home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 21152 gange)
laidez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #15: 16 Nov 2013, 14:23 »

Philliphp, klubben holder ikke på pengene. jeg anmodede om at få større procent af transfersummen, og det gik de med til. Mener at jeg efter at have solgt Thomsen at have 60 mil at shoppe for.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #16: 21 Nov 2013, 02:24 »

Jeg har også gang i et spændende FM save med AaB. Må indrømme, at jeg er blevet meget grebet af, at spille med dem. De har et ungt hold, men talentet er der bestemt.
Min første halvsæson er gået ganske udmærket, jeg kvalificerede mig til Europa League hvor jeg havnede i pulje med Valencia, Paok og Maccabi Tel Aviv. En pulje, hvor jeg mente at jeg med lidt held kunne drille Paok og Maccabi Tel Aviv, men truppen ville det anderledes. Jeg gik ubesejret igennem med tre sejre og tre uafgjort, hvilket kastede en førsteplads af sig.
Kvalifikationen kan i den grad tilskrives den ganske sublime stime som jeg har ramt her op til vinterferien, med et blot et enkelt nederlag i 17 kampe. Jeg er ubesejret i de seneste 12 kampe her op til vinterpausen, men samtidig er jeg også ubesejret i de seneste 12 kampe i Europa League - rekord!  Thumbs Up
I Superligaen går det okay, men heller ikke mere. Ligger nummer fem, med tre point op til en andenplads og i pokalturneringen er jeg videre til semifinalen.
Søren Frederiksen har utroligt nok vist format i Europa League, hvor han lige nu er delt topscorer med ni kasser i 12 kampe(kval. kampe tæller selvfølgelig også med). Kusk har lagt op til seks mål og scoret en enkelt selv i ni kampe i Europa League.
I Superligaen har Kusk også præsteret nogenlunde, hvor han har scoret en enkelt og lagt op til otte i 17 kampe. Nicolaj Thomsen blev inden sæsonen solgt for 20 millioner og hans afløser blev Søren Christensen. Han har gjort det solidt i Superligaen hvor han har scoret fire gange og lavet seks oplæg i 12 kampe.
Derudover har jeg fået gang i Jönsson som har lavet 12 kasser i 16 kampe, kun seks fra start.

AaB kan varmt anbefales fra min side indtil videre. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Nov 2013, 02:29 af sebbe » Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #17: 22 Nov 2013, 02:25 »

3-1 over Fiorentina på udebane. AaB fortsætter som ubesejret i Europa League og Søren Frederiksen fortsætter med at score kasser.  Opstemt


Edit:
Undskyld sproget, men fuck det er bittert.
Taber det omvendte opgør med 3-5 efter forlænget spilletid.  Græder




« Seneste Redigering: 22 Nov 2013, 03:11 af sebbe » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #18: 05 Dec 2013, 17:48 »

Hvordan spiller i med Aab`? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #19: 05 Dec 2013, 17:57 »

Bruger os som udviklingshold, prøver at finde gode talenter til en billig penge, der kan præsterer (gerne med det samme). Så jeg kan få dem solgt videre, men dog med en vis rutine på holdet, som jeg gerne ser fortsætte for at give noget mere stabilitet for holdet.

Jeg bruger mest en 4-2-2-2 og 4-2-3-1 Smiley Mentalitet er alt efter hvem jeg skal møde, hvordan vi har gjort det på det seneste osv.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #20: 05 Dec 2013, 21:28 »

Er i gang med min tredje sæson med AaB, ingen pokaler indtil videre, hvilket må siges at være lidt af en skuffelse. Min anden sæson var utrolig tæt, hvor det blev afgjort helt til sidst mellem fck og mit AaB hold, faktisk lå jeg nummer et med fem runder igen. Desværre trak vi sorteper, hvilket betød vi sluttede på en andenplads. Dette var ret så bittert, eftersom en andenplads ikke engang gav muligheden for at kvalificerer sig til CL. Her op til tredje sæson mistede jeg, desværre, Rasmus Jönsson som var garant for mål i de to sæsoner jeg lejede ham i. 42 mål fik han scoret i 52 kampe superliga kampe. Min tredje sæson ligner heller ikke sæsonen hvor jeg endelig skal vinde mesterskabet, er hele 11 point efter fck ved vinterpausen. Til gengæld har jeg fundet Rasmus Jönssons afløser i Lukas Spalvis. Han har indtil videre scoret 9 mål i 14 kampe. Jeg har indtil videre hentet profiler som Pione Sisto, Per Ciljan Skjelbred, Mads Petersen, Jens Stryger Larsen og Pierre Bengtsson. Fra det nuværende AaB mandskab har jeg blandt andet stadig Kasper Kusk, Jakob Ahlmann og Rasmus Thelander.
Jeg bruger enten en 4-4-1-1 eller 4-3-1-2 formation.
Desuden fedt, at se at der er andre der spiller med AaB. Smiley
Logged

DennisKjeldsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #21: 26 Dec 2013, 21:03 »

Kan varmt anbefale at starte et save med AaB. Jeg er igang med 3 saeson pt, og indtil videre har jeg vundet Superligaen og pokalen begge år. Der er så meget potentiale i deres spillertrup, og samtidig så er deres økonomi helt i orden!! Efter 3 saesoner har jeg et transferbudget på 70 mio og lønninger siger 4 mio i ugen. Det er vanvittigt!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #22: 25 Mar 2014, 19:55 »

Jamen, jeg kunne jo ligge mig ned og græde.. Jeg har netop færdiggjort første sæson med AaB.. En Sæson der bød på hele puljen. Kæmpe optur, til verdens største nedtur!

Efter en efteråssæson med statistikken 14;3;1, og en sikker førsteplads, hed min forårssæson 3;4;8, og dermed sikrede jeg mig i sidste runde, en 2. plads i Suppen, efter et katastrofalt halvår. Jeg prøvede virkelig alt, men forårssæsonen var åbenbart dømt til at gå galt. Holdmøder, teamtalks, taktikker - Alt blev prøvet, men holdet sejlede hårdt efter pausen, desværre. Også pokalfinalen blev ramt af forårsgummiben og jeg blev rundbarberet 4-0 af Randers, som desuden også vandt Suppen.

Nikloaj Thomsen og Kasper Kusk smutter til Sommer, da jeg lovede jeg vil vinde Suppen (Og ikke havde regnet en så elendig sæson ind). Håber på at kunne tjene omkring 40-50mio. så jeg kan få direkte erstatninger ind - Meget gerne i form af Casper Sloth, Rasmus Falk og Baskhim Kadrii..
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #23: 04 Apr 2014, 18:00 »

Nogle der har et forslag til en Højreback til AaB første sæson?
- har solgt dalsgaard.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #24: 07 Apr 2014, 10:07 »

Nogle der har et forslag til en Højreback til AaB første sæson?
- har solgt dalsgaard.
Jeg har hentet Jesper Bøge, han gør det nogenlunde :-)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #25: 07 Apr 2014, 14:07 »

Jeg har hentet Jesper Bøge, han gør det nogenlunde :-)
Tak for svaret, men AaB er droppet igen, da det ikke fangede mig desværre..
Logged

H A L A   M A D R I D!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #26: 06 Maj 2014, 23:10 »

Er nu næsten ved vinterpausen, hvor jeg ligger nummer 1. Jeg ville lige vise denne kamp mod Randers, hvor jeg føler mit forsvar virkede gode. Ligesom det har gjort hele sæsonen.

Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #27: 14 Jun 2014, 15:16 »

Jeg har nu fået overstået de første par måneder af sæsonen og har fået en fremragende start.
Hvis vi starter med ligaen ligger jeg i øjeblikket på en anden plads med 15 point, et efter fck. Der er i ligaen spillet 7 kampe.
Derudover er jeg lige gået videre i pokalen efter at have trampet århus fremad ned med 7-1.
I europa league er det også gået fremragende jeg trådte ind i anden runde og skulle møde hibernian på udebane i sæsonens første kamp, hvor jeg ligger ud med at tabe 4-1!! Holdet gjorde det dog fremragende i returen og hev en 6-2 sejr hjem blandt andet efter hattrick af spalvis. Derefter trak jeg malmö ff, hvir jeg i første opgør taber 2-1 hjemme, men hiver en 2-0 sejr hjem på udebane. Derefter ventede ekranas fra lithauen som blev smadret samlet med 12-1. 8-0 hjemme og 4-1 ude.

Af transfers har jeg smidt en masse ungdoms spillere ud.
Derudover har jeg fået solgt:
Rasmus Würtz 2,75 mio
Jeppe Curth 930k
Patrick Kristensen 2,0 mio
Anders due 540k
Søren Frederiksen 2,2 mio
Kenneth Emil Petersen 8,5 mio
Lucas Spalvis 44 mio (havde bud på 60, men jeg dummede mig gevaldigt)
Rasmus Thelander 15 mio.

I alt 75,39 mio

Ind er kommet

Vasilis Pilatsikas (fri)
Remco van der scaaf (fri)
Alexander Milosevic 6,25 mio
Pione Sisto 1,9 mio
Marcus Solberg 1,4 mio

I alt 9,42 mio

Derudover har jeg hevet en masse ungdomsspillere op.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #28: 15 Jun 2014, 20:42 »

Jeg har nu fået færdigspillet min sæson og hvilken en det blev! Mesterskabet blev hevet hjem i anden sidste spillerunde mod FC Vestsjælland efter FCK snublede på udebane mod FCM. Forud for det havde jeg smadret FCN i det der må betegnes som sæsonens bedste kamp fra min side! En 6-0 snitter blev det til til nordsjælland! Derudover blev pokalfinalen også hevet hjem mod FCK på en 2-1 sejr.

Jeg er nu i starten af august anden sæson og der har virkelig været gang i svingdøren.

Ind er kommet:

Jesper Juelsgård
Frederik Holst
Yusuf Poulsen
Patrick Banggard
Uffe Bech
Christian Nørgaard
Yann-Erik de Lanley
Christian Landu Landu
Frederik Rønnov
Morten Knudsen (Leje)

Jeg har i alt brugt 62,43 mio

Ud er gået:

Kasper Kusk
Nicolaj Thomsen
Alexander Milosevic
Nicolai Larsen
Anders k. Jacobsen
Pione Sisto

I alt har jeg solgt for 249 mio og har i øjeblikket et transferbudget på 190 mio

Logged

TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #29: 16 Jun 2014, 21:34 »

Jeg har nu fået færdigspillet min sæson og hvilken en det blev! Mesterskabet blev hevet hjem i anden sidste spillerunde mod FC Vestsjælland efter FCK snublede på udebane mod FCM. Forud for det havde jeg smadret FCN i det der må betegnes som sæsonens bedste kamp fra min side! En 6-0 snitter blev det til til nordsjælland! Derudover blev pokalfinalen også hevet hjem mod FCK på en 2-1 sejr.

Jeg er nu i starten af august anden sæson og der har virkelig været gang i svingdøren.

Ind er kommet:

Jesper Juelsgård
Frederik Holst
Yusuf Poulsen
Patrick Banggard
Uffe Bech
Christian Nørgaard
Yann-Erik de Lanley
Christian Landu Landu
Frederik Rønnov
Morten Knudsen (Leje)

Jeg har i alt brugt 62,43 mio

Ud er gået:

Kasper Kusk
Nicolaj Thomsen
Alexander Milosevic
Nicolai Larsen
Anders k. Jacobsen
Pione Sisto

I alt har jeg solgt for 249 mio og har i øjeblikket et transferbudget på 190 mio





Taktik? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010