home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2  (Læst 37103 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #45: 04 Nov 2013, 19:27 »

Jeg har normalvis også flere ligaer med, men hvad er formålet i denne challenge? Du kan jo ikke rigtig bruge f.eks. Premier League til noget?

Jeg er startet med de ligaer, som Cesc har beskrevet.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #46: 04 Nov 2013, 22:27 »

Nej, men kan kunne jo vælge at tage nogle af de mindre profileret ligaer med såsom, Polen, Island, Finland mm. med for at gøre databasen det større og samtidig måske scoute nogle spillere fra disse lande og ligaer. Tænkte nødvendigvis ikke på PL eller Primera eller Bundesligaen for den sags skyld.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #47: 04 Nov 2013, 23:03 »

Så fik jeg startet min og udover de nævnte ligaer har jeg taget, Polen, Island, Finland, Peru, Chile, Australien og Sydkorea. Så må vi se om det kan give pote med nogle eksotiske spillere til norske Stabæk, hvor jeg blev ansat d. 13 august efter et noget hektisk jobinterview Smiley

Overtog holdet efter 18 spillerunde, hvor du lå på en 8 plads.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2013, 23:42 af Saxdreng » Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #48: 05 Nov 2013, 15:01 »

Jeg har tænkt mig at opdatere stillingen hver søndag aften. Der har jeg sjældent aftaler, da jeg skal se FUT. Wink

Det vil være en stor hjælp, hvis I skrev hvilket antal point I skal have samtidig med, at I poster screenshottet. Det vil gøre det nemmere for mig at opdatere stillingen!

Fedt, at så mange spiller med!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #49: 05 Nov 2013, 15:04 »

fut ? fodbold uden tosser ?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #50: 05 Nov 2013, 15:09 »

fut ? fodbold uden tosser ?

Lige præcis.

Ej, jeg mente selvfølgelig FUF. Fodbold uden filter.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #51: 05 Nov 2013, 16:03 »

Endte på en femte plads med Hammarby, efter jeg overtog dem lidt over stregen. Satser stærkt på oprykning i denne sæson. Setuppet i Hammarby er Allsvenskan værdigt (f.eks. 11k i tilskuergennemsnit  Thumbs Up ). Jeg går fortrøstningsfuldt den nye sæson i møde, og tror jeg napper min første point her. Smiley
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #52: 05 Nov 2013, 16:08 »

Er nu blevet ansat i Lillestrøm SK, der før sæsonen var spået til en 3 plads, men som efter 21 kampe, ligger på en skuffende 11 plads ud af 16 mulige.
Truppen er fornuftig, dog lidt tyndt besat på højre back og i front.
Er i slutningen af 2. sæson, september 2014.

Sagde op i Sandefjord efter 10 kampe i Tippeligaen. 10 kampe hvori der kun blev hentet 2 point..
Logged

Waaah

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #53: 05 Nov 2013, 16:42 »



Miccoli til Lillestrøm! jaja, manden er gammel og har set sine bedste dage, men alligevel!
Logged

Waaah

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #54: 06 Nov 2013, 14:39 »

Så nåede jeg sommeren 2014. Efter jeg førte Stabæk til oprykning i slutningen af 2013 blev Thomas Frank smidt på porten i BIF og jeg blev ansat. Holdet lå på 8. pladsen ved julepausen og målet var EURO Cup. Jeg hentede kun Stefan Strandberg i Rosenborg i julepausen, mest for at forberede holdet på Bouhlarouz afgang (han vil jo have en sindsyg løn)...
Jeg endte med en 3. plads, efter at have været helt oppe på 2. pladsen og puste FCK lidt i nakken - dog gik luften af ballonen til sidst på sæsonen, og jeg endte på som sagt som nummer 3.



Hvordan er reglerne? Hvis jeg eksempelvis ender på 3. pladsen med BIF i næste sæson igen, får jeg så point en gang til, eller kan man kun få point en gang per land og liga???
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #55: 06 Nov 2013, 17:04 »

Så fik jeg mine første point efter et hektisk forår, som konstant var et parløb med Horsens. Det så ellers mere end lovende ud, da jeg lå på en 2. plads ved vinterpausen med 7 point ned til nærmeste forfølger. Desværre startede foråret fatalt med 2 nederlag og 2 uafgjorte og så var der ellers pres på hele foråret. Heldigvis fuckede Horsens op hjemme mod Fredericia i sidste kamp, så jeg kunne fejre oprykningen! Nu vil jeg se om jeg kan overleve med et meget ungt hold eller om der kommer et godt jobtilbud, og få nogle flere point på tavlen  Smiley

Men 4 point for en oprykning til Superligaen via en andenplads.

http://tinypic.com/r/24nk9xy/5

Mit Hvidovre-hold og jeg nåede ikke at få vores debut i Superligaen, før Djurgården kom på banen og tilbød mig et job. De ligger pt. nummer sidst halvvejs i sæsonen, og skal redde dem fra nedrykning. Djurgården er en af de største og mest traditionsrige klubber og har vundet 11 svenske mesterskaber, senest i 2005 samt 4 pokaltitler. Jeg satser på at føre dem tilbage til fordums styrke, selvom der skal en del ændringer i spillertruppen til!  Smiley
Desværre fik jeg en rigtig dårlig start på min karriere som Djurgården-manager med en sejr i 8 kampe. Heldigvis kom Tromsø på banen inden jeg blev fyret og tilbød mig jobinterview. Tromsø ligger stabilt i Tippeligaen og jeg håber jeg kan føre dem til europæisk bold.  Smiley
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 00:29 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #56: 09 Nov 2013, 18:52 »

Sådan!!! NORSK double med Bodø  Thumbs Up





Det må give 15 point til mig Thumbs Up

Jeg fortsætter i øvrigt nomadetilværelsen og vil forsøge at finde et hold i enten den danske eller den svenske 1. division Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #57: 09 Nov 2013, 18:56 »

Jeg er helt vild med første divisions hold der vinder pokalen, stærkt gået!
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #58: 09 Nov 2013, 19:21 »

Jeg er helt vild med første divisions hold der vinder pokalen, stærkt gået!

Tak tak..  Thumbs Up

Jeg vender i øvrigt hjem til Danmark, hvor Silkeborg pludselig søgte ny træner. De ligger på en 5. plads i 1. division med gode muligheder for at nuppe en oprykningsplads og største problem bliver nok FC Midtjylland, der topper tabellen. Bonusinfo: Silkeborg er i stadig i pokalturneringen Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #59: 10 Nov 2013, 13:26 »

Jamen jeg nupper da lige yderligere 10 point til regnskabet  Thumbs Up

Jeg vandt første division med Silkeborg, mens vi tabte i pokalfinalen til AGF ticked off





Nu går turen forhåbentlig til Sverige  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010