home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1050 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM14
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM14  (Læst 95958 gange)
Kimmimuz
Ynglingespiller

Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #150: 14 Jan 2014, 09:46 »

Køber Marco Veratti for en pæn sjat vil jeg mene. 3 uger senere .. skadet i 7 måneder!!  ticked off
Sådan noget røv!

22
Landsholdsspiller

« Svar #151: 14 Jan 2014, 12:28 »

Gotta love FM14......

Ligger ret heldigt 2 point over stregen, og midt i vinterpausen kommer den her så:

...

22
Landsholdsspiller

« Svar #152: 14 Jan 2014, 12:31 »

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #153: 14 Jan 2014, 12:38 »

Er da ved at være træt af kompression er slået til i FM14.
Man fatter da INTET af hvad der foregår i deres hvide-britte hoveder, hvad i hulen har de tænkt sig? at folk syntes det er sjovt at vente 1000 år på at save et spil ?

Fatsvage spassere....

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

22
Landsholdsspiller

« Svar #154: 14 Jan 2014, 12:45 »

jeg kan ikke registrere mine 4 nye (ultra vigtige) spillere........... ............ Er i januar???

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #155: 14 Jan 2014, 12:51 »

Store talenter? 2 Stjerner i rapporten?
Ja, han er en af de bedste upcoming jeg har lige nu. Fra min EGNE rækker.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #156: 14 Jan 2014, 13:28 »

Gotta love FM14......

Ligger ret heldigt 2 point over stregen, og midt i vinterpausen kommer den her så:

...
Yeps, så skulle der vist ikke være nogen tvivl om .... fm14 Opstemt

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Risom
Manager

« Svar #157: 14 Jan 2014, 15:17 »

jeg kan ikke registrere mine 4 nye (ultra vigtige) spillere........... ............ Er i januar???

Ligaen, CHl..? Hvor er det, du ikke kan registrere dem til?

Hvis det er i ligaen, i saa fald kan du vaere noedt til at have pladser aabne.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

3kroner
Lilleputspiller
*

« Svar #158: 14 Jan 2014, 17:12 »

Hva nu da?

Jeg gider bare ikke spille et spil der bol**r en i rumpetten gang på gang ...... Starter godt op på en ny sæson, vinder de 2 første ligakampe og skal i den 3. kamp møde et hold fra den næstbedste række i ligacuppen, jeg spiller dem ud af banen på røv og albuer men formår ikke og score på trods af 4 åbne chancer. 2 min. inde i 2. halvleg har de deres første skud på mål, bang 1-0, resten af kampen kører jeg på med at producere chancer, kampen ender 4-0 !! SLUT !!

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #159: 14 Jan 2014, 17:32 »

Jeg gider bare ikke spille et spil der bol**r en i rumpetten gang på gang ...... Starter godt op på en ny sæson, vinder de 2 første ligakampe og skal i den 3. kamp møde et hold fra den næstbedste række i ligacuppen, jeg spiller dem ud af banen på røv og albuer men formår ikke og score på trods af 4 åbne chancer. 2 min. inde i 2. halvleg har de deres første skud på mål, bang 1-0, resten af kampen kører jeg på med at producere chancer, kampen ender 4-0 !! SLUT !!

Nedern kender det godt det Er så fucking irreterende crazy

22
Landsholdsspiller

« Svar #160: 14 Jan 2014, 17:39 »

Er det kun mig som oplever at 9/10 mål man lukker ind sker på personlige fejl?

Godt nok har modstanderen ofte bolden meget mere, og flere chancer osv. (har klart det dårligste hold på papiret, i ligaen) men de scorer kun på fejl som udelukkende ville ske hvis mig og drengene spillede mod FCK i Parken foran 10k tilskuere?

F.eks. målmanden der spiller den direkte til modstanderen, eller spiller den til den eneste af mine spillere der er dækket..
Eller en back som ikke bare bliver tørret, men som bliver decideret bliver slået ihjel af ownage når modstanderen kommer først på bolden og på mystisk vis kommer 25 meter foran ham på 0,5 sekunder? :/
Oh, eller når vi igen sender en bold i dybden, på trods af at 'dybden' består af 4 af modstanderens spiller og ingen af vores..
« Seneste Redigering: 14 Jan 2014, 17:41 af 22 » Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #161: 14 Jan 2014, 19:08 »

Godt nok har modstanderen ofte bolden meget mere, og flere chancer osv. (har klart det dårligste hold på papiret, i ligaen) men de scorer kun på fejl som udelukkende ville ske hvis mig og drengene spillede mod FCK i Parken foran 10k tilskuere?

F.eks. målmanden der spiller den direkte til modstanderen, eller spiller den til den eneste af mine spillere der er dækket..
Eller en back som ikke bare bliver tørret, men som bliver decideret bliver slået ihjel af ownage når modstanderen kommer først på bolden og på mystisk vis kommer 25 meter foran ham på 0,5 sekunder? :/
Oh, eller når vi igen sender en bold i dybden, på trods af at 'dybden' består af 4 af modstanderens spiller og ingen af vores..
Sker det samme for mig dog ikke i alle kampe men mange Shockeret

Kimmimuz
Ynglingespiller

« Svar #162: 15 Jan 2014, 11:38 »

Tror du ikke bare det er spillets måde at vise på at du har det dårligste hold?
Jeg har hørt mange klager over GE i FM14, og det kunne måske være en til af de ting. I stedet for at vise at du har et dårligere hold ved at de spiller sig igennem, så bliver det vist på den måde i stedet?

22
Landsholdsspiller

« Svar #163: 15 Jan 2014, 12:31 »

Tror du ikke bare det er spillets måde at vise på at du har det dårligste hold?
Jeg har hørt mange klager over GE i FM14, og det kunne måske være en til af de ting. I stedet for at vise at du har et dårligere hold ved at de spiller sig igennem, så bliver det vist på den måde i stedet?
Jo det er jeg også kommet frem til efterhånden.. Men det er da ret useriøst for et brand af FMs størrelse..

Det er dog blevet meget, meget bedre over sommeren, hvor mit hold er blevet forstærket væsentligt. Nu bliver jeg bare udspillet når jeg taber  Opstemt hvilket er fint, det er egenlig kun 'urealismen' der pissede mig af. :p

Kimmimuz
Ynglingespiller

« Svar #164: 15 Jan 2014, 12:53 »

Jo det er jeg også kommet frem til efterhånden.. Men det er da ret useriøst for et brand af FMs størrelse..

Det er dog blevet meget, meget bedre over sommeren, hvor mit hold er blevet forstærket væsentligt. Nu bliver jeg bare udspillet når jeg taber  Opstemt hvilket er fint, det er egenlig kun 'urealismen' der pissede mig af. :p

Haha Opstemt!
Det kan selvfølgelig være ligegyldigt hvordan modstanderen scorer de 5 mål imod en Wink
Men ja, FM14 har godt nok været noget fejlfyldt, og blevet noget sværere synes jeg. Men det er vel fint nok der er lidt udfordring i det Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010