home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2  (Læst 36980 gange)
Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #60: 11 Nov 2013, 13:28 »

Hold da kæft, du er skarp, JimmyGP  Smiley Det er også rart at høre at du fører min hjerteklub (Silkeborg) til en succes, de ikke just har i virkeligheden i øjeblikket  Wink

Efter en pose med godt og grundigt blandede bolsjer i Tromsø, både 6-1 sejre og 0-5 nederlag, valgte jeg at forlade stillingen. Der gik kun en uge før Esbjerg samlede mig op. Jeg håber på en top 3 placering senest i næste sæson. De har netop afsluttet sæsonen på en 9. plads.
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #61: 11 Nov 2013, 14:33 »

Har haft en ret travl weekend, og en lang dag på jobbet i dag. Så har jeg mulighed for det, ser jeg om jeg kan opdatere det i morgen!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #62: 11 Nov 2013, 18:25 »

Har haft en ret travl weekend, og en lang dag på jobbet i dag. Så har jeg mulighed for det, ser jeg om jeg kan opdatere det i morgen!

Det er helt okay..  Thumbs Up Og jeg har da i øvrigt lige en mere til listen..  Wink

Nupper lige 4 point mere...

EDIT: Og nu er jeg i norske Molde.. Solskjaer sagde op efter det "bare" blev til en 4. plads. Jeg havde søgt job i Eflsborg, IFK Göteborg og Malmø, der alle havde skuffende sæsoner, men det blev til en retur til Norge.. Planen er en top3 placering så jeg kan skrabe lidt europæiske point sammen og så vil jeg da gerne i løbet 2-3 sæsoner vinde mit første mesterskab Wink

EDIT2: Vildste klubluder save ever crazy

EDIT3: Jeg har været alene hjemme hele weekenden så det er gået op i ren FM.. AWESOME Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #63: 13 Nov 2013, 12:28 »

Sign me up. Er lige startet som manager for FC Djursland
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #64: 14 Nov 2013, 14:38 »

Så er 1. sæson overstået. Det holdt hårdt, men vandt 2. division vest med Djursland.

2. Point

Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #65: 14 Nov 2013, 17:23 »

Så er der opdateret drengene!!
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #66: 14 Nov 2013, 17:51 »

Cesc min ven, du har lavet en fejl. Selvom jeg godt kan lide at ligge 2'er i det samlede regnskab, så har jeg ikke spillet med Brøndby Wink
Logged

Waaah

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #67: 14 Nov 2013, 22:54 »

Cesc min ven, du har lavet en fejl. Selvom jeg godt kan lide at ligge 2'er i det samlede regnskab, så har jeg ikke spillet med Brøndby Wink

Og jeg har faktisk 31 point  crazy

1'er i norsk 2. div med Ålgård                = 2 p
1'er i norsk 1. div med Bodø                  = 5 p
1'er i norsk pokal med Bodø                  = 10 p
1'er i dansk 1. div med Silkeborg            = 5 p
2'er i dansk pokal med Silkeborg            = 5 p
2'er i svensk 1. div elite med Landskrona = 4 p
I alt                                                      = 31 point
Logged

- Veni, vidi, vici -

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #68: 15 Nov 2013, 12:00 »

Efter at have ført FC Djursland op i 1. Division søgte jeg videre og fik job hos svenske Forward i 1. division nord. De lå på en 7. plads da jeg overtog holdet.

Nu er sæsonen slut og jeg sluttede som nummer 1 Smiley

3. point



Jeg er kommet til gruppespillet i pokalturneringen, så med mindre der kommer et hold jeg bare ikke kan sige nej til så tror jeg at jeg prøver at blive her.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2013, 12:02 af Romeo » Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #69: 15 Nov 2013, 17:57 »

Jeg må indrømme at jeg har smidt håndklædet i ringen med mit projekt i Stabæk. Har godt nok svært ved at få de taktiske træk til at fungerer på banen. Prøver nok kræfter senere med denne udfordring, men nøøj hvor har jeg bandet over det savegame og har nu valgt at trække mig Skuffet
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #70: 18 Nov 2013, 20:29 »

Saa blev jeg färdig med den förste hele säson med BIF. Vandt mesterskabet med 1 point ned til FCK, saa der maa väre 10 point til mig der. Pokalturneringen fuckede helt op...
Desuden her jeg i en tidligere post berettet om min 3. plads i superligaen i förste BIF-säson, som burde give 6 point, som jeg dog ikke ser i stillingen...

Og jeg har stadig det aabne spörgsmaal: Kan jeg blive i BIF og höste mesterskaber paa räkke, eller hvordan virker det?

Logged

donstumpo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #71: 20 Nov 2013, 18:31 »

Jeg er også gået igang med denne glimrende challenge, i mit første fm14 spil (blir kun til et par spil om året)

Jeg forstår godt nok ikek hvordan folk kan få så gode jobs fra starten af? 

Nåh men, jeg har i hvert fald oprettet databasen efter anvisninger, og efter en måneds spil fik jeg job i Hudiksvall (SE 2. div Nord), som var bundhold med 6 kampe tilbage, jeg fik med 4 sejre, 1 uafgjort og 1 tabt, sluttet som en sikker nr 8, og afværget nedrykning. Jeg nåede også at hente ind en del 16-årige store talenter, og hyret bl.a. en angriber der fik scoret 5 gange. Holdet ville givetvis kunne rykke op året efter

Men i sæsonpausen fik jeg efter længere tidsforhandling tilbudt job i VÄRNAMO - sluttede nr. 8 svensk 1. div Elite - og jeg er nu netop gået igang med sæson 2014, hvor vi ligger nr 1 efter 4 kampe, og jeg har fået hentet nogle enkelte forstærkninger ind til truppen. Dog er eventyret i pokalen overstået efter tætte dyster med AIK og Djurgården.

Jeg glæder mig til at kunne opdatere efter sæsonen (jeg regner med at blive i klubben indtil da), hvor der forhåbentlig kommer de første challenge points på kontoen
Logged

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #72: 21 Nov 2013, 14:33 »

Jeg er også gået igang med denne glimrende challenge, i mit første fm14 spil (blir kun til et par spil om året)

Jeg forstår godt nok ikek hvordan folk kan få så gode jobs fra starten af? 

...

Men i sæsonpausen fik jeg efter længere tidsforhandling tilbudt job i VÄRNAMO

Har du husket at indstille din tidligere erfaring til professionel fodboldspiller? Husk ogsaa at du kan sätte FM til kun at söge jobs i "höjere ligaer" imens du er paa Holiday.
Jeg fik f.eks. tilbudt Stabäk efter nogle maaneder paa ferie...
Logged

donstumpo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #73: 21 Nov 2013, 18:37 »

Har du husket at indstille din tidligere erfaring til professionel fodboldspiller? Husk ogsaa at du kan sätte FM til kun at söge jobs i "höjere ligaer" imens du er paa Holiday.
Jeg fik f.eks. tilbudt Stabäk efter nogle maaneder paa ferie...

Jeg har taget den der hedder tidliger fodboldspiller (næst øverste niveau) - den øverste er vist noget med tidligere topspiller.

Värnamo er et undertippet hold. Men her efter 22/30 kampe ligger vi stadig nr 1 - med 3 og fire point ned til Hammerby og Malmø FF., så oprykningen/top 3 ligner en realistisk slutplacering i min første sæson for dem. :-)
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #74: 21 Nov 2013, 19:37 »

Så er jeg også gået igang. Startede ud med jobtilbud fra Danmark, men jeg ville prøve noget anderledes, så havnede i Sverige - Div. 1 Norraettan hos BK Forward. Det er kun gået frem (!) efter jeg startede i klubben. De lå efter 11 kampe og rodede rundt som nummer 9-10 stykker, men ligaen er tæt, så efter mine fem første kamp er jeg på 4. pladsen, 2 point efter 2. pladsen, der giver play-off. Tabte den første kamp, men vandt de fire næste (plus en pokalkamp) og blev månedens manager. Udmærket start. Der er blevet solgt ud for at få luft i budgettet. Regner med at hente nogle udlændinge ind på fri transfer.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010