home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127841 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #330: 04 Dec 2013, 17:37 »

Imponerende kval! Noget kunne godt tyde på, at du har fundet den berømte "nøgle" ved spillet Wink Godt arbejde med både blog og spil ! Et stort JA TAK herfra og Kæmpe vinger bagud!

Ja, jeg tror allerede jeg har fundet den i mit hidtil eneste spil i FM! Det er jo for fedt! Tusinde tak champ!

Skal jeg være helt ærlig, blev jeg noget ærgelig over at det blev et landshold du valgte, fremfor en klub, da jeg personligt synes landshold er for ensidige og kedelige. At det blev det danske er vel fair nok, taget i betragtning at det er moderlandet, så kunne jeg nok godt også selv finde på, men dog med en klub ved siden af, for ellers keder jeg mig bare.

Med hensyn til updates, vil der alt andet end lige bare blive færre, da det jo bliver lidt begrænset hvad man kan skrive om, men du er jo stadig en fortrinlig skribent, så det er da fortsat en fryd at læse! Smiley

Godt du har sat ambitiøse mål, og er imponeret over hvor let det har været for dig at få det til at fungere med det danske landshold så hurtigt.

Jeg håber rigtig meget at du snart mangler tørsten efter transfervinduer og higen efter forretningerne igen, da jeg synes at din karriere i Shakhtar var fænomenal på alle områder! Thumbs Up Husk - det er ikke ment som andet end konstruktiv kritik, hvis det lød anderledes.  Wink

Først og fremmest er det fedt du kommer med din mening!! Altid det fedeste og nemmeste at reagere ud fra, når man ved hvad folk præcis mener.

Jeg er glad for du stadigvæk læser med, og jeg kan love dig for at jeg kommer tilbage i klubfaget igen i løbet af spillet. Gerne efter VM! Jeg savner det meget, og jeg savner den daglige gang i klubben - så som udvikling af talenter, mere taktik arbejde, flere kampe, skabe god moral og økonomi osv.

Jeg fik ingen nævneværdige fede tilbud som sådan, og derfor måtte jeg simpelthen vælge min anden prioritet hvilket var det danske landshold, som jeg kunne se manglede en landstræner. Jeg synes det er pisse kedeligt, og derfor føler jeg også personligt selv at jeg kunne lave meget federe updates! Men vinder jeg VM - hvilket jeg SKAL gøre - så får jeg sikkert et af de helt store jobs, da jeg går og håber lidt på at komme til Real Madrid og gøre dem til Spaniens bedste hold igen sammen med Fischer!

Derudover vil jeg sige, at jeg virkelig gerne vil vinde VM og derfor vil jeg bruge lidt lang tid på mine kampe herunder. Jeg vil bruge rigtig lang tid i spillet fremfor bloggen, da jeg virkelig vil have den vildeste optur over at hive den pokal hjem for første gang i min FM historie!! Derudover fylder jeg 20 år i morgen, så resten af ugen bliver lidt travl ift. hvad der lige skal ske.

Men jeg vil forsøge at komme ind på grupperne i dag inden Arsenal spiller mod Hull!!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #331: 04 Dec 2013, 17:45 »

Men jeg vil forsøge at komme ind på grupperne i dag inden Arsenal spiller mod Hull!!

Ligegyldig kamp, kom du bare i gang med de updates  Opstemt

Ser nu også frem til du vender tilbage til klubbolden. Der er ligesom noget sjovere at følge Wink

Hvis du nu IKKE vinder VM, hvad så? Tager du så en tørn mere som landstræner eller stopper du helt sikkert lige meget hvordan det ender?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #332: 04 Dec 2013, 17:55 »

Ligegyldig kamp, kom du bare i gang med de updates  Opstemt

Ser nu også frem til du vender tilbage til klubbolden. Der er ligesom noget sjovere at følge Wink

Hvis du nu IKKE vinder VM, hvad så? Tager du så en tørn mere som landstræner eller stopper du helt sikkert lige meget hvordan det ender?

Den er vigtig, vi skal komme længere foran Liverpool jo! Wink

Og jeg skifter væk fra Danmark uanset hvad min placering bliver!! Men jeg vil virkelig bruge lang tid på mine taktikker og se modstandernes svagheder inden mine kampe, og derfor håber jeg virkelig på at min taktiske snilde og FM-erfaring kan føre mig til et verdensmesterskab. De endte trods alt på en anden plads sidste gang, så det må da være muligt at få hentet den skide pokal til danerne!!

Men landshold i FM er hjernedødt kedeligt, så skal væk derfra hurtigst muligt og tilbage på klubscenen!! Opstemt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #333: 05 Dec 2013, 21:40 »

Har fødselsdag i dag, så det er derfor der ikke lige er nogen aktivitet. Håber på at kunne opdatere i morgen!
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #334: 05 Dec 2013, 21:46 »

Har fødselsdag i dag, så det er derfor der ikke lige er nogen aktivitet. Håber på at kunne opdatere i morgen!

Tillykke med dagen Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #335: 07 Dec 2013, 19:27 »

VM GRUPPERNE ER TRUKKET!

Snart udkommer VM-bladet med fokus på Danmark,
favoritterne og de bedste spillere!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #336: 07 Dec 2013, 20:09 »


UDKOMMER SNART
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #337: 08 Dec 2013, 00:22 »

Spændende, spændende.  Smiley

Udmærket gruppe!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #338: 08 Dec 2013, 13:07 »

Det var da vidst ønske gruppen? Peace
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #339: 13 Dec 2013, 09:41 »

VM bladet med mere, tak!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

YNWAbamse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #340: 13 Dec 2013, 11:28 »

Er bloggen ikke ved at være død eller ??
Logged

TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #341: 13 Dec 2013, 12:47 »

Tror ikke den der død, han bruger vel bare meget tid på den, for at gøre den spændene. Fantastisk blog, Cesc!!!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #342: 13 Dec 2013, 13:31 »

Har haft en hektisk uge!! Har slet ikke haft tid til at spille, men bloggen er slet ikke død!!
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #343: 13 Dec 2013, 20:58 »

Har haft en hektisk uge!! Har slet ikke haft tid til at spille, men bloggen er slet ikke død!!
Var sgu lige ved at være bange for at du var gået død i bloggen.. Har aldrig fulgt så meget med i en blog før nu!  Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #344: 13 Dec 2013, 21:17 »

Tror ikke denne blog dør lige foreløbig! Det er på højeste niveau, og en enorm inspiration for mig personligt! Jeg håber at kunne gøre Cesc ære til april
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010