home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  4 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 70251 gange)
El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #180: 09 Jul 2014, 18:18 »

Wow!!
Noget specielt du har gjort, RvP som tutor i starten også trænet ham hårdt som advanced forward eller poacher?
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #181: 09 Jul 2014, 19:03 »

Wow!!
Noget specielt du har gjort, RvP som tutor i starten også trænet ham hårdt som advanced forward eller poacher?

RvP som tutor ja og ellers bare trænet enkelte stats Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #182: 15 Jul 2014, 23:02 »

Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #183: 18 Jul 2014, 16:44 »

1SÆSON

UNITED
Sæson 14/15

Anden sæson i Manchester United endte med en straffesparkskonkur rencesejr over Dortmund i Champions League-finalen, og dermed fik jeg mit ønske fra forrige sæson opfyldt. Vi genvandt mesterskabet og vandt Capital One Cup, hvorfor jeg var ganske tilfreds. Smalling og Evans blev valgt til at sparke straffespark imod Dortmund foran Valencia, Powell, Rodriguez og Cleverley, da de var mest klar til at sparke. Det gav pote, og vi scorede på alle fire spark, og tyskerne brændte to. Cleverley scorede vores mål i ordinær spilletid, som endte 1-1.

I ligaen var vi i denne sæson ikke helt så suveræne som i første. Chelsea pressede os endnu mere denne gang, og det var først, da vi med en 2-1-sejr på Stamford Bridge den 23. marts, at vi kom i pole position.

Inden opgøret på Broen havde vi tævet Juventus 4-1, og det startede en periode med tre kampe imod Arsenal, to kampe imod Real Madrid, en kamp imod Chelsea og en kamp imod City, og vi endte med syv sejre og en uafgjort, hvilket var yderst, yderst tilfredsstillende. 5-1-sejren over Real Madrid var højdepunktet.

Det blev igen kun til et indkøb. 16-årige Neil Preen blev hentet for 40 millioner kr. i Sunderland.

Selvom Robin van Persie næsten ikke blandede sig i slutningen af sæsonen, endte han alligevel på 23 mål og 27 oplæg og var en af sæsonens profiler. Rooney sluttede derimod suverænt af og endte på 21 mål og 17 oplæg.







Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #184: 18 Jul 2014, 20:41 »

Hvordan tackler I den elendige økonomi i starten? Jeg er igang med et online-save med min kammerat (han er Chelsea) og jeg kan jo slet ikke følge med, fordi han kan spendere og spendere sæson for sæson.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #185: 18 Jul 2014, 20:45 »

Hvordan tackler I den elendige økonomi i starten? Jeg er igang med et online-save med min kammerat (han er Chelsea) og jeg kan jo slet ikke følge med, fordi han kan spendere og spendere sæson for sæson.

køb billigt, sælg dyrt Smiley

i sæson 19/20 har jeg en balance på 2 mia. Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #186: 18 Jul 2014, 20:58 »

Jeg har også en balance på 1,4 mia., men den falder jo stødt igennem hele sæsonen (det samme sidste sæson). Er i juni 2015. Jeg må se, om jeg kan finde et par gode unge spillere med høj determination, så de kan komme ind billigt men ud (for) dyrt.

Jeg synes bare det er vildt svært, når man ser på hvor svært det er at få holdet til bare at hænge sammen. Overvejer at sælge RVP.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #187: 18 Jul 2014, 21:09 »

Jeg har også en balance på 1,4 mia., men den falder jo stødt igennem hele sæsonen (det samme sidste sæson). Er i juni 2015. Jeg må se, om jeg kan finde et par gode unge spillere med høj determination, så de kan komme ind billigt men ud (for) dyrt.

Jeg synes bare det er vildt svært, når man ser på hvor svært det er at få holdet til bare at hænge sammen. Overvejer at sælge RVP.

du skal ''bare'' af med nogle af dine store udgifter såsom f.eks spillerlønninger Smiley dine sponsorater bliver jo også bedre og bedrefor hver sæson der går Smiley + man har det skod lån der skal betales af.
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Linke
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #188: 25 Jul 2014, 16:47 »

Ikke en der kan lave en lille liste over spillere der er "egen avl" fra united?

Har Ravel Morrison og Shawcross Smiley
Logged

Kom så Leeds!!!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #189: 25 Jul 2014, 16:52 »

Ikke en der kan lave en lille liste over spillere der er "egen avl" fra united?

Har Ravel Morrison og Shawcross Smiley

Piqué, C. Ronaldo og Pogba...

Det er vist de 5 der er noget værd...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #190: 25 Jul 2014, 17:33 »

Hvordan tackler I den elendige økonomi i starten? Jeg er igang med et online-save med min kammerat (han er Chelsea) og jeg kan jo slet ikke følge med, fordi han kan spendere og spendere sæson for sæson.

Har aldrig følt, at økonomien har presset en. Jeg købte kun Ricardo Rodriguez i mine første to sæsoner, hvor jeg vandt ligaen to gange og Champions League en gang. Nu har jeg 600 millioner at købe ind for (og har ikke tænkt mig at bruge dem), og holdet har nydt stor succes. Det er intet problem i mine øjne.
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #191: 31 Jul 2014, 13:43 »

Hej.

Overvejer at starte op med Manchester United som supplement til mit Real Sociedad save.
Er det en der kan oplyse hvilket transferbudget man starter med? Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #192: 31 Jul 2014, 15:31 »

Så blev jeg også United manager i år 2028. Ole Gunner smuttede fra jobbet for at blive Belgisk landstræner og jeg blev tilbudt jobbet efter at have gjort thisted til et storhold. Vandt Superligaen 8 år i træk samt en europa League titel og en Europæiske Super Cup.

Så nu gælder det om at gøre united til det største hold i verdenen og i england igen. Glæder mig Smiley
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #193: 31 Jul 2014, 15:35 »

Så blev jeg også United manager i år 2028. Ole Gunner smuttede fra jobbet for at blive Belgisk landstræner og jeg blev tilbudt jobbet efter at have gjort thisted til et storhold. Vandt Superligaen 8 år i træk samt en europa League titel og en Europæiske Super Cup.

Så nu gælder det om at gøre united til det største hold i verdenen og i england igen. Glæder mig Smiley

År 2028? Holy crap.. Respekt  Smiley
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #194: 31 Jul 2014, 16:09 »

Er kun nået til 3 sæson, og damm hvor laver De Gea bare mange suveræne redinger inde på stregen. Det er jo for sygt. !!

1 sæson blev der handlet følgende spillere:

Ind:
Will Hughes for 100m
Juan Quintero for 135m

Ud:
Chicarito for 165m
Lindegaard 19m

Gik overraskende godt i ligaen og endte også med at vinde den. Capital One Cuppen røg jeg ud af i semifinalen mod Stoke. FA i 3 runde til Ipswich  Forlegen
Havde mange skader til bla Rooney og Van Persie, januzaj endte også som min topscorer, siger bare lidt om mine angrebs skader. I Chl tabte jeg smalt til Barcelona i finalen.

2 sæson var udrensnings året.

Ud:

Rafael 305m
Kagawa 200m
Fellaini 200m
Carrick 20m
Cleverley 135m
Van Persie (Grunder hans skader) 250m
Nick Powell 20m
Danny Welbeck 50m

Ind:
Luke Shaw 235m
Lucas Romero 150m
Balanta 130m
Lucas Moura 175 + Nani
Marco Verrati 100m
Danilo 125m
Barbosa 75m
Gabriel Iancu 50m

Ligaen blev vundet igen uden de store problemer. Røg ud i Chl til shakthar i semifinalen efter at have tabt 1-5 på udebane, mega pinligt.!!! De endte med at slå Barcelona i finalen dog. Igen, giver ikke meget for Capital One og FA, røg ud rimelig ridligt i begge to.

Her op til 3 sæson er der sket følgende:

Ind:
James Rodriguez 330m
Marquinhos 250m

Ud:
Juan Mata (Igen grunder evige skader Græder ) 330m
Valencia 40m

I optakten kunne jeg tydeligt mærke at der er blevet skiftet lidt for meget ud i truppen. De har svært ved at finde hinanden på banen. Regner dog med at Rooney er den næste som står for skud til at finde en ny klub. Satser på Barbosa og Henriugez, som efter 10 kampe er min topscorer. Pt ser den stærkeste opstilling således ud:

                De Gea
Danilo - Marquinhos - Jones - Shaw
      Verratti - Romero
Januzaj - Rodriguez - Quintero
               Barbosa

Er ret glad med henblik på alderen i truppen, håber de kan holde en del år, så jeg ikke skal bruge for mange penge i de kommende år. Desuden er der også kun ca 1½ år til lånet er færdigt. Er også gået fra at bruge ca 20m på løn om ugen til godt 12.5m, hvilket jeg er meget tilfreds med. Nåede at få røde tal på bundlinien, men det hjalp jo med sponsors og at vinde PL.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2014, 17:00 af Zinqo » Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010