home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna  (Læst 60497 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #210: 23 Nov 2006, 19:32 »

Truppen til den kommende sæson


Målmænd:
Ferdinando Coppola
34-årig italiensk målmand, som vil tage pladsen på bænken efter vores hollandske første målmand. Han startede sin karriere i Napoli, men kom så til Bologna inden han tog turen rundt til flere forskellige klubber, bla. Milan, hvorefter han igen kom tilbage til Bologna, hvor han nu er på sin ialt 8 sæson.
Marco Goosens
23-årig talentfuld hollandsk målmand, der uden tvivl har en fremtid på det hollandske landshold. En keeper, som har stor betydning for os, hvis vi vil slutte godt i tabellen. Sikkert førstevalg.
Gerard van Zundert
22-årig talentfuld - igen - hollandsk målmand, der vil komme til at tage kampen op med Goosens om pladsen på førsteholdet i fremtiden. Helt sikkert en keeper med potentiale til at spille i Serie A.

Forsvar:
Dejan Kelhar
28-årig slovensk back, som desværre ikke er blevet den forstærkning jeg håbede på. Men han må kæmpe for det!
Manuel Da Costa
26-årig portugisisk back, en kæmpe forstærkning, og bliver uden tvivl en kæmpe gevinst. Jeg glæder mig meget til at se ham i kamp for os.
Jacques Faty
Fransk midterforsvarer, som er sikkert valg i forsvaret. Han er nok den vigtigste brik i forsvaret. 28 år gammel.
Steinar Ringstad
21-årigt norsk talent, som dog vil få plads på bænken. Han er et stort talent, men ikke god nok til start 11eren.
Brede Hangeland
31-årig norsk landsholdsspiller, der sammen med Faty udgøre vores midterforsvar. Han er meget vigtig for holdet.
Philipp Degen
Schweizisk landsholdsspiller på 28-år, en stor forstærkning på vores svage højreback. En spiller, som jeg arbejdede sammen med i Dortmund inden han satte næsen mod Benfica, og senere Manchester United.

Midtbane:

Fábio Simplício
Defensiv midtbane på 33-år. En spiller som var sikker mand i sidste sæson, men som nu er røget ud på bænken.
Dusan Djuric
Svensk landsholdsspiller, som er den vigtigste mand på vores midtbane, da han skal binde forsvaret og midtbanen sammen.
Romeu
Brasilianer på 27-år, som er langt fra en plads i startopstillingen, men det kan jo ændre sig.
Birkir Bjarnason
24-årig islandsk landsholdsspiller, som er et godt alternativ til vores tysker og brasilianer. Men han er ikke god nok til en fast plads i start 11eren.
David Odonkor
Tysk tidligere landsholdsspiller, der var gået i stå i Betis. Han kan forhåbentlig få kickstartet sin karriere hos os. I hvert fald en mand, som vil tage pladsen på højrekanten.
Nicki Bille Nielsen
24-årig dansker hentet i Reggina. En talentfuld spiller, der nok skal få nogle kampe på førsteholdet.
Leonardo
Endnu en brasilianer i truppen. Han er hentet i Palermo, men har ikke kunne slå Nílson af venstrekanten. Måske kan han slå igennem senere. Han er 29-år gammel, og skal til at slå igennem.
Nílson
23-årigt brasiliansk supertalent på vores venstrekanten. Han er nok vores største kreatør, og derfor skal han gerne holdes skadesfri.
Thando Mgnomeni
29-årig sydafrikansk spiller, der er reserve, og ligger rimelig langt nede i hierakiet.
Kim Källström
Rutinen på midtbanen kommer fra den 30-årige svensker. Han kommer til at danne midteraksel med Dusan Djuric, og skal være bindeleddet mellem midtbanen og angrebet.
Rivaldo
Brasilianeren er lige efter Källström i køen, men vil helt sikkert få mange kampe. Han er en rigtig kreatør med god teknik og godt blik for spillet.
Ruslan Zanevskyi
Vores ukrainske spiller vil komme til at kæmpe om en plads på både midten og i angrebet, men det kan også blive hans problem, at han ikke har noget fast som han bedste position.

Angribere:

Zoran Zlatkovski
Makedonsk landsholdsspiller på 24-år, som er målfarlig på landsholdet med 29 kampe 21 mål, mens han i klubben ikke rigtig har fået sat sig igennem. Det er dog tvivlsomt om han er i klubben til august 2013, da han har kontraktudløb der.
Daniele Corvia
Italiensk boksspiller, der blevet udråbt som stortalent, men som aldrig har slået igennem. Han er nu 27-år og kan forhåbentlig slå igennem i år.
Mikael Dahlberg
Endnu en svensk landsholdsspiller, men han er kun tredje/fjerde valg i angrebet. Han er ligesom Corvia 27-år, men har ikke slået igennem endnu i Bologna, hvor han har spillet 20 kampe med kun 3 mål til følge.
Orlando de Jong
Hollandsk talent, som jeg forventer mig meget af. Han er nu kun 21-år, men vil givet få en masse førsteholdserfaring .
Collins John
Hentet i engelske Fulham, og er nok den spiller jeg forventer mig mest af i denne sæson. Jeg glæder mig meget til at se den 26-årige hollænder i aktion i den blå trøje.
Kristoffer Lie
Norske Lie på 24-år slog igennem allerede i sin første hele sæson i Bologna, og derfor er forventningerne store forud for hans tredje sæson i Bologna.

De største profiler er Marco Goosens, Nílson og Collins John, mens Orlando de Jong er truppens største talent.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mikkellas
Gæst
 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #211: 23 Nov 2006, 19:35 »

God trupgennemgang, kan vi forvente at du kæmper med hvor det er sjovt i denne sæson? Vil gerne have et SS af Brede Hangeland, da han er FCK'er, og vil gerne lige tjekke hvordan han har udviklet sig Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #212: 23 Nov 2006, 19:47 »

God trupgennemgang

kan vi forvente at du kæmper med hvor det er sjovt i denne sæson?

Enig!

Ja, det ville ikke være værst Thumbs Up

Et par SS' af nogen af profilerne ville ikke være dårligt Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #213: 23 Nov 2006, 19:53 »

God trupgennemgang, kan vi forvente at du kæmper med hvor det er sjovt i denne sæson? Vil gerne have et SS af Brede Hangeland, da han er FCK'er, og vil gerne lige tjekke hvordan han har udviklet sig Thumbs Up

Brede Hangeland

Nílson
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #214: 23 Nov 2006, 20:27 »

14. august - 31. august
Heldet ikke med os


Med målet om en god indsats i Coppa Italia, og en plads i top ti af dette års Serie A, så gik vi ind til sæsonen. Mange nye indkøb er kommet ind, mens et par vigtige spillere har forladt skuden. Vi er i store økonomiske problemer, men det slår forhåbentlig ikke vores hold ud.

Coppa Italia(1 kval), Viterbese vs Bologna 1-4(0-3)
Intet problem i kampen mod Viterbese, en kamp som vi kørte hjem uden nogle problemer. Det er vel det man kan kalde en walkover. Første mål blev sat ind allerede i kampens andet minut, da Daniele Corvia scorede. Syv minutter senere stod den så 2-0 ved Collins John, samme John var på pletten igen i kampens tyvende minut. Dermed var vi foran med 3-0 ved halvlegen. I anden halvleg scorede begge hold en enkelt gang. For os var det Manuel Da Costa der scorede, mens George Junior Weah scorede for Viterbese.


Coppa Italia(2 kval), Bologna vs Empoli 1-0(0-0) efter forlænget

En bedre modstander en Viterbese, men stadig en kamp som vi dominerede. Den ordinære kamp endte med 0-0, og derfor skulle vi ud i forlænget spilletid. Til denne blev Ruslan Zanevskyi sat ind, og han blev også match vinder, da han ni minutter inde i den forlængede scorede kampens eneste mål. Dermed er vi videre til 3. kvalrunde, hvor Udinese venter.

Coppa Italia(3 kval), Bologna vs Udinese 2-4(1-1) efter straffespark
Efter to gode kampe, så spillede vi i dag mindre godt, og det var også grunden til at vi nu er ude af Coppa Italia. Vi kom bagud 1-0 i kampens 33. minut, men udlignede fem minutter senere, da Dusan Djuric scorede på langskud. Det blev kampens resultat, og da der ikke blev scoret i den forlængede, så skulle vi i straffesparkskonkur rence. Der viste Udinese sig stærkest, og vandt denne med 3-1.[/size]
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #215: 23 Nov 2006, 21:04 »

Ganske enkelt en fremragende blog dette her. Men jeg så dig nu gerne tilbage i Dortmund om et par sæsoner  Opstemt Ej spøg til side. Synd du måtte efterlade sådanne klassespiller i Madrid for at drage østpå men sådan er vilkårene jo.

Fik jeg forresten sagt at det er en fantastisk spænende blog som jeg nyder at læse ?
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #216: 23 Nov 2006, 22:42 »

1. september - 30. september
Undefeated


Kohler siger ja

Den tyske træner Jürgen Kohler har i dag sagt ja til et tilbud fra Ghana, hvor han skal forsøge at fører dem til VM efter deres katastrofale start på kvalifikationen. Det blive ingen nem opgave, men hvor intet vover intet vinder.

Kohler siger selv: "Efter skuffelsen som landstræner for Senegal, så har jeg igen valgt at sige ja til et afrikansk hold. Det drejer sig om Ghana, et landshold der virkelig rummer nogle klassespillere i blandt andet Asamoah og Essien. Jeg skal nok fører dem til VM."

Det bliver spændende at se om han kan gøre hvad han lover!

Kravet fra fodboldforbundet er følgende: "Vi forventer at Kohler sørger for, at vores landshold ikke bliver ydmyget i VM-kvalifikationen. Vi har indset at Ghana ikke er den stærkeste nation i verden, men vi vil gerne have at nationen bevarer den værdighed vi nu engang har."




VM Kval, Tunesien vs Ghana 0-0(0-0)
Debuten som manager for Ghana kom allerede fire dage efter ansættelsen, så det var derfor ikke meget tid jeg havde sammen med dem inden vi tog afsted mod Tunesien. Det skulle dog heller ikke være nødvendigt. Vi spillede en rigtig god kamp, og med en chancefordeling på 15-4 til os, danner billedet af en kamp vi styrede. Men desværre var vi ikke skarpe nok, og kampen endte derfor med 0-0.

Serie A(1), Bologna vs Torino 0-0(0-0)
Dagen efter stod jeg i spidsen for Bologna i min første Serie A kamp i denne sæson. Vi spillede en god kamp, men også for os viste den manglede skarphed sig som en svaghed, og vi fik derfor kun en nulløsning på hjemmebane. Det er ikke godt nok.

Serie A(2), Cesena vs Bologna 1-2(1-0)
Så skulle vi ud for at spille imod Cesena, og det startede ikke godt, da de bragte sig foran efter 24 minutter ved Bunderla. Det slog dog ikke drengene ud, selvom vi gik til pause nede med 0-1. Efter et kvarter af anden halvleg fik vi udlignet ved vores svenske midtbanees Dusan Djuric, og tolv minutter senere fik vi scoret sejrsmålet, da Collins John sendte bolden i mål fra tæt hold.

Serie A(3), Bologna vs Treviso 0-0(0-0)
Endnu en hjemmekamp, og endnu engang må vi nøjes med en nulløsning. Igen spiller vi en god kamp, men afslutningerne er ikke skarpe nok. Til gengæld er der ikke meget at sige om forsvaret.

Serie A(4), Palermo vs Bologna 0-0(0-0)
Sæsonens fjerde kamp foregik på Sicilien, hvor Palermo tog imod. Men det blev ikke de tre point vi fik med hjem. Til gengæld fik vi endnu en 0-0 kamp, og derfor er vi nu oppe på 6 point for de første fire kampe, og er dermed med godt fremme.





Bologna i overtagelsessamtale r

Pga. sin dårlige økonomi, så er Bologna netop i overtagelsessamtale r for at rette op på dette!




Serie A(5), Bologna vs Empoli 1-1(1-1)
Femte kamp, og endnu engang fik vi kun ét point. Tredje hjemmekamp i træk hvor vi kun formår at få ét point. Vi startede med at komme bagud da kampen rundede sin halve time, men kort efter deres scoring fik vores højre back Philipp Degen udlignet til kampens resultat 1-1.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mikkellas
Gæst
 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #217: 23 Nov 2006, 22:45 »

Du taber ikke nogle kampe, men vinder så til gængæld heller ikke mange. Men der er stadig ikke langt op, kun 6 point op til 1. pladsen, det er ingenting Thumbs Up
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #218: 23 Nov 2006, 22:50 »

Virkelig go' blog, glæder mig til at se om du kan komme til Vm med Ghana Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #219: 24 Nov 2006, 14:45 »

1. oktober - 31. oktober
Ghana mod VM?


Serie A(6), Chievo vs Bologna 1-1(1-1)
Så stod den på en udekamp mod Chievo, et sted der aldrig er nemt at spille. Vi fik ét point med hjem fra kampen efter 1-1. For en gangs skyld kom vi ellers foran, da Orlando de Jong udnyttede et godt gennemspillet angreb. Det lykkedes desværre for Chievo at udligne til kampens resultat i det 40. minut af første halvleg. Dermed ét point til regnskabet.

VM kval, Sydafrika vs Ghana 1-2(1-1)
Udekamp mod Sydafrika, som tidligere var et af Afrikas bedste hold. En kamp vi skulle vinde, hvis vi vil have chancen for at komme med til VM. Desværre startede vi med at komme bagud, da Mikhail Bredeveldt passerede vores keeper. Heldigvis gik der ikke lang tid før vores bedste angriber Gyan Asamoah havde udlignet denne føring. Derfor kunne vi gå til pause med 1-1, og stadig muligheden for de tre point. Vi spillede godt gennem hele kampen, og scorede fortjent sejrsmålet, da Kwame Quansah i det 84. minut sendte sig selv på måltavlen.

Serie A(7), Bologna vs Genoa 0-0(0-0)
Endnu en uafgjort. Vi samler slet ikke nok point for tiden, og er nærmere bund end top snart. 0-0 igen.





Overtagelsen gennemført

Den nu tidligere formand Gabriele Cavaliere har solgt sin andel af klubben til den nye formand Filippo Giansate. Hans mål er at rette op på klubbens økonomi. Betyder det farvel til nogen spillere på holdet??




Bologna stadig ubesejret

Selvom vi er ubesejret i ligaen, så ligger vi stadig nærmere bunden end toppen. Det selvfølgelig pga. at vi kun har vundet én kamp, men vi har spillet 6 kampe uafgjort. Vores målscorer hedder 4-3.




Serie A(8), Roma vs Bologna 2-0(1-0)
Sæsonens første rigtig store prøve skulle stå på Olimpico i Rom, hvor AS Roma tog imod. De er det ubesejrede tophold i Serie A, og var det også efter kampen, da vi fortjent tabte med 2-0 til et hold der bare var bedre.

Serie A(9), Bologna vs Udinese 0-0(0-0)
Vi kan ikke rigtig score, men tilgengæld har vi rækkens bedste forsvar, og dette tilsammen resulterede i endnu en nulløsning for vores drenge.

Serie A(10), Bologna vs AC Milan 0-0(0-0)
De seneste 6 sæsoners mestre AC Milan kom på besøg i Bologna, og endnu engang måtte begge hold forlade banen med en nulløsning. Selvom Milan havde flest chancer, så havde vi de to største. Til sidst i kampen blev Birkir Bjarnason præsenteret for det røde kort.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #220: 24 Nov 2006, 15:38 »

Er du glad for at spille uafgjort? Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #221: 24 Nov 2006, 17:01 »

1. november - 30. november
Ikke mange point


Serie A(11), Juventus vs Bologna 2-2(1-0)
Ude mod Juventus ventede en svær opgave, og den blev endnu sværere senere i kampen. Men resterne af holdet løste opgaven med bravour. Det startede ellers ikke så godt, da Wesley Sneijder i kampens 31. minut sendte Juventus i front på et tvivlsomt straffespark. Den stilling holdt til halvlegen. I anden halvleg skete der så ellers ting og sager, der skulle ikke gå mere end 20 sekunder af anden halvleg inden Juventus havde taget os på sengen og bragt sig foran med 2-0, da unge Carlos Vela scorede. Det blev ikke bedre, da vi syv minutter senere var reduceret til 9 spillere, da først Nílson og to minutter senere Dusan Djuric fik marchordre. Men det rystede dog ikke vores hold nok, så nede med 2-0 og to mand i undertal besluttede gutterne sig for, at vi ikke bare skulle ligge os. Med 10 minutter igen gav det pote, da Collins John fik sendt reduceringen i mål. Vi fortsatte det utrolige pres trods to mand mindre, og i det 90. minut skete det utrolige, da Collins John igen var på pletten, og sendte kuglen i kassen til 2-2. For at gøre det ærgerligt til sidst, så fik Collins John et hattrick annulleret i det 92. minut. Men 2-2 er satme flot efter nede 2-0 og to mand mindre.

Serie A(12), Catania vs Bologna 2-2(0-2)
Ude mod Catania skulle tre point hentes, og det startede rigtig godt, da Daniele Corvia sendte bolden i mål omkring den halve time, og endnu bedre så det ud, da David Odonkor kort før pausefløjtet gjorde det til 2-0. Det så derfor rigtig godt ud inden anden halvleg. Efter et kvarter af anden halvleg fik Catania dog reduceret, men stadig med os i kontrol, og da Catania fik en mand udvist i kampens 85. minut, så det ud til at vi skulle have tre point. Men en personlig fejl i det 93. minut førte til en udligning fra Catania. Skuffende var det!

Serie A(13), Parma vs Bologna 4-1(4-1)
Komplet sammenbrud af holdet, noget vi ikke har været vant til. Vi taber kampen med 4-1, hvilket også var stillingen ved halvleg. En rigtig dårlig kamp.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #222: 24 Nov 2006, 17:03 »

God blog du skulle bare ikke havde skiftet væk fra Real Smiley
Logged

Hala Madrid!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #223: 24 Nov 2006, 18:08 »

1. december - 31. december
Sejre og nederlag


Serie A(14), Bologna vs Piacenza 1-0(1-0)
Endelig en sejr, det er helt vildt godt. Vores mål blev sat ind efter 20. minutter af topscorer Collins John, da han satte hovedet på et godt indlæg fra Leonardo. Det blev kampens eneste mål, hvor der også blev uddelt to røde kort til Piacenza.

Serie A(15), Fiorentina vs Bologna 2-1(0-1)
Vi kom foran efter 21. minutter, da Daniele Corvia sendte bolden i mål fra tæt hold. Men det var ikke nok, da Fiorentina scorede to gange. I anden halvleg fik vi desuden udvist Nílson

Serie A(16), Bologna vs Verona 1-0(0-0)
En sejr igen, denne gang blev sejrsmålet scoret kort før tid, da David Odonkor tog sagen i egen hånd, og satte fire mand af inden han passerede målmanden.

Serie A(17), Inter vs Bologna 3-0(1-0)
Et fortjent nederlag, ikke mere at sige. Selvom vi var med, så laver vi nogle dumme fejl.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real -> Ciao Bologna
« Svar #224: 24 Nov 2006, 18:13 »

Hva' sat'n! Ingen uafgjorte Shockeret Wink

Men det med dumme fejl mod Inter kender jeg, desværre, godt til Skuffet

KUTGW Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010