home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)  (Læst 22601 gange)
Brazilmark
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« : 26 Okt 2013, 10:22 »

Real Madrid Clúb dé Futból. 110 år har verdens bedste/Mest vindende fodboldklub eksisteret. Selvom navnet ligger til at det ikke skulle være verdens største udfordring i FM, så syntes jeg selv at det er lidt af en, da jeg gerne vil slå Barcá ud af mesterskabschancern e de kommende sæsoner. Jeg vil lave et nyt, men fremtidsigtende Galacticos. Man har jo CR7, men tænker Bale, og et par andre spillere. Først vil jeg dog ikke handle så meget da jeg kun har 40,5 mio til indkøb. Dog vil jeg sælge Benzema, (Khedira), (Raul Albiol), (Pepe).

Jeg spiller 4-2-3-1, da det er "min" taktik, som jeg bruger i alle mine klubber. Dog synes jeg at den her passer ekstra ordinært til kongeklubben.
Mine mål i denne sæson er:
LIGA BBVA: Vinder (Vil simpelt bare ikke have at Barca, Atletico Madrid vinder)
Spanske Super Cup: Da jeg møder Barcelona vil jeg 100 % vinde den. GIVER ALT!
Champions League: Finale, dog hvis jeg når dertil vil jeg blive skuffet hvis vi ikke vinder
Spanske Pokalturnering: Semifinale (Da den ikke ligger højt på min prioteringsliste)

Endelig kom med tips til forbedringer i truppen/indkøb??
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #1: 26 Okt 2013, 10:38 »

Real Madrid Clúb dé Futból. 110 år har verdens bedste/Mest vindende fodboldklub eksisteret. Selvom navnet ligger til at det ikke skulle være verdens største udfordring i FM, så syntes jeg selv at det er lidt af en, da jeg gerne vil slå Barcá ud af mesterskabschancern e de kommende sæsoner. Jeg vil lave et nyt, men fremtidsigtende Galacticos. Man har jo CR7, men tænker Bale, og et par andre spillere. Først vil jeg dog ikke handle så meget da jeg kun har 40,5 mio til indkøb. Dog vil jeg sælge Benzema, (Khedira), (Raul Albiol), (Pepe).

Jeg spiller 4-2-3-1, da det er "min" taktik, som jeg bruger i alle mine klubber. Dog synes jeg at den her passer ekstra ordinært til kongeklubben.
Mine mål i denne sæson er:
LIGA BBVA: Vinder (Vil simpelt bare ikke have at Barca, Atletico Madrid vinder)
Spanske Super Cup: Da jeg møder Barcelona vil jeg 100 % vinde den. GIVER ALT!
Champions League: Finale, dog hvis jeg når dertil vil jeg blive skuffet hvis vi ikke vinder
Spanske Pokalturnering: Semifinale (Da den ikke ligger højt på min prioteringsliste)

Endelig kom med tips til forbedringer i truppen/indkøb??


Jeg regner også med, at jeg for en gangs skyld vil være aktiv i dette forum!

Jeg spiller altid.. ALTID med Real i FM. Det er altid det save, som jeg vender tilbage til og når klart længst med.
Det samme gør sig gældende for i år.

Jeg hentede Antonio Candreva, da jeg solgte Di Maria. Han er en sådan spiller, som nok skal levere når han får chancen. Det var sjældent han spillede skidt, når han fik muligheden.

Jeg har, som du nok heller ikke har, ikke den store fidus til Benzema. Problemet er bare, at det er latterligt svært at få en god angriber uden det skal koster 500-600m! Så overvej lige, om ikke du kan holde på ham et par sæsoner. Det gjorde jeg. :-)

Mener dog det ville være en fejl, hvis du solgte Pepe og Khedira!! Khedira har lavet lækkert på min DM og spiller sjældent til under 7. Pepe har roteret en del med Varane hos mig. Som med Khedira, så leverer Pepe altså altid. Det er klart, at han er 3. valg - men et klasse 3. valg!!
Logged

Brazilmark
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #2: 26 Okt 2013, 10:55 »

Jeg regner også med, at jeg for en gangs skyld vil være aktiv i dette forum!

Jeg spiller altid.. ALTID med Real i FM. Det er altid det save, som jeg vender tilbage til og når klart længst med.
Det samme gør sig gældende for i år.

Jeg hentede Antonio Candreva, da jeg solgte Di Maria. Han er en sådan spiller, som nok skal levere når han får chancen. Det var sjældent han spillede skidt, når han fik muligheden.

Jeg har, som du nok heller ikke har, ikke den store fidus til Benzema. Problemet er bare, at det er latterligt svært at få en god angriber uden det skal koster 500-600m! Så overvej lige, om ikke du kan holde på ham et par sæsoner. Det gjorde jeg. :-)

Mener dog det ville være en fejl, hvis du solgte Pepe og Khedira!! Khedira har lavet lækkert på min DM og spiller sjældent til under 7. Pepe har roteret en del med Varane hos mig. Som med Khedira, så leverer Pepe altså altid. Det er klart, at han er 3. valg - men et klasse 3. valg!!
Grunden til at jeg vil sælge Khedira, er fordi jeg haar løbt Griezmann(Som i hører mere til senere), og Pepe vil jeg helst ikke have fordi han er for aggresiv, ikke lige den stil jeg vil ha på mit hold.. Smiley Men Benzema vil jeg bare af med.. Har nemlig Higuain/Ronaldo top, og vil købe en ung angriber (Fremtidig stjerne)??
Logged

TardCore
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #3: 26 Okt 2013, 11:00 »

Grunden til at jeg vil sælge Khedira, er fordi jeg haar løbt Griezmann(Som i hører mere til senere), og Pepe vil jeg helst ikke have fordi han er for aggresiv, ikke lige den stil jeg vil ha på mit hold.. Smiley Men Benzema vil jeg bare af med.. Har nemlig Higuain/Ronaldo top, og vil købe en ung angriber (Fremtidig stjerne)??

Tvivler på at du har Higuain. Men en fremtidens stjerne kunne godt være Neal Maupay. Morata ser heller ikke for slem ud.
Logged

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Brazilmark
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #4: 26 Okt 2013, 11:02 »

Tvivler på at du har Higuain. Men en fremtidens stjerne kunne godt være Neal Maupay. Morata ser heller ikke for slem ud.
Hvad mener du med at jeg ikke har Higuain?
Logged

TardCore
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #5: 26 Okt 2013, 11:04 »

Hvad mener du med at jeg ikke har Higuain?

Så vidt jeg ved har de solgt ham til Napoli.. Medmindre de selvfølgelig ikke har transferupdate med. Smiley
Logged

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #6: 26 Okt 2013, 11:04 »

Hvad mener du med at jeg ikke har Higuain?

Griezmann som erstatning for Khedira? :-) Den må du altså lige forklare..

Har du købt Higuain tilbage igen eller hvordan?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #7: 26 Okt 2013, 11:07 »

Hvad mener du med at jeg ikke har Higuain?
Fordi du har oprettet tråden i FM14, og Higuain er ikke i Real i FM14...
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #8: 05 Nov 2013, 13:57 »

Kunne man ikke få slettet den her tråd? Smiley Det var jo tydeligvis ikke en Real tråd for FM14 men for 13. Så giver det ikke så meget mening, hvis den fortsat skal være her.

Måske jeg godt kunne finde på at starte en tråd, men det ville der jo ikke være nogen grund til hvis den her er der. Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #9: 07 Nov 2013, 20:42 »

Jeg vælger bare at overse, trådstarter snakkede om FM13. Tråden kan nok stadig bruges til FM14.

Er jeg den eneste, der er startet med Real? Jeg sprang 13'eren over, så startede med Real for ikke at have alt for mange udfordringer.
So far er det gået OK - men ikke mere end det. Startede som lyn og torden i ligaen, men tabte terræn og efter 16 kampe er jeg 6 point efter Barcelona. Spillet kører ikke helt som smurt og Ronaldo er faldet voldsomt i kadence. Han scorer kun på straffespark pt (og dem får jeg heldigvis mange af). Benzema er røvelendig oppe foran på trods af masser af spilletid. Morata har ikke scoret i ligaen endnu og Jesé er der heller ikke meget fut i. Øv, øv. Bale er så småt kommet igang - han har lavet 8 assist og 3 mål i 14 kampe, så det er godkendt. Ronaldo har lavet 19 kasser i 21 kampe, men de 7 er på straffespark.

Jeg stiller op i en standard 4-2-3-1. En boldvindende midtbanespiller ved siden af en dybdeliggende playmaker. Her roteres der voldsomt, men Illara har sat sig rimelig fast på den ene af pladserne. Foran bruges Isco som engache, hvilket har kastet 5 mål og 8 assist af sig. Mange assist kommer dog fra hjørnespark. Begge kanter bruges som indvendige angribere. Ronaldo i venstre - Di Maria / Bale i højre.

Jeg har ikke foretaget mig nogle indkøb, men regner med at Lewandowski trækker den hvide trøje over hovedet til januar. Planen var at vente til sommer og få ham frit, men der mangler firepower oppe foran.

Derudover, så er jeg gået videre på en førsteplads i Champions League, mens jeg meget gerne skulle gå videre i Copa del Rey til 5. runde.

Har I ellers erfaringer med klubben?
« Seneste Redigering: 14 Nov 2013, 18:54 af Don Abramovich » Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #10: 07 Nov 2013, 21:37 »

Har netop færdigspillet første sæson med Real Madrid, og det er gået bedre end forventet. Startede med at afskaffe Benzema for 280 mio. til Chelsea, for så at hente Lewandowski for det halve. Ville have ham med det samme. Derefter røg Di Maria til Man Utd. for 250 mio, og ind kom så El Shaarawy for 355 mio. Dyrt for ham, men han har udviklet sig meget efter købet. Startede med at tabe min første kamp i CHL gruppen hjemme mod Marseille, og havde inden da haft lidt heldige sejre.

I 10. runde skulle jeg så møde Barcelona ude, og på daværende tidspunkt havde jeg 7 sejre og 2 uafgjorte. Jeg vandt kampen 2-0, og vandt efterfølgende 12 og spillede en uafgjort. I CHL var jeg gået videre som smal etter foran Marseille. Jeg endte med 13p, Marseille med 11 og City med 9. Skulle så op mod FCK i ottendedelsfinalen, hvor jeg med reservetrup sikkert vandt 4-1 samlet. Vandt også kvartfinalen med 2-1 samlet over Arsenal, og slog Barcelona i Copa Del Rey finalen, og var stadig ubesejret i ligaen. Skulle så op mod Barcelona i CHL semifinalen, hvor jeg hjemme tabte 2-1 på trods af klart overtag i spil og chancer. På udebane var jeg efter 25 min bagud 2-0, og 4-1 samlet. Isco scorede så til 2-1 i starten af 2. halveg, som gav et lille håb, men i samme minut valgte Pepe at trække det røde kort, også var kampen afgjort. Endte med at tabe 4-2 samlet.

I ligaen var jeg ubesejret, og på vej mod 100 point, da jeg i 2. sidste spillerunde skulle møde Celta ude. Jeg kom på 1-0 ved Ronaldo, hvorefter Ramos så fik rødt, og indenfor 20 min i 2. halveg var jeg nede med 4-2, og dermed mit første nederlag. Pisse ærgerligt og irriterende!....

Vandt dog sikkert ligaen med 97 point, 13 flere end Barcelona, og med en målscore på 91-22. Ronaldo endte som topscorer med 29 mål i 26 kampe fra start og 3 som indskifter, og havde samtidig 11 assist. Han blev også kåret som årets spiller, i øvrigt foran Bale, som lavede 6 mål + 15 oplæg i 28 startere og 4 indskiftere.

Cornelius blev i øvrigt topscorer i Premier League!!!

Edit: Lewandowski har været elendig for mig. Han startede udmærket, men blev skadet, og efterfølgende har han slet ikke kunne score. Han har i alt scoret 17 mål i 32 startere og 18 som indskifter. Meget skuffende. Ronaldo er også blevet fast mand i front nu, med Bale og Shaarawy på kanterne. Isco - Alonso på den centrale med Khedira liggende bag. Marcelo - Pepe - Varane - Ramos i forsvaret og Casillas på mål.
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 21:41 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #11: 08 Nov 2013, 19:41 »

Jeg har også startet et save med Real, verdens bedste klub!

Jeg har dog i starten af spillet haft store problemer med at få taktikken til at spille, det har resulteret i rigtig mange uafgjorte kampe! stadig kun med få nederlag Wink

Men nu er jeg i Februar måned, 10 point efter Barca :-/ dog er spillet begyndt at køre! Ronaldo bomber kasser ind (10 mål de sidste 4 kampe).. Og jeg håber at jeg ikke bliver fyret så jeg kan dominere næste sæson Wink

I ChL gik jeg klart videre, og møder i første runde Arsenal som jeg fik 3-3 imod på udebane.. hvilket er et godt resultat da Xabi Alonso fik rødt efter 15 min(var ellers kommet foran), men kom bagud 3-1 og fik alligvel i undertal hentet det uafgjorte resultat Smiley

edit: Bale ude 3 måneder Skuffet Skuffet
« Seneste Redigering: 08 Nov 2013, 20:16 af Maze » Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #12: 10 Nov 2013, 10:05 »

Jeg er også startet op med min yndlings klub Thumbs Up

Det er gået ud over alt forvendtning i mit save. Min taktik har spillet lige fra start af. I 1. sæson vandt jeg ligaen med 14 point ned til Barca. De fik så hævn over mig og slog mig ud af Copa del Rey. Og i CL røg jeg ud i kvartfinalen til Napoli, hvor specielt Higuain var rigtig ond mod mig.

Jeg har lige afsluttet 2. sæson. Der vandt jeg ligaen med 10 point ned til Barca. Jeg vandt Copa del Ray, men jeg måtte igen lade livet i CL. Denne gang til Tottenham i semifinalen. Den gjorde ondt!! Jeg havde en masse skader, så jeg kunne ikke stille så meget op mod et vel spillende Tottenham hold...

Ville gerne ligge nogen SS op men ved ikke hvordan man gør Ubeslutsom
Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #13: 10 Nov 2013, 10:19 »

Jeg er også startet op med min yndlings klub Thumbs Up

Det er gået ud over alt forvendtning i mit save. Min taktik har spillet lige fra start af. I 1. sæson vandt jeg ligaen med 14 point ned til Barca. De fik så hævn over mig og slog mig ud af Copa del Rey. Og i CL røg jeg ud i kvartfinalen til Napoli, hvor specielt Higuain var rigtig ond mod mig.

Jeg har lige afsluttet 2. sæson. Der vandt jeg ligaen med 10 point ned til Barca. Jeg vandt Copa del Ray, men jeg måtte igen lade livet i CL. Denne gang til Tottenham i semifinalen. Den gjorde ondt!! Jeg havde en masse skader, så jeg kunne ikke stille så meget op mod et vel spillende Tottenham hold...

Ville gerne ligge nogen SS op men ved ikke hvordan man gør Ubeslutsom
Hvilken taktik bruger du?
Min taktik virker suverænt på hjemmebane, men på udebane får jeg dog nogen gange nogle mærkelig udsving, som 5-3 nederlag til Granada...

Ronaldo er også gået fra at være flyvende i starten, til at spille forfærdeligt, han laver stadig lidt mål og er også topscore, men mange af de seneste har været på frispark eller straffe og ikke i åbent spil, han ligger ofte med en karakter på omkring 6.00, hvor jeg forventer at han spiller til godt over 7 hver kamp
« Seneste Redigering: 10 Nov 2013, 10:23 af jakob95kp » Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #14: 10 Nov 2013, 11:03 »

Hvilken taktik bruger du?
Min taktik virker suverænt på hjemmebane, men på udebane får jeg dog nogen gange nogle mærkelig udsving, som 5-3 nederlag til Granada...

Ronaldo er også gået fra at være flyvende i starten, til at spille forfærdeligt, han laver stadig lidt mål og er også topscore, men mange af de seneste har været på frispark eller straffe og ikke i åbent spil, han ligger ofte med en karakter på omkring 6.00, hvor jeg forventer at han spiller til godt over 7 hver kamp

Inden jeg startet spillet op var jeg lige inde og få lidt inspiration på denne tråd http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36734.0

Jeg spiller 4-2-3-1
Mentalitet: Offensiv
Organitation: Balanceret

Backs: Support
Midterforsvar: Forsvar

Boldvindnende midtbane: Forsvar
Dybtliggende playmaker: Support

Højrekanten Indvendig angriber: Support (BALE)
Venstrkanten Fløjspiller: Support (RONALDO)
Offensivmidtbane Treqartista: Angreb

Fremskudt Angriber: Angreb

Holdinstruktioner:

Kortere afleveringer
Hold boldbesiddelsen
Meget højere forsverslinie
Chikaner modstander
Meget højere tempo
Tillad fløjspillere at bytte side
Udnyt fløjene
Marker tættere

I de kampe hvor jeg føre med en 2-3 mål skifter jeg mentaliteten til kontroller skifter fra "Meget højere tempo" til "Meget Lavere tempo"

Håber det kan hjælpe dig Thumbs Up
Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010