home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 14968 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #15: 24 Nov 2013, 17:53 »

Schelotto har faktisk gjort det ret godt på RB. Hans rating ligger på over 7,5. Men vil give dig ret i at jeg mangler en RB med kvalitet. har bare ikke rigtig kunne finde en som har været mulig at hente.
Der udover gør Umtiti det også rigtig godt i Midterforsvaret! Kæmpe talent! Ranocchia har også spillet fornuftigt. Så midterforsvaret er jeg ikke bekymret for, men mine backer har ikke kvaliteten til CL.. det må også være næste punkt der skal forstærkes Smiley

Men lækkert at se jeg ikke er den eneste der spiller med Inter! fed udfordring!

Umtiti er bestemt også et stort talent, men hvis du bruger ham i midten, bruger du så Balanta på venstrebacken?

Har du overvejet Corchia på højre? han kan fås til omkring 150 mio
Logged




Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #16: 24 Nov 2013, 19:51 »

Umtiti er bestemt også et stort talent, men hvis du bruger ham i midten, bruger du så Balanta på venstrebacken?

Har du overvejet Corchia på højre? han kan fås til omkring 150 mio

Bruger Umtiti på Venstre backen. Juan Jesus og Balanta spiller i midterforsvaret.
Ja har haft kigget lidt på ham. Men overvejer også at spille en formation med 3 centrale forsvarspillere. en 3-1-2-2-2 i stedet for den 4-1-2-2-1 jeg kører nu Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #17: 24 Nov 2013, 20:57 »

Bruger Umtiti på Venstre backen. Juan Jesus og Balanta spiller i midterforsvaret.
Ja har haft kigget lidt på ham. Men overvejer også at spille en formation med 3 centrale forsvarspillere. en 3-1-2-2-2 i stedet for den 4-1-2-2-1 jeg kører nu Smiley

hvordan kommer din start 11er så til at se ud ?
Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #18: 24 Nov 2013, 23:36 »

Så blev min anden sæson spillet færdig, og det blev en rigtig stor sæson for klubben, med en scudetto og 6 pointned til Rubentus, samt en semifinale i CL, så det gik skam meget bedre end forventet.
Bojan, blev hentet til klubben på en fri transfer i slut november, eftersom både Milito og Vargas, som i øvrigt skuffede fælt, var blevet langtidsskadet, og ingen af mine lejesvende havde mulighed for at blive hentet ind, så det så ret tyndt ud oppe foran. Samtidig røg Benassi på udlån, da han ikke fik noget spilletid.
Angrebet kørte modsat sidste sæson helt fortrinligt, og de helt store målslugere blev Destro og Icardi, begge med 23 kasser i henholdsvis 38 og 41 kampe. Midtbanen og forsvaret spillede på nogenlunde samme niveau som 1. sæson. Igen i 2. sæson var det mine backs der var der spillede bedst, Nagatomo, Santon og Reveillere havde alle en gennemsnit på mellem 7.23 og 7.35, derudover lå Destro, Fernandes, Kovacic og JJ på et snit mellem 7.10 og 7.26.

I sommerpausen er der sket en kæmpe stor udskiftning, da jeg efterhånden følte at truppen var blevet alt for stor, og mange af spillerne kun ville gå ned af bakke derfra. Derudover var der stor fokus på mine spillere grundet sæsonens succes i ligaen og CL. Jeg ville gerne bygge en ny og yngre trup op, så det passede meget godt at både Milito, Samuel og Zanetti valgte at stoppe karrieren.

Ud
Anthony Reveillere - 1 mio (købt gratis)
Ruben Botta - 5 mio
Manuel Fernandes - 50 mio (købt for 60 mio)
Carlos Carbonero - 24 mio (købt gratis)
Jonathan Dos Santos - 65 mio (købt gratis)
Eduardo Vargas - 50 mio (købt gratis)
Mohamed Diame - 50 mio (købt for 31 mio)
Yuto Nagatomo - 100 mio
Samuele Longo - 25 mio
Mateo Mussachio - 30 mio (købt for 28 mio)
Ishak Belfodil - 75 mio
Fredy Guarin - 60 mio (han ville prøve noget nyt)
+ en masse u og reserve spillere

I alt: 545 mio

Ind:
Marko Livaja - 10 mio (sidste 50%)
Andrea Bertolacci - 25 mio (sidste 50%)
Mauro Icardi - 30 mio (sidste 50%)
Saphir Taider - 40 mio (sidste 50%)
Nicola Murru - 15 mio (sidste 50%)
Tin Jedvad - 32 mio (sidste 50%)
Carlos Fierro - fri (kontraktudløb)
Guikherme Siquiera - fri (kontraktudløb)
Mamadou Sakho - 44 mio (aftalt beløb fra leje)
Sebastian Corchia - 185 mio
Luis Muriel - 130 mio
Daniel Alves - leje (305k p/m)
Nicusor Stanciu - 147 mio (frikøbsklausul)
Stephane Ruffier - fri (kontraktudløb)
+ en masse u spillere og delejede

I alt: 747 mio

Truppen ser derfor således ud:

Målmænd:
Samir Handanovic
Stephane Ruffier
Francesco Bardi

Jeg har ikke helt været tilfreds med Handanovic, så jeg vil give ham lidt konkurrence på pladsen, hvor især Bardi skal have noget spilletid. Derudover har jeg Perin på udlån.

Center forsvar:
Eder Balanta
Juan Jesus
Mamadou Sakho
Andrea Ranocchia
Tin Jedvad

Der har ikke været den store udskiftning på den her plads. Jeg er gået tilbage til at spille med 3 centrale, hvor Balanta er sikret en plads, og Sakho, JJ og Rano skal kæmpe om de sidste to. Jedvad kommer også til at få noget spilletid, så han kan udvikle sig. Derudover har jeg Mbaye, Dario Del Fabro og Giacomo Sciacca på udlån

Wingbacks
Davide Santon
Sebastian Corchia
Daniel Alves
Guilherme Siqueira

Her er der tilgengæld sket en ordentlig udskiftning, Zanetti er gået på pension, Reveillere, var blevet for gammel og solgt. Nagatomo var der en stor interesse for, og på trods af et par imponerende sæsoner vurderede jeg at det nok kun gik ned ad bakke for ham derfra, og da jeg kunne få en meget bedre spiller i Corchia relativt billigt, valgte jeg at sælge ham. Jeg har derudover Murru og Biraghi på udlån.

Central midt: (defensiv)
Daniele De Rossi
Esteban Cambiasso
Alfred Duncan
Central midt (offensiv)
Nicusor Stanciu
Mateo Kovacic

Central midt: (support)
Alessandro Florenzi
Saphir Taider
Andrea Bertolacci


På den centrale midt er der røget rigtig mange spillere, primært fordi der var for mange, og rigtig mange af dem kun ville komme til at spille en reserve rolle, da jeg, modsat de to forgangne sæsoner, kun vil spille med 3 mand på midten, en defensiv, en support og en offensiv, hor jeg ville have 2 på hver position plus 1 eller 2 talenter, hvilket betød at Diame og Dos Santos blev overflødige back-ups til en høj løn, Fernandes og Guarin var begyndt at gå ned af i stats, og jeg ville hellere satse på Kovacic og Stanciu på den offensive i stedet for Fernandes, samt Florenzi og Taider som support i stedet for Guarin. Derudover kunne jeg få en god slat penge for dem alle.
Jeg har Benassi og Lazaro på udlån.

Angreb:
Luis Muriel
Mauro Icardi
Mattia Destro
Bojan
Marko Livaja

også i angrebet havde jeg pludselig for mange spillere. Vargas floppede, Carbonero var ikke lige så god som jeg troede, Belfodil var ikke den type spiller jeg bruger i min taktik og Longos udvikling var stoppet, derfor røg de allesammen. I stedet kom Muriel ind, og han er også den eneste som er sikret en plads i start 11eren, den sidste kæmper Destro og Icardi om, med Bojan som reserve, og Livaja kommer nok næppe til at spille da hans udvikling også er gået mere eller mindre i stå. en af Bojan eller Livaja ryger nok til vinter og den anden til sommer, og i stedet for dem, skulle Fierro, Puscas eller Ventre gerne være klar.


Taktik

Jeg har indtil videre fundet ud af at både backs og forsvaret fungere bedst i en 3 back kæde med Komplet WB, og derudover fungerer angrebet bedst når der er to, derfor har jeg flyttet en mand fra midten af banen og ned i forsvaret. Jeg tænker at dette er den helt rigtige balance, da jeg de to forgangne sæsoner har været lidt for overbefolket midt på banen, og oftest har en af FtF motorerne faldet helt ud af kampen.

Reserve opstilling
Ruffier/Bardi
Jedvad - xxxxx - Juan Jesus
Daniel Alves                            Siquiera
Cambiasso - Taider
Kovacic
Icardi - Bojan
Ideal opstilling
Handanovic
Ranocchia - Balanta - Sakho
Corchia                                Santon
De Rossi - Florenzi
Stanciu
Destro - Muriel

Roller
MM
CB(x)-CB(c)-CB(x)
KWB(a)                   KWB(a)
DLP(d) - FtF(s)
Play(s)
Skarp(a)-Frem(a)


Dem med kursiv kommer til at kæmpe med hinanden om pladsen, og får nok nogenlunde lige mange kampe, sorteper bliver Duncan, Bertolacci, Livaja og formentlig Ruffier
Logged




Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #19: 25 Nov 2013, 09:08 »

hvordan kommer din start 11er så til at se ud ?

Spiller normalt en 4-1-2-2-1
                        
                         Handanovic
Schelotto     Juan Jeus        Balanta      Umtiti
             
                       Etienne Capoue
                   Kovacic     Guarin/Cabaye

Wellinton nem                                  Alvarez
                     
                         Damiao/Welbeck


Denne opstilling har jeh haft stor succes med, spiller den både ude og hjemme.
Jeg overvejer så at gå over i en 3-1-2-2-2
som kommer til at se sådan ud:

                         Handanovic

           Juan Jesus   Balanta   Umtiti
 
                    Etienne Capoue
                 Kovacic    Guarin/Cabaye 

Wellington Nem                            Alavrez

                 Damiao      Welbeck/Fischer
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #20: 27 Nov 2013, 15:37 »

Marcell19 - Hvordan fik du Juan Jesus til at score de 13 sæsonmål? Smiley
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #21: 27 Nov 2013, 15:42 »

Marcell19 - Hvordan fik du Juan Jesus til at score de 13 sæsonmål? Smiley

Uden at være sikker, regner jeg med at de kom på hjørne?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #22: 27 Nov 2013, 15:43 »

Uden at være sikker, regner jeg med at de kom på hjørne?
Ja self, men leder efter et mere uddybende svar Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #23: 27 Nov 2013, 16:17 »

Starter også op med Inter nu! Har altid været lidt facineret af 3 mands forsvaret md Wingbacks, men aldrig kunnet få det til at fungere optimalt.. Så nu giver jeg Inter et skud!

Gælder reglen med, at man kun må købe én ikke EU-spiller pr. sæson stadig?
Logged

Arsenal <3

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #24: 27 Nov 2013, 16:24 »

Jeg mener den går på 2 den regel. Den lavede de om forrige år
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #25: 27 Nov 2013, 22:55 »

Ja self, men leder efter et mere uddybende svar Wink
har faktisk intet ændret ved hjærnespark, så det ret vildt at han har lavet så mange mål! Opstemt Men hver gang har han løbet til første stolpe på en flad bold
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #26: 27 Nov 2013, 23:39 »

Er også startet med Inter med den nye patch. Ind er hentet Mohamed Diame og Roberto Pereyra på deleje. Regner med at stille op i en smal 4-1-3-2 uden kanter, hvor wingsbacksne skal stå for bredden.
Logged

kbuus86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #27: 30 Nov 2013, 15:14 »

Så blev min anden sæson spillet færdig, og det blev en rigtig stor sæson for klubben, med en scudetto og 6 pointned til Rubentus, samt en semifinale i CL, så det gik skam meget bedre end forventet.
Bojan, blev hentet til klubben på en fri transfer i slut november, eftersom både Milito og Vargas, som i øvrigt skuffede fælt, var blevet langtidsskadet, og ingen af mine lejesvende havde mulighed for at blive hentet ind, så det så ret tyndt ud oppe foran. Samtidig røg Benassi på udlån, da han ikke fik noget spilletid.
Angrebet kørte modsat sidste sæson helt fortrinligt, og de helt store målslugere blev Destro og Icardi, begge med 23 kasser i henholdsvis 38 og 41 kampe. Midtbanen og forsvaret spillede på nogenlunde samme niveau som 1. sæson. Igen i 2. sæson var det mine backs der var der spillede bedst, Nagatomo, Santon og Reveillere havde alle en gennemsnit på mellem 7.23 og 7.35, derudover lå Destro, Fernandes, Kovacic og JJ på et snit mellem 7.10 og 7.26.

I sommerpausen er der sket en kæmpe stor udskiftning, da jeg efterhånden følte at truppen var blevet alt for stor, og mange af spillerne kun ville gå ned af bakke derfra. Derudover var der stor fokus på mine spillere grundet sæsonens succes i ligaen og CL. Jeg ville gerne bygge en ny og yngre trup op, så det passede meget godt at både Milito, Samuel og Zanetti valgte at stoppe karrieren.

Ud
Anthony Reveillere - 1 mio (købt gratis)
Ruben Botta - 5 mio
Manuel Fernandes - 50 mio (købt for 60 mio)
Carlos Carbonero - 24 mio (købt gratis)
Jonathan Dos Santos - 65 mio (købt gratis)
Eduardo Vargas - 50 mio (købt gratis)
Mohamed Diame - 50 mio (købt for 31 mio)
Yuto Nagatomo - 100 mio
Samuele Longo - 25 mio
Mateo Mussachio - 30 mio (købt for 28 mio)
Ishak Belfodil - 75 mio
Fredy Guarin - 60 mio (han ville prøve noget nyt)
+ en masse u og reserve spillere

I alt: 545 mio

Ind:
Marko Livaja - 10 mio (sidste 50%)
Andrea Bertolacci - 25 mio (sidste 50%)
Mauro Icardi - 30 mio (sidste 50%)
Saphir Taider - 40 mio (sidste 50%)
Nicola Murru - 15 mio (sidste 50%)
Tin Jedvad - 32 mio (sidste 50%)
Carlos Fierro - fri (kontraktudløb)
Guikherme Siquiera - fri (kontraktudløb)
Mamadou Sakho - 44 mio (aftalt beløb fra leje)
Sebastian Corchia - 185 mio
Luis Muriel - 130 mio
Daniel Alves - leje (305k p/m)
Nicusor Stanciu - 147 mio (frikøbsklausul)
Stephane Ruffier - fri (kontraktudløb)
+ en masse u spillere og delejede

I alt: 747 mio

Truppen ser derfor således ud:

Målmænd:
Samir Handanovic
Stephane Ruffier
Francesco Bardi

Jeg har ikke helt været tilfreds med Handanovic, så jeg vil give ham lidt konkurrence på pladsen, hvor især Bardi skal have noget spilletid. Derudover har jeg Perin på udlån.

Center forsvar:
Eder Balanta
Juan Jesus
Mamadou Sakho
Andrea Ranocchia
Tin Jedvad

Der har ikke været den store udskiftning på den her plads. Jeg er gået tilbage til at spille med 3 centrale, hvor Balanta er sikret en plads, og Sakho, JJ og Rano skal kæmpe om de sidste to. Jedvad kommer også til at få noget spilletid, så han kan udvikle sig. Derudover har jeg Mbaye, Dario Del Fabro og Giacomo Sciacca på udlån

Wingbacks
Davide Santon
Sebastian Corchia
Daniel Alves
Guilherme Siqueira

Her er der tilgengæld sket en ordentlig udskiftning, Zanetti er gået på pension, Reveillere, var blevet for gammel og solgt. Nagatomo var der en stor interesse for, og på trods af et par imponerende sæsoner vurderede jeg at det nok kun gik ned ad bakke for ham derfra, og da jeg kunne få en meget bedre spiller i Corchia relativt billigt, valgte jeg at sælge ham. Jeg har derudover Murru og Biraghi på udlån.

Central midt: (defensiv)
Daniele De Rossi
Esteban Cambiasso
Alfred Duncan
Central midt (offensiv)
Nicusor Stanciu
Mateo Kovacic

Central midt: (support)
Alessandro Florenzi
Saphir Taider
Andrea Bertolacci


På den centrale midt er der røget rigtig mange spillere, primært fordi der var for mange, og rigtig mange af dem kun ville komme til at spille en reserve rolle, da jeg, modsat de to forgangne sæsoner, kun vil spille med 3 mand på midten, en defensiv, en support og en offensiv, hor jeg ville have 2 på hver position plus 1 eller 2 talenter, hvilket betød at Diame og Dos Santos blev overflødige back-ups til en høj løn, Fernandes og Guarin var begyndt at gå ned af i stats, og jeg ville hellere satse på Kovacic og Stanciu på den offensive i stedet for Fernandes, samt Florenzi og Taider som support i stedet for Guarin. Derudover kunne jeg få en god slat penge for dem alle.
Jeg har Benassi og Lazaro på udlån.

Angreb:
Luis Muriel
Mauro Icardi
Mattia Destro
Bojan
Marko Livaja

også i angrebet havde jeg pludselig for mange spillere. Vargas floppede, Carbonero var ikke lige så god som jeg troede, Belfodil var ikke den type spiller jeg bruger i min taktik og Longos udvikling var stoppet, derfor røg de allesammen. I stedet kom Muriel ind, og han er også den eneste som er sikret en plads i start 11eren, den sidste kæmper Destro og Icardi om, med Bojan som reserve, og Livaja kommer nok næppe til at spille da hans udvikling også er gået mere eller mindre i stå. en af Bojan eller Livaja ryger nok til vinter og den anden til sommer, og i stedet for dem, skulle Fierro, Puscas eller Ventre gerne være klar.


Taktik

Jeg har indtil videre fundet ud af at både backs og forsvaret fungere bedst i en 3 back kæde med Komplet WB, og derudover fungerer angrebet bedst når der er to, derfor har jeg flyttet en mand fra midten af banen og ned i forsvaret. Jeg tænker at dette er den helt rigtige balance, da jeg de to forgangne sæsoner har været lidt for overbefolket midt på banen, og oftest har en af FtF motorerne faldet helt ud af kampen.

Reserve opstilling
Ruffier/Bardi
Jedvad - xxxxx - Juan Jesus
Daniel Alves                            Siquiera
Cambiasso - Taider
Kovacic
Icardi - Bojan
Ideal opstilling
Handanovic
Ranocchia - Balanta - Sakho
Corchia                                Santon
De Rossi - Florenzi
Stanciu
Destro - Muriel

Roller
MM
CB(x)-CB(c)-CB(x)
KWB(a)                   KWB(a)
DLP(d) - FtF(s)
Play(s)
Skarp(a)-Frem(a)


Dem med kursiv kommer til at kæmpe med hinanden om pladsen, og får nok nogenlunde lige mange kampe, sorteper bliver Duncan, Bertolacci, Livaja og formentlig Ruffier


Hvad har du i mentalitet, organisation og har du nogen hold eller spillerinstruktione r? Har prøvet flere spil med Inter nu, og kan ikke få det til at fungere. Men nu er jeg heller ikke den største haj til FM Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #28: 10 Dec 2013, 23:56 »

har faktisk intet ændret ved hjærnespark, så det ret vildt at han har lavet så mange mål! Opstemt Men hver gang har han løbet til første stolpe på en flad bold
Så du skyder bolden til nærmeste stolpe og Jesus angriber nærmeste stolpe eller vidersnitning? Og hvad med de andre spillere, hvilke løb tager de? Og til slut, virker den stadig med det nye patch? Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #29: 11 Dec 2013, 00:03 »

rolighed99 - Hvordan fik du fat i De Rossi for 85 mio kr? Shockeret Gad han ikke være i klubben eller hvordan? Vil også sygt gerne have ham!!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010