home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1116 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198916 gange)
DIYAR2660
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #555: 19 Apr 2014, 21:47 »

Jeg har lagt mærke til at når jeg lejer en spiller ud, til et større hold eller til en klub i den samme liga som min og han får næsten fuld spilletid. Så styrtdykker hans talent? why?

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #556: 19 Apr 2014, 22:27 »

Jeg har lagt mærke til at når jeg lejer en spiller ud, til et større hold eller til en klub i den samme liga som min og han får næsten fuld spilletid. Så styrtdykker hans talent? why?

Klubbens trænings faciliteter er altafgørende for hans udvikling, altså dine udlejede spillere.

Du skal leje dine spillere ud til klubber med rigtig gode faciliteter.

Når jeg lejer en spiller ud skal 3 krav være fyldt: han skal være fastmand , spille den rigtige position og deres trænings faciliteter skal være rigtig gode Smiley håber det kunne hjælpe

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #557: 19 Apr 2014, 22:46 »

Det hjalp en del faktisk Opstemt
- Men tror du det ville være bedre at beholde spilleren i u19 fra han er 15 til 18/19 eller syntes du han skal lejes ud?

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #558: 19 Apr 2014, 22:50 »

Hvis din klub har gode trænings faciliteter så kan du godt beholde ham Smiley tror heller ikk man kan leje spillere ud som er 15-16 år ihvertfald ikke i Premier league Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #559: 22 Apr 2014, 05:56 »

Er det 14.0.3 der er januar updaten? Altså inklusive januar transfers?

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #560: 22 Apr 2014, 12:53 »

Er det 14.0.3 der er januar updaten? Altså inklusive januar transfers?
Jeps Smiley

H A L A   M A D R I D!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #561: 22 Apr 2014, 19:04 »

Hej jeg har fået en ny bærbar og kan for første gang nogensinde spille med mere end en spilbar liga, hvilke ligaer kommer der mange gode regens i? Jeg skal spille med et hold i engelsk league 1, så vil have unge mega talenter billigt.

Tænker på den brasilianske og argentinske må da have masser regens og samtidigt være billige

22
Landsholdsspiller

« Svar #562: 22 Apr 2014, 19:08 »

Det er sjældent at du kan tiltrække nævneværdige talenter i Sky Bet 1 & 2 - de lande der skaber flest talenter er Frankrig, Spanien og Brasilien, men England/Argentina/Italien/Holland/Tyskland er også deroppe

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #563: 22 Apr 2014, 19:34 »

Det er sjældent at du kan tiltrække nævneværdige talenter i Sky Bet 1 & 2 - de lande der skaber flest talenter er Frankrig, Spanien og Brasilien, men England/Argentina/Italien/Holland/Tyskland er også deroppe

Okay tusind tak.

Jeg har lige et spørgsmål når man vælger database kan man vælge lille, mellem, stor og avanceret.

Hvis man vælger avanceret kan man markere de ligaer man vil have med, men hvad er forskellen mellem gøre dem spilbar eller bare markere dem i avanceret.

Forskellen er nok man kan ikk spille de ligaer der ikk er spilbare, men er der mindre spillere i ligaen hvis man fx istedet for gøre den spilbar, bare markere den i avanceret?.

Måske verdens mest forvirrende spørgsmål Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #564: 22 Apr 2014, 19:42 »

Okay tusind tak.

Jeg har lige et spørgsmål når man vælger database kan man vælge lille, mellem, stor og avanceret.

Hvis man vælger avanceret kan man markere de ligaer man vil have med, men hvad er forskellen mellem gøre dem spilbar eller bare markere dem i avanceret.

Forskellen er nok man kan ikk spille de ligaer der ikk er spilbare, men er der mindre spillere i ligaen hvis man fx istedet for gøre den spilbar, bare markere den i avanceret?.

Måske verdens mest forvirrende spørgsmål Smiley
Jeg har ofte kun det land med jeg spiller i, så min pc kun skal tænke på at simulere de kampe der er vigtige for mit hold. Men jeg vælger altid at have spillere med nationalt omdømme fra Spanien, England, Tyskland, Frankrig, Italien, Danmark, Sverige og Norge så jeg de bedste spillere med i alle disse lande.

Så forskellen på avanceret og at have ligaerne med er at de kun er spillerne du får, men ikke spilbare ligaer. Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #565: 22 Apr 2014, 19:50 »

Jeg har ofte kun det land med jeg spiller i, så min pc kun skal tænke på at simulere de kampe der er vigtige for mit hold. Men jeg vælger altid at have spillere med nationalt omdømme fra Spanien, England, Tyskland, Frankrig, Italien, Danmark, Sverige og Norge så jeg de bedste spillere med i alle disse lande.

Så forskellen på avanceret og at have ligaerne med er at de kun er spillerne du får, men ikke spilbare ligaer. Smiley
Nåh okay på den måde Smiley

Men jeg forstår ikk mit spil gør alt mulig kampe bedre selvom jeg ikk har ligaerne eller landene fx landskampe u21 lands kampe og små ukendte ligaer. Det ret irriterende

22
Landsholdsspiller

« Svar #566: 22 Apr 2014, 22:43 »

Er det muligt at slette billedet af en enkelt spiller i spillet?

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #567: 24 Apr 2014, 19:54 »

Spiller i Italien - hvor der er den noget irriterende regel, at man max må få tilført to ikke eu-spillere.
Nu har jeg scoutet et par labre argentinere i en ung alder - som først skifter når de er fyldt 18.

Hvordan er reglen så? Har købt og betalt dem.

22
Landsholdsspiller

« Svar #568: 24 Apr 2014, 20:39 »

Så tæller de fra den sæson de skifter

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #569: 24 Apr 2014, 21:06 »

Så tæller de fra den sæson de skifter

Takker..

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010