home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127817 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #315: 01 Dec 2013, 15:31 »

Det bliver naturligvis ikke så store opdateringer om hver eneste landskamp, da jeg gerne hurtigt vil gennem denne nemme kvalifikation og skrive en masse om VM i stedet. Det bliver også for kedeligt at læse så meget om hver enkelt kamp. Der vil derfor komme en stor update om de første fire kampe.. Altså naturligvis ikke om den mod Georgien, men den vil lige blive nævnt. Ellers vil der blive skrevet lidt om kampene mod Finland, Nordirland og kampen mod Bosnien. Derefter kommer der en lidt længere update omkring min venskabskamp mod Holland, hvor det gik fremragende!

De kommer nok i løbet af i morgen...

Derudover vil jeg lige høre hvad I synes om mit skifte til Danmark?

Mine egne tanker er lige at blive der til efter VM, også se hvad der sker og om der muligvis kommer tilbud fra fodboldklubber igen.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2013, 15:33 af Cesc » Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #316: 01 Dec 2013, 16:00 »

Jeg synes det er et super skifte, og det byder på lidt andre udfordringer, ved at man må nøjes med det spillermatriale som er til rådighed, og ikke "bare" kan købe sig ud af eventuelle form/spillerkriser.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #317: 01 Dec 2013, 17:11 »

Jeg synes det er et super skifte, og det byder på lidt andre udfordringer, ved at man må nøjes med det spillermatriale som er til rådighed, og ikke "bare" kan købe sig ud af eventuelle form/spillerkriser.

Super nice at du godt kan li' det! Jeg vil sige at spillerkriser ikke er et tema for mig! Jeg er nu faktisk i slutningen af 2017, og det er gået godt for mig!! Wink

Men du har ret i, at det er det som gør landsholdstrænerfag et sjovt, at man bliver nød til at tænke nyt når det går dårligt.

Tak for du læser med Quixotry! Opstemt
Logged

manchester-mikkel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #318: 01 Dec 2013, 19:24 »

Jeg Synes det er spændende!
Dog vil jeg gerne høre om du overvejer at tage en klubtjans samtidig hvis der kommer en god mulighed?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #319: 01 Dec 2013, 22:11 »

Følger selvfølgelig fortsat med, super godt arbejde, Cesc! Må dog sige, jeg er lidt ærgerlig over, at du forlod Shakthar, men det er jo dig som blogger, som bestemmer det, og det er da også spændende nok med landsholdet. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #320: 02 Dec 2013, 06:37 »

Jeg Synes det er spændende!
Dog vil jeg gerne høre om du overvejer at tage en klubtjans samtidig hvis der kommer en god mulighed?

Ikke på samme tid. Det bliver for meget for mig, og synes det er urealistisk at have to jobs. Det har jeg personligt kun hørt om ham der trænede Rusland og Chelsea på samme tid i en kort periode. Men vil gerne tilbage til en klub igen på et tidspunkt, og gerne inden alt for længe!

Følger selvfølgelig fortsat med, super godt arbejde, Cesc! Må dog sige, jeg er lidt ærgerlig over, at du forlod Shakthar, men det er jo dig som blogger, som bestemmer det, og det er da også spændende nok med landsholdet. Smiley

Det kunne være fedt at komme tilbage til Shakhtar, hvor det hele begyndte på et tidspunkt! Det vil være utrolig sjovt at se hvad det kunne munde ud i! Men lige nu bliver det til lidt med Danmark, og derefter må jeg se hvor karrieren fører mig hen! Kan dog se at Cuca der har overtaget for mig, har valgt at sælge Gündogan til RM og synes det er lidt ærgerligt, hvis de sælger ud af det jeg har bygget op.

Jeg regner med at kun at blive som dansk landstræner indtil efter VM 2018. Det vil være for fedt lige at tage en tørn på to år for Danmark, gøre dem til verdens bedste hold også lige smutte igen. Det vil samtidig være fedt at blogge om VM, da jeg virkelig tror jeg kunne lave et par fede vinkler på den turnering med mine updates! Opstemt




Og tusinde tak for jeres mange kommentarer undervejs. Man blogger jo i bund og grund for at inspirere andre, og det er fedt at høre, at min blog gør det - hvad enten I også vil spille med Shakhtar eller generelt bare får lyst til FM! Det giver mig lyst til at opretholde standarden, og jeg er rigtig glad for at have vundet månedens blog for anden gang i streg! Kliche, men kunne ikke have gjort det uden jer som følger den Thumbs Up Kys
« Seneste Redigering: 02 Dec 2013, 06:40 af Cesc » Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #321: 02 Dec 2013, 13:45 »

Hvor er verdens bedste angriber henne? Smiley
Logged

Waaah

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #322: 02 Dec 2013, 16:33 »

Hvor er verdens bedste angriber henne? Smiley

Han skuffer for tiden i Bologna. Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Gode tider for Danmark
« Svar #323: 02 Dec 2013, 17:23 »


GODE TIDER FOR DANMARK
fantastisk start af poulsen


Fra den ene succes til den anden. Nikolaj Poulsen vader stadigvæk i succes, og danskerne elsker den unge træner, der netop er blevet dansk landstræner. Han har indtil videre stået i spidsen for Danmark i fire kampe, hvilket har kastet hele ti point af sig. Der er kommet en helt anden glød omkring det danske landshold, og den nye spillestil skal tilskrives meget af skylden. Det er suverænt spil de danske spillere ligger for dagen, og der er indtil videre et gennemsnit på 59 % besiddelse pr. kamp.

I den første kamp Poulsen stod i spidsen for Danmark skulle sølvmedaljevinderne fra sidste VM møde Georgien. Kampen blev en sikker sejr på 2-0, hvor Danmark i store dele af kampen udspillede modstanderne fra Georgien. Der blev som tidligere nævnt lavet to mål, hvor det ene var et selvmål af Kenia, mens Kong Fischer scorede i den modsatte ende.

Det var ikke et enkelt tilfælde af den unge dansker fra Real Madrid scorede, for han har virkelig blomstret op under Poulsen og lavet tre mål indtil videre - og i den efterfølgende kamp for danskerne mod finnerne, scorede han også et mål. Det er et opgør der sjældent finder sted, men denne kamp skulle virkelig blive uforglemmelig for de danske supportere. Danmark spillede en sublim omgang fodbold og var aldrig i fare for at tabe dette opgør. Der blev sendt utrolig mange forsøg afsted mod finnernes mål, men Lehtovaara stod glimrende indtil uret passerede 38. Danmark slog en hurtig kontra, hvor Eriksen satte fart på i venstresiden og lavede et flat indlæg til forreste stolpe hvor den unge Cornelius kom frem og sendte sikkert kuglen i kassen.

Kampens anden halvleg blev fløjtet i gang og der satte Danmark sig endnu tungere på begivenhederne. I løbet af anden halvleg lavede Danmark endnu to mål, hvor den unge Fischer scorede igen, samt Okore lavede sit første landsholdsmål for danskerne. Cornelius lavede en fremragende aflevering til Fischer, der hamrede til bolden fra kanten og feltet og scorede, mens Okore naturligvis scorede med sit fantastiske hovedspil efter et hjørnespark fra Eriksen. Danmark kunne derfor rejse videre til Nordirland med en sejr på hele 0-3 i bagagen.

Mod Finland var Danmark uden en decideret højrefløj, og derfor måtte den tænkes i nye baner taktisk. Det gjorde at Danmark ikke var så dominerende på chancer, men alligevel holdt rigtig godt i bolden. Danmark endte kampen med at have hele 62 % boldbesiddelse, og Nordirland blev aldrig rigtige farlige overfor Schmeichel. En af Poulsens favoritter i form af Eriksen viste sig dog fra sin bedste side, da han i det 26. minut scorede kampens eneste mål på et direkte frispark fra 25 meters penge. Der blev ikke skudt ret hårdt fra Eriksens side, men bolden var placeret så godt, at Carlisle ingen chance havde for at redde den. Danmark vandt derfor endnu en kamp under Poulsen og kunne juble over at have maksimum point efter tre kampe.

Til slut i år 2016 ventede der en spændende kamp mod Danmarks hårdeste modstander i gruppen - Bosnien. Kampen blev spillet for vante rammer, og Parken var linet op til et topbrag mellem gruppens nummer 1 og 2. Danmark spillede endnu en gang en henrivende omgang fodbold, men bolden var meget svær for danskerne at få i kassen. Bosnien kom endda foran ret tidligt i kampen, da Stevanovic headede bolden i målet bag en chanceløs Schmeichel. Agger og Boilesen var desværre blevet skadet op til denne kamp, og derfor så forsvaret noget amputeret ud. Det udnyttede bosnierne til fulde og fik derfor en tidlig føring i kampen, hvilket virkelig satte Danmark under pres.

Det hårde pres spillede Danmark sig dog ofte ud af, og de kom frem til utrolig mange muligheder. Den stærke keeper, Begovic, var dog utrolig sikker mellem stængerne og han lod ikke bolden ryge i mål på nogen som helst måde... Lige indtil den fantastiske Viktor Fischer fandt trylleposen frem. Han veg uden om en spiller, derefter en til, hvorefter han lavede et fremragende ryk mellem to bosniere. Hele fire spillere var sat, og den unge stjerne var nu alene med Begovic. Utrolig frækt valgte han at sparke den under målmandsstjernen og bragte derfor balance i regnskabet med kampens sidste scoring til 1-1.

Danmark ligger derfor etter i gruppen, og kan meget vel være på vej til i Rusland. 2016 lakker mod enden, men danskerne har en sidste test mod Holland i en venskabskamp.

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
To venskabskampe for danskerne
« Svar #324: 02 Dec 2013, 19:19 »


TO VENSKABSKAMPE FOR DANSKERNE
holland sat til vægs, mexicanerne holdt stand

Danmark, der efter fire kampe fører deres pulje til vejen mod VM i Rusland 2018, har spillet to venskabskampe. Danmark har spillet fremragende offensiv fodbold, som Olsen ønskede at spille, men ikke kunne finde ud af at få til at fungere optimalt. Der bliver skabt chancer konstant for de danske tropper, hvilket gjorde det meget svært for Holland at spille mod vikingerne. Mexico blev også mødt i en venskabskamp af danskerne et halvt års tid efter, som dog endte ud i en skuffende 1-1 kamp.

Den allersidste kamp i år 2016 var Danmark mod Holland nede på Amsterdam ArenA. Kampen blev afviklet på en halvvarm novemberdag og danskerne kunne også tage glade hjem fra hollændernes hjemmebane. Danmark var ikke videre gode til at forsvare sig i denne kamp, og de gav rigtig mange chancer væk til hollænderne. Den danske keeper, Rønnow, stod dog en bragende god kamp og han fik virkelig vist at han gerne ville tilbage i buret som førstevalg for Danmark. Han holdt Danmark inde i kampen, hvilket gjorde at danskerne fik mere og mere tro på at de kunne gøre det umulige og slå hollænderne i deres egen hule.

Viktor Fischer, der har spillet mange kampe på Amsterdam ArenA, spillede som om, at han stadigvæk var kongen i Amsterdam. I overtiden af første halvleg viste han prøver på sit talent, da han driblede sig vej gennem Indi og van der Wiel, hvorefter han iskoldt lobbede bolden over en chanceløs Tim Krul. De medrejsende danske fans gik amok, for det var sjældent set at der blev lavet et så godt mål i fodbold. Fischer fik klapsalver og blev hyldet af alle på stadion, da der også var kommet et par Ajax fans på stadion for at se deres tidligere stjerne.

Føringen holdt dog kun ind til kort i anden halvleg, hvor de danske tropper lavede et forsvarskiks. Det solgte fuldstændigt den danske keeper Rønnow, og en kølig van Persie kunne sikkert udnytte det tomme mål til at bringe balance i regnskabet for Holland. Okore var ikke imponerende i denne kamp, hvorfor han også blev skiftet ud til fordel for en halvskadet Daniel Agger efter 71 minutter.

Generelt var der mange debutanter og spillere med, der normalt ikke får så mange kampe for Danmark. De var taget med for at bevise deres værd, og det tør siges at den rutinerede Peter Ankersen fik gjort hvad han kunne for at imponere Poulsen. I det 61. minut valgte han nemlig at score kampens sidste mål og sikre Danmark en uforglemmelig sejr mod Holland!

Efterfølgende havde Danmark i sommeren 2017 en venskabskamp til. Denne gang var det mod et lidt mere eksotisk hold i form af Mexico. Mexico har været skuffende i de senere år, men deres unge spillere er stadigvæk fremragende og mange kan afgøre kampene på egen hånd for mexicanerne. De spillede en sublim kamp og fik skabt utrolig mange chancer, mens Danmark ikke var videre imponerende. Det blev dog Danmark der lavede kampens første mål, da Europas farligste angriber fra Tottenham, Andreas Cornelius, scorede til 0-1 efter 71 minutter. Det var et fremragende hovedstødsmål som han scorede på et indlæg fra William Kvist, der endda lavede indlægget fra egen banehalvdel.

Kort tid efter scoringen røg det helt sammen for Danmark, der havde brugt alle sine udskiftninger. Boilesen måtte udgå med en skade, og derfor skulle danskerne spille de sidste ti minutter uden et fulddygtigt mandskab. Det gav Mexico blod på tanden, og i det 85. minut scorede de til slutstillingen 1-1 på mål af Araujo. Det var en kold spand vand i hovedet på danskerne, der også fik et raseri fra Poulsen at se i omklædningsrummet efter opgøret.

Danmark er dog endnu engang kravlet ind i top 10 på verdensranglisten, hvor de rød hvide tropper pryder på 8. pladsen. Andreas Cornelius er derudover blevet kåret til Europas farligste målskytte med et godt stykke ned til Cavani på 2. pladsen. Cornelius blev derfor solgt til Tottenham fra Cardiff i sommers transfervindue, hvor han fortsat med et lave masser af mål.




VENSKABSKAMP
Holland vs. Danmark

20.45 tirsdag 15. november 2016 @ Amsterdam ArenA, Amsterdam

45' Viktor Fischer 0-1
51' Robin van Persie 1-1
61' Peter Ankersen 1-2





VENSKABSKAMP
Mexico vs. Danmark

20.45 tirsdag 13. juni 2017 @ StubHub Center, Carsson (CA)

72' Andreas Cornelius 0-1
85' Nestor Araujo 1-1
Logged

Maibum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #325: 02 Dec 2013, 19:23 »

Hej Cesc! Smiley
Først og fremmest må jeg sige, som alle andre, at det er helt vildt hvad du har formået med denne blog. Og endnu mere vildt at du har formået at holde din blog oppe på det niveau, som du tilsyneladende har holdt i spillet Wink

Jeg må indrømme at jeg synes at 20 siders blog var lidt voldsomt da jeg gik i gang, og jeg tænkte at det nok ville sive lidt ud, og at jeg måske bare lige ville skimte de første sider igennem.. Men da jeg så dit arbejde med lay-out og forskellige vinkler på dine updates, så spærrede jeg alligevel øjnene ekstra op, og har nu læst alle siderne igennem! Og kærestens citat rammer det sgu egentligt meget godt! Jeg sidder og læser din blog, det får hun øje på og siger "Hold nu kæft, sidder du nu og læser om andres spil? Lige som jeg troede du ikke kunne blive mere nørdet med det spil!"..

Fantastisk blog Cesc! Jeg er lidt ærgerlig over at du forlod Shakhtar, og i det hele taget klubtræner jobsene, men vil helt sikkert også følge dig som landstræner!

« Seneste Redigering: 02 Dec 2013, 19:27 af Maibum » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #326: 02 Dec 2013, 22:04 »

Hej Cesc! Smiley
Først og fremmest må jeg sige, som alle andre, at det er helt vildt hvad du har formået med denne blog. Og endnu mere vildt at du har formået at holde din blog oppe på det niveau, som du tilsyneladende har holdt i spillet Wink

Jeg må indrømme at jeg synes at 20 siders blog var lidt voldsomt da jeg gik i gang, og jeg tænkte at det nok ville sive lidt ud, og at jeg måske bare lige ville skimte de første sider igennem.. Men da jeg så dit arbejde med lay-out og forskellige vinkler på dine updates, så spærrede jeg alligevel øjnene ekstra op, og har nu læst alle siderne igennem! Og kærestens citat rammer det sgu egentligt meget godt! Jeg sidder og læser din blog, det får hun øje på og siger "Hold nu kæft, sidder du nu og læser om andres spil? Lige som jeg troede du ikke kunne blive mere nørdet med det spil!"..

Fantastisk blog Cesc! Jeg er lidt ærgerlig over at du forlod Shakhtar, og i det hele taget klubtræner jobsene, men vil helt sikkert også følge dig som landstræner!

Amen, hvor er det seriøst fedt at høre! Det gør mig så stolt, at du har brugt tid på at læse hele 59 updates igennem også samtidig lige finder dig tid til at kommentere den! Det er alt for fedt, og giver mig ekstra motivation for at lave endnu en update!

Jeg er glad for at den har fanget dig hele vejen igennem, hvilket jeg også er lidt stolt af, da mit mål har været at gøre de forskellige opdateringer anderledes, så man lige bliver nød til at læse den næste også!

Personligt er jeg også lidt ked af, at jeg har skiftet væk fra en klub, da det uden tvivl er sjovere, men nu bliver jeg lige i Danmark i to år også må vi se hvad min placering bliver ved VM. Jeg regner helt seriøst med at hive titlen hjem! Kan mærke jeg har fanget fiduserne i dette FM allerede! Thumbs Up

MEN MANGE TAK IGEN!


Til jer andre:
Der kommer én update i morgen omkring de resterende kampe i gruppen!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Så er biletten i hus
« Svar #327: 03 Dec 2013, 17:38 »


SÅ ER BILLETTEN I HUS!
fire sejre i træk giver endnu et vm for danmark

En formidabel kvalifikation for Danmark er netop afsluttet, hvor det endte med syv sejre og én enkelt uafgjort. Danmark er stadigvæk ubesejret under Poulsen, og det virker til at de er umulige at slå i øjeblikket. De gode takter fra Shakhtar er blevet taget med til Danmark, hvilket giver Danmark en favoritrolle til det kommende VM. Det fantastiske spil er fortsat intakt, hvorfor danskerne allerede sikrede sig billetten til Rusland én runde før tid. Læs herunder, hvordan de forskellige kampe forløb.




KVAL KAMP
Georgien vs. Danmark

19.30 fredag 24. marts 2017 @ Mikheil Meshki, Tbilisi

26' Viktor Fischer 0-1
38' Kim Jørgensen 0-2 str
40' Alexandr Amisulahvili 0-3 (selvmål)
67' Patrick Olsen 0-4

Danmark var uden tvivl i storform, da de skulle tage turen til Tbilisi for at spille kamp nummer to mod Georgien. Danmark kom med en stor portion selvtillid efter en flot sejr mod Holland, og var derfor 100 % klar til at sikre sig en sejr. Allerede ved pausen var danskerne foran med 0-3, hvorfor kampen nærmest allerede var afgjort der. I anden halvleg kom der et par reserver ind, hvilket betød at Patrick Olsen fik muligheden for at komme på tavlen. Han udnyttede sit indhop i stedet for Albæk, og gjorde det fremragende med et mål til følge. Danmark vandt derfor kampen 0-4, og den kunne være endt med en meget større lussing til hjemmebaneholdet.




KVAL KAMP
Bosnien vs. Danmark

19.30 tirsdag 12. september 2017 @ Bilino Polje, Zenica

24' Andreas Cornelius 0-1
41' Viktor Fischer 0-2
50' Niki Zimling rødt
56' Ognjen Vranjes 1-2
84' Christian Eriksen

Derefter ventede Bosnien i gruppens nok hidtil sværeste kamp på papiret. Danskerne havde kun fået 1-1 hjemme i Parken mod bosnierne, men tog til Bosnien med troen på at en sejr var mulig. Spillet flød fremragende for de danske vikinger og bosnierne kunne slet ikke følge med de flotte kombinationer danskerne spillede med. Der var trekanter over alt, og dette var virkelig en af de flotteste kampe Danmark har spillet under Poulsen. Danerne fik endda smidt Niki Zimling ud i starten af anden halvleg og skulle spille fyrre minutter uden fuldt antal spillere på banen. Alligevel fik de dog hevet en sejr hjem på flotte 1-3 og kunne selv afgøre om de ville til VM eller ej efter denne flotte sejr.




KVAL KAMP
Danmark vs. Finland

19.30 fredag 13. oktober 2017 @ Parken, København

54' Christian Eriksen 1-0

Selvom Danmark selv kunne afgøre om de ville til Rusland eller ej i dette opgør, spillede de ikke videre godt. Ét enkelt point ville være nok for danskerne til at sikre sig adgang til VM, men trods at bolden nærmest ikke rørte finnernes fødder, kunne danskerne ikke skabe chancer. Der blev lavet utrolig mange frispark, og præcis som mod Nordirland på udebane blev kampen afgjort af et frisparksmål. Frisparket blev sendt i nettet af selvsamme Christian Eriksen, der blev hyldet som en gal i medierne efter, da han dermed havde sikret Danmark adgang til Verdensmesterskabet i Rusland.





KVAL KAMP
Danmark vs. Nordirland

19.30 tirsdag 17. oktober 2017 @ Parken, København

58' Mads Albæk 1-0
75' Andreas Cornelius 2-0
77' Peter Ankersen 3-0
86' Ruairi Croskery 3-1

Den sidste test af betydning inden VM var mod Nordirland, der havde haft en skuffende kvalifikation. Uanset hvad ville de slutte som gruppens sidste plads, og denne kamp havde alligevel ikke meget betydning for nogle af holdene. Danmark kom med et noget amputeret hold pga. skader til Okore, Boilesen og Kim Jørgesen. Dette forhindrede dog ikke de danske stjerner i at sende Nordirland hjem med endnu et nederlag i bagagen. Målballet startede dog først i anden halvleg på et fremragende hovedstød af Albæk efterfulgt af et lige så godt hovedstød af Corner. Ankersen lavede blot to minutter efter Cornelius' mål endnu en kasse for Danmark, og til slut fik Nordirland et trøste mål på scoring fra Croskery.

Logged

Maibum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #328: 03 Dec 2013, 18:57 »

Imponerende kval! Noget kunne godt tyde på, at du har fundet den berømte "nøgle" ved spillet Wink Godt arbejde med både blog og spil ! Et stort JA TAK herfra og Kæmpe vinger bagud!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #329: 04 Dec 2013, 11:15 »

Skal jeg være helt ærlig, blev jeg noget ærgelig over at det blev et landshold du valgte, fremfor en klub, da jeg personligt synes landshold er for ensidige og kedelige. At det blev det danske er vel fair nok, taget i betragtning at det er moderlandet, så kunne jeg nok godt også selv finde på, men dog med en klub ved siden af, for ellers keder jeg mig bare.

Med hensyn til updates, vil der alt andet end lige bare blive færre, da det jo bliver lidt begrænset hvad man kan skrive om, men du er jo stadig en fortrinlig skribent, så det er da fortsat en fryd at læse! Smiley

Godt du har sat ambitiøse mål, og er imponeret over hvor let det har været for dig at få det til at fungere med det danske landshold så hurtigt.

Jeg håber rigtig meget at du snart mangler tørsten efter transfervinduer og higen efter forretningerne igen, da jeg synes at din karriere i Shakhtar var fænomenal på alle områder! Thumbs Up Husk - det er ikke ment som andet end konstruktiv kritik, hvis det lød anderledes.  Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010