Arsrea
|
|
Det kommer bare til at betyde du kun har en angriber der kan lidt af det hele, så har en hurtig i Danny og en hurtig, der kan heade i form af Hernandez. Jeg synes du skal beholde RvP en sæson, han er også en rigtig god tutor.
|
|
|
|
|
|
|
|
Boxx
|
|
Det kommer bare til at betyde du kun har en angriber der kan lidt af det hele, så har en hurtig i Danny og en hurtig, der kan heade i form af Hernandez. Jeg synes du skal beholde RvP en sæson, han er også en rigtig god tutor.
Tutor.. check! havde lige glemt manden er god til sådan noget :p
|
|
|
|
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
|
|
|
|
manutdman
|
|
Jeg er også startet med hjerte klubben (igen) sidst crashede mit save, men nu gemmer jeg i 3 filer så nu er jeg forberedt.
Kommer til at spille 4-4-2 (4-2-2-2) Truppen er:
De gea og LG Rafael Vidic ferdinand smalling Evans Jones Evra shaw Fellaini romero Mata kagawa carrick Valencia nani Januzaj Young kusk Persi Rooney Chica welbeck
Mata og kagawa er omskoller til CM og januzaj til Venstre wing. Kusk er købt da han er billig og jeg har god erfaring med ham.
Regner med spille hurtig direkte fodbold via kanterne og masser pres så modstanderne ikk får ro under kampene.
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Jeg er også startet med hjerte klubben (igen) sidst crashede mit save, men nu gemmer jeg i 3 filer så nu er jeg forberedt.
Kommer til at spille 4-4-2 (4-2-2-2) Truppen er:
De gea og LG Rafael Vidic ferdinand smalling Evans Jones Evra shaw Fellaini romero Mata kagawa carrick Valencia nani Januzaj Young kusk Persi Rooney Chica welbeck
Mata og kagawa er omskoller til CM og januzaj til Venstre wing. Kusk er købt da han er billig og jeg har god erfaring med ham.
Regner med spille hurtig direkte fodbold via kanterne og masser pres så modstanderne ikk får ro under kampene.
Januzaj er outstanding som OMV som kantspiller (attack) Romero laver en del assist som CM som felt til felt det min erfaring med de to 
|
|
|
|
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
|
|
|
|
manutdman
|
|
Okay fedt glæder mig til se januzaj i action  romero vil i første sæson spille som den defensive på min midtbane da den offensive er Mata og kagawa  og hvor romero og carrick vil skifte på den defensive 
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Shiiiit et bæst, har du nogle spiller indstrukser på ham  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Maj 2014, 20:06 af HulkOmaniA »
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Okay  vanvittigt du scorede også 125 det fremragende  Jeg har smidt Mata på venstre kanten også da han ikke er god nok til CM  så skifter mellem januzaj og Mata på venstre og Mata er tutor for januzaj 
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Okay  vanvittigt du scorede også 125 det fremragende  Jeg har smidt Mata på venstre kanten også da han ikke er god nok til CM  så skifter mellem januzaj og Mata på venstre og Mata er tutor for januzaj  ja 125 er vildt men vil over 130 for at slå den ca 60 år gamle mål rekord sat i ligaen i 50'erne mener jeg bliver fedt at se hvilken indflydelse mata kan have på den unge belgier 
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Okay held og lykke med rekorden  håber på han kan have god indflydelse på ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Okay held og lykke med rekorden  håber på han kan have god indflydelse på ham  tak og du må også have held og lykke på din vej  håber jeg også for dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
du tager mål rekorden og jeg point rekorden.   +1 
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Hey gutter jeg oplever at når jeg spiller en liga kamp og efter tre dage skal jeg spille en CHL kamp, så de fleste af mine spillere der startede i liga kampen for trætte deres form er under 90%
|
|
|
|
|
|
|
|