker for mig oplagt at spille en 4-5-1 formation. Der er rigeligt med gode kanter og Totti er oplagt som liggende alene på toppen i en klassisk Trequartista rolle. Har valgt at forsøge mig med en sammensmeltning af Pep og Mou's tilgang til spillet. Begge stemmer overens med 4-5-1 formationen, men render ind i en mur hvis jeg skal spille med targetman (Mou) og det samme hvis jeg skal spille med en Iniesta/Xavi inspireret kreativ midtbaneduo. Derfor låner jeg Pep's Falske 9'er (I dette tilfælde Trequartista da den er mere suited for Totti og Italien) og Mourinhos midtbane konstellation, som er mere hårdtarbejdende og inkluderer en CM Attack (Lampard). De Rossi ville kunne gøre det for både Makelele og Busquets' rolle - han får derfor rollen som Half Back, der både rydder op, deltager i spillet og fordeler boldene imellem de to CB's.

                                                                De Sanctis
                                       Maicon--------Benatia---Burdisso/Romagnoli---Balzaretti
                                       ----------------------De Rossi---------------------------
                                       -------------Strootman------(?)-------------------------
                                       -----Pjanic------------------------------Florenzi---------
                                       ------------------------Totti-----------------------------

Skal finde en der kan spille den Lampard lingende rolle. Ham der tager de dybe løb ind i feltet og modtager stikninger fra Totti, når han trækker dybt. Hvis Milan ikke havde hentet ham havde jeg købt Andrea Poli. Har overvejet en Moussa Dembele - han har alle de offensive aspekter, men denne her spiller skal bare også kunne hjælpe til på midten og i højere grad hjælpe til i opbygningen, når der altså ikke køres kontra.


Brug evt. Florenzi på midtbanen. Han er perfekt i rollen inde på midten. Så kan du også få plads til gervinho, der egentlig har overrasket mig positivt i dette års spil. Bevares der er andre spillere jeg hellere vil have fra start, men indtil da kan han godt bruges. Alternativt skal du bruge Bradley på strootmans plads, og så rykke strootman over på den ledige.

Er nu igang med 3. sæson. Er der andre end mig der synes at Tin Jedvaj er hjernedød god, han har slået Sokratis af i mit spil og er stadig kun 20 år gammel. Han må være/blive en af de bedste forsvarspillere i spillet.

Oplever ham også som en utrolig stabil spiller, der er betydelig bedre end hvad hans stats umiddelbart lover en... Var ved at sælge ham efter 2. sæson, da han var utilfreds med spilletiden... Men med Romagnoli, Jedvaj, De Rossi osv. til forsvaret måtte han bare acceptere at der var rotation. Han blev god hen over sommeren, og der er nu forlænget.

Dejligt at se så mange der er hoppet med på AS Roma vognen Smiley Gør det lidt sjovere at dele sine oplevelser i år.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #34: 21 Nov 2013, 15:27 »

Brug evt. Florenzi på midtbanen. Han er perfekt i rollen inde på midten. Så kan du også få plads til gervinho, der egentlig har overrasket mig positivt i dette års spil. Bevares der er andre spillere jeg hellere vil have fra start, men indtil da kan han godt bruges. Alternativt skal du bruge Bradley på strootmans plads, og så rykke strootman over på den ledige.

Oplever ham også som en utrolig stabil spiller, der er betydelig bedre end hvad hans stats umiddelbart lover en... Var ved at sælge ham efter 2. sæson, da han var utilfreds med spilletiden... Men med Romagnoli, Jedvaj, De Rossi osv. til forsvaret måtte han bare acceptere at der var rotation. Han blev god hen over sommeren, og der er nu forlænget.

Dejligt at se så mange der er hoppet med på AS Roma vognen Smiley Gør det lidt sjovere at dele sine oplevelser i år.
Bare vent hans stats blir også vilde! Han må regnes som en komplet forsvarspiller, ihvertfald i mit spil funny
Logged

Il Capitano
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #35: 21 Nov 2013, 15:56 »

Endte med at købe Keisuke Honde til pladsen. Han gør det fint og får scoret lidt mål også. Men nu du siger det er Florenzi faktisk ret oplagt. Vil give ham nogle kampe der i hvertfald
Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #36: 22 Nov 2013, 11:12 »

Endte med at købe Keisuke Honde til pladsen. Han gør det fint og får scoret lidt mål også. Men nu du siger det er Florenzi faktisk ret oplagt. Vil give ham nogle kampe der i hvertfald
Du sku have brugt Florenzi som felt til felt eller central midt offensiv. Han udvikler sig hurtigt til en top spiller
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #37: 22 Nov 2013, 11:14 »

Lidt off topic, men hvordan er det nu det hænger sammen med pengene og præmiepengene i Serie A ??
Der ser ikke ud til at være nogle præmiepenge når man kigger under Serie A --> Regler, hvor det plejer at stå Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #38: 22 Nov 2013, 11:59 »

Lidt off topic, men hvordan er det nu det hænger sammen med pengene og præmiepengene i Serie A ??
Der ser ikke ud til at være nogle præmiepenge når man kigger under Serie A --> Regler, hvor det plejer at stå Smiley

Det er fordi tv-pengene er ekstremt højt sat i Serie A, så derfor er der ingen penge for slutplacering. Jeg får som Roma, der er vurderet til at blive 2. 500 mio. i tv penge, men det svinger alt efter klub og omdømme. Der er dog ingen tvivl om det er nemmere at komme til toppen i Italien, kontra Spanien netop fordi det er ikke er fastlagt hvem der får hvor meget i tv-aftalen.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #39: 25 Nov 2013, 14:19 »

Så er jeg kommet til anden sæson, og er forbi første transfer vindue.

Økonomien er rigtigt god med et plus på 148mil kr, og en forventet saldo på 352 mil efter sæsonen - men det er også en priotitet for mig. Derfor prøver jeg også at være konservativ i mine indkøb, value for money eller store talenter, og sælger gerne spillere med høje lønninger (De Rossi og Totti undtaget).

Ud gik bl.a. Maicon (alt for meget i løn, og spiller skidt for mig), Gervinho (passer heller ikke i mit system), Borriello, Balzaretti, Jose Angel og De Sanctis. I alt solgte jeg for 159mil, men vigtigst kom jeg af med ældre og dyre spillere.

Ind kom Perin, Valdes og Kiyotake (en ok Japaner til midten som kan sælge mega mange trøjer) på fritransfer, ellers blev det mest til rotationsspillere Longo og Guidetti (5,25 mil) til angrebet da Destro er blevet skadet igen igen igen, og på leje er hentet Pjanic (solgte for 170 mil sidste sæson, nu lejet for 1,75 mill om måned) og Eduardo Salvio -  begge kan dække højrekanten når Florenzi skal have et hvil eller skal spille på midten. Sidste indkøb blev Fabinho fra Rio Ave, et talent til højreback som jeg har store forventninger til.
I alt købte jeg ind for 195 mil, dvs mere end jeg solgte for men tilgengæld er udgiftterne til løn faldet meget.

Målene for i år er at komme i gruppespillet i Champions League og kvalificere holdet til samme tunering næste år. Pokalen bruger jeg til at spille de unge talenter ind på holdet.

Jeg spiller stadig 442, men ændre meget på rollerne og spillerene alt efter hvem jeg møder.
Indtil videre har jeg haft stor succes med en meget hårdt arbejde midtbane med
Marquinho - De Rossi - Strootman - Florenzi
Specielt mod gode hold ude er den giftig, de arbejder simpelthen mere end modstanderen og kører dem trætte.
Mod dårligere hold hjemme er min foretrukne
Alvarez - Strootman - Florenzi - Salvio/Pjanic
De er bedre på bolden og teknisk meget dygtige.

Jeg vandt supercuppen 2-0 over Juventus (Damiao og Ljajic) desværre blev Destro skadet i kampen og er ude 3 måneder som minimum - derfor blev John Guidetti hentet ind.

Atletico Madrid kom på besøg i kvalen til Champions League og vandt 2-1 på Olimpico, Ljajic scorede for mig men Villa med to i anden halvleg vendte kampen for Atletico. Det var dog fortjent at de løb med sejren, jeg spillende alt for naivt og offensivt!

Florentina kom på besøg 3 dage efter og blev sent hjem med et 2-1 nederlag (Totti på frispark og Pjanic, Gomez for Florentina)

Så kom turen til Atletico i Madrid, presset til sejre og fast besluttet på at vinde kampen på midtbanen startede
Marquinho - De Rossi - Strootman - Florenzi inde. Ljajic, Damiao og Salvio vandt kampen for mig, min midtbane var fysisk ovenpå mod Atletico hele kampen. Gabi, Essien og Torje fik ikke tid på bolden og kunne slet ikke finde Diego Costa op foran.

I ligaen gik turen til Torino og Juventus som vandt 2-1 på mål af Tevez x2 og De Rossi for Roma. Spillerne var trætte og Tevez suplim, fortjent sejre til Juventus.

Første kamp efter vinduet lukkede, hvor Guidetti og Fabinho blev hentet på sidste dagen, var hjemme mod Milan. En rigtigt skidt første halvleg betød at Kaka og Balotelli sendte Milan foran 0-2 til pausen og Gervinho gjorde lige hvad det passede ham på kanten (dumt at sælge ham til Milan). Efter en kæmpe skideballe spillede vi en bedre anden helvleg, men først da Salvio, Guidetti and Alvarez kom ind skete der rigtigt noget. To mål af Alvarez i det 67. og 68. min rystede fuldstændigt Milan, og Guidetti fik den perfekte debut med 3-2 målet i det 72 min.

Champions league gruppen består af Arsenal, Dortmund og Celtic. Første kamp hjemme mod Arsenal vandt vi 2-1 på mål af Ljajic x2, Arsenal scorede ved Giroud. Dorrmunt slå Celtic 6-1 hjemme! 
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #40: 25 Nov 2013, 14:28 »

Så er jeg kommet til anden sæson, og er forbi første transfer vindue.

Økonomien er rigtigt god med et plus på 148mil kr, og en forventet saldo på 352 mil efter sæsonen - men det er også en priotitet for mig. Derfor prøver jeg også at være konservativ i mine indkøb, value for money eller store talenter, og sælger gerne spillere med høje lønninger (De Rossi og Totti undtaget).

Ud gik bl.a. Maicon (alt for meget i løn, og spiller skidt for mig), Gervinho (passer heller ikke i mit system), Borriello, Balzaretti, Jose Angel og De Sanctis. I alt solgte jeg for 159mil, men vigtigst kom jeg af med ældre og dyre spillere.

Ind kom Perin, Valdes og Kiyotake (en ok Japaner til midten som kan sælge mega mange trøjer) på fritransfer, ellers blev det mest til rotationsspillere Longo og Guidetti (5,25 mil) til angrebet da Destro er blevet skadet igen igen igen, og på leje er hentet Pjanic (solgte for 170 mil sidste sæson, nu lejet for 1,75 mill om måned) og Eduardo Salvio -  begge kan dække højrekanten når Florenzi skal have et hvil eller skal spille på midten. Sidste indkøb blev Fabinho fra Rio Ave, et talent til højreback som jeg har store forventninger til.
I alt købte jeg ind for 195 mil, dvs mere end jeg solgte for men tilgengæld er udgiftterne til løn faldet meget.

Målene for i år er at komme i gruppespillet i Champions League og kvalificere holdet til samme tunering næste år. Pokalen bruger jeg til at spille de unge talenter ind på holdet.

Jeg spiller stadig 442, men ændre meget på rollerne og spillerene alt efter hvem jeg møder.
Indtil videre har jeg haft stor succes med en meget hårdt arbejde midtbane med
Marquinho - De Rossi - Strootman - Florenzi
Specielt mod gode hold ude er den giftig, de arbejder simpelthen mere end modstanderen og kører dem trætte.
Mod dårligere hold hjemme er min foretrukne
Alvarez - Strootman - Florenzi - Salvio/Pjanic
De er bedre på bolden og teknisk meget dygtige.

Jeg vandt supercuppen 2-0 over Juventus (Damiao og Ljajic) desværre blev Destro skadet i kampen og er ude 3 måneder som minimum - derfor blev John Guidetti hentet ind.

Atletico Madrid kom på besøg i kvalen til Champions League og vandt 2-1 på Olimpico, Ljajic scorede for mig men Villa med to i anden halvleg vendte kampen for Atletico. Det var dog fortjent at de løb med sejren, jeg spillende alt for naivt og offensivt!

Florentina kom på besøg 3 dage efter og blev sent hjem med et 2-1 nederlag (Totti på frispark og Pjanic, Gomez for Florentina)

Så kom turen til Atletico i Madrid, presset til sejre og fast besluttet på at vinde kampen på midtbanen startede
Marquinho - De Rossi - Strootman - Florenzi inde. Ljajic, Damiao og Salvio vandt kampen for mig, min midtbane var fysisk ovenpå mod Atletico hele kampen. Gabi, Essien og Torje fik ikke tid på bolden og kunne slet ikke finde Diego Costa op foran.

I ligaen gik turen til Torino og Juventus som vandt 2-1 på mål af Tevez x2 og De Rossi for Roma. Spillerne var trætte og Tevez suplim, fortjent sejre til Juventus.

Første kamp efter vinduet lukkede, hvor Guidetti og Fabinho blev hentet på sidste dagen, var hjemme mod Milan. En rigtigt skidt første halvleg betød at Kaka og Balotelli sendte Milan foran 0-2 til pausen og Gervinho gjorde lige hvad det passede ham på kanten (dumt at sælge ham til Milan). Efter en kæmpe skideballe spillede vi en bedre anden helvleg, men først da Salvio, Guidetti and Alvarez kom ind skete der rigtigt noget. To mål af Alvarez i det 67. og 68. min rystede fuldstændigt Milan, og Guidetti fik den perfekte debut med 3-2 målet i det 72 min.

Champions league gruppen består af Arsenal, Dortmund og Celtic. Første kamp hjemme mod Arsenal vandt vi 2-1 på mål af Ljajic x2, Arsenal scorede ved Giroud. Dorrmunt slå Celtic 6-1 hjemme! 

Lækker update Smiley Er sikker på du vinder ligaen i år Smiley keep it up. Forresten din økonomi, den kan jeg se er i plus, hvad var din balance før tv-pengene Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #41: 25 Nov 2013, 14:53 »

Sidste sæson fik jeg et minus på 93 mil på budget så egenkapitalen var cirka minus 30 mil ved starten på anden sæson, det er derfor at jeg har været mega konservativ med både løn og transferudgifter. Jeg fik 400 mil i tv penge for hele sidste sæson. I år har jeg fået 111 mil indtil videre.

Pt. har jeg en nettogæld på 63 mil, men når sæsonen er ovre burde 'saldoen' være langt højere end rest gælden derfor forventer jeg også ret gode transfer budgetter de næste år. 261 mil i 2014/15, 356 mil i 15/16 og 400 mil i 16/17, plus hvad jeg ellers kan skrabe sammen. 

Det der giver mig et positivt resultat er at jeg er videre i Champions league (70 mil indtil videre) og så hjælper de 14 mil for supercuppen jo også.
De fleste af mine spillere er også købt på afbetaling, men jeg generer stadig overskud hver måned. Indtil videre 178 mil denne sæson.  Og så har jeg sponsor aftaler for ca. 155 mil om året mod 83 mil sidste år.
Plus jeg regner også med at jeg kommer til at sælge flere trøjer, bl.a. pga min nye japaner og mere kendte navne.
Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #42: 25 Nov 2013, 15:45 »

Til info kan jeg sige at jeg solgte ca. 32000 trøjer i september måned, 14500 af dem var til udlandet.. mon ikke en stor del af dem røg til Japan og Asien?
Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #43: 30 Nov 2013, 08:44 »

En kort update på mit Roma spil.

Efter den nye patch er mit forsvar blevet en del bedre, og så har jeg ændret lidt i taktikken igen.
Valdes har holdt målet 'rent' i 11 kampe, og der er kun blevet scoret 14 gange mod mig. Langt de fleste mål kom i starten af sæsonen da mit forsvar desværre sejlede lidt pga. nye spillere og taktik. Således er der kun blevet scoret på Valdes 3 gange i de sidste 10 kampe i ligaen, 2 af dem var i et nederlag til Inter på udebane.

I ligaen er jeg nr 2, tre point efter Milan og et foran Juventus
http://gyazo.com/6859728ac0466101d565ca577cd516a2

Desværre kom jeg ikke videre i Champios league, Arsenal og Dortmund blev et og to, Roma 3 og Celtic 4. Fik 3 sejre hjemme og 3 nederlag ude! Så nu står den på Euro League, hvor jeg vil spille med reserverne.

Taktikken er som udgangspunkt den samme som sidste sæson
http://gyazo.com/47e06deb985cf9b5927b5c6d4f6821fa

Kevin Strootman røg til Madrid for 170 mil plus 10procent af næste salg, som erstatning har jeg hentet Jonathan dos Santos fra Barcelona for 3 mil.
http://gyazo.com/f288ab75f9b71b70983dc5762b8259b2
Så økonomien ser rigtigt god ud, men et forventet plus på 340 mil for sæsonen.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #44: 02 Dec 2013, 10:39 »

En kort update på mit Roma spil.

Efter den nye patch er mit forsvar blevet en del bedre, og så har jeg ændret lidt i taktikken igen.
Valdes har holdt målet 'rent' i 11 kampe, og der er kun blevet scoret 14 gange mod mig. Langt de fleste mål kom i starten af sæsonen da mit forsvar desværre sejlede lidt pga. nye spillere og taktik. Således er der kun blevet scoret på Valdes 3 gange i de sidste 10 kampe i ligaen, 2 af dem var i et nederlag til Inter på udebane.

I ligaen er jeg nr 2, tre point efter Milan og et foran Juventus
http://gyazo.com/6859728ac0466101d565ca577cd516a2

Desværre kom jeg ikke videre i Champios league, Arsenal og Dortmund blev et og to, Roma 3 og Celtic 4. Fik 3 sejre hjemme og 3 nederlag ude! Så nu står den på Euro League, hvor jeg vil spille med reserverne.

Taktikken er som udgangspunkt den samme som sidste sæson
http://gyazo.com/47e06deb985cf9b5927b5c6d4f6821fa

Kevin Strootman røg til Madrid for 170 mil plus 10procent af næste salg, som erstatning har jeg hentet Jonathan dos Santos fra Barcelona for 3 mil.
http://gyazo.com/f288ab75f9b71b70983dc5762b8259b2
Så økonomien ser rigtigt god ud, men et forventet plus på 340 mil for sæsonen.

Cool nok Smiley jeg er selv halvvejs i 4. sæson, en større update kommer senere i aften (måske). Men kan da prale af jeg har smadret Barcelona i gruppespillet i CL med hhv. 6-3 og 6-2
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010