home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 69641 gange)
Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #195: 01 Aug 2014, 09:04 »

Så fik jeg også startet op med Man. utd. Jeg er kun lige gået igang med sæsonen hvor jeg har spillet 4 kampe i PL.
Venskabskampene er forløbet rigtigt fint og sæsonpremieren gik også som det skulle hvor Stoke blev besejret 2-0 hjemme. Derefter er det begyndt at gå ned ad bakke... Først et udebanenederlag til Chelsea på 1-2 takket være et rødt kort til Evans samt Smalling der begik straffespark. Dernæst spillede jeg 2-2 med Villa og 3-3 med Norwich. Jeg håber det blot skyldes at taktikken endnu ikke er blevet lært 100%.

På transferfronten er der sket 3 ændringer. Jeg har hentet Lucas Romero for 50 mio. DKK. da jeg syntes der manglede en CM med sin force i det defensive (+ hans kæmpe potentiale spillede også en rolle, så måtte næsten bare have ham). Derudover er Eder Alvarez Balanta købt i River, men han er lejet ud til dem i denne sæson. Så er han klar når Vidic og Ferdinand stopper. Sidst men ikke mindst har jeg hevet Januzaj fast op i 1. holdstruppen, da jeg 100% satser på ham. Der var interesse for Hernandez men da det kom til stykket havde Tottenham ikke pengene - desværre.
Op til næste sæson kommer der helt sikkert til at ske noget mere!
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #196: 02 Aug 2014, 19:46 »

Av av av, har lige spillet min værste kamp i fm nogensinde. 0-5 mod manchester city Skuffet

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #197: 04 Sep 2014, 14:10 »

Overvejer virkelig om mit sidste save i FM skal være med united.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #198: 06 Sep 2014, 22:34 »

Nå, jeg er startet med Man Utd med LFCMarshall's FM14 Transfer Update, hvor trupperne er opdaterede - og det går ganske glimrende.

Start XI:
                  De Gea

Rafael   Jones/Rojo/Evans(2) Blind

           Carrick      Fellaini

Di María       Rooney           Mata

                  Falcao

Jeg har ikke anskaffet mig nogle spillere til førsteholdet i første sæson. Martin Ødegaard kommer dog 1. januar, mens Ravel Morrison er sikret til næste sæson.

Falcao er en stor succes - han har spillet 17 kampe og scoret 14 mål, så RvP er retmæssigt placeret på bænken. Han har blot scoret 4 mål i 15 kampe.
Rooney er en dejlig dreng. I 19 kampe har kan scoret 8 mål, og lagt op til 6.
Di María er den bedst præsterende, da han har et snit på 7.36 over 19 kampe - med 7 mål og 10 assists til følge.

Mht. omskoling, er jeg igang med at få Blind til at spille en god central midt, hvor han forhåbentlig kan tage Carricks plads, så Shaw kan overtage venstre back. Mata er glimrende på OMV, men han træner sig op til naturlig. Derudover skoler jeg Rooney til at blive naturlig på OMC.

Ander er ikke langt fra at tage Fellainis plads, mens Januzaj er en rigtig god reserve, som får en masse indskiftninger.

Man Utd ligger 1'er efter en halv sæson, á point med Man City og Arsenal. Et meget svært program i december er overstået, hvor resultaterne lød sådan:
3-3 mod Tottenham ude.
3-1-sejr over Chelsea hjemme.
3-1-sejr over Man City hjemme.
2-0-sejr over Liverpool ude.
Disse 4 kampe blev spillet på 17 dage, så det er bestemt godkendt.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2014, 22:44 af ydersog » Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #199: 12 Sep 2014, 10:36 »

Har oprettet et hold med United efter de nye transfers.

Startede med et transfer budget for 522 mill kr.

Ind er kommet.

Tim Wiese fri transfer. Som backup til De Gea på målet. Ser ingen nytte af Lindegaard, så derfor er han sat tikl salg/leje.

Eder balanta købt for 85 mill kr. Han bliver en super forsvar spiller og kan også bruges op kanten. spiller der helt sikker er fremtidens mand.

Timo Werner købt for 55 mill kr. Ser det som et scoop til den pris, og er fast/backup til første holdet fra start.

Jack Grealish købt for 240 mill kr. Håber det er et godt indkøb, hans tal virker meget lovende, Spiller på 2 holdet pt.

Martin Odegaard købt for 7,25 mill kr. Fremtidens mand i fodbold. Viser hans tal og hans spil i virkeligheden.

Christoph Cramer skifter d. 1/7 2014 købt for 70 mill kr plus 9 mill kr over 12 mdr. Er simpelthen et nødvendigt købt til den defensive midtbane. United har ingen der kan tage over for de meget svingende spillere på den position.

Min hjemme banetaktik er 4-5-1 kontrollerende med Rooney som off midt og helst falcao på toppen.
udebane ser sådan her ud. 4-5-1 standard. 1 angriber på toppen 2 wings og så 2 på midten og en deff midt bagved
Mod de svære hold på udebane spiller jeg 4-4-2 kontroller med 2 på toppen og ellers 4 på midten

Ligger efter 9 kampe på 4 pladen med 18 point 4 point efter City på 1 pladsen.
Startede ud med at tabe 3-2 ude mod City. Ellers et flot comeback da jeg var bagud 2-0 kom på 2-2 men så scorede city heldigt til sidst.
5-0 hjemme over Chelsea. Flot resultat.
3-3 ude mod Arsenal
Lige spillet 1-1 ude mod Liverpool

Er spændt på hvordan sæsonen forløber videre herfra

Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #200: 16 Sep 2014, 09:31 »

Jeg har startet et spil med United for første gang nogensinde!

Har valgt at spille med den opdateret database så alle handler for 2014 er med! Lige nu er jeg i februar måned og det kører fremragene!

Er stadig med i begge pokaler (finalen i Capital One Cup, mod Derby) og ligger meget tæt med City i toppen af tabellen i PrL!

Har i januars vindue sendt Falcao tilbage fra lån, dette er på grund af at han spillede elendigt! Og tilmed frigjorde han penge til at jeg kunne købe Varane (150 mil dk)! han kommer dog først i sommervinduet fordi han er skadet :/

Van Persie har været suveræn på toppen! 27 kampe, 19 mål og 22 assist!!! Opstemt Og han har tilmed undgået at blive skadet Wink

Opstilling er således:

                De Gea
Rafael   Jones   Evans   Shaw/Blind
          Fellaini  Carrick/Ander
Di Maria     Rooney/Mata   Mata/Januzaj
             Van Persie/Rooney


Satser på at jeg vil forstærke midtbanen og måske en offensiv spiller mere i det næste transfervindue, nogen forslag??
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #201: 16 Sep 2014, 12:24 »

Har selv problemer med Falcao håbede han bombede mere hvad gør jeg forkert med ham
han har spillet 12 kampe scoret 7 gange og 3 oplæg
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #202: 16 Sep 2014, 13:44 »

Det er da ikke helt dårligt med 7 scoringer og 3 oplæg i 12 kampe..

Men jeg tror man skal fodre ham med bolde inde i boksen, må være den bedste taktik med ham Wink
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #203: 16 Sep 2014, 15:19 »

Hvad sker der lige hmm...
Blev sku fyret efter en nedtur over 4 kampe
Fik vildt mange skader så dæleme ikke nemt at præstere på top niveau.
røg fra en 3 plads ned til 6 pladsen på 4 kampe
Tabte 3 kampe og uafgjort hjemme mod everton så fik jeg fyre sedlen hmmm


Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #204: 16 Sep 2014, 15:23 »

av av av.. Hvem tabte du til? og hvornår på sæsonen var det?
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #205: 17 Sep 2014, 10:16 »

det var til nytår
tabte til tottenham ude 1-0
everton ude 1-0
1-1 hjemme mod westham
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #206: 18 Sep 2014, 12:58 »

4-4-2 med Wilfried Zaha som fremskudt angriber, uanset hvem han har ved siden af.. Han scorer kasser på samlebånd!! :-) Eventuelt med Angulo Henriquez ved siden af. I mit spil i anden sæson er Zaha topscorer i Premier League efter 26 kampe med 16 mål. Henriquez er nummer to (udlejet til Southampton) med 15 mål. Zaha har i alt scoret 20 mål i 30 kampe og med 8 assists.. Hans tal er ikke som en angribers ellers, men prøv det! :-)
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #207: 22 Sep 2014, 09:14 »

Har fået spillet min første sæson færdig med United! Det blev til en Capital One Cup og Premier League Wink så det må være godkendt!

PrL: 92 point - mål: for 100 og imod 36. 5 point foran City Wink

Falcao floppede og blev sendt hjem i vinter pausen! Kunne slet ikke få gang i ham, og når Persie og Rooney spillede som de gjorde på toppen var valget simpelt Wink

Persie: 33 kampe, 24 mål og 26 assist!!
Rooney: 38 kampe, 25 mål og 13 assist!

Rooney blev også brugt som OMC til tider Wink

Valencia og Anderson røg også ud i løbet af sæsonen! Og her op til den nye ryger nok nogle stykker mere Wink

Indkøb:
pga. Falcao blev sendt tilbage fik jeg nogle penge frigjort i lønbudgettet. De blev i vinterpausen brugt på at købe Varane til forsvaret! 150 mil, og kommer til klubben i sommerpausen Opstemt

Også skal midtbanen forstærkes! nogle forslag?

Ellers tror jeg at talenterne skal have chancen, måske et klassekøb i form af en wing eller lign Wink
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #208: 19 Okt 2014, 18:18 »

er der nogen der kan anbefale en god taktik uden at bruge gals taktik
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #209: 19 Okt 2014, 18:20 »

Spørger du ikke om en taktik i næsten alle dine indlæg o.o
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010