home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 14967 gange)
bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Inter
« : 20 Okt 2013, 13:15 »

Vi skal da også have en tråd om de forskellige saves der foregår med denne fantastiske klub...
Målet med dette save er at fører Inter tilbage i toppen af Europæisk fodbold, hvor de hører til. Dette skal gøres med inspiration fra den nuværende træner Walter Mazzarri med et tremandsforsvar, og hvor især kanterne er en vigtig fakta. Bredde er nemlig en vigtig fakta for at denne spillestil skal kunne lykkes.

Jeg er lige blivet færdig med 1. sæson og det blev til en sikker 2. plads med 75 point. 10 point ned til Napoli på 3. pladsen med 65 point. Dog var der også et stykke op til Juventus der var meget stabile igennem hele sæsonen. Juventus vandt scudettoen med 85 point. Kun et enkelt nederlag i ligaen blev det til for Conte's drenge.
2. pladsen blev sikret med en 3-2-2-1-2 formation. Spillestilen var meget disciplineret i første sæson, da målet omkring champions league fodbold i 2. sæson skulle opfyldes under alle omstændigheder.

Indkøb igennem 1. sæson:
Aleksandar Kolarov
Mauricio Isla
Antonio Candreva
Nicolás Otamendi

Spillere skippet afsted i 1. sæson:
Zravdko Kuzmanovic
Alvaro Pereira
Jonathan

Største profiler igennem 1. sæsonen
Esteban Cambiasso (7,67)
Andrea Ranocchia (7,60)
Nicolás Otamendi (7,50)
Aleksandar Kolarov (7,45)


Her op til 2. sæson har jeg valgt at lade Milito, Zanetti, Samuel, & Castellazzi gå på en fri transfer pga. jeg har have reduceret mine lønudgifter i klubben. Jeg har dog valgt at forlænge med Cambiasso da han har spillet storslået i 1. sæson. Samtidig skal jeg også have en breddere trup nu pga. Champions League deltagelse.
Wallace og Rolando er også begge blevet skippet tilbage til de henholdvis Chelsea og Porto.
Angående indkøb op til 2. sæson er jeg på udkig efter en ekstra angriber, da mine angribere ikke har scoret regelmæssigt i 1. sæson. Samtidig er jeg også på udkig efter en defensiv midtbanespiller der kan rotere med Cambiasso når kampprogrammet bliver tæt.
Angående spillestil har jeg tænkt mig at prøve at gå over i en mere flad 3-5-2/3-5-1-2 hvor spillestillen er meget flydende.

Forventningerne op til 2. sæson må være at minimum vinde et trofæ. Om det så er Coppa Italia, Scudettoen eller en Europæisk turningen må tiden vise.

Håber der er andre der tager udfordringen op omkring at fører Inter tilbage i toppen af Europæisk fodbold. Forza Nerazzurri!
« Seneste Redigering: 20 Okt 2013, 13:17 af bert0089 » Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #1: 23 Okt 2013, 08:26 »

Jeg skal helt sikkert også spille med Inter på et tidspunkt. Det vrimler med talent i den klub. Der er virkelig mange unge spændende spillere, og jeg håber at de i virkeligheden på trods af de nye rigmænd, fortsætter samme stil.

Spændende indkøb du har lavet! Elsker Candreva. Klasse spiller du har hentet der. Ærgerligt du ikke vandt ligaen, men Juventus er jo bare en klasse for sig - Forza Juve!! ;-)

Godt at høre nogle flere har interesse i Serie A!
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #2: 30 Okt 2013, 19:51 »

Jeg skal imorgen sammen med en kammerat have gang i et save. Han skal være Roma og jeg tager Inter..

Der kommer til at gå Dortmund i den:) Dvs:

Ud ryger
- Milito, selvom jeg måske kan for alvorligt brug for hans mål
- Kuzmanovic
- Guerin

og andre marginal spillere.

Zanetti får nu kontrakt, som deltidspersonale. Og så skal Bennasi, Bessa, Pasa; Longo, Icardo og mandre ellers spilles ind hurtigt..

Santon SKAL handles hjem..
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #3: 11 Nov 2013, 08:07 »

Jeg spurgte tidligerepå Inter men fik aldrig svar, så jeg prøver herinde:)..

Jeg skal helt sikkert have mig et godt save med Inter. De står over for nogle rigtig sjove udfordringer (i spillet)Smiley..

Jeg har undret mig over hvad det er Inter "kan".?

De har haft held til at hente  store spillere i en tid hvor der ellers var langt imellem snapsene. Her tænker jeg især på Ronaldo, som skiftede til Inter mens han var hottest. Hvorfor? - Hvad er det Inter kan?

- Figo tog dertil. Bevares ikke mens han var på toppen, men interessen for ham var stor også fra england, hvor han ellers havde ambitioner om at komme til at spille. Ja Forlan er vel det samme.
For Ronaldo´s situation havde Inter da intet vundet i flere år.

Andre som ellers har kunnet vælge og vrage - Crespo, Vieri, Ibrahimovic, Veron, Eto`o tog samme vej. Ok der var der selvfølgelig kommet nogle mesterskaber i skabet da.
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #4: 12 Nov 2013, 22:42 »

Efter en 3-4 prøve spil med forskellige klubber har jeg traditionen tro startet et seriøst spil med Inter.

Ind er kommet:
Anthony Reveillere - fri
Manuel Dernandes 60 mio
Mateo Mussacchio - 28 mio
Mohamed Diame - 31 mio
Seydou Keita - 2,5 mio
Davide Santon - 85 mio
Andrea Bertolacci - leje 620K p/m
Sotiris Kyrgakos - fri

i alt 206 mio


ud er røget
Alavaro Pereira - 60 mio
Zdravko Kuzmanovic - 60 mio
Jonathan - 15 mio
Ricardo Alvarez - 30
Belfodil - Leje

i alt 164 mio

diff -42 mio

Derudover er lønnen nedsat gennem en større trimning af u19 holdet, og jeg satser på at få Milito, Samuel, Zanetti og Cambiasso ned i løn, hvis ikke bliver deres kontrakter ikke fornyet.

Kyrgiakos blev kun hentet ind som reserve fordi, Campagnaro og Ranocchi blev skadet, og Samuel og Chivu startede skadet, hvilket kun gav Juan, Musacchio og Andreolli tilbage i et tremandsforsvar.



optimal taktik 5-3-1-1

----------------- Handa

-----Musacchio - Ranocchia - JJ

Reveillere ----------------------- Santon

-------- Keita - Cambiasso - Guarin

---------------- Fernandes

--------------------- Milito

reserver

---------------- Carrizo

--- Campagnaro - Andreolli - Samuel

Zanetti ------------------------------ Nagatomo

-------- Taider - Diame - Bertolacci

------------------ Kovacic

------------------- Palacio

hvilket efterlader Castellazzi, Kyrgiakos, Chivu, Mudingayi, Mariga og Icardi, hvor alle undtagen Icardi gerne skulle forlade klubben i vinter eller sommer vinduet.

EDIT: og nu efter vinduet lukkede Jonathan Dos Santos på fri transfer, jeg ved dog endnu ikke hvad jeg skal bruge ham til..
« Seneste Redigering: 12 Nov 2013, 22:56 af rolighed99 » Logged




Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #5: 13 Nov 2013, 22:44 »

Så er jeg også kommet i gang med Inter. Målet er at få opbygget en solid ung trup som igen kan kæmpe med om de store pokaler

Målet i første sæson fra bestyrelsen er kvalifikation til Europa league som bør kunne opnås. satser personligt på en CL kval.

Jeg fik 44 mio at købe hvilket ikke er meget. Man har utrolige mange gamle løntunge spillere. Zanetti, Samuel, Cambiasso og Milito. Jeg valgte at sælge Cambiasso for 6 mio hvilke gav mig mulighederne i lønbudgettet. De andre spiller deres kontrakt ud og får lov til at smutte på fri transfer.

Den eneste spiller som jeg har hentet til klubben er leandro damiao som blev købt for 55 mio kr.

Jeg spiller en 4-1-2-2-1 formation hvor jeg har stor fokus på kantspillet.
De første 14 kampe er kun budt på 1 nederlag, resten er sejrer og uafgjorte. Det betyder også at jeg p.t ligger på en 2 plads med 4 point op til Juve.


Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #6: 13 Nov 2013, 23:19 »

Efter en 3-4 prøve spil med forskellige klubber har jeg traditionen tro startet et seriøst spil med Inter.

Ind er kommet:
Anthony Reveillere - fri
Manuel Dernandes 60 mio
Mateo Mussacchio - 28 mio
Mohamed Diame - 31 mio
Seydou Keita - 2,5 mio
Davide Santon - 85 mio
Andrea Bertolacci - leje 620K p/m
Sotiris Kyrgakos - fri

i alt 206 mio


ud er røget
Alavaro Pereira - 60 mio
Zdravko Kuzmanovic - 60 mio
Jonathan - 15 mio
Ricardo Alvarez - 30
Belfodil - Leje

i alt 164 mio

diff -42 mio

Derudover er lønnen nedsat gennem en større trimning af u19 holdet, og jeg satser på at få Milito, Samuel, Zanetti og Cambiasso ned i løn, hvis ikke bliver deres kontrakter ikke fornyet.

Kyrgiakos blev kun hentet ind som reserve fordi, Campagnaro og Ranocchi blev skadet, og Samuel og Chivu startede skadet, hvilket kun gav Juan, Musacchio og Andreolli tilbage i et tremandsforsvar.



optimal taktik 5-3-1-1

----------------- Handa

-----Musacchio - Ranocchia - JJ

Reveillere ----------------------- Santon

-------- Keita - Cambiasso - Guarin

---------------- Fernandes

--------------------- Milito

reserver

---------------- Carrizo

--- Campagnaro - Andreolli - Samuel

Zanetti ------------------------------ Nagatomo

-------- Taider - Diame - Bertolacci

------------------ Kovacic

------------------- Palacio

hvilket efterlader Castellazzi, Kyrgiakos, Chivu, Mudingayi, Mariga og Icardi, hvor alle undtagen Icardi gerne skulle forlade klubben i vinter eller sommer vinduet.

EDIT: og nu efter vinduet lukkede Jonathan Dos Santos på fri transfer, jeg ved dog endnu ikke hvad jeg skal bruge ham til..
Hvordan kan du ikke benytte Kovacic i den optimale start 11'er? Han er fantastisk på den centrale midtbane som dybdeliggende playmaker..... Og han bliver kun bedre me tiden! Han er ihvertfald bedre end både Guarin og Keita. Han kan dog ikke tage det defensive ansvar som Cambiasso.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #7: 15 Nov 2013, 17:26 »

Så fik jeg spillet første sæson færdig. Det endte med en flot 2 plads, så nu står den på Champions League næste sæson!
Holdet skal forstærkes markant hvis jeg skal have en chance i CL. En masse  af de gamle løntunge spillere skal ud, og nye unge skal ind!
Samtig har jeg også behov for flere bedre spillere, hvis jeg skal kunne udfordre Juve om mesterskabet næste sæson.

Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #8: 15 Nov 2013, 23:50 »

Efter 2 sæsoner med Inter , og efter 2 andenpladsen samt en pokal titel i 2. sæson er jeg nu klar til at gå i krig med 3. sæson. Jeg syntes selv jeg har været fornuftigt på transfer-market og lavet nogle gode handler, derfor ser min start 11- således ud op til 3.sæson.

                                                                         Handanovic
                                                  Dani carvajal - David Luiz - Ranocchia - Santon
           
                                                                         Nemanja Matic
                                                          Kovacic                            Moussa Sisskoko
                                         A. Di maria                                                                 D. Costa
                                                                             Jovetic

Subs:

Belec
Juan Jesus
pereira
Alvarez   
Guarin
Vitinho   
Danny Welbeck


Satser på jeg kan byde Juventus op til dans denne sæson og måske komme længere end 1/8 finalen i CHL...
                                         
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #9: 16 Nov 2013, 12:25 »

Efter min anden plads i første sæson har jeg nu fået lige penge at lege med. Det blev til 450 mio kr i transferbudget!
Derudover var min trup også blevet rimelig smal efter jeg har sagt farvel til mange af de gamle løntunge spillere.

Så nu skulle der handles ind til den kommende sæson med Champions League på programmet.

Ind blev hentet:
Etienne Capoue 28 mio kr - til den defensive midtbane
Carles planas fri fra Barcelona - backup til venstrebacken
Samuel Umtiti 55 mio kr fra Lyon - Venstreback samt backup til CB
Viktor Fischer 160 mio kr - Offensiv kantspiller.


Så nu hedder start 11´eren
                   Handanovic
Schelotto   Ranocchia    Juan Jesus   Umtiti
                     Capoue
             Kovacic           Guarin
Fischer                                     Alvarez
                 Leandro Damiao


Bliver en spændende sæson! Juventus skal helt klart udfordres til mesterskabet og så skal jeg videre fra CL gruppespillet hvor jeg er røget i gruppe med Porto, PSV & BATE Borisov
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #10: 20 Nov 2013, 23:58 »

Det blev til en mindre skuffelse i 1. sæson, en 3. plads i ligaen og ud allerede i kvartfinalen i coppaen.
Dette gav dog en CL plads, og heldigvis ikke en fyreseddel.

Min defensiv var bndsolid, og jeg var det hold der absolut lukkede færrest mål ind. Mit store problem lå i det offensive, hvor hverken Milito, Palacio eller Icardi fik scoret særlig mange mål, Milito formåede kun at score 4 mål i 30 kampe, Icardi 2 i 24 kampe og Palacio 1 i 10 kampe. Derudover var Keita, trods høje forventninger, heller ikke nogen succes. Det var Fernandes, Santon, Reveillere, Ranocchia og Nagatomo derimod, hvor alle lå på et snit mellem 7,15 og 7,25.

Jeg købte Balanta fra River og halvdelen i Nicola Murru, som dog blev i Cagliari i vinterpausen, og samtidig kom af med Chivu, Mudingayi, Campagnaro (der var skadet stort set hele efteråret), Kyrgiakos og Mariga, hvor jeg dog betaler noget løn hos de fleste samt Dos Santos på udlån.


Målet for 2. sæson, må være en 2. plads, og videre fra gruppespillet i CL.

Overraskende nok rykkede Roma ned, så der er blevet storshoppet fra min side hos dem.

Ind:
Carlos Carbonero - River - Fri
Valentino Lazaro - RB Salzburg - Fri
Eduardo Vargas - Napoli - Fri
Mattia Perin - Genoa - Fri
Andrea Bertolacci - Napoli - 23 mio (stadig delejet af Roma)
Cristiano Biraghi - Catania - 41 mio (købt de sidste 50 %)
Dario Del Fabro - Cagliari - 10 mio (deleje, bliver i Cagliari)
Mamadou Sakho - Liverpool - leje 500k p/m (kan købes fri for 44 mio) han blev købt ag Liverpool for 140 i 1. sæson, men floppede.
Mattia Destro - Roma - 77,5 mio
Daniele De Rossi - Roma - 85 mio
Alessandro Florenzi - Roma - 97,5 mio
Tin Jedvad - Roma - 30 mio (deleje, bliver i Roma)

I alt: 363 mio

ud:
Matias Schelotto - Bologna 32 mio
Joel Obi - Chievo - 5 mio
Rodrigo Palacio - Bordeaux - 5,25 mio
Juan Carrizo - Monaco - 13 mio
Marco Andreolli - Torino - 10 mio
Matias Silvestre - Bologna - 6 mio
Seydou Keita - Wolfsburg - 6 mio
+ det en ordentlig røvfuld reserve spillere

i alt: 95 mio

Transfer Budget 363 mio - tilbage 0 mio
Løn budget 16 mio - brugt 15,3 mio (sidste sæson lå den på 14,8)

Endelig trup i rangeret orden: (de sorte er enten udlejet til eller delejet i anden klub)

Målmænd:
Samir Handanovic
Mattia Perin
Francesco Bardi

Central forsvar:
Eder Balanta
Juan Jesus
Andrea Ranocchia
Mamadou Sakho
Mateo Musacchio
Tin Jedvad

Walter Samuel
Ibrahima Mbaye
Dario Del Fabro
Matteo Bianchetti
Giacomo Sciacca


Backs:
Davide Santon
Yuto Nagatomo
Anthony Reveillere
Cristiano Biraghi
Javier Zanetti
Nicola Murru

Defensiv midt: (DLP)
Daniele De Rossi
Esteban Cambiasso
Jonathan Dos Santos
Alfred Duncan
Lorenzo Crisetig


Center midt: (motor)
Fredy Guarin
Alessandro Florenzi
Saphir Taider
Mohammed Diame
Andrea Bertolacci
Marco Benassi

Offensiv midt: (playmaker)
Manuel Fernandes
Mateo Kovacic
Valentino Lazaro

Angreb:
Mattia Destro
Eduardo Vargas
Mauro Icardi
Diego Milito
Ishak Belfodil
Samuele Longo
Carlos Carbonero



Jeg vil i den her sæson prøve en ny taktik, da den gamle ikke var så effektiv oppe foran, så der er kommet en ekstra angriber ind i stedet for en forsvarsspiller.
Jeg stiller således op, og i må selv plotte spillere ind Smiley

MM
FB(s) - CB(d) - CB(d) - FB(s)

FtF(s) - DLP(d) - FtF(s)
Pla(s)
Trq(a) - Fre(a)


...og det går skam meget godt indtil videre

Hvordan kan du ikke benytte Kovacic i den optimale start 11'er? Han er fantastisk på den centrale midtbane som dybdeliggende playmaker..... Og han bliver kun bedre me tiden! Han er ihvertfald bedre end både Guarin og Keita. Han kan dog ikke tage det defensive ansvar som Cambiasso.

Kovacic fik bestemt også sin portion kampe, jeg anså blot Fernandes som en bedre spiller på den position, og derfor startede han inde de fleste kampe. Keita og Guarin blev brugt som motorrummet i den taktik, hvor den defensive og offensive midt var de kreative.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2013, 20:27 af rolighed99 » Logged




Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #11: 22 Nov 2013, 20:02 »

2 sæson er færdig spillet! Og hvilken en! blev MESTRE med 2 point ned til Juve! sikrede mig skabet i sidste spillerunde.. Puhaa...

Jeg var ellers et godt stykke efter da vi nåede januarvinuet. Men så kom Wellington Nem til og det ændrede en del! nu havde jeg lige pludselig 2 farlige kanterne i Wellington og Alvarez.

Der imod gik det virkelig dårligt i Europa. Røg ud i champions League gruppespillet da jeg kun blev nr 3. Og i Europa League røg jeg ud i første knock out runde til Sporting. Men det lige meget, fuldstændig ligegyldigt når jeg kan rive mesterskabet tilbage til Inter! Smiley

Profilerne på vej mod skabet var:
Leandro Damiao med over 20 kasser.
Alavrez med 19 assist og en god sjat mål også
Wellington Nem imponerede også fra dag 1
Juan Jesus i midterforsvaret med 13 sæsonmål :O wow!
Og så selvfølgelig Viktor Fischer som afgjorde den sidste kamp på et mål i det 74 minut!

nu skal en spændende 3 sæson i gang hvor der skal investeres i holdet. Målsætningen må helt klart være Europa nu! Skal nå langt i Champions League og så skal mesterskabet forsvares!
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #12: 23 Nov 2013, 12:16 »

2 sæson er færdig spillet! Og hvilken en! blev MESTRE med 2 point ned til Juve! sikrede mig skabet i sidste spillerunde.. Puhaa...

Jeg var ellers et godt stykke efter da vi nåede januarvinuet. Men så kom Wellington Nem til og det ændrede en del! nu havde jeg lige pludselig 2 farlige kanterne i Wellington og Alvarez.

Der imod gik det virkelig dårligt i Europa. Røg ud i champions League gruppespillet da jeg kun blev nr 3. Og i Europa League røg jeg ud i første knock out runde til Sporting. Men det lige meget, fuldstændig ligegyldigt når jeg kan rive mesterskabet tilbage til Inter! Smiley

Profilerne på vej mod skabet var:
Leandro Damiao med over 20 kasser.
Alavrez med 19 assist og en god sjat mål også
Wellington Nem imponerede også fra dag 1
Juan Jesus i midterforsvaret med 13 sæsonmål :O wow!
Og så selvfølgelig Viktor Fischer som afgjorde den sidste kamp på et mål i det 74 minut!

nu skal en spændende 3 sæson i gang hvor der skal investeres i holdet. Målsætningen må helt klart være Europa nu! Skal nå langt i Champions League og så skal mesterskabet forsvares!

Så er transferne på plads og ind er kommet:

Ind:
Eder Alvarez Balanta 40 mio kr
Jose Sosa fri
Yohan Cabaye 200 mio kr
Adrien Rabiot på leje
Danny Welbeck 230 mio kr.

Ud:
En masse unge spillere på fri tansfer

Så truppen ser sådan ud nu:

Målmænd
Handanovic
Francesco Bardi

Forsvar
Isaac Donkar
Alvarez Balanta
Samuel Umtiti
Planas
Silvestre
Ranocchia
Juan Jesus
Schelotto

Midtbanen
Etienne Capoue
Kuzmanovic
Patrick Olsen
Rabiot
Cabaye
Guarin
Kovacic

Angribere & wings
Viktor Fischer
Jose Sosa
Ricardo Alvarez
Wellington Nem
Danny Welbeck
Leandro Damiao

Er klar til CL og LIGAEN ! bring it on!
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #13: 23 Nov 2013, 15:28 »

Så er transferne på plads og ind er kommet:

Ind:
Eder Alvarez Balanta 40 mio kr
Jose Sosa fri
Yohan Cabaye 200 mio kr
Adrien Rabiot på leje
Danny Welbeck 230 mio kr.

Ud:
En masse unge spillere på fri tansfer

Så truppen ser sådan ud nu:

Målmænd
Handanovic
Francesco Bardi

Forsvar
Isaac Donkar
Alvarez Balanta
Samuel Umtiti
Planas
Silvestre
Ranocchia
Juan Jesus
Schelotto

Midtbanen
Etienne Capoue
Kuzmanovic
Patrick Olsen
Rabiot
Cabaye
Guarin
Kovacic

Angribere & wings
Viktor Fischer
Jose Sosa
Ricardo Alvarez
Wellington Nem
Danny Welbeck
Leandro Damiao

Er klar til CL og LIGAEN ! bring it on!

Du har godt nok et tyndt forsvar, hvor især højrebacken imo er slem. Til dels fordi Schelotto ikke er en vanvittig dygtig spiller, eller særlig god højreback for that matter, og egentlig er bedst som en højre midt, derudover er reserven Donkor heller ikke det vilde, og er naturligt center back.
I defensiven er det vel kun Balanta og til dels JJ der vil kunne spile med hvor det er sjovt i CL.

Din offensiv er jeg tilgengæld ret misundelig på..
Logged




Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #14: 23 Nov 2013, 22:18 »

Du har godt nok et tyndt forsvar, hvor især højrebacken imo er slem. Til dels fordi Schelotto ikke er en vanvittig dygtig spiller, eller særlig god højreback for that matter, og egentlig er bedst som en højre midt, derudover er reserven Donkor heller ikke det vilde, og er naturligt center back.
I defensiven er det vel kun Balanta og til dels JJ der vil kunne spile med hvor det er sjovt i CL.

Din offensiv er jeg tilgengæld ret misundelig på..

Schelotto har faktisk gjort det ret godt på RB. Hans rating ligger på over 7,5. Men vil give dig ret i at jeg mangler en RB med kvalitet. har bare ikke rigtig kunne finde en som har været mulig at hente.
Der udover gør Umtiti det også rigtig godt i Midterforsvaret! Kæmpe talent! Ranocchia har også spillet fornuftigt. Så midterforsvaret er jeg ikke bekymret for, men mine backer har ikke kvaliteten til CL.. det må også være næste punkt der skal forstærkes Smiley

Men lækkert at se jeg ikke er den eneste der spiller med Inter! fed udfordring!
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010