home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 20408 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
AS Roma
« : 31 Okt 2013, 14:40 »

AS Roma


Historien
Associazione Sportiva Roma eller oftest kendt som AS Roma, er en overbygningsklub af de 3 mindre klubber i den italienske hovedstad Roman FF, SS Alba-Audace og Fortitudo-Pro Roma SGS, dannet på foranledning af det fascistiske styre under ledelse af Benito Mussolini. Han drømte om en klub i Rom, der kunne vise en forenet hovedstad der kunne være en udfordre til de større daværende italienske klubber i nord, og den 22 juli 1927 var overbygningen en realitet. Den eneste større klub i Rom der ikke ville med i overbygningen, var SS Lazio, som har ført til en vild og intens rivalisering mellem klubberne, hvilket skal opleves i det legendariske ”Derby della Capitale”.

Siden overbygningen i 1927 har klubben kun været at finde uden for den bedste række i sæsonen 51/52, hvor man så vandt Serie B. Klubbens sidste storhedstid i italiensk fodbold var at finde i 00’erne, hvor klubben var at finde i top 2 hele 7 gange, gik i finalen i den italienske pokalturnering 6 gange og vandt heraf 2. Dette til trods var klubben ingen succes på det europæiske niveau, og man formåede ofte slet ikke at finde niveauet i de store kampe i Europa, her i blandt et meget smertefuldt nederlag til Manchester United på 1-7… Man kan dog historisk set bryste sig af en samlet 2. plads i CL og en sejr i Europa Cuppen på dette niveau. Nationalt har man til trods sin status af storhold blot vundet 3 mesterskaber i det italienske, hvilket ikke er synderlig mange.

Siden den dag er der sket meget… Den legendariske ejer-familie Sensi har overdraget ejerskabet til den amerikanske investor James Pallotta der sammen med en investor gruppe bestående af bl.a. Thomas R. DiBenedetto købte klubben. Hvis der er nogen der i tvivl om hvem denne Thomas R. DiBenedetto er kan det fortælles at han har en finger med i Boston Red Sox og Liverpool, med andre ord, en mand der kan forvandle få penge til mange penge… Uden tvivl en gevinst for AS Roma, der havde brug for et kickstart efter den nedtur der begyndte i sæsonen 10/11.

Og hvilken kickstart er det blevet for klubben i skrivende stund… Unge spillere der bliver hentet billigt og solgt videre med stor fortjeneste… Et ungdomsarbejde der ser bedre ud end længe… En solid trup og ikke mindst er man ubesejret i ligaen med 9 sejre i 9 kampe og en målscore på suværene 23-1, imporende må man sige. Dette skyldes i høj grad også den nyankommende manager fra Rudi Garcia, der har givet holdet et imponerende løft. Man har således i aften muligheden for at rekord i Serie A for bedste sæsonstart nogensinde, hvis man altså formår at slå bundproppen i ligaen…


SÅ TÆNKER DU MÅSKE PÅ NUVÆRENDE TIDSPUNKT:

Hvorfor skulle jeg lige vælge dem? De er da ikke noget særligt, der er så mange andre hold med historier og lignende rammer…
Så lad mig tale til dig lige fra hjertet, da jeg er en passioneret AS Roma fan om, hvorfor du skal vælge denne klub!


1) Heltemod:
Ligesom i det gamle Rom, er AS Roma bygget på helte. Gode spillere, der spiller for deres hold, og virkelig elsker deres hold. Spillere, der vier hele deres liv til en enkelt klub! Hvis hengivenhed er aldrig fristet af større international succes og skinnende rigdom. Disse helte er Francesco Totti og Daniele De Rossi… Behøver jeg at præsentere dem nærmere?

Francesco Totti er den største af de nyere legender i AS Roma. Han er kongen af Rom, og nyder stor respekt i Italien, ja selv rivalerne fra Lazio anerkender hans evner, og behandler manden med stor respekt. Som blot 21-årig blev han udnævnt som kaptajn, og siden hans debut som 16-årig mod Brescia har Romas kaptajn spillet hele 542 kampe og lavet 230 mål. Det vidner om høj høj klasse.

Han har blot vundet en liga titel i sin karriere, men som han har udtalt sig siden hen: ”Ja, jeg kunne have taget til en stor udenlandsk klub og vundet 10-12 titler mere end jeg har i dag… Men det ene mesterskab jeg har med Roma… Det ene er mere værd for mig end nogen anden titel jeg nogensinde ville kunne vinde… ”
Givetvis er han også godt betalt for sin loyalitet, men det er alle de super loyale… På den front er han ikke anderledes, idet det jo er en relativt kort karriere de har sig. Nå, superstjerne nr. 1 præsenteret, superstjerne nr. 2 kommer nu!

Danielle De Rossi, hvilken spiller, hvilken mand… Den mest komplette midtbanespiller IMO, han kan sparke hårdt og præcist, aflevere præcist, scorer mål, er alsidig og sidst men ikke mindst… Han kan lave en tackling og er villig til at arbejde sig selv til døde når han bærer trøjen! Selvom han spiller en mindre glamourøs plads en Totti gør, så er hans make- your- hands -dirty spillestil noget som har bragt både Romas og Italiens landshold meget. Han er uden tvivl et svin på en bane, og laver mange ”små svinestreger”… Men jeg elsker ham alligevel, for han vil dø for trøjen, og det er det eneste der tæller! Ligesom Totti har De Rossi været klubben loyal, og eftersignede aldrig overvejet tilbud der er kommet… For ham er der kun en klub… Lige indtil denne sommer, hvor han faktisk har udtalt at han ville have kigget på tilbud, hvis de var kommet tidsnok. Et chok for mig, men forståeligt ikke mindre da han måske gerne vil vinde noget der er lidt større end blot pokalturneringer på klubplan… Heldigvis for Roma var Manchester United for sløve i optrækket og dermed bliver De Rossi i Rom.


2) Romas ungdomsafdeling:
Roma har muligvis sine nuværende helte, men man må ikke glemme fremtiden, og at fremtiden er lys faktisk! Et blik på truppen viser at spillere som Alessandro Florenzi, Alessio Romagnoli, Adem Ljajic og Tin Jedvaj alle er spillere der er yderst talentfulde, og med den rette træning kan disse spillere helt sikkert nå verdenstoppen. Desuden har man fra start et af de bedste akademier og ungdomsrekruttering er til rådighed, og har derfor mulighed for at kunne få gode talenter.

3) Noget at spille for:
Er det hold så godt som Chelsea, Barcelona, Man United etc.? Ikke rigtig, men lad os nu begge være ærlige overfor hinanden… Hvis det var sådan et hold du søgte, er du afgjort gået forkert. Du er her, fordi du vil have noget at spille for, en udfordring men samtidig noget hvor man hurtigt kan føle sig med i toppen. Roma er holdet for dem, der ønsker at bygge videre på et solidt fundamentvis, et hold der er godt i italiensk regi, men stadig mangler en del for at være med i toppen på europæisk niveau. Har du stadig modet til at spille med denne fantastiske klub?

Kan du virkelig gøre klubben ære, og leve op til den fantastiske start de har fået irl??? Jamen så lad os kigge nærmere på truppen du starter med!


Truppen spillets start:
Herunder følger SS af spillerne i AS Roma. Oversigtet bliver som følger for hvert hold:
Navn (Positioner) antal stjerner spillet vurderer spilleren til i Roma i serie A, vurderet ud fra 5 stjerner. Derfor kan de scouts i vil se med andre klubber være forskellige. Bemærk at der er spillere uden stjernevurdering. Det er fordi de er delejet og ikke klubben, og derfor vil deres stjernerapport ikke afspejle deres potentiale i forhold til klubbens spillere


Målmænd:
Morgan De Sanctis 3 /5
Bogdan Lobont) 2/5
Lukasz Skorupski 2/5


På målmandsposten er man ganske fornuftigt besat. Morgan De Sanctis ligner en klar nr. 1, mens kampen om pladsen på bænken ser lidt mere åben ud. Det er dog at notere sig at både Bogdan og Morgan er på vej mod enden af deres aktive karriere og man bør hurtigst muligt få fundet sig en ung afløser.

Forsvar:
Mihai Balasa, f(hc) og 2,5/5
Leandro Castán, f(vc) og 2,5/5
Nicolás Burdisso, f(c) og 2,5/5
Mehdi Benatia, f(c) og 4/5
Tin Jedvaj, f(c) og 5/5
Maicon, f/wb(h) og 3,5/5
Vasilis Torosidis, f/wb(h) og 2,5/5
Federico Balzaretti, f/wb(v) og 2,5/5
Dodô, f/wb(v) og 4/5


I forsvaret ser det virkelig stærkt. Man har en virkelig dygtig højre back i form af Maicon, og ligeledes en dygtig venstre i form af Balzaretti. Selvom Dodô bliver vurderet højere, ser Balzaretti ud til at være mere komplet fra spillets start. I midterforsvaret har man stærke, rutinerede spillere og unge talenter til at supplere. Specielt Jedvaj ser lovende ud, om end hans fysik måske er lidt bekymrende.

Midtbane:
Marquinho, wb(v)/m(c)/m(v)/om(vc) og 2,5/5
Daniele De Rossi, dm/m(c) og 4,5/5
Michael Bradley, dm/m(c) og 3,5/5
Kevin Strootman, dm/m(c) og 4/5
Rodrigo Taddei, m(hv)/om(hvc) og 2/5
Alessandro Florenzi, m(hvc)/om(c) og 4,5/5
Miralem Pjanic, m/om(c) og 4/5
Gervinho, om(hv) og 3/5
Gianluca Caprari, om(hv) og 4/5
Ionut Vina, om(v)/Bo og 2/5


På midten er mange af spillere i deres bedste alder, og her behøves der ingen indkøb. Man har muskelbundter i form af De Rossi og Bradley, man har hjerne i form af Strootman, det overraskende i form af Florenzi, Pjanic og Gervinho, samt alt mulig manden Taddei der nærmest kan placeres hvor som helst på banen og stadig leverer på højt niveau.

Angribere:
Adem Ljajic, om(vc)/Bo og 5/5
Francesco Totti, om(c)/Bo og 4/5
Marco Borriello, Bo og 3/5
Mattia Destro, Bo og 4,5/5


Angrebet ser tyndt ud. Kun 4 mand hvoraf de 2 også kunne placeres på midtbanen. En forstærkning vil helt klart være oplagt, især da Totti er 36 år, og nok ikke har mange år tilbage. Samtidig er Destro skadet fra start, og man mister dermed et rigtigt stort talent i starten. Selvom Borriello er en god angriber er han dog Destros modsætning, idet Borriello er mere targetman end Poacher. Alt i alt en 1. holdstrup der suppleret med en angriber burde gøre sig gældende i kampen om pladserne i CL.

Klubben har naturligvis også spillere på et reservehold, og disse ser ud som følger:

Målmænd:
Júlio Sérgio 1,5/5
Gianluca Curci 2/5
Tomas Svedkauskas 1,5/5


På målmandsposten er der ikke meget hjælp at hente til 1. holdet. Alle målmænd er under niveau i forhold til Roma, om end Curci er af egen avl, og derfor kan være nyttig som Reserve i forhold til Homegrown-reglen.

Forsvar:
Alessandro Viscontini, f(h) og 1/5
Sebastian Mladen, f(hc) og 1,5/5
Alessandro Crescenzi, f/wb(hv) og 2,5/5
Simone Sini, f(vc)/wb(v)
Alessandro Malomo, f(c)
Luca Antei, f(c)
Alessandro Orchi, f(c)
Paolo Frascatore, f/wb(v) og 2/5
José Ángel, f/wb(v) og 2,5/5
Stefano Sabelli, f/wb/m(h)


Blandt forsvarsspillerne er der grund til mere optimisme. Man har bl.a. José Ángel på udlån og han ligner jo en spiller der burde kunne begå sig på 1. holdet. Samtdig ser en Alessandro Crescenzi og Paolo Frascatore spændende ud, men de har begge en alder på 21, og kan måske være hæmmet i deres udvikling fordi de ikke er så unge. Omvendt har man jo før set spillere der blomstrede i en sen alder.

Midtbane:
Frederico Viviani, dm/m(c) og 2,5/5
Andrea Bertolacci, dm/om(c)
Valerio Verre, dm/m/om(c), og 2,5/5
Marco D’Alessandro, m(h)/om(hv), og 2,5/5
Adrian Stoian, m(h)/om(hvc)
Matteo Ricci, m(hvc)/om(c), og 2,5/5
Giammario Piscitella, m(v)/om(hv)
Valerio Virga, m/om(h), og 0,5/5
Amato Ciciretti, m/om(c) og 2/5
Marco Frediani, om(hvc) og 2/5
Matteo Politano, om(hv)


Her er der en del spillere der ser lovende. De fleste er dog udlejet, men forhåbentligt vil det gavne dem så de står bedre rustet til at kunne give den nuværende 1. holdstrup kamp om pladserne når man rammer 2. sæson. Man bør særligt holde øje med Verre og Bertolacci.   

Angribere:
Nicolás López, om(hv)/Bo
Amara Konaté, om(h)/Bo og 1,5/5
Gianluca Leonardi, om(v)/Bo og 1,5/5
Filippo Scardina, Bo og 2/5
Junior Tallo, Bo og 2/5
Frederico Ricci, Bo og 1,5/5


Her ser noget tungt ud. Den eneste der ligner en spiller der på sigt kan have niveauet er López, men desværre er han delejet med Udinese, og kan meget vel værd dyr at købe fri. Omvendt kan man måske tjene godt på knægten, hvis han formår at slå igennem i Udinese. Kort fortalt er der altså en del spillere blandt reserve, der trækker en stor løn, og med financial fair play på vej i spil, bør man grundigt overveje om man som klub har råd til at have disse spillere gående hos sig.

U/19 holdet er enormt! Ikke mindre end hele 73 unge håbefulde drenge løber rundt, men det er langt fra alle der synes at have potentiallet til at slå igennem i Roma. Derfor er det kun de mest talentfulde knægte der fremhæves:


Elio Capradossi, f(c) og 4,5/5
Alessio Romagnoli, f(c) og 4,5/5


Pudsigt nok er det 2 unge forsvarsspillere der er de største talenter. Specielt Romagnoli der i væremåde og spillestil minder meget om den legendariske Maldini fra Milan da han var allerbedst. Hvem ved, måske kan Romagnoli bliver Romas Maldini? Det må tiden vise.

Er du stadig klar? Vil du stadig gøre AS Roma ære? Jamen hvad venter du på?! Kom i gang og del det med resten af verden! Vi glæder os allerede til du kommer og viser os din tilgang til tingene. Vi ses!



La Maggica
« Seneste Redigering: 31 Okt 2013, 14:52 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #1: 31 Okt 2013, 14:58 »

Har du ikke glemt Matteo Adamo? Han har et glimrende potentiale skulle jeg mene. Det virker desværre til at Luca Mazzitelli er blevet nerfed en god del i dette spil ift. til det forrige. Han var vild i mit spil med Juventus i 13'eren.

Logged

welbz is dat guy

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #2: 31 Okt 2013, 15:10 »

Har du ikke glemt Matteo Adamo? Han har et glimrende potentiale skulle jeg mene. Det virker desværre til at Luca Mazzitelli er blevet nerfed en god del i dette spil ift. til det forrige. Han var vild i mit spil med Juventus i 13'eren.



Nej det synes jeg har. Har prøvet at køre en standardopsætning en del gange, netop fordi jeg ved at de unge spilleres potentiale kan svinge en del, da oftest er sat til de her lidt mytiske -8 eller -9 værdier, hvilket gør at det svinger meget fra spil til spil. Synes dog aldrig jeg så hverken Matteo Adamo eller Luca Mazzitelli blive til noget andet end breddespillere på topholdene, og ikke stjerner. Ikke dermed sagt de ikke kan blive dygtige spillere, men tvivler stærkt på de når det der topklasse niveau man ønsker sig. Smiley Jeg ved ikke lige hvor mange stjerner han er rated til i dit spil, men han ser noget bedre ud end i mit spil må jeg indrømme. :/

http://gyazo.com/b03e80c266adf4d4289d378799db73f0, her er han kun vurderet til 3,5 nemlig...

Men han skal naturligvis have chancen for at vise jeg tager fejl. Smiley Det er jo det fede ved de her spil. At udvikle de talenter lidt bedre end alle andre kan. Men glimrende du påpeger det. Jeg skal naturligvis tage ham med, hvis jeg ser at han kan blive til noget Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #3: 31 Okt 2013, 15:12 »

Nej det synes jeg har. Har prøvet at køre en standardopsætning en del gange, netop fordi jeg ved at de unge spilleres potentiale kan svinge en del, da oftest er sat til de her lidt mytiske -8 eller -9 værdier, hvilket gør at det svinger meget fra spil til spil. Synes dog aldrig jeg så hverken Matteo Adamo eller Luca Mazzitelli blive til noget andet end breddespillere på topholdene, og ikke stjerner. Ikke dermed sagt de ikke kan blive dygtige spillere, men tvivler stærkt på de når det der topklasse niveau man ønsker sig. Smiley Jeg ved ikke lige hvor mange stjerner han er rated til i dit spil, men han ser noget bedre ud end i mit spil må jeg indrømme. :/

http://gyazo.com/b03e80c266adf4d4289d378799db73f0, her er han kun vurderet til 3,5 nemlig...

Men han skal naturligvis have chancen for at vise jeg tager fejl. Smiley Det er jo det fede ved de her spil. At udvikle de talenter lidt bedre end alle andre kan. Men glimrende du påpeger det. Jeg skal naturligvis tage ham med, hvis jeg ser at han kan blive til noget Smiley
Jeg spiller ikke med Roma. Ikke endnu. Billedet jeg postede er Mazzitelli fra 13'eren og han er langt fra lige så talentfuld i det nye.
Logged

welbz is dat guy

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #4: 31 Okt 2013, 15:17 »

Jeg spiller ikke med Roma. Ikke endnu. Billedet jeg postede er Mazzitelli fra 13'eren og han er langt fra lige så talentfuld i det nye.

Det sandt, men jeg håber da man kan hjælpe ham lidt hen i den rigtige retning Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #5: 31 Okt 2013, 17:06 »

Fedt indlæg, flot arbejde!

Er også selv startet med Roma. Indtil videre er jeg kun nået det første transfervindue, hvor jeg har lavet en del ændringer i truppen.

Ind:
Marco Sau - 40 mil
Rodrigo Gomez - 30 mil
Angel Correa - 20 mil
Mario Pugliese - 5,75 mil

Ud:
Julio Sergio - Fri
Marquinho - 34 mil
Leandro Castan - 16 mil
Miralam Prajnic  - 100 mil + 50% videre salg
Rodrigo Taddei - Fri

Er specielt glad for de to argentinere jeg har købt. Begge har fem stjerner i potentiale. Prajnic røg da han var udset til at være backup på den offensive midtbane for Totti, plus jeg kunne få Correa så billigt, som på sigt skal overtager pladsen fra Totti.

Har desuden både rykket Elio Capradossi og Alessio Romagnoli op i førsteholdstruppen. Meningen var egentlig kun at rykke Romagnoli op, men Burdisso blev skadet et halvt år, så røg Capradossi op som erstatning.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #6: 01 Nov 2013, 01:41 »

Fedt at se der er flere med på Roma vognen Smiley Det blev jo "naturligvis" til sejr nr. 10 irl i aften, og det fejres jo bedst med en omgang fm14. Jeg har netop passeret 1. transfervindue og har kun hentet en enkelt spiller.

Der er tale om den brasilianske angriber Leandro Damiao, som blev hentet for 40 mio. Det var dog ikke uden kamp jeg sikrede mig den 23-årige angriber... Både Monaco, Bayern Munchen, Porto og Tottenham var kommet på samme idé som mig selv... Men jeg fik ham til at vælge det italienske så jeg er klart forstærket i angrebet skulle jeg mene. Har valgt at lade en masse unge spillere gå på fri da de ikke har evnerne, og dermed er mit u19 hold nede på blot 30 spillere.

Træningskampene var synderligt imponerende, hvor vi trods modstandere som QPR, Charlton, Leverkusen, Crystal Palace, Belenenses og Bournemouth kun formåede at hente 2 sejre... På den positive side var dog at vi heller ikke tabte nogen kampe. Så jeg var lettere nervøs før kampen mod Verona...

Resultatet var temmelig ensidigt med Florenzi og Damiao i hovedrollerne, sidstnævnte lavede ikke mindre end 4 mål i sin debut. Hernæst ventede Atlanta på udebane, og igen var Damiao manden bag sejren med 2 mål... 2 kampe, 6 mål er status for min nye angriber, er spændt på hvad det kan blive til... Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #7: 01 Nov 2013, 09:58 »

Kan i smide nogle screenshots op af jeres taktikker og hold instrukser?:-)
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #8: 01 Nov 2013, 14:51 »

Kan i smide nogle screenshots op af jeres taktikker og hold instrukser?:-)

Jeg så du havde problemer med din egen (taktik tråden). Jeg vil gerne hjælpe dig hvis det er Smiley skal bare lige se nogle SS af din taktik Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #9: 01 Nov 2013, 15:15 »

Hvilket program bruger du til at oploade screenshots? Og hvordan bruger man programmet?Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #10: 01 Nov 2013, 15:18 »

Hvilket program bruger du til at oploade screenshots? Og hvordan bruger man programmet?Smiley

Jeg bruger gyazo. Du installerer det blot, og klikker på ikonet. Herefter trækker du over det du gerne vil have taget SS af, og det oploades med et unikt link. Det kan du så poste herinde Smiley altså linket
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #11: 01 Nov 2013, 17:38 »

Fandt ud af det:D

Her er min taktik:
http://gyazo.com/7451f990910dbfee21a7139501a96051

Min hold instrukser:
http://gyazo.com/0209843670390e7fa1e17b741c579fd3

Seneste kampe:
http://gyazo.com/e6391e904d421f59355667a56f507817

Har startet forfra igen igen...I håb om at få det til at fungere Ubeslutsom

Her er mine tranfers:
http://gyazo.com/5c5676bce9bbed1a37b9483884285ca4
« Seneste Redigering: 01 Nov 2013, 17:40 af asroma1987 » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #12: 02 Nov 2013, 11:08 »

Hej inkarnerede Roma-fans.

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg er gået igang med et projekt om at kopiere Roma fremragende sæsonstart i FM14. I den forbindelse vil jeg gerne spille så tæt på deres taktik i virkeligheden som muligt. Jeg forestiller mig at det bliver noget lig nedenfor;

Målmand (d)
Fullback (a) Midterforsvarer (d) Midterforsvarer (d) Fullback (a)
Halfback (d)
Fremskudt playmaker (a) Central midtbanespiller (d)
Fremskudt playmaker (a)                        Kantspiller (a)
Falsk 9'er (s)


Eftersom Roma ikke er et hold jeg følger udpræget, så er jeg lidt i tvivl om Strootman's rolle. Ville rollen "central midtbanespiller(d)" passe hans spillestil i virkeligheden, eller skal jeg sætte ham på "support"? Måske en helt anden rolle? Når mit endelige taktikvalg er fastlagt, poster jeg det herinde og fortæller om mit spil.
Logged

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #13: 02 Nov 2013, 12:06 »

Jeg kan også lige fortælle at jeg er gået igang med Roma (startede igår aftes).

ptrN - Har ikke set nogle Roma kampe, men ser bare ud til at Totti/ljajic passer bedst til trequartista rollen. Som Falsk 9'er skal angriberen arbejde noget mere, og det gider ingen af dem rigtigt.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2013, 12:13 af PhilipFlink » Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #14: 02 Nov 2013, 12:27 »

Jeg kan også lige fortælle at jeg er gået igang med Roma (startede igår aftes).

ptrN - Har ikke set nogle Roma kampe, men ser bare ud til at Totti/ljajic passer bedst til trequartista rollen. Som Falsk 9'er skal angriberen arbejde noget mere, og det gider ingen af dem rigtigt.
Tak for det. Jeg havde åbenbart byttet rollerne om, da det egentlig var trequartista-rollen jeg ville benytte mig af. Du har helt ret i at det er den der passer de to bedst.

Hvilke taktiske overvejelser har du gjort dig i dit spil?
Logged

welbz is dat guy

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010