home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AaB
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 21122 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #30: 16 Jun 2014, 21:46 »

Jeg ved ikke om du har læst BelthazorDK's "Drømmen om en libero" tråd men min taktik er i høj høj grad påvirket af denne. Min formation er pfæcis den samme og den eneste forskel der er i spillerrollerne er at jeg bruger en felt til felt på midten og en dybdeliggende eller fremskudt angriber på toppen. Jeg har dog lavet mine egne holdindstillinger og spillerindstillinge r uden inspiration fra BelthazorDK da jeg ikke har downloadet taktikken. Men hvis du vil prøve en anderledes taktik så download den Smiley min virker helt vildt godt.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #31: 20 Okt 2014, 19:39 »

Har startet et lille hygge spil med AaB, i det at jeg ikke helt ved hvornår jeg får købt FM 15. Indtil videre er det gået rigtig godt. Ligger nummer 1 i ligaen med 19 point, samme antal point som FCK så det er godkendt. Har spillet en kamp i CHL hvor jeg skulle møde At. Madrid og der vandt jeg 1-0 ekstremt godt forsvars spil af mine unge gutter så er rigtig tilfreds. Af transfer har jeg lavet disse:

Jacob Dehn - 3.5 mio
Frederik Rønnow - 2,5 mio

Spillere der har forladt klubben.

Augu - 500K
Christian Rye - Leje
Jannik Pohl - Leje
Frederik Børsting - Leje
Rasmus Thelander - 17 mio + 25% af næste salg.

Jeg ville rigtig gerne have beholdt RT, men da rigtig mange klubber kæmpede om ham, så blev han desværre utilfreds med han ikke måtte skifte, så valgte at skyde ham af sted. Syntes det var en okay pris for ham plus jeg regner med at den bliver endnu større den transfer han indbringer.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #32: 21 Okt 2014, 01:18 »

Så jeg nået til januar, og hold kæft hvor det kører! Fører ligaen med 8 point ned til FCK. Holdet spiller ekstremt godt. CHL er det samme, der var vi i pulje med At. Madrid, Basel & Olympiakos. Det blev til 4 sejr 1 uafgjort og et enkelt nederlag som resulterede i at vi endte som 1 i puljen. Næste modstander er Juventus, som skal prøves at nedlægges, men det bliver sgu svært. Af handler jeg har foretaget:

Martin Odegaard - 100k
Daniele Rugani - Fri (Kommer først til sommer)
Andrea Berbaris - Fri (Kommer først til sommer)

Spillere der har forladt klubben i januar.

Anders K. Jacobsen - 7 mio.
Wichmann - 11 mio + 50 næste transfer. (bestyrelsens beslutning)
« Seneste Redigering: 21 Okt 2014, 02:08 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #33: 21 Okt 2014, 16:14 »

Så er ligaen afsluttet og jeg kunne kalde mig vinder efter 27 spillerunder. CHL røg vi ud i knocktout-runden til Juventus. Pokal-turneringen blev hævet hjem til Aalborg hvor vi slog Horsens. Af nævneværdige spiller kan jeg fremhæve, Spalvis, Enevoldsen, Dalsgaard, Helenius & KEP som alle spillede over 7,20 i snit.
Glæder mig til at få Rugani sat på hold kortet. Er utrolig overrasket over han ville skifte, men nu er han signet og han tiltræder snart. Alle mine faciliteter er opgraderet, så jeg håber at producere så gode regens som overhovedet muligt. Han fået 3 som ser ekstremt spændene ud.

Jeg har ikke lavet nogle handler endnu, men er på udgik efter en afløser for Helenius - kigger lidt på Buren fra Esbjerg. Skal også finde en afløser for Enevoldsen, men tror jeg omskoler Odegaard til venstre kant også må vi se hvordan han gør det. Kan være jeg finder en helt ny også overtager Odegaard Thomsens plads hvis det bliver for svært at holde på ham hen over sommeren.

Vender tilbage når jeg har lavet lidt handler og spillet nogle kampe.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #34: 22 Okt 2014, 01:18 »

Så er jeg kommet igang med sæsonen, har lige spillet åbningskampen mod AGF. Kampen endte 7-0 til os så er godt tilfreds. De havde ikke et eneste skud på mål. Jeg valgte i sommerperioden at ændre min taktik, så nu hedder den 4-3-1-2. Afløseren for Helenius blev Rasmus Jönsson. Følte ikke der var grund til at gå ud og bruge penge på en ny angriber, når vi havde en så god en angriber i truppen. Enevoldsen kunne jeg godt have skrevet kontrakt med, men han passede ikke ind i den nye formation og Odegaard er derfor blevet rykket op på den offensive midtbane, hvor han kvitterede med 2 mål i åbningskampen. Af handler jeg har lavet over sommeren:

Kasper Povlsen - 2.5 mio
Rene Hammershøy - 1. mio (Regen)

Spillere der har forladt truppen:

Patrick Kristiansen - 19 mio

Der har været rigtig mange klubber der ville have fat i mine spillere, men jeg ville rigtig gerne beholde dem så de blev i klubben. afviste endda et bud på Thomsen på 55 mio + klausuler, men han er virkelig bare en så gylden prik i min nye taktik, så han blev.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #35: 10 Sep 2016, 11:06 »

Hvordan kan i få så meget for jeres spiller. nu tænker jeg specielt på Patrick , hvordan kan i få 19 mil for ham ? jeg kan ikke få mere end 1.5- 2  maks for ham ?
Hvordan har i kunne få fat i odegaard ? hvis det er ham odegaard jeg tænker på
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010