|
manutdman
|
|
Når man sælger en spiller kan man vælge enten "procentdel af næste salg" eller "procent af fortjenesten ved næste salg".
Hvilken får man flest penge ved? Hvis ens spiller bliver solgt senere hen i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAsMaR
|
|
Når man sælger en spiller kan man vælge enten "procentdel af næste salg" eller "procent af fortjenesten ved næste salg".
Hvilken får man flest penge ved? Hvis ens spiller bliver solgt senere hen i spillet?
Det er selvfølgelig den første... Fortjenesten er kun det du tjener i forhold til det du købte spilleren til, hvilket bliver et mindre beløb end det første. Jeg tror i øvrigt ikke at procentdel og procent er forskellige på den engelske oversættelse af spillet. Derfor, spil altid på engelsk, der er mindre fejl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Det er selvfølgelig den første... Fortjenesten er kun det du tjener i forhold til det du købte spilleren til, hvilket bliver et mindre beløb end det første. Jeg tror i øvrigt ikke at procentdel og procent er forskellige på den engelske oversættelse af spillet. Derfor, spil altid på engelsk, der er mindre fejl  TAk det var også den jeg var mest til  spiller på dansk da min engelsk stinker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magnum
|
|
Hej ville vare høre om nogen vidste hvor man kan se hvormange procent af de kampe man har spillet man har vundet. På forhånd tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magnum
|
|
Du Trykker på dit navn og går ind i "profil" og inde under Karrierestatistik står det som du kan se her   fedt tak for hjælpen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vijofrech
Odds-hjælper
|
|
fedt tak for hjælpen
Det var så lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magnum
|
|
hej nu spørger lige igen. hvordan kan man sige sit job op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAsMaR
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Maj 2014, 13:15 af NAsMaR »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magnum
|
|
jeg keder mig lidt så jeg spamer lige lidt  hvordan tager man et billede af sin skærm jeg har prøvet med alt + f9 men det virker ikke håber der er nogen der kan hjælpe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAsMaR
|
|
jeg keder mig lidt så jeg spamer lige lidt  hvordan tager man et billede af sin skærm jeg har prøvet med alt + f9 men det virker ikke håber der er nogen der kan hjælpe F12 eller printscreen? :-) *Du kan også ændre knappen du vil bruge til det...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magnum
|
|
F12 eller printscreen? :-)
*Du kan også ændre knappen du vil bruge til det...
skal jeg bare trykke på f12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Hvor finder jeg kendskab til min taktik?
Bare tryk på træning så står det til venstre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|